-
ναι καλα εγω εκκινηση θα κανω σε κανα χρονο παλι και αν.ειναι βιασμος του αυτοκινητου,δεν εχει καποιο ουσιαστικο νοημα και ο μονος λογος για τον οποιο εκανα κατι τετοιο ηταν λογω του μαμα evo.
οι εργοστασιακοι δισκοι δεν ειναι για τετοια πραγματα,ασε που μετα μπορει να εχω το φαινομενο για καποια χλμ να παντιναρει ο δισκος μου οταν ειναι κρυος μεχρι να ξαναστρωσει...
για αυτο ακομα και σε αυτοκινητα κτηνη οπως στο gtr σου περιοριζουν τις φορες που μπορεις να χρησιμοποιησεις το launch control@volvozeus ρε συ μπορει οι κινητηρες μας να δουλευουν σε διαφορετικες στροφες,παντως πιστευω οτι και το δικο σου με μεγαλυτερες στροφες θα εφευγε καλυτερα,δεν ξερω αν το εχεις δοκιμασει..
εγω αν το κανω σωστα νιωθω να με σπρωχνει 'το χερι του θεου'
αλλα τερμα πλεον,το θελω το αμαξακι μουαλλωστε εσυ εισαι χερας για στροφες,γ@μησε τα τα φαναρια!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ναι καλα εγω εκκινηση θα κανω σε κανα χρονο παλι και αν.ειναι βιασμος του αυτοκινητου,δεν εχει καποιο ουσιαστικο νοημα και ο μονος λογος για τον οποιο εκανα κατι τετοιο ηταν λογω του μαμα evo.οι εργοστασιακοι δισκοι δεν ειναι για τετοια πραγματα,ασε που μετα μπορει να εχω το φαινομενο για καποια χλμ να παντιναρει ο δισκος μου οταν ειναι κρυος μεχρι να ξαναστρωσει...
για αυτο ακομα και σε αυτοκινητα κτηνη οπως στο gtr σου περιοριζουν τις φορες που μπορεις να χρησιμοποιησεις το launch control@volvozeus ρε συ μπορει οι κινητηρες μας να δουλευουν σε διαφορετικες στροφες,παντως πιστευω οτι και το δικο σου με μεγαλυτερες στροφες θα εφευγε καλυτερα,δεν ξερω αν το εχεις δοκιμασει..
εγω αν το κανω σωστα νιωθω να με σπρωχνει 'το χερι του θεου'
αλλα τερμα πλεον,το θελω το αμαξακι μουαλλωστε εσυ εισαι χερας για στροφες,γ@μησε τα τα φαναρια!
Σε παω!!!
Μια φορα ξεκινησα με 2α οπως με 1η (καταλαθος) και ο δισκος εκανε να συνελθει 2 μερες...
Εχεις απολυτο δικιο, και με 2ες χαιρεσαι την τετρακινηση χωρις να βιαζεις το δισκο, που οπως λες λογω των οικολογικων υλικων δεν ειναι για πολλα πολλα! -
ο τυπος με το evo μου ειπε οτι εχει παραγγειλει δισκο απο ανθρακονημα,αληθεια ποσο παει κατι τετοιο??
υπαρχει περιπτωση να σου ταλαιπωρησει τα διαφορικα και να σου σπασει τα νευρα στα φαναρια σε καθημερινες μετακινησεις επειδη θα πιανει περισσοτερο,ή απλα ο στοχος του ειναι να φθειρεται λιγοτερο?? -
Πληροφορίες για το Adaptive AWD με το πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό (eLSD) του Opel Insignia:
(αντιγραφή από δελτίο ενημέρωσης της Opel)Adaptive 4x4: Όση Πρόσφυση Χρειάζεστε
Δύο ισχυροί υπερτροφοδοτούμενοι βενζινοκινητήρες κάτω από το καπό του Insignia μπορούν να συνδυάζονται με την πιο σύγχρονη γενιά του συστήματος AWD της Opel. Το ενεργό σύστημα AWD ονομάζεται Adaptive 4x4 και βελτιώνει τη συμπεριφορά και την ευστάθεια σε όλες τις οδηγικές συνθήκες. Προσφέροντας βέλτιστη πρόσφυση, σχεδιάστηκε για να κάνει το Insignia να κινείται πιο δυναμικά. Το Adaptive 4x4 συνδυάζει τα καλύτερα χαρακτηριστικά των συμβατικών μηχανικών και υδραυλικών συστημάτων all-wheel-drive.
