-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Καταρχην δεν νομιζω τιθεται θεμα συγκρισης της 320ι με την CLC.
Το αμαξι ειναι ουσιαστικα νεο facelift του παλιου σπορτκουπε και πλεον συναρμολογισης Γερμανιας και οχι εξόλοκληρου κατασκευης ,κινητηρα εχει Βραζιλιας οπως λεγεται.Μεσα ειναι το ιδιο ακριβως με παλιοτερα,καλυτερης εργονομιας και υλικων σε σχεση με την νεα C σενταν ως τωρα,που υποτιθεται μοιαζει,αλλα με τον νεο σχεδιασμο τωρα δεν βλεπεις καλα το πισω μερος και στην οδηγηση δεν δειχνει πλεον σπορ .Ο κινητηρας βγαζει 143 ps ειναι ο γνωστος κομπρεσορ απο το 2002,ειναι οικονομικος σε καυσιμα,αλλα με το πακετο που το προσφερουν λογικα θα σερνεται .Το θεμα ειναι οτι αλλαζει συντομα κινητηρα με τουρμπο,γι αυτο οι προσφορες,και λογικα καποια στιγμη θα γινουν και νεες σχεδιαστικες αλλαγες καθως το μοντελο θεωρειται μαλλον προσωρινο.Για τυχον βλαβες δεν αναφερονται ιδιαιτερα πραγματα,καθως στηριζεται στο facelift σπορτκουπε τελη του 2004,που εχει βγει αξιοπιστο.Απλα τα υλικα δειχνουν λιγο φθηνοτερα σε σχεση με πριν,οποτε σε χρηση ισως βγαλουν προβληματα.Για τα προβληματα που εχεις διαβασει πιθανον αναφερονται στην μεγαλυτερη εκδοση CLC200K καθως εχει τα προβληματα που παρουσιαζονται και στην C σενταν,και γι'αυτο ισως δεν εχει πιασει στην αγορα,σε συνδιασμο με τα υπολοιπα και την ακριβοτερη τιμη.-CLC180K κυκλοφορουν αρκετες και πριν τις προσφορες-Απλα κινητηρας της θα μπορουσε να ειναι ο παλιοτερος με 163ps που ειναι καλυτερος σε ποιοτητα.Λογικα θα γινεται επισημα αναβαθμιση ισχυος με 2000+ ευρω οπως γινοταν στις προηγουμενες C180K,αλλα δεν ξερω αν πετυχαινει το ιδιο οπως αν ηταν απο εργοστασιακα σε ολες τις περιπτωσεις.
Καλυτερη επιλογη αυτη την στιγμη,σε οποιον αρεσει η CLC,ειναι η C160 Βlue Efficiency που ειναι πιο νεας τεχνολογιας,πιο οικονομικη και οικολογικη,και με ατμοσφαιρικα 1600κυβικα/125ps και δεν θ'αλλαξει κινητηρα.Αλλα δεν νομιζω να ισχυει προσφορα,και εχει και πολυ αργη παραδοση με παραγγελια,λογω ξεστοκαρισματος των παλιων.Παντως καλο ειναι να τσεκαρει κανεις αν λεει Μade in Germany in Assembled in Germany γιατί ίσως υπάρχουν και 'γνήσια' και παιζονται εμπορικα παιχνιδια.
Η CLC 160 δεν είναι ατμοσφαιρική, αλλά κομπρεσεράτη (129 άλογα στις 5000 στροφές, 22,5 κιλά στις 2500.
-
Supercharged είναι παιδιά, όχι turbocharged. Κομπρέσορας δηλαδή.
Ηλία, μιλάς για μετατροπή; Προβλέπω πολλά πυροτεχνήματα... πιο απλό είναι να βάλεις ένα μεγάλο μοτέρ πάνω και να τελειώνεις.
-
Ο χρήστης Karas έγραψε:
Η CLC 160 δεν είναι ατμοσφαιρική, αλλά κομπρεσεράτη (129 άλογα στις 5000 στροφές, 22,5 κιλά στις 2500.
