-
Καλήμερα, συνάδελφοι, θέλω να απαντήσω στον φίλο jap-power,περί group VAG. To service στα group Vag γίνεται απο τον εγκέφαλο της μαμάς εταιρίας, άσχετα με το τι έχει εντοπίσει ο πελάτης, στην ΗONDA, γίνεται με τα μάτια!!!!!!!!!!!!!!!! μια χαρά το βλέπω, δεν έχει τίποτα!!!!! αυτά λέει ο μπαρμπα -κότσος των 50 ευρω την ώρα. Εγκέφαλος βλαβών δεν υπάρχει !!!! 'η τουλάχιστον εγώ δεν έχω δεί ποτέ μέχρι τώρα, σε κανένα μοντέλο να γίνεται πρίζομα!!!!.
Όταν κλείνεις την πόρτα στα GROUP VAG δεν τρίζουν όλα τα κρύσταλα, νιώθεις ασφάλεια, και δεν νιώθεις οτι η πόρτα σου είναι φτιαγμένη, απο τον τενεκέ που βάζουν την φέτα στα super-market. Tα υλικά συναρμολόγησης είναι κορυφαία, σχεδόν πάντα ( εξαιρέσεις ξέρω να σου πώ πολλές, αλλά το λάθος αναγνωρίζεται, και το εξάρτημα φτιάχνεται ξανά απο την αρχή και με καλύτερο τρόπο, στα golf 4 τα παράθυρα ήταν στηριγμένα σε πλαστικό γάνζο!!!, απο το βάρος έσπαγε, στην 2 αλλάγη ο γάντζος έγινε μεταλικός.) Στα group vag ζητάς την πιο μικρή βίδα και την έχουνε!!!!! σε στοκ κατά 99,99999% στην honda αλλάζει το μοντέλο και ακόμα περιμένεις (αληθινό περιστατικό) 5 μήνες ένα δεξί καθρέφτη απο jazz . Tα ελλατωματικά ανταλλακτικά πηγαίνουν πάλι στην Γερμανία για έλεγχο και βελτίωση!!, το έχω δεί με τα μάτια μου στο service του Παζαρόπουλου ( οι τιμές του βέβαια είναι γα.....σε τα ) σε έλεγχο των γερμαναράδων στο ίδιο service τους βάλανε χέρι οτι τα εργαλεία τους είναι μέσα στη βρώμα και την σκόνη!!!!!! και θα έχει ποινή!!!!. Σε ποιό service honda έχουν την ίδια νοοτροπία να πάω, εαν ξέρείς σε παρακάλω ενημέρωσέ μας. Οσο για τον φίλο με το RAV όταν έγω πήρα το honda ήταν ακροβότερο κατά 3500 χωρίς τους 8 αερόσακους. Και κάτι για χαρούμε όλοι εμείς ,που νιώθουμε οτι μας δούλεψαν χοντρά η honda έκλεισε 4 εργοστάσια αντέ βρέ να τα εκατοστήσεις.
Υστερόγραφο Ο ΟΜΙΛΟΣ VAG ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΊΝΑΙ Η HONDA - TOYOTA OXI ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ LEXUS - ACURA ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ. -
Δε σου μιλησα για σερβις που γινονται στην Ελλαδα και δε με ενδιαφερει αυτο οτι και συζηταμε δε θα βγαλουμε ακρη αλλα πιστευω εχεις εσυ αλλα εγω.Τωρα για το αν θα κλεισει που λες η χοντα ξεχνας οτι ειναι απο τις ελαχιστες εταιρειες που ειναι μονη της και ειναι μικρη σε μεγεθος χωρις συνεργασιες ουτε μια ενω το Group vag ειναι 6 7 δε ξερω δε με νοιαζει και ανκει και στην Πορσε.Τωρα για αμερικη βλεπω πολυ καλα ειδικα στο Tuning με τι αυτοκινητα ασχολουνται κυριως ειναι μονο Vw kai audi (να τρελλαθω τωρα η μετα?)Επισης για το ονομα στην αμερικη ,τολμησαν ,πετυχαν ,πουλανε ,εχουν δημιουργησει status symbol εκει.Αν εχεις παραπονα να τα κανεις επισημα στα κεντρικα της ευρωπης δε σου φταει το αμαξι.Κια εγω χτες μιλουσα με Ελληνα που ζει 20 χρονια γερμανια και εχει ακορντ παντα ειχε χοντα στην γερμανια και λεει οτι οσοι ελληνες παιρνουν μερσεντες και αουντι το κανουν επειδη το εχουν απωθημενο...βγαλε ακρη.
