-
Καλησπέρα, είμαι νέα οδηγός και έχω ένα μεταχειρισμένο Fiat Punto μοντέλο 2002. Πήγα για γενικό service πρώτη φορά σήμερα και μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω ιμάντες (πάνω από 5ετία, 57.000 χλμ.). Το πήγα σε ένα μηχανικό μου ζήτησε 350Ε. Μου φάνηκαν πολλά... θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσε κάποιος να με ενημερώσει σχετικά με τιμές αγοράς, ποιά είναι η πιο οικονομική αλλά και ασφαλής λύση και αν είναι επικίνδυνο να οδηγώ μέχρι να τους αλλάξω...έχω αγχωθεί ότι θα σπάσει κανένας ιμάντας σε κάθε μέτρο που διανύω!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων... -
Καλησπέρα, είμαι νέα οδηγός και έχω ένα μεταχειρισμένο Fiat Punto μοντέλο 2002. Πήγα για γενικό service πρώτη φορά σήμερα και μου είπαν ότι πρέπει να αλλάξω ιμάντες (πάνω από 5ετία, 57.000 χλμ.). Το πήγα σε ένα μηχανικό μου ζήτησε 350Ε. Μου φάνηκαν πολλά... θα το εκτιμούσα πολύ αν μπορούσε κάποιος να με ενημερώσει σχετικά με τιμές αγοράς, ποιά είναι η πιο οικονομική αλλά και ασφαλής λύση και αν είναι επικίνδυνο να οδηγώ μέχρι να τους αλλάξω...έχω αγχωθεί ότι θα σπάσει κανένας ιμάντας σε κάθε μέτρο που διανύω!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων... -
Ξερει κανεις ποσο παει περιπου η αλλαγη του ιμαντα σε focus I 1.6??
-
Φίλε antinis-team συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που είπες σχετικά με τη παλαιότητα και την αξία του αυτοκινήτου.
Επειδή 'εχω και εγώ το ίδιο αμάξι corolla 1.3 ' 93 θα ήθελα να σε ρωτήσω 2-3 πράγματα σχετικά με την αλλαγή ιμαντα.
Στη τιμή που αναφέρεις για το σετ περιλαμβάνει τα πάντα ( εντατήρα-γρανάζια-εξωτ.ιμάντα)?
Πολλοί προτείνουν μαζί με την αλλαγή ιμάντα να γίνει και αλλαγή τρόμπας νερού, ποιά είναι η γνώμη σου ? - το αντίστοιχο κόστος ?
Σε πόσα χιλιόμετρα προτείνεται η αλλαγή ? έχω ακούσει 50Κ, 80Κ, 90Κ ο κατασκευαστής αναφέρει 60Κ ή 5 χρόνια αλλά λέει οι νέοι ιμάντες αντέχουν πολύ περισσότερο.
Αφού γίνει η αλλαγή ιμάντα χρειάζεται κάποιο διαγνωστικό για να ρυθμίσεις το χρονισμό ή μπορεί να γίνει αυτή η ρύθμιση και με το 'ματι'. Ρωτάω επειδή παλιότερα όσες φορές είχα αλλάξει ιμάντα η αντιπροσωπεία χρησιμοποιούσε κάποιο διαγνωστικό - με δέσμη φωτός- αλλά το χρησιμοποιούσε στον εξωτερικό ιμάντα και ποτέ δεν είχε χρειαστεί μετά τον έλεγχο να ρυθμίσει κάτιαυτά τα λίγα !
-
Οκ ευχαριστώ για τις απαντήσεις σου, κατατοπιστικότατες.
Δε μου απάντησες όμως σχετικά με τη τρόμπα νερού? -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
προσεξε όμως εκει που θα πας να ρωτησεις να φτιαχνουν συχνα FIAT γιατι θελουν ειδικα εργαλεια για τον χρονισμο και τα οποια διαφερουν απο μοντέλο σε μοντέλο. Τωρα που ειπες αυτο θυμηθηκα παλια οταν δουλευα στην FIAT για αλλαγη ιμαντων, δισκοπλατο, service στα 60.000 χλμ. σε Lancia Thesis η τιμη για όλα αυτα ήταν 5.000 ευρο. δεν ειναι τυπογραφικο. τοσα ζητησανε και ο ιδιοκτητης τα εδωσε ανετα.
Διεκδικεί άνετα το ρεκόρ Γκίνες με τόσα που έδωσε, εφόσον βεβαια τεκμηριώνεται με απόδειξη...
Καλέ μου φίλε για την ιστορία:
- εάν δεχτούμε ότι χοντρά τα ανταλλακτικά τα χρέωσε 600ε . Τα ανταλλακτικά δεν μπορεί να τα χρεώσει χωρίς κιρρώσεις, πανό από το ανώτερο όριο λιανικής πώλησης. Όπως έχετε παρακολουθήσει, όταν γράφω τιμές ανταλλακτικών, το υπενθυμίζω πάντοτε!. Αυτό δεν σημαίνει ότι χρεώνω με την τιμή αυτήν, διότι πήγε περίπατο ο συναγωνισμός!!!!. Όποτε πράγματα του service + ιμάντες λουριά εντατηρες + σετ συμπλέκτη + πιθανόν και φρένα 600ε περίπου.