Το σύστημα Adaptive 4x4 all-wheel-drive του Insignia περιλαμβάνει τα εξής:
• Ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση με πρόσθετο βραχίονα τύπου H
• Rear Drive Module (RDM) - Πίσω Μονάδα Μετάδοσης με Torque Transfer Device (TTD) - μηχανισμό μεταφοράς ροπής και προαιρετικό πίσω ηλεκτρονικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης - Limited Slip Differential (eLSD)
• Κεντρικός άξονας μετάδοσης τριών τμημάτων με διπλά ρουλεμάν
• Κιβώτιο τετρακίνησης - Power Take-Off Unit (PTU)Οι δίσκοι του υδραυλικού συμπλέκτη ελέγχονται ηλεκτρονικά για να κατανείμουν τη ροπή από 0% μέχρι 100% μεταξύ εμπρός και πίσω άξονα. Μέχρι 2700 Nm ροπής μπορούν να μεταφερθούν στον πίσω άξονα.
To Adaptive 4x4 σκέπτεται προνοητικά. Για παράδειγμα, ενεργοποιείται πλήρως όταν εμπλέκεται η πρώτη ταχύτητα, ενώ το όχημα είναι σταματημένο. Μόλις ο οδηγός αφήσει το συμπλέκτη, η ισχύς μεταφέρεται και στους τέσσερις τροχούς. Αντίθετα με πολλά άλλα συμβατικά συστήματα AWD, δεν είναι απαραίτητη η ανίχνευση ολίσθησης του εμπρός τροχού πριν κατανεμηθεί ισχύς στον πίσω άξονα.
Η μονάδα ελέγχου Adaptive 4X4 είναι πλήρως δικτυωμένη με τα υπόλοιπα συστήματα ελέγχου, όπως το EPS και το ABS. Χρησιμοποιεί δεδομένα από τους αισθητήρες του οχήματος – οι οποίοι μετρούν την ταχύτητα του τροχού, το συντελεστή περιστροφής, τη γωνία του τιμονιού, τη θέση του πεντάλ του γκαζιού, τις στροφές του κινητήρα και τη ροπή - για να προσαρμόσει την κατανομή ισχύος στις τρέχουσες οδηγικές συνθήκες. Ο χρόνος για τον υπολογισμό και την προσαρμογή σε μία νέα κατανομή ροπής ποτέ δεν υπερβαίνει τα 80 χιλιοστά του δευτερολέπτου.
Ακόμα και ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει την κατανομή ροπής μεταξύ εμπρός και πίσω με τη βοήθεια του συστήματος FlexRide. Με το πάτημα ενός μπουτόν στο Sport mode του πλαισίου περισσότερη ισχύς θα κατανεμηθεί στους πίσω τροχούς για πιο ευέλικτη συμπεριφορά.
Το Adaptive 4x4 all-wheel drive δεν βελτιώνει μόνο την ευστάθεια και την πρόσφυση στο Insignia. Κάνει την οδήγηση πιο απολαυστική και ανεβάζει τον πήχη στην οδηγική ασφάλεια. Αυτό επειδή το αυτοκίνητο είναι πιο εύκολο στην οδήγηση. Όταν φτάσει στα όρια της πρόσφυσης, το AWD Insignia σταθεροποιείται πρώτα μέσω της δράσης του Adaptive 4x4 πριν παρέμβει το ESP. Ακόμα και σε έναν ελιγμό αποφυγής εμποδίου, όπου ο οδηγός αφήνει το γκάζι, το Adaptive 4x4 βοηθά στη σταθεροποίηση του Insignia ελέγχοντας τη ροπή πέδησης που επιδρά σε κάθε τροχό.
Στην έκδοση Sport (edit by Soch: πλέον σε όλα τα Insignia με το Adaptive AWD standard ή extra), το Adaptive 4X4 συνδυάζεται με ένα eLSD – ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον πίσω άξονα. Αυτός είναι ένας ακόμα υδραυλικός συμπλέκτης που συμπληρώνει το σύστημα AWD. Το eLSD μπορεί να μεταφέρει ροπή μέχρι 1200 Nm μεταξύ των πίσω τροχών, σε όποιον έχει τη μεγαλύτερη πρόσφυση. Με τη δυνατότητα της ηλεκτρονικής κατανομής ροπής όχι μόνον εμπρός/ πίσω αλλά και αριστερά/δεξιά, το Insignia προσφέρει την καλύτερη δυνατή οδηγική ευστάθεια με ανώτερη οδηγική απόλαυση. Αυτό μπορεί να αποδειχτεί σε πολύ γρήγορους εναλλασσόμενους ελιγμούς (σλάλομ), όπου το Insignia φτάνει σε κορυφαία επίπεδα επιδόσεων σπορ αυτοκινήτου.