Δεν γραφει πουθενα και ουτε η παρουσιαση στο τυπο, οτι ειναι
Πάρε στην ΜΒ και ρώτησε και θα σου πούνε. Όμως μόνο από τα νούμερα ροπής (22 κιλά στις 2500 στροφές) είναι φανερό ότι ΔΕΝ είναι ατμοσφαιρικό.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Και παστίς να του ρίξουν μαζί με τις 'αεροδυναμικές επεμβάσεις που βοηθούν τον κινητήρα' (wtf???? ), 22 κιλά ροπής στις 2,5k στροφές δεν πρόκειται να πιάσει ατμοσφαιρικός κινητήρας παραγωγής.Τι λέτε αγαπητέ; Γίνεται! Απλά πρέπει να είναι 2.5 λίτρα τετρακύλινδρος και οχταβάλβιδος!
-
Karas, χωρίς καμία διάθεση προσωπικής αντιπαράθεσης, φοβάμαι πως δεν γνωρίζεις πολλά από αυτοκίνητα. Ένας ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας έχει σταθερή περίπου απόδοση ροπής που διαμορφώνεται κυρίως βάση της συμπίεσης. Αυτή είναι περίπου 10 κιλά για κάθε 1000 κυβικά. Η ισχύς προκύπτει απο τον πολλαπλασιασμό αυτης της ροπής με τις στροφές που μπορεί να ανεβάσει (θέμα σωθικών, ροϊκής εξέλιξης κλπ). Ο καλύτερος ατμοσφαιρικός 1600άρης σήμερα αποδίδει 132 ίππους και 16.3 κιλά ροπής στισ 4400 στροφές (παλιά υπήρχε και με 160 ίππους αλλά η ροπή ήταν η ίδια πάνω κάτω)! Τα νούμερα που έχει η 160 είναι δυνατόν να επιτευχθούν μόνο με υπετροφοδότηση... ή νίτρο...
DrDino... Diesel MONO υπετροφοδοτούμενα πάλι...
-
geia sas paidia...an kai kainourios tha ithela na sas kano mia erotisi...: o pateras apo enan gnosto mou exei mia sl55 amg tou 2005 me ta 500hp tin opoia odigisa prin ligo kairo kai epatha plaka ap tin dinami kai tin ropi! ipostirizei loipon o filos mou pos tis proalles petixe ston dromo mia carrera_turbo(to kainourio montelo) kai pos i sl eixe kalitera repriz kai megaliteri teliki(exoun vgalei ton kofti ap tin sl)....einai dinaton?????
-
Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών , θέμα κάλυψη εγγύησης για διαφορικό στα 70.000 σε W211 4 ετών ..... κος Γ.Γ. : Δοκιμάστε άλλη εταιρεία για να δείτε αν τα διαφορικά τους αντέχουν μέχρι τα 70000 χλμ και τι κάλυψη εγγύησης σας δίνουν σε περίπτωση βλάβης !
Σημείωση : Δεν υπάρχει κιτ επισκευής οπότε κάποιος θεωρεί οτί εφ'όσον το αμάξι κάνει τα δεδομένα σέρβις (για να μην ρωτήσει κάποιος αν αλλάξαμε ποτέ βαλβολίνες) στα δεδομένα χλμ το διαφορικό πρέπει να αντέξει εφ'όρου ζωής !
-
Ο χρήστης nixtovios έγραψε:
... ipostirizei loipon o filos mou pos tis proalles petixe ston dromo mia carrera_turbo(to kainourio montelo) kai pos i sl eixe kalitera repriz kai megaliteri teliki(exoun vgalei ton kofti ap tin sl)....einai dinaton?????Ε αφού στο είπε ο φίλος σου.... δεν πιστεύεις το φίλο σου....;;;
Τουλάχιστον τότε πήγαινε να κοιτάξεις τα τεχνικά χαρακτηριστικά και για τα δύο αυτοκίνητα και πες μας κι εμάς...