- Περισσεύουν 4400ε !!. 10 ώρες εργασία, με καφέ, και δημόσια θεάματα που περνάνε από τον δρόμο!. Καθώς και τηλέφωνα στην γκόμενα!!!. Άρα 440ε την ώρα!!!. Ούτε ο ΟΜΠΑΜΑ δεν παίρνει τόσα.
- Και εδώ έρχεται η αδιαφορία και το άνομο συμφέρον του κράτους. Ενόσω στα ΑΝΤΑΛΑΚΤΙΚΑ, υπάρχει ανωτάτη τιμή λιανικής, που καθορίζετε από το υπουργείο εμπορίου κατά την εισαγωγή, η την ελληνική παραγωγή, στην εργασία δεν υπάρχει αισχροκέρδεια, αρκεί να δηλώνετε, αναγράφετε σε ανηρτημένους πίνακες, και να εκδίδονται παραστατικά. Εκεί το κράτος εισπράττει έμμεσους και άμεσους φόρους, και στα ουμπαλα του, εάν ο επαγγελματίας είναι ακριβή βεντέτα η κλέφτης!!!.
- Βέβαια το γεγονός, αισχρό και κατάπτυστο, δημιουργεί βάσιμες αμφιβολίες στην φερεγγυότητα του κλάδου μας.
- Αντιμετωπίζετε με 2 τρόπους α) άμεση καταγγελία στη εφορία και το υπουργείο, και είναι πολλή απλό, όποτε με τον τρόπο αυτό, ο (κύριος) αυτός, δεν θα φορολογείτε από 16 έως 25%, αλά με 75% περίπου!!, όποτε θα τον πονέσει ο ‘κώλος’ του να πληρώνει ‘μαύρα’ ‘μπαξίσια’ & ‘κερατιλικια’ και θα είναι πάντα στο στόχαστρο της εφορίας!!!!. Και β) να ΨΑΧΝΕΣΤΕ κυρίες και κύριοι, πολύπλευρα. Ποιότητα συνεργείου, ρωτάται, χρεώσεις ρωτάται, μην ντρέπεστε!.
Antonis-team.
Φιλε αντόνη εχεις δικιο (αν μου επιτρεπεις να σε καλώ φίλο σαν συναδελφο). Δεν ειπα ποτε ότι αυτο που εκανε είναι σωστό. Ανέφερα ότι για αλλαγες ιμάντων και σερβις 60.000 χλμ σε άλλο πελάτη ζήτησε 1500ευρώ. Η FIAT λέει στα εγχειρίδια της ότι η συγκεκριμενη εργασία παίρνει 18 εργατοώρες, καθότι χρειάζεται να κατέβει η μηχανή. Η υπερβολικήχρέωση ήταν μόνο για το συγκεκριμένο άτομο. Σχεδόν όλες οι αντιπροσωπίες είναι ακριβώτερες απο τα εξωτερικά συνεργεία. Τα ανταλακτικά κόστιζανε 800 ευρο. Τα υπόλοιπα στον ιδιοκτήτη της αντιπροσωπίας. (Γνωστός φραγκοφονιάς). Αυτο που με τσατίζει είναι ότι χρέωνουν 50 ευρώ την ώρα και απο αυτά παίρνει ελλάχιστα ο μηχανικός που κάνει την δουλειά!
-
Συμφωνω μαζι σου αντώνη και σεβομαι τα χρονια σου στο επαγγελμα. Απλα ανεφερα ενα περιστατικο! Εχουμε την ιδια αποψη και γιαυτο λαμε και τα ιδια. Εγω παρόλο που δεν εχω δικό μου μαγαζί διαθέτω autodata,rettis της magneti marelli και διαφορα manual. Για μενα το αυτοκίνητο είναι χαρα. Δεν θελω να κουράσω ούτε να βγω off-topic. Παντα χαίρομαι να μιλάω με ανθρώπους που ασχολουνται με το αυτοκίνητο και το αγαπουν και δεν το βλεπουν σαν μια μπαζα της στιγμης. Κάπου θα τα ξαναπούμε!
-
Σε audi a4 του 99 ειναι υποχρεωτικη η αλλαγη του εντατηρα-'αμορτισερ' (αυτος με το μεγαλο ρουλεμαν στα αριστερα)μαζι με την αλλαγη ιμαντα ή αντεχει παραπανω απο τα 90000; Καποιοι μου λενε οτι ακουγεται οταν ειναι να χαλασει
-
Ποσο κοστιζει ο εντατηρας? Γνωμη μου αλλαξε ολο το σετ μιας και θα ανοιχτει για τετοια εργασια!
-
Φιλε Αντωνη (ή οποιος αλλος γνωριζει) πες μου αν θες μια τιμη για ιμαντα εκεντροφορου και ολα τα παρελκομενα τεντωτηρες ρουλεμαν κ.α καθως και ωρα τοποθετησης.