Sorry για το μεγάλο post
Soch
-
δεν ειναι μαμα(σιγουρα πανω απο 300 αλογα),αλλα για τις εκκινησεις που λεγαμε..
θα μπορουσε να ναι κααααπως καλυτερη παντως!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
σκέφτομαι να αλλάξω ζάντες, με δεδομένο ότι πρέπει να κινηθώ γύρω στα 2 χιλιάρικα και να μην αλλάξει το μέγεθος, το ότι το αυτοκίνητο είναι ασημι με μαύρη μάσκα, μαύρα τζάμια ασφαλείας στα 3 πίσω, τι θα προτείνατε?μάρκα-μοντέλο-χρώμα-rim size-ofset ?
ευχαριστώ εκ των προτέρων...
ευχαριστώ πολύ για την συμμετοχή σας...
καλά τι παίχτηκε και δεν απαντάτε σε ότι ρωτάω? μήπως φταίω σε κάτι? δε φτάνει που μου κλείδωσαν ένα θέμα το οποίο δε γ@μησα εγώ αλλά κάτι τρεχαγυρευόπουλοι που, από ότι κατάλαβα, σκοπός τους είναι να φυμώνουν...
-
εγω δε σου απαντω γιατι οι ζαντες που εχει ηδη πανω το αυτοκινητο ειναι μια χαρα!
-
μαύρες θα βάλεις , η μαμά ζάντες σε κάθε αμάξι είναι φλωριά μετά απο κάποιο διάστημα,φίλε εγώ το s3 θα το έπερνα μαύρο η' κόκκινο
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
σκέφτομαι να αλλάξω ζάντες, με δεδομένο ότι πρέπει να κινηθώ γύρω στα 2 χιλιάρικα και να μην αλλάξει το μέγεθος, το ότι το αυτοκίνητο είναι ασημι με μαύρη μάσκα, μαύρα τζάμια ασφαλείας στα 3 πίσω, τι θα προτείνατε?μάρκα-μοντέλο-χρώμα-rim size-ofset ?
ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Αφου θες να αλλαξεις ζαντες γιατι δεν βαζεις τις Titanium που δινει η Audi σαν εξτρα.Ειναι ομορφες,
ταιριαζουν στο αμαξι και εκτος απο αυτο οσα εχω δει με ζαντες αλλες απο αυτες που δινονται απο το
εργοστασιο δεν μου αρεσαν καθολου(προσωπικη αποψη βεβαια). -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Καλά τα michelin αλλά θα δεις ότι θα τελείωσουν πολύ γρήγορα.. ενω επιπλέον στην ελλάδα θέλεις πολύ ισχυρά πλαινά με προστασία για λακκούβες, πεζοδρόμια και προστασία στις ζάντεςΤα exalto2 παντως σε 16' που εχω, εχουν κλεισει 4ετια , με μια αλλαγη μπρος πισω περιπου στα +20κ (12κ περιπου το χρονο σε χιλιομετρα), κρατανε (για λιγο ακομα), και μαλιστα
τα τελευταια 2 χρονια με οδηγηση σε καποιες γρηγορες διαδρομες, και παρολο το στριγγλισμα, το πελμα γενικα και τα πλαινα συγκεκριμενα, ακομα να γινουν χαλια.
Βεβαια απεφευγα παντα τα πεζοδρομια...Οχι ομως σπιναρισματα και πιεση σε ωραιες
στροφες.
Τα pilot sport ενδεχεται να ειναι ετσι οπως λες. Τα exalto τουλαχιστον σε αυτοκινητο 1250κιλα/100αλογα (μαστιγωμενα... ) σε 16' βγηκαν τελεια σε εμενα, και σε διαρκεια,
και σε αισθηση, και σε ανεση. -
Ο χρήστης dum έγραψε:
σκέφτομαι να αλλάξω ζάντες, με δεδομένο ότι πρέπει να κινηθώ γύρω στα 2 χιλιάρικα και να μην αλλάξει το μέγεθος, το ότι το αυτοκίνητο είναι ασημι με μαύρη μάσκα, μαύρα τζάμια ασφαλείας στα 3 πίσω, τι θα προτείνατε?
