-
Καταρχάς κακώς τα παίρνετε προσωπικά τα σχόλιά μου (αν τα παίρνετε τέλος πάντων). Κατά δεύτερον δεν εκτιμώ καθόλου το ειρωνικό ύφος. Έχετε εδώ και πόσες σελίδες και γράφετε διθυράμβους και δεν έχω διαβάσει ούτε υποψία αληθινής κριτικής ή κάποιο αρνητικό σχόλιο! Λυπάμαι αν σας στεναχωρώ αλλά το τέλειο αυτοκίνητο μάλλον δεν έχει σχεδιαστεί ακόμα! Καλά κάναμε και τα σκάσαμε τα 60.000€ και υποστηρίζουμε την επιλογή μας, αλλά από κει και πέρα ούτε ποσοστά παίρνουμε απτήν Audi ούτε τίποτα. Εγώ λοιπόν σαν ΟΔΗΓΟΣ και όχι ΧΡΗΣΤΗΣ του αυτοκινήτου δηλώνω ανικανοποίητος απτό τιμόνι του! Δεν το βρίσκετε αρκετά σημαντικό αυτό? Γιατί κανείς απτούς λαλίστατους κατά τα άλλα και ευτυχείς ιδιοκτήτες δεν λένε τίποτα? Μόνο εγώ είμαι ο περίεργος? Επίσης το lag! Aυτό είναι το μηδενικό lag που υπόσχονται όλοι οι φωστήρες των περιοδικών? Ντάξει είπαμε δεν είναι και Punto GT αλλά μια χαρά lag έχει και αρκετή υστέρηση στο γκάζι (για λόγους οικονομίας σύμφωνα με τον αντιπρόσωπο). Και όσο για τις καταναλώσεις τα 8-9 τα επιτυγχάνει η ίδια η Audi ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΣΧΕΔΟΝ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. Aν βρεθεί άνθρωπος στην Αττική να το καταφέρει εγώ του το χαρίζω!
-
στεφανε καλησπερα....να που ξανανταμωνουμε και αλλου....
σου ειπα και στην προσωπικη μας επικοινωνια οτι θεμιτη η κριτικη σου αλλα τα κριτηρια σου ειναι καπως....και εξηγουμαι....αλλα τα κριτηρια συγκρισης ενος αυτοκινητου επιδοσεων και οδηγικου χαρακτηρα 'σπορ', ειτε αυτο ειναι σενταν ειτε κουπε' και αλλα τα κριτηρια συγκρισης ενος διτονου suv που απυεθυνεται σε οδηγους μεγαλυτερης ηλικιας απο τα σαραντα, και παντως δεν διαφημιστηκε ποτε για τις σπορ επιδοσεις του και χαρακτηρα......και πιο συγκεκριμενα, γιατι επιμενεις για την κρεμαγιερα, δεν μπορεις να την συγκρινεις με αυτη καποιου αυτοκινητου που ειναι σχεδιασμενο για σπορ οδηγηση και συμπεριφορα......δεν προκειται κανενας οδηγος Q5 να 'χωσει' μουτρα σε καμμια αναβαση ουτε να 'ντριφταρει' πριν την στροφη ωστε να χρειαζεται να ξερει που ακριβως 'πατανε' οι ροδες σε επιπεδο χιλιοστου, ωστε να στριψει σωστα και χωρις παρατραγουδα.......κατα την γνωμη μου τελος καθε αυτοκινητο εχει τον δικο του τροπο οδηγησης και με βαση αυτον απευθυνεται σε αναλογο κοινο....δεν μπορεις να οδηγας με τον ιδιο τροπο ενα πισωκουνητο με ενα μπροσθοκουνητο......εντελως διαφορετικη φιλοσοφια.....κατι αντιστοιχο συμβαινει και με τα διαφορετικου τυπου αυτοκινητα.....αρα κλεινοντας νομιζω οτι προσεγγιζεις με λαθος κριτηρια το αυτοκινητο.....οσο για την επιταχυνση που επισημαινεις και αυτη αναγεται στον ιδιο τροπο σκεψης που ανεφερα παραπανω....δεν ισχυριστηκε κανεις απο τους κατοχους οτι αγορασαν καμμια Φερραρι ουτε οτι το στηνουν καθε βραδυ στην 'βουτα'......αυτα και εξακολουθω να μην το εχω στα χερια μου, απλα χτες καταφερα και πηρα το τεστ ντραιβ για 2 ωρες περιπου και ειχα μια μεγαλυτερη επαφη μαζι του.....οταν θα ερθει το δικο μου και περασει λιγος παραπανω χρονος μαζι του θα εχω σιγουρα καλυτερη αποψη επι των θεματων
Στρατης -
η κριτικη σε οποιοδηποτε μοντελο νομιζω ειναι θεμιτη και αν γινεται χωρις κομπλεξισμους κτλ κτλ...