-
από rider3072 » 03/02/09 10:46
Υστερόγραφο Ο ΟΜΙΛΟΣ VAG ΠΟΥΛΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΊΝΑΙ Η HONDA - TOYOTA OXI ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ LEXUS - ACURA ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ.Φίλε μου, χωρίς παρεξήγηση, νομίζω έχεις μπλέξει κάποια πράγματα. Η VW πουλάει στην αμερική αυτό που λέει και ο τίτλος της λαικά αυτοκίνητα δηλαδή ευρείας καταναλώσεως. Η AUDI πουλάει μεσαία και ακριβά. Όταν η πρώτη επιχείρησε να πουλήσει το ''ΛΑΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ'' PHAETHON στα ''αμερικανάκια'' έχοντας πουλήσει απειροελάχιστα μέσα σε 2,5 χρόνια το σταμάτησε , το άλειψε βαζελίνη και το έχωσε.
Οι HONDA και TOYOTA αντίστοιχα πουλάνε λαικά αυτοκίνητα και πολλά επαγγελματικά. Οι ίδιες γέννησαν τις ACURA και LEXUS, έχει μεγάλη διαφορά αυτό δεν εξαγόρασαν κανέναν. Και το έκαναν για να πουλήσουν και να κερδίσουν ακόμη περισσότερα από όσα πάρα πολλά πούλαγαν ήδη και όχι ''μήπως και πουλήσουν΄'' όπως λανθασμένα αναφέρεις. Αν δεν ξέρεις, τα πρίμιουμ που έβγαλαν από το 1989 και μετά έκαναν ασήκωτους στο ξύλο τους γερμανούς μέσα στην μεγαλύτερη αγορά τους μειώνοντας τα ποσοστά τους κατά πολύ μέσα σε 5 χρόνια.
Όλοι οι ευρωπαίοι έχουν πλέον το 8% της αμερικάνικης αγοράς, είχαν το 15% το 1990. Το ποσοστό αυτό είναι πολύ μικρότερο απ' όσο έχει η Toyota μόνη της!
Δεν κάνω διαφήμιση σε κανέναν, έχω και VW και Τοyota στην οικογένεια. αλλά να βλέπουμε τα πράγματα και να τα λέμε με το όνομά τους. -
Θα ήθελα να παραθέσω τα εξής:
α. Η Honda θεωρείται ως μια από τις πιο αξιόπιστες μάρκες διεθνώς.
β. To VAG group όχι.
γ. Δυστυχώς η Honda (με καθαρά δική της ευθύνη) έχει ρίξει την ποιότητα λόγω πιθανότατα των εργοστασίων της στην Αγγλία (Swindon).
