-
πριν απο λιγες μερες διαβασα (πρεπει να ηταν στο περιοδικο EVO) οτι σε αυτοκινητο μακρας δοκιμης σφιξανε ολες τις βιδες του αμαξωματος με αποτελεσμα το εν λογω αυτοκινητο απλα να δειξει εναν αλλο εαυτο αισθησης στιβαροτητας και γενικου δεσιματος....
εχει κανεις υποψιν κατι τετοιο??? να ανεβασουμε τα αυτοκινητα σε μια ραμπα και να παρουμε το αεροκλειδο???
ευχαριστω για το χρονο σας
-
πριν απο λιγες μερες διαβασα (πρεπει να ηταν στο περιοδικο EVO) οτι σε αυτοκινητο μακρας δοκιμης σφιξανε ολες τις βιδες του αμαξωματος με αποτελεσμα το εν λογω αυτοκινητο απλα να δειξει εναν αλλο εαυτο αισθησης στιβαροτητας και γενικου δεσιματος....
εχει κανεις υποψιν κατι τετοιο??? να ανεβασουμε τα αυτοκινητα σε μια ραμπα και να παρουμε το αεροκλειδο???
ευχαριστω για το χρονο σας
-
πριν απο λιγες μερες διαβασα (πρεπει να ηταν στο περιοδικο EVO) οτι σε αυτοκινητο μακρας δοκιμης σφιξανε ολες τις βιδες του αμαξωματος με αποτελεσμα το εν λογω αυτοκινητο απλα να δειξει εναν αλλο εαυτο αισθησης στιβαροτητας και γενικου δεσιματος....
εχει κανεις υποψιν κατι τετοιο??? να ανεβασουμε τα αυτοκινητα σε μια ραμπα και να παρουμε το αεροκλειδο???
ευχαριστω για το χρονο σας
-
Στον ύπνο τους βρήκανε βίδες στο πλαίσιο
-
ωπα λαθος, το βρηκα .
ειναι στους 4τροχους του Μαιου οπου αναφερεται : το αυτοκινητο σηκωνεται στο αναβατοριο και ακολουθει σφιξιμο σε ολες τις βιδες και στα μπουλονια του αμαξωματος και της αναρτησης.Η διαφορα στο δρομο επειτα απο αυτην την διαδικασια ειναι περισσοτερο απο εμφανης
και μιλαμε για την alfa romeo mito (καθαρα ενημερωτικα)
-
Κανονικα αυτο γινεται σε καθε σερβις.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Κανονικα αυτο γινεται σε καθε σερβις.προσωπικα κανενας δεν μου το εχει , ποτε....
-
Ε, αλλο τι προβλεπεται και αλλο τι γινεται στη πραξη.
-
Σε κανένα αμάξι που είχα δεν βρήκα χαλαρές βίδες στην ανάρτηση.
-
Εμένα προληπτικά στο πρώτο σέρβις είχαν κάνει την ανωτέρω διαδικασία. Αλλά δε θυμάμαι να βρήκαν τίποτα μπόσικα, όλα εντάξει ήταν... Βέβαια τώρα επειδή μιλάμε και για Άλφα Ρομέο... Δεν ξέρω...
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
ωπα λαθος, το βρηκα .ειναι στους 4τροχους του Μαιου οπου αναφερεται : το αυτοκινητο σηκωνεται στο αναβατοριο και ακολουθει σφιξιμο σε ολες τις βιδες και στα μπουλονια του αμαξωματος και της αναρτησης.Η διαφορα στο δρομο επειτα απο αυτην την διαδικασια ειναι περισσοτερο απο εμφανης
και μιλαμε για την alfa romeo mito (καθαρα ενημερωτικα)
Με ροποκλειδο φανταζομαι .
-
δεν μπορω να ξερω
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Κανονικα αυτο γινεται σε καθε σερβις.To αυτό.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Κανονικα αυτο γινεται σε καθε σερβις.πού;;
-
Ο χρήστης XENO έγραψε:
Κανονικα αυτο γινεται σε καθε σερβις.
πού;;
Tι εννοεις? Σε ποια περιοχη?
-
Όχι, όχι. Είναι διττό σχόλιο, απ' τη μια μεριά αναφέρεται σε ποιά σημεία μπορεί να γίνει και απ΄την άλλη ήταν λίγο ειρωνικό σχόλιο, γιατί δεν μου έχει συμβεί ποτέ (τουλάχιστον να δω εγώ να το κάνουν στο αυτοκίνητό μου).
-
Φανταζομαι τη φατσα του μαστορα μου, οταν θα του πω να μου σφιξει ολες τις βιδες στο πλαισιο...
Σαν φανατικος τζιτζικοκτονος ομως πρεπει να το ψαξω...
Περα απο την πλακα, σε Μιτο με 7500χλμ δεν διαπιστωσα στρεβλωσεις στο πλαισιο ακομα και στο dynamic, το οτι ετριζαν τα πλαστικα ειναι αλλο κεφαλαιο. -
πάντως στο matiz με 240,000 χλμ για να τρίξει το ταμπλό πρέπει να περάσω από καρόδρομο. Την άλλη μέρα αν κινηθώ σε normal δρόμο στρώνουν όλα και δεν τρίζει τίποτα .
Πέρσι έτυχε να ανέβω στο καινούργιο audi A4 του προϊσταμένου μου , κάναμε 14 χλμ και περνώντας από μια γέφυρα της εγνατίας (μιλάμε για καλό δρόμο) έτριξε η κολόνα της πόρτας. , κάγκελο εγώ , δεν το περίμενα με τίποτε.
Βίδες δε μου βιδώσανε ποτέ, και στο μεγάλα service συνήθως βρίσκομαι δίπλα τους . -
Εχουμε καποια φωτο για το ποιες ειναι αυτες οι βιδες του πλαισιου;
-
Έχει βίδες το πλαίσιο?!
Μάλλον εννούν βίδες στην ανάρτηση και το σύστημα μετάδοσης και τριγύρω ή κάτι παρόμοιο.
Δεν πρέπει να έχει καμία σχέση με στρεβλώσεις του αμαξώματος δηλαδή.
συσφιξη αμαξωματος