μάρκα-μοντέλο-χρώμα-rim size-ofset ?
ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Αφου θες να αλλαξεις ζαντες γιατι δεν βαζεις τις Titanium που δινει η Audi σαν εξτρα.Ειναι ομορφες,
ταιριαζουν στο αμαξι και εκτος απο αυτο οσα εχω δει με ζαντες αλλες απο αυτες που δινονται απο το
εργοστασιο δεν μου αρεσαν καθολου(προσωπικη αποψη βεβαια).+1
Αυτες που εχει ο dum θα προτεινα και εγω. Ειναι πανεμορφες και κανουν ωραια αντιθεση
και με το ασημι (οπως βεβαια και με το λευκο!)
Ειναι σφυρηλατες αραγε, ξερει κανεις? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καλά τα michelin αλλά θα δεις ότι θα τελείωσουν πολύ γρήγορα.. ενω επιπλέον στην ελλάδα θέλεις πολύ ισχυρά πλαινά με προστασία για λακκούβες, πεζοδρόμια και προστασία στις ζάντες
Τα exalto2 παντως σε 16' που εχω, εχουν κλεισει 4ετια , με μια αλλαγη μπρος πισω περιπου στα +20κ (12κ περιπου το χρονο σε χιλιομετρα), κρατανε (για λιγο ακομα), και μαλιστα
τα τελευταια 2 χρονια με οδηγηση σε καποιες γρηγορες διαδρομες, και παρολο το στριγγλισμα, το πελμα γενικα και τα πλαινα συγκεκριμενα, ακομα να γινουν χαλια.
Βεβαια απεφευγα παντα τα πεζοδρομια...Οχι ομως σπιναρισματα και πιεση σε ωραιες
στροφες.
Τα pilot sport ενδεχεται να ειναι ετσι οπως λες. Τα exalto τουλαχιστον σε αυτοκινητο 1250κιλα/100αλογα (μαστιγωμενα... ) σε 16' βγηκαν τελεια σε εμενα, και σε διαρκεια,
και σε αισθηση, και σε ανεση.τα λαστιχα (παιζει ρολο και τι χρηση που θα τους κανεις φυσικα) φθειρονται πολυ πιο ευκολα οταν εχεις περισσοτερα αλογα .
το s3 αν και 'φλωροτετρακινητο' τρωει πολυ ευκολα τα λαστιχα μπρος + πισω και με οχι ιδιαιτερα βαρβαρη χρηση, στο citroen μου που παντα ημουν πολυ πιο καφρος και σπιναρω/ γλιστραω σχεδον συνεχεια φθειρονται σαφως πιο αργα.
πιστευω οτι ρολο θα παιζει και το βαρος, αλλα κυριως η δυναμη
-
Ο χρήστης GIANNIS-R έγραψε:
μαύρες θα βάλεις , η μαμά ζάντες σε κάθε αμάξι είναι φλωριά μετά απο κάποιο διάστημα,φίλε εγώ το s3 θα το έπερνα μαύρο η' κόκκινοόπως είπες, φλωριά... έχω βρεί κάτι μαύρες BBS με stainles steel rim! αλλά φοβάμαι μήπως φαίνεται καγκουρεμένο. Θα χωράει τα φρενάκια που θέλω να του βάλω όμως. Βέβαια κ αυτές που λένε τα παιδιά, οι γκρι (titanium) της μαμάς εταιρίας είναι πολύ ωραίες αλλά δε ξέρω αν θα χωρέσουν στο μέλλον οι μεγαλύτερες δαγκάνες-δίσκοι
-
Μιά και μιλάτε για λάστιχα σε Α3/S3, η δικιά μου πείρα στο Α3 2.0TFSI quattro λέει ανεπιφύλακτα Pirelli
PZero Rosso 225/45x17 με W δείκτη ταχύτητας. Ήδη πάμε για την 3η τετράδα σε 55.000 kms (η αλλαγή θα γίνει μετά απο μία ακόμη επίσκεψη στας Σέρρας για .... μπουγάτσα
Είναι ίσως η κορυφαία επιλογή !!!
Αποστόλης
Γιάννενα. -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Μιά και μιλάτε για λάστιχα σε Α3/S3, η δικιά μου πείρα στο Α3 2.0TFSI quattro λέει ανεπιφύλακτα Pirelli
PZero Rosso 225/45x17 με W δείκτη ταχύτητας. Ήδη πάμε για την 3η τετράδα σε 55.000 kms (η αλλαγή θα γίνει μετά απο μία ακόμη επίσκεψη στας Σέρρας για .... μπουγάτσα
Είναι ίσως η κορυφαία επιλογή !!!