δ. Αναφορικά με τα S2000 και τους σπασμένους κινητήρες δυστυχώς είναι αλήθεια. Όμως πρέπει να γνωρίζετε ότι ένας κινητήρας τέτοιος με ειδική απόδοση πάνω από 100PS/λίτρο χρειάζεται και ειδική χρήση. Πόσοι νομίζετε από αυτούς τους κινητήρες δεν έσπασαν έξω από καφετέριες με οδηγούς 20+/- ετών που τους είχαν στον κόφτη κρύους;;;
ε. Είχα Honda (Civic) από το 1992-2000. Το αυτοκίνητο το έσπαγα και πέραν των σέρβις (που σαφώς ήταν πολύ οικονομικά) δεν έβγαζε ΤΙΠΟΤΑ. Το πούλησα σε φίλο ο οποίος το έχει ακόμη και το αυτοκίνητο δεν έχει βγάλει ΤΙΠΟΤΑ. Όμως ήταν Ιαπωνικό Civic...Είναι σίγουρο ότι ο φίλος έχει πέσει σε πολύ κακή περίπτωση CR-V (έχω τρεις φίλους με το ίδιο μοντέλο χωρίς κανένα πρόβλημα). Έχω τρέξει σε Αττική 24ώρες με CR-V το οποίο το έλιωσα (σε κακό χώμα) και κανένα πρόβλημα πλην ενός σκισμένου ελαστικού. Το πρόβλημα είναι σίγουρα ο Σ. Το κεντρικό συνεργείο του είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ και καλό θα είναι να μην πηγαίνει κανείς εκεί. Τα τοπικά συνεργεία είναι σαφώς καλύτερα γιατί μην ξεχνάτε ότι εκεί ΕΣΕΙΣ είστε πελάτες και αν σας χάσουν θα τους τσούξει ενώ τον Σ στα α$%#^$#^$ του.
Πραγματικά λυπάμαι για την ταλαιπωρία σου και εύχομαι να είσαι πιο τυχερός στην επόμενη επένδυσή σου.
-
To μοτερ του s λογω του υψηλου στροφαρισματος 9.000+σαλ τα κινουμενα μερη του ειναι οσο το δυνατον πιο μικρα σε μεγεθος και με μικρο βαρος για να μην υπαρχει αδρανεια οι βαλβιδες του ειναι μικρες και ελαφριες. Λαθος κατεβασματα κοστιζουν ενα μοτερ ισως και σχεδον ολοι οσοι τα εχουν δε τα γνωριζουν αυτα νομιζουν οτι εχουν μια z4,slk για να πηγαινουν πρωτη μουρη σtα μπουζουκια, δεν ειναι ετσι.Ενα τετοιο μοτερ με ΤΕΤΟΙΑ ειδικη ισχυ εχει και τις ιδιοτροπιες του ,σωστος ο φιλος Npapanik.
-
Και απαντώ, μιας και έχουμε ανοίξει μια άτυπη κόντρα. Premium,δεν γνωρίζω, αν εννοείς prius ναι, η Toyota ασχολήθηκε με τα υβριδικά, για να μπει σε μια αγορά που δεν έμπαινε με τίποτα, το ίδιο και η Honda, το 1998 παρουσίασε το μοντέλο ποντάροντας στις οικολογικές ανησυχίες των αμερικανών, και μαγκιά της, και εδώ όμως ήταν τρίτη, γιατί πρώτα ασχολήθηκαν η ford - general motors η οποίες τα παράτησαν για δικό τους λάθος.