Ναι είναι δυνατό αλλά εγώ λέω ότι γενικά δεν είναι καθόλου αδύνατο σε καθημερινή ανεπίσημη σύγκριση που μόνο ο ένας μετράει να κερδίσει και Ferrari.... το έχω κάνει άλλωστε και με παλιό σκαθάρι!!Σε παρακαλώ μην γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες και τη ζωή μας δύσκολη κάνεις και απαγορεύεται από τον κανονισμό. Αν έχεις πρόβλημα και δεν μπορείς να το αναφέρεις.
-
Ο χρήστης monf430 έγραψε:
Τμήμα εξυπηρέτησης πελατών , θέμα κάλυψη εγγύησης για διαφορικό στα 70.000 σε W211 4 ετών ..... κος Γ.Γ. : Δοκιμάστε άλλη εταιρεία για να δείτε αν τα διαφορικά τους αντέχουν μέχρι τα 70000 χλμ και τι κάλυψη εγγύησης σας δίνουν σε περίπτωση βλάβης !Σημείωση : Δεν υπάρχει κιτ επισκευής οπότε κάποιος θεωρεί οτί εφ'όσον το αμάξι κάνει τα δεδομένα σέρβις (για να μην ρωτήσει κάποιος αν αλλάξαμε ποτέ βαλβολίνες) στα δεδομένα χλμ το διαφορικό πρέπει να αντέξει εφ'όρου ζωής !
Αφτερ σειλς ιστορίες by MB
Είναι ικανοί μέχρι και να σε πείσουν ότι δε σε λένε Γιάννη από το παραδεχθούν μηχανικές αστοχίες! -
On-board με την SLS στο Nurburgring !!
(δεν έχει δικό της 'τοπικό' στα μελλοντικά η SLS ; )
-
Έχω δυο ερωτήσεις.
Α- που μπορώ να βρω το DVD με την τελευταία αναβάθμιση του Comand (S-Class W221) χωρίς να πρέπει να ακουμπήσω τα 300 με 400€ που ζητάνε στην ΕΚΚΑ;;
Ίσως να το κατεβασω από κάπου;;Β- άκουσα για κρυφό υπομενού στο Comand αλλά δεν πιάνουν οι συνδιασμοί κουμπιών που έχω βρει μέχρι τώρα. Καμία βοήθεια;;;
Ευχαριστώ
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Όσο γ τη φούσκα του Diesotto ακου κ αυτό: Στις αρχές της 10ετίας η μερσέντες δούλευε σε ένα πρότζεκτ γ κινητήρες με υψηλή απόδοση κ αντίστοιχα χαμηλή κατανάλωση χρησιμοποιώντας εκτός του μεταβλητού χρονισμού κ της μεταβλητής συμπίεσης, ηλεκτροκίνητο κομπρεσσορα!... Η τεχνική αυτή είναι πατενταρισμένη απο τη μερσεντες κ εφαρμόζεται σημερα στα πλοία!!!.
Μπορεις να δωσεις περισσοτερες πληροφοριες για αυτες τις μηχανες?
Τα περι του project αυτού μου το είχε πεί ένας γνωστός μου πωλητης στη MB ο οποίος (για να σας προλάβω) είναι τρομερός γνώστης κ έχει συμμετάσχει σε πάρα πολλά σεμινάρια + του οτι είναι κ φίλος μου κ απολκλείεται να μ έλεγε π@π@ριες...
Πρέπει κάποια στιγμή να κάτσουμε να τα πούμε γ να δώσω κ εγώ περισσότερες πληροφορίες...
Εν αναμονή είμαι... -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Έχω δυο ερωτήσεις.
Α- που μπορώ να βρω το DVD με την τελευταία αναβάθμιση του Comand (S-Class W221) χωρίς να πρέπει να ακουμπήσω τα 300 με 400€ που ζητάνε στην ΕΚΚΑ;;
Ίσως να το κατεβασω από κάπου;;Β- άκουσα για κρυφό υπομενού στο Comand αλλά δεν πιάνουν οι συνδιασμοί κουμπιών που έχω βρει μέχρι τώρα. Καμία βοήθεια;;;
Ευχαριστώ
A - http://thepiratebay.org/search/Comand mercedes/0/99/0
B- http://www.scribd.com/doc/6381215/Merce ... l-S-Cls-Ml και http://www.youtube.com/watch?v=IGS7HXGwckY
Εάν με τα παραπάνω κάνεις δουλειά: ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!
