Μπήκα αργά στη συζήτηση, αλλά ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο. Είχα CRV 2006, το πούλησα με 34000χλμ, και τώρα έχω CRV 2008 (το καινούριο). Έχω κάνει 15000χλμ. Το παλιό, αν εξαιρέσεις την κατανάλωση, δεν μου έκανε τσικ. Λόγω επαγγέλματος, το πήγα και σε χώμα και σε πέτρα. Απόδειξη της χρήσης εκτός δρόμου, οι δύο αλλαγές ελαστικών σε 22 μήνες. Γκάζι είχε, φορτωμένο δεν μάσαγε, τριγμούς μηδέν. Μάλλον ο φίλος του οποίοι το CRV ήταν υπό διάλυση, έπεσε στην περίπτωση. Και μην γενικεύουμε. Το νέο CRV, είναι ανώτερο από το παλαιό σε όλους τους τομείς (κυρίως σε κατανάλωση και άνεση), όμως τρίζει. Κατά τα άλλα, κανένα πρόβλημα από την HONDA. Ο Σαρακάκης κάνει όλες τις μακακίες. Από το να παραδίδει κακοφυλαγμένα ή ίσως και ελαφρά χρησιμοποιημένα αυτοκίνητα, μέχρι να χρεώνει τις επισκέψεις στο συνεργείο σαν Δικηγόρος παρα αρείο πάγο. Η HONDA μια χαρά αυτοκίνητα βγάζει. Και όσον αφορά το group VAG, είχα το LEON του 2001. Το 2004, οπότε έφαγε και πόδι, μου παρουσίασε τα εξής : 1. Κάηκε ο παλλαπλασιαστής (350€) 2. Εσπασε το κουμπί του TCS (δωρεάν, στην εγγύηση) 3. Κάηκε η οθόνη του κλιματισμού (600€) 4. Έσπασε ο γρύλος του παραθύρου του οδηγού (εγγύηση) 5. Έσπασε το τρίτο STOP στην οροφή 6. Από την αρχή, το αυτοκίνητο έσβηνε στο φανάρι, γκάζωνε μόνο του. Η απάντηση ήταν 'νοθευμένη βενζίνη'. Δοκίμασα όλα τα πρατήρια της Αττικής, αλλά μάλλον έπρεπε να πηγαίνω στη Χαλκίδα για βενζίνη. Παρεπιπτόντως, ο κουμπάρος μου, με ίδιο αυτοκίνητο και ίδια χιλιόμετρα, έχει πάει στο συνεργείο μόνο για την προγραμματισμένη συντήρηση. Τελικά είχε πρόβλημα η ηλεκτρονική μονάδα του γκαζιού. Κατά τα άλλα, το αυτοκίνητο έσκιζε !!!. Τελειώνοντας, αυτά τα αναφέρω διότι η γενίκευση είναι κακό πράγμα. Απλά, η αγορά του αυτοκινήτου είναι και λίγο λαχείο. Θα μου πείς, τα χρήματα που δίνω δεν τα κερδίζω στο λαχείο, αλλά ..... Συγνώμη για το μέγεθος του κειμένου.