Μοντελο: HYUNDAI TUCSON 2000 βενζινη, μοντελο 2006.. -
μια τιμουλα για αντ/ση ιμαντα εκκεντροφορου (gates προτιμω και SKF ρουλεμάν) και ιμαντα δυναμο μαζι με εργασία σε Alfa 146 έχει να μας δωσει κανεις? σε μη εξουσιοδοτημένο εννοώ
καποια συνεργεία ζητάνε 300-350 ευρω μόνο για ιμάντες χρονισμου-ρουλεμαν και ιμαντα δυναμο
στην τιμη δεν συμπεριλαμβανουν τρόμπα νερου ή κάτι άλλο
όσο για τα επίσημα service σε γδύνουν κανονικά ζητάνε μαζι με αντλία 550 ευρω
μηπως νομίζουν ότι επειδή εχεις και alfa εισαι καπιτάλας εε?
αυτο το πραγμα στην Ελλάδα που σου κολλάνε ετικέτες ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ
όπως και στα και καλά ακριβά προάστια σε σκίζουν π.χ. στο κουρεμα, στο μαναβικο κ.ο.κ. -
ΠΑΡΕ ΤΟΥΟΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΔΕΝΑ!!!
-
Ποια μοντελα τουοτα εχουν καδενα?
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Ποια μοντελα τουοτα εχουν καδενα?Αυτή τη στιγμή όλα τα βενζινοκίνητα της.
-
ΣΩΣΤΟΣ Ο cosneo!!!
Ξεχαστε ιμαντες κ ιστοριες! Καδενα κ εισαι αρχοντας!!!
Αυτες ειναι ευρωπαικες να στα παιρνουν χοντρα κ σε τακτα χρονικα διαστηματα!
Μεταξυ σοβαρου κ αστειου, παρτε ΤΟΥΟΤΑ!
Να γλυτωσετε απο τους π#@#%ηδε$ τους ευρωπαιους!
Λαδακι, βενζινα κ μην ξεχνατε το ψυκτικο!
(ετσι χαλανε τα ΤΟΥΟΤΑ! απο αμελεια στο ψυκτικο υγρο!)Το μονο τιμημα ειναι η ξενερα στην οδηγηση, αλλα αυτο ειναι αποψη μου κ εντελως υποκειμενικο...
-
Τα tsi καδενα δεν εχουν? Τα bmw? Παντα καδενα ειχαν τα τουοτα? Δεν νομιζω να ειναι θεμα ιαπωνιας - ευρωπης.
-
η ξενέρα της οδήγησης είναι υποκειμενική αν είσαι πιο μεγάλος στην ηλικία και βαριέσαι να ανάψεις και τα φλας όταν στρίβεις
όντως τα TSI της VW αλλά και του ομίλου SEAT, SCODA τι έχουν καδένα?
η καδένα δεν αλλάζει παρα μόνον θέλει ρύθμιση-σφίξιμο? -
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
η καδένα δεν αλλάζει παρα μόνον θέλει ρύθμιση-σφίξιμο?Όλα έχουν αυτόματους τεντωτήρες.
.
-
Ο χρήστης Slowmotion έγραψε:
η ξενέρα της οδήγησης είναι υποκειμενική αν είσαι πιο μεγάλος στην ηλικία και βαριέσαι να ανάψεις και τα φλας όταν στρίβειςΑσε! Μια απο τα ιδια κ ο πατερας μου! Γι αυτο κ πηρε TOYOTA yaris!
Kαι τωρα εγω, νεο παιδι, επανω στα ντουζενια μου κ με την τεστοστερονη να ξεχειλιζει να πρεπει να κινουμαι με αυτο κ να τρωω στη μαπα ολη την ιαπωνικη ξενερα!!!!!!!
ΗΗΗΗΗΗΜΑΑΑΑΡΤΟΟΝ!!!! -
Ο χρήστης Kouv έγραψε:
η ξενέρα της οδήγησης είναι υποκειμενική αν είσαι πιο μεγάλος στην ηλικία και βαριέσαι να ανάψεις και τα φλας όταν στρίβεις
Ασε! Μια απο τα ιδια κ ο πατερας μου! Γι αυτο κ πηρε TOYOTA yaris!
Kαι τωρα εγω, νεο παιδι, επανω στα ντουζενια μου κ με την τεστοστερονη να ξεχειλιζει να πρεπει να κινουμαι με αυτο κ να τρωω στη μαπα ολη την ιαπωνικη ξενερα!!!!!!!
ΗΗΗΗΗΗΜΑΑΑΑΡΤΟΟΝ!!!!Εμεις τι να πουμε με τα 16αρια??Αλοι λενε βγαζουν 11 κιλα ροπη στα 1400 κιλα.Οι Γερμανοι λενε βγαζει 15 κιλα ροπη στα 1200 κιλα με 110 αλογα!Τι να πω...
ΚΟΣΤΟΣ ΑΛΛΑΓΗΣ ΙΜΑΝΤΑ...