Καλά να πάθουν ,το 1990-92 μπροστά στις κάμερες του cnn απολυμένα αμερικανάκια από την dodge την οποία εξαγόρασε η Honda έσπαγαν civic ,λίγο μετά, και αφού η μετοχή της έπεσε στον πάτο , έγινε η Acura, μήπως και πουλήσουν κανένα αυτοκίνητο γιατί οι αμερικανικές προδιαγραφές δεν τους άφηναν να περάσουν τα σύνορα. Το ίδιο έκανε και η Toyota, και η Nissan. Για πολλά -πολλά χρόνια δεν έπαιρναν μέρος σε κανένα crash test και άρχισαν να το κάνουν όταν τους ανάγκασαν, για τα εργοστάσια που έφτιαξαν στην Αγγλία να παίρνουν μέρος στο euro ncap, όταν κάποιοι άλλοι είχαν 30 χρόνια έρευνας και αποτελεσμάτων στο θέμα αυτό. Όσο αφορά το phaeton κανένα περιοδικό στον κόσμο, δεν είπε ότι ήταν κακό – μέτριο αυτοκίνητο ,το αντίθετο μάλιστα, όταν όμως είσαι έξω από τα νερά σου, και ανταγωνίζεσαι στα ίσα το αστέρι της Mercedes-Benz που έχει 40 χρόνια πείρα σε τέτοια κυβικά και αυτοκίνητα είναι φυσικό να το χώσεις χωρίς βαζελίνη. Τα λαϊκά αυτοκίνητα δεν έχουν 28-30 χιλιάδες ευρώ, και παρακαλώ πες μου άλλο ένα best seller στον κόσμο πλην της 911 που βγαίνει από 1978 μέχρι σήμερα και έχει εκατομμύρια φανατικούς αγοραστές (βλ. Golf). Και εδώ πρέπει να πω, πως ο όμιλος vag πήρε μια seat-Skoda που έβγαζε αυτοκίνητα για γέλια ,και τώρα τα αγοράζει πάρα πολύς κόσμος που βρίσκει τις τιμές των Vw Audi απαράδεκτες,(θα συμφωνήσω απόλυτα θα έπρεπε να είναι 5-7 χιλιάδες ευρώ κάτω) τους έκανε κακό??, έχω αντίθετη άποψη. Άκουσες τίποτα παρόλη την κρίση για κλείσιμο εργοστασίων του group vag ??μέχρι τώρα όχι ,δεν σου κινεί την περιέργεια περί αξιοπιστίας της Honda διεθνώς όπως αναφέρεις??. Υπάρχει κάποιος που να έχει αντίρρηση στο ρητό που λέει ότι αν δεις ένα γιαπωνέζικό αυτοκίνητο είναι σαν να τα έχεις όλα ανεξαρτήτου μάρκας, χρησιμοποιούν όλοι τα ίδια ξεπερασμένα υλικά – πλαστικά??
Τώρα για τα S ναι έχεις δίκιο τα σκαλίζουν, όπως και πολλά άλλα αυτοκίνητα turbo, αλλά δεν σπάνε !!! μέχρι τουρμπίνα φτάνει το σπάσιμο, όχι να φύγει η μπιέλα από τον κορμό του κινητήρα ατμοσφαιρικό αυτοκίνητο!! Για να λέμε όμως όλη την αλήθεια το χειρότερο αυτοκίνητο που μπορείς να πάρεις σήμερα είναι οποιοδήποτε fsi τρελά προβλήματα, το παράδοξο είναι πως τα tsi του βγήκαν σχεδόν τέλεια, ενώ τα fsi είναι για γέλια.!!!!!!!!!!!
Μερικοί νομίζουν πως οι 16 κινητήρες είναι εφεύρεση των ιαπώνων!, λάθος οι Ιταλοί τους έφτιαξαν, και τους εξέλιξε η HONDA, και ρωτώ γιατί δεν θυμάμαι, και ίσως δεν ξέρω ένα τεχνολογικό επίτευγμα των ιαπώνων που να έφερε επανάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία. -