Εάν όχι: πάρε Hyundai που ΔΕΝ έχει Comand και έτσι ΔΕΝ θα σε προβληματίσει ξανά -
Ο χρήστης webfox έγραψε:
Έχω δυο ερωτήσεις.
Α- που μπορώ να βρω το DVD με την τελευταία αναβάθμιση του Comand (S-Class W221) χωρίς να πρέπει να ακουμπήσω τα 300 με 400€ που ζητάνε στην ΕΚΚΑ;;
Ίσως να το κατεβασω από κάπου;;Β- άκουσα για κρυφό υπομενού στο Comand αλλά δεν πιάνουν οι συνδιασμοί κουμπιών που έχω βρει μέχρι τώρα. Καμία βοήθεια;;;
Ευχαριστώ
A - http://thepiratebay.org/search/Comand mercedes/0/99/0
B- http://www.scribd.com/doc/6381215/Merce ... l-S-Cls-Ml και http://www.youtube.com/watch?v=IGS7HXGwckY
Εάν με τα παραπάνω κάνεις δουλειά: ΚΑΛΗ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ!
Εάν όχι: πάρε Hyundai που ΔΕΝ έχει Comand και έτσι ΔΕΝ θα σε προβληματίσει ξανάΘανξ, αλλα αυτα δεν κανουν για το δικο μου:(
-
Ποτε ερχεται το νεο slk; Εχουμε καμια φωτο; Αξιζει να παρω το τρεχων μοντελο η να περιμενω;
-
Ο χρήστης dinko έγραψε:
Ποτε ερχεται το νεο slk; Εχουμε καμια φωτο; Αξιζει να παρω το τρεχων μοντελο η να περιμενω; -
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ποτε ερχεται το νεο slk; Εχουμε καμια φωτο; Αξιζει να παρω το τρεχων μοντελο η να περιμενω;
το 2012 δεν είπε ο χαρδαβελας πως θα καταστραφεί η γη
-
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:
Ποτε ερχεται το νεο slk; Εχουμε καμια φωτο; Αξιζει να παρω το τρεχων μοντελο η να περιμενω;
το 2012 δεν είπε ο χαρδαβελας πως θα καταστραφεί η γη
Καπου Δεκεμβρι μερια αν δεν κανω λαθος.
Το SLK θα βγει αρχες ανοιξης, οποτε θα προλαβει να του κανει στρωσιμο... -
LG wins Mercedes display screen supply deal - 28 July 2009
LG Display in South Korea has agreed a deal to supply LED-lit LCD panels worth 'several tens of millions of dollars' to Continental.
Under the partnership, the German company will supply 30,000 sheets of LG Display's 5.8-inch and 7.3-inch LCD panels monthly to Daimler for Mercedes-Benz E-class sedans.
Continental is a leading international supplier of automotive electronics which took over Siemens VDO in 2007. LG Display had previously sold its panels to the Siemens unit. Although the Korean supplier declined to comment on the exact amount of the deal, analysts said it could be worth around US$46m.
The panels are high-end products with light-emitting diode (LED) backlight bulbs, a relatively new technology also now finding its way into television sets. The 5.8-inch model will be used in low-end E-class models while the 7.3-inch panels are reserved for premium versions.
Mercedes has previoulsy used South Korean LCD panels in navigation or command systems in low-end models. The Korea Times said LG's products would replace Japan's Sharp and TMD as the major supplier of Mercedes' electronics devices.
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
Ποτε ερχεται το νεο slk; Εχουμε καμια φωτο; Αξιζει να παρω το τρεχων μοντελο η να περιμενω;
το 2012 δεν είπε ο χαρδαβελας πως θα καταστραφεί η γη
Καπου Δεκεμβρι μερια αν δεν κανω λαθος.
Το SLK θα βγει αρχες ανοιξης, οποτε θα προλαβει να του κανει στρωσιμο...ναι ναι προλαβαίνει
MERCEDES-BENZ FORUM