Αποστόλης
Γιάννενα.διαστασεις, τιμη?
-
Παιδια και εγω σκεφτομαι τα επομενα λαστιχα μου στο σιροκκο να ειναι αυτα που αναφερατε παραπανω,τα P Zero.Δοκιμασα πιρελλι Π7 σε ibiza Sc και τρελλαθηκα.Καμια σχεση με τις π**ες π φοραει το σιροκκο,τα Dunlop.
-
απευθύνομαι στους moderator et al μπορούμε να ενώσουμε αυτό το Θέμα με το Audi S3, αφού είναι μάλλον υπερβολή? αναγνωρίζω τον πλεονασμό, μπορείτε να βοηθήσετε?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
απευθύνομαι στους moderator et al μπορούμε να ενώσουμε αυτό το Θέμα με το Audi S3, αφού είναι μάλλον υπερβολή? αναγνωρίζω τον πλεονασμό, μπορείτε να βοηθήσετε?there is a someone out there after all!
ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Μιά και μιλάτε για λάστιχα σε Α3/S3, η δικιά μου πείρα στο Α3 2.0TFSI quattro λέει ανεπιφύλακτα Pirelli
PZero Rosso 225/45x17 με W δείκτη ταχύτητας. Ήδη πάμε για την 3η τετράδα σε 55.000 kms (η αλλαγή θα γίνει μετά απο μία ακόμη επίσκεψη στας Σέρρας για .... μπουγάτσα
Είναι ίσως η κορυφαία επιλογή !!!
Αποστόλης
Γιάννενα.διαστασεις, τιμη?
dear QsisVTS και Apostolis, σου τρίζουν τα γ@μοφρένα!?!?!???!?!?!?!?!!??!?!?!!!!?!?!?
ντάξη καλά είναι δε λέω(ακόμη και με την αναβάθμηση no problem ) αλλά έχω δεί να στραβώνουν οι δίσκοι αλλά και να βγάζουν απαίσιους ήχους!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
dear QsisVTS και Apostolis, σου τρίζουν τα γ@μοφρένα!?!?!???!?!?!?!?!!??!?!?!!!!?!?!?
τωρα που δεν εχω μαμα τακακια και εχω κατι μ@λακιες που εβαλε πανω ο πατερας, τσιριζουν και σε ασχετες φασεις. Με τα μαμα (ΑΤΕ) τα οποια θα ξαναβαλω συντομα οταν ζεσταινονταν εκαναν θορυβο σα να τριβεις πολλα σιδερα μεταξυ τους σε κανονικες συνθηκες ηταν μια χαρα..
αν θες να δεις αν εχουν στραβωσει οι δισκοι πιασε μια 180αρα και τσαρουχωσε (χαιδεψε πρωτα) να δεις αν θα τρεμει το τιμονι γιατι μεχρι τα 120-140 αν δεν εχουν στραβωσει πολυ δε το καταλαβαινες. εμενα μου ειναι μια χαρα παντως ακομα οι δισκοι.
και μια συμβουλη για να μη σου ψηνονται τα φρενα μετα απο πιεση ,γιατι στο s3 μπορει να ψηθουν σε τραγικο βαθμο , οταν σταματας σε φαναρια μην πατας φρενο.αν ειναι επιπεδος ο δρομος απλα αστο οπως ειναι ή αν εχει κλιση βαλε χειροφρενο (το οποιο νομιζω εχει δικο του ταμπουρο).
εγω ειδα μεγαλη διαφορα απο τοτε που αρχισα να το κανω αυτο, ασχημο τσιριγμα και να βγαλω τα φρενα μου τελειως off δεν ειχα απο τοτε , γιατι εκει γινεται ολο το κακο
Eιναι που ειναι ζεστα , αν τα εχεις και κολλημενα μεταξυ τους (τακακια και δισκους) ψηνονται τα παντα μαζι με υγρα των φρενων, χωρις λογο μαλιστα..στο s3 φορουμ παντως εχω διαβασει πολλους να παραπονιουνται για θορυβο στα φρενα, δεν ειναι κατι ανησυχητικο, μπορει να ειναι και θεμα παστας.δοκιμασε να μην εχεις πατημενο το φρενο στα φαναρια και πιστεψε με θα δεις διαφορα
AUDI S3