To να κανεις συγκριση μεταξυ Honda Και vw ειναι εντελως ακαιρο,κανεις δε συγκρινε σε μεγεθος και πωλησεις τις δυο εταιρειες εκει εχουμε την τογιοτα και ολοι στην ευρωπη μαζι δε την φτανουν.Τωρα να πω για ενα μοντελο οπως ειπες το γκολφ εγω θα πω σιβικ που ξερουμε πολυ καλα τι σημαινει ιδιαιτερα στην αμερικη που την δεκαετια του 70 ευρωπαικα εβαζαν καταλυτη για περασουν τις προδιαγραφες και το σιβικ χωρις καταλυτη και καταναλωση δε ειχε ουτε ρυπους με το CVCC ,αυτα το 70 για τους βελτιωτες εκει για οτιδηποτε υπαρχει στο χωρο του Tuning υπαρχει και με το παραπνω για ενα σιβικ ,αυτο και μονο του λειι πολλα.Τι να πω αλλο για την τριτη γενια πρελουντ το 1987 με το πρωτο συστημα ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΗς 4διευθηνσης στον κοσμο...για το Vtec που ξεκινησε το 83 στην cb400 το λεγομενο REV που ειναι σχεδον ιδιο με το vtec οσο αφορα τον τροπο που εμπαινε σε λειτουργια.Να πω για το nsx πρεπει να γραφουμε σελιδες εδω το τι ειχε αυτο το αυτοκινητο το 90 παρακαλω ,για ιντεγκρα ,για σιβικ Εκ9 αλλα εχουμε φυγει απο το θεμα μας.Για το s σου ειπα και πανω τετοιος κινητηρας δε προκειται να ξαναβγει ευρωπαικα εργοστασια(βιοτεχνια vw π.χ και αλλοι) δε μπορουν απλα να κατασκευασουν μονο μια Bmw και αυτη με πολυπεταλουδα συστηματα στην εισαγωγη.Για το γεγονος της κρισης ειναι τυχεροι οι ευρωπαοι αν γνωριζεις λιγο πριν την ανακοινωση για την παυση του νεου nsx θα ειχε 600 αλογα με 5.0 ατμοσφαιρα και SH-AWD,αλλα παλι καλα που η νισαν τους εκανε να χασουν τον υπνο τους για τα καλα ,η γνωστη μας ντατσουν.Επειδη ομως φυγαμε απο το θεμα μας καλο θα ειναι να επανελθουμε στο αρχικο γιατι αυτη η κουβεντα δε βγαζει καπου.
-
jap-power θα μας απαντησεις για τα προβληματα που εμφανιζονται στα honda cr-v τριξιματα μηχανικα κ.τ.λ τα προβληματα μας με τους phd αρχιμαστορες του Σαρακακη που οταν μπαινεις μεσα νομιζουν οτι ειμαστε σκουπιδια,θα μας απαντησεις γενικα για ολα τα προβληματα που εχει το after sales service του Σαρακακη που δεν εχει καμια σχεση με την ΤΟΥΟΤΑ που οταν πας για service ασε μην πω πως σου συμπεριφερονται , και αφου ειναι τοσο αξιοπιστα αυτοκινητα τα HONDA γιατι σε υποχρωνει να κανεις καθε 6 μηνες service ειτε εχεις χιλιομετρα ειτε οχι.
-
Kαι τι ειμαι εγω αντιπροσωπος της χοντα στην Ελλαδα για να σου απαντησω?Προσωπικα με κολτ νεο της οικογενειας σε επισημο σερβις Σαρακακη ποτε δε ειχαμε τετοια συμπεριφορα οχι οτι δε υπαρχουν ,δε ειμαι αρμοδιως σε αυτα να κανετε εγγραφη επιστολη με διαμαρτυριες σας οπου εχετε αυτο ειναι και το πιο λογικο.Οσο αφορα την συχνοτητα των σερβις προτιμω καθε 7.500 χλμ να αλλαζω λαδια ΜΟΝΟΣ μου παρα να μου λενε στην εταιρεια τα λαδια ειναι μεχρι 20.000 και στα 5 να αναβει το λαμπακι του λαδιου,συμβαινει σε πολλους αυτο ....συχνο φαινομενο.Κια για το ποσο αξιοπιστα ειναι τα χοντα δε θα σουπω εγω να ανατρεξεις σε ετησιους διαγωνισμους που γινονται στον κοσμο και να δεις τη θεση εχει.Δες το προσφατα στην Γερμανια..12η η vw στην εδρα της?Ακομα και η scoda Πιο πανω ..keep going...
http://honda.de/specials/car/jdplanding ... ts_708.pdf
-
Ο χρήστης sp33 έγραψε:
jap-power θα μας απαντησεις για τα προβληματα που εμφανιζονται στα honda cr-v τριξιματα μηχανικα κ.τ.λ τα προβληματα μας με τους phd αρχιμαστορες του Σαρακακη που οταν μπαινεις μεσα νομιζουν οτι ειμαστε σκουπιδια,θα μας απαντησεις γενικα για ολα τα προβληματα που εχει το after sales service του Σαρακακη που δεν εχει καμια σχεση με την ΤΟΥΟΤΑ που οταν πας για service ασε μην πω πως σου συμπεριφερονται , και αφου ειναι τοσο αξιοπιστα αυτοκινητα τα HONDA γιατι σε υποχρωνει να κανεις καθε 6 μηνες service ειτε εχεις χιλιομετρα ειτε οχι.Όπως έγραψα και παραπάνω οτιδήποτε και να πεις για τον Σ θα έχεις δίκιο. Είναι μια από τις χειρότερες (αν όχι η χειρότερη) αντιπροσωπία στην Ελλάδα. Μάλλον έχεις πέσει σε ένα κακοσυναρμολογημένο Honda.
Χτες παρεπιμπτόντως οδήγησα ένα καινούριο Jazz: πάρα πολύ καλό... και δεν έχει και συγκεκριμμένα διαστήματα service (έχει στο ταμπλώ ένδειξη που σου λέει πότε πρέπεις να πας). Αυτό το σύστημα η Honda το έχει μόνο στο καινούριο Jazz και το Accord.
-
Μπήκα αργά στη συζήτηση, αλλά ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο. Είχα CRV 2006, το πούλησα με 34000χλμ, και τώρα έχω CRV 2008 (το καινούριο). Έχω κάνει 15000χλμ. Το παλιό, αν εξαιρέσεις την κατανάλωση, δεν μου έκανε τσικ. Λόγω επαγγέλματος, το πήγα και σε χώμα και σε πέτρα. Απόδειξη της χρήσης εκτός δρόμου, οι δύο αλλαγές ελαστικών σε 22 μήνες. Γκάζι είχε, φορτωμένο δεν μάσαγε, τριγμούς μηδέν. Μάλλον ο φίλος του οποίοι το CRV ήταν υπό διάλυση, έπεσε στην περίπτωση. Και μην γενικεύουμε. Το νέο CRV, είναι ανώτερο από το παλαιό σε όλους τους τομείς (κυρίως σε κατανάλωση και άνεση), όμως τρίζει. Κατά τα άλλα, κανένα πρόβλημα από την HONDA. Ο Σαρακάκης κάνει όλες τις μακακίες. Από το να παραδίδει κακοφυλαγμένα ή ίσως και ελαφρά χρησιμοποιημένα αυτοκίνητα, μέχρι να χρεώνει τις επισκέψεις στο συνεργείο σαν Δικηγόρος παρα αρείο πάγο. Η HONDA μια χαρά αυτοκίνητα βγάζει. Και όσον αφορά το group VAG, είχα το LEON του 2001. Το 2004, οπότε έφαγε και πόδι, μου παρουσίασε τα εξής : 1. Κάηκε ο παλλαπλασιαστής (350€) 2. Εσπασε το κουμπί του TCS (δωρεάν, στην εγγύηση) 3. Κάηκε η οθόνη του κλιματισμού (600€) 4. Έσπασε ο γρύλος του παραθύρου του οδηγού (εγγύηση) 5. Έσπασε το τρίτο STOP στην οροφή 6. Από την αρχή, το αυτοκίνητο έσβηνε στο φανάρι, γκάζωνε μόνο του. Η απάντηση ήταν 'νοθευμένη βενζίνη'. Δοκίμασα όλα τα πρατήρια της Αττικής, αλλά μάλλον έπρεπε να πηγαίνω στη Χαλκίδα για βενζίνη. Παρεπιπτόντως, ο κουμπάρος μου, με ίδιο αυτοκίνητο και ίδια χιλιόμετρα, έχει πάει στο συνεργείο μόνο για την προγραμματισμένη συντήρηση. Τελικά είχε πρόβλημα η ηλεκτρονική μονάδα του γκαζιού. Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο έσκιζε !!!. Τελειώνοντας, αυτά τα αναφέρω διότι η γενίκευση είναι κακό πράγμα. Απλά, η αγορά του αυτοκινήτου είναι και λίγο λαχείο. Θα μου πείς, τα χρήματα που δίνω δεν τα κερδίζω στο λαχείο, αλλά ..... Συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου.
-
Ο χρήστης sp33 έγραψε:
jap-power θα μας απαντησεις για τα προβληματα που εμφανιζονται στα honda cr-v τριξιματα μηχανικα κ.τ.λ τα προβληματα μας με τους phd αρχιμαστορες του Σαρακακη που οταν μπαινεις μεσα νομιζουν οτι ειμαστε σκουπιδια,θα μας απαντησεις γενικα για ολα τα προβληματα που εχει το after sales service του Σαρακακη που δεν εχει καμια σχεση με την ΤΟΥΟΤΑ που οταν πας για service ασε μην πω πως σου συμπεριφερονται , και αφου ειναι τοσο αξιοπιστα αυτοκινητα τα HONDA γιατι σε υποχρωνει να κανεις καθε 6 μηνες service ειτε εχεις χιλιομετρα ειτε οχι.πήγες και έδωσες ένα σκασμό λεφτά, για να πάρεις ένα άσχημο αυτοκίνητο που δε ξεχωριζε πουθενά από τον (πιο φθηνό) ανταγωνισμό, που φτιάχνεται στην αγγλία, με ευρωπαϊκά ανταλλακτικά, με το Σαρακάκη αντιπρόσωπο και που έπρεπε να κάνει σέρβις κάθε 6 μήνες
υγ όλα τα χόντα αν κατάλαβα καλά θέλουν ανά 6 μήνες σέρβις; -
Μήπως γνωρίζει κανείς αν υπάρχει περίπτωση facelift για το CRV ή πότε πιθανότατα να παρουσιαστεί νεα «περιβαλλοντική» έκδοση;
-
Εδώ και 2 μήνες οδηγώ και εγώ ένα καινούργιο CRV... Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος. Χώροι, ποιότητα κύλισης, πολυτέλεια!!! Μου άρέσει πολύ πιο πολύ απο το RAV και το Tiguan και με την νέα μειωμένη τιμή, ήταν νομίζω, μεγάλη ευκαιρία.
Η Honda πούλησε πολλά CRV με τις μειωμένες τιμές. Μιλούσα με τον πωλητή μου και μου είπε ότι έχουν ξεπουλήσει εδώ και μέρες. Πλέων είμαστε πολλοί...
Ψάχνω για κάποιο forum για το CRV στην Ελλάδα, αλλά τίποτα. Ξεκίνησα μια προσπάθεια. Ρίξτε μια ματιά εδώ:
http://crvhellas.forumup.gr/
και ένα group στο Facebook στο 'CRV Hellas' -
Διάβασα με μεγάλη καθυστέρηση το δημοσίευμα του rider3072 και έχω να πω τα εξής :
Έχω ένα HONDA CRV του 2004 , έχει κάνει 190.000 χλμ , έχει πάει σε κακοτράχαλους δρόμους σε βουνά , έχει περάσει ρυάκια και ποτάμια , έχει ρυμουλκήσει από λάσπη που έφτανε στους μασπιέδες του ένα ι.χ. , καίει 10,5 - 11,5 lit/100 με ταχύτητα μέχρι 120 χλμ και 11,5 - 13lit/100 με ταχύτητα μέχρι 140 χλμ. . Μέχρι στιγμής ούτε τρίζει , τραβάει σα καινούργιο πιάνοντας άνετα τα 180 , οι ταχύτητες του μπαίνουν γλυκά , βασικά μέχρι σήμερα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος γιατί εκτός από τα servis δε μου έχει βγάλει κανένα κουσούρι.
honda cr-v