το λαδι που καιει πρεπει ναναι προβλεπομενο απο τη vag...
ta 17-18ll. βενζινης φανταζομαι θαναι σε αρκετα γρηγορους ρυθμους...επισης ας μη βαζουμε στοιχηματα καταναλωσης γιατι με αυτες τις μηχανες και τα κιβωτια σε ρυθμους πολυ χαλαρου ταξιδιου και σε ανοιχτο δρομο τα παντα γινονται..
απο κει και περα δε ξερω το προφιλ του καθε οδηγου αυτου του μοντελου οποτε επιφυλασσομαι για καποιες διθυραμβικες υπερβολες...το οτι ειναι καλη επιλογη σε αυτη τη κατηγορια πλεον και οτι πουλαει βεβαια ειναι αδιαμφισβητητο..
-
Ο χρήστης ststrato έγραψε:
στεφανε καλησπερα....να που ξανανταμωνουμε και αλλου....σου ειπα και στην προσωπικη μας επικοινωνια οτι θεμιτη η κριτικη σου αλλα τα κριτηρια σου ειναι καπως....και εξηγουμαι....αλλα τα κριτηρια συγκρισης ενος αυτοκινητου επιδοσεων και οδηγικου χαρακτηρα 'σπορ', ειτε αυτο ειναι σενταν ειτε κουπε' και αλλα τα κριτηρια συγκρισης ενος διτονου suv που απυεθυνεται σε οδηγους μεγαλυτερης ηλικιας απο τα σαραντα, και παντως δεν διαφημιστηκε ποτε για τις σπορ επιδοσεις του και χαρακτηρα......και πιο συγκεκριμενα, γιατι επιμενεις για την κρεμαγιερα, δεν μπορεις να την συγκρινεις με αυτη καποιου αυτοκινητου που ειναι σχεδιασμενο για σπορ οδηγηση και συμπεριφορα......δεν προκειται κανενας οδηγος Q5 να 'χωσει' μουτρα σε καμμια αναβαση ουτε να 'ντριφταρει' πριν την στροφη ωστε να χρειαζεται να ξερει που ακριβως 'πατανε' οι ροδες σε επιπεδο χιλιοστου, ωστε να στριψει σωστα και χωρις παρατραγουδα.......κατα την γνωμη μου τελος καθε αυτοκινητο εχει τον δικο του τροπο οδηγησης και με βαση αυτον απευθυνεται σε αναλογο κοινο....δεν μπορεις να οδηγας με τον ιδιο τροπο ενα πισωκουνητο με ενα μπροσθοκουνητο......εντελως διαφορετικη φιλοσοφια.....κατι αντιστοιχο συμβαινει και με τα διαφορετικου τυπου αυτοκινητα.....αρα κλεινοντας νομιζω οτι προσεγγιζεις με λαθος κριτηρια το αυτοκινητο.....οσο για την επιταχυνση που επισημαινεις και αυτη αναγεται στον ιδιο τροπο σκεψης που ανεφερα παραπανω....δεν ισχυριστηκε κανεις απο τους κατοχους οτι αγορασαν καμμια Φερραρι ουτε οτι το στηνουν καθε βραδυ στην 'βουτα'......αυτα και εξακολουθω να μην το εχω στα χερια μου, απλα χτες καταφερα και πηρα το τεστ ντραιβ για 2 ωρες περιπου και ειχα μια μεγαλυτερη επαφη μαζι του.....οταν θα ερθει το δικο μου και περασει λιγος παραπανω χρονος μαζι του θα εχω σιγουρα καλυτερη αποψη επι των θεματων
ΣτρατηςΣτρατή για όσο διάστημα (λίγο βέβαια) διαβάζω τις απόψεις σου εδω στο forum πρέπει να πω οτι είναι πάντα εμπεριστατωμένες και λογικές.Και αυτή η περίπτωση λοιπόν δεν αποτέλεσε εξαίρεση..ωστόσο νομίζω οτι εσυ και ο στέφανος προσεγγίζετε το θέμα απο διαφορετικές σκοπιές και εξηγούμαι αμέσως.Κατ'αρχήν να πω οτι δεν έχω κανένα λόγο να αμφισβητήσω κανέναν και πολύ περισσότερο τους ήδη κατόχους καθώς 'ζουν' σε καθημερινή βάση το αυτοκίνητο,και σίγουρα μπορούν να πουν περισσότερα και σωστότερα πράγματα απο μένα που είχα μια μισάωρη επαφή μαζί του και έναν πωλητή δίπλα μου που σφιγγόταν με το παραμικρό.Απο αυτή όμως τη μικρή επαφή διαπίστωσα ότι ο στέφανος έχει κάποια δίκια με το μέρος του..δεν αναφέρομαι στις προσωπικές 'κοντρίτσες' με άλλα μέλη,δεν θελω να πάρω μέρος σε προσωπικά ζητήματα,αναφέρομαι όμως σε πραγματάκια που διαπίστωσα και μόνος μου και όντως μου έκαναν εντύπωση (λίγο αρνητική),όπως είναι η ύπαρξη ενός μικρού αλλά υπαρκτού lag,και η όντως μεγάλη καθυστέρηση στην απόκριση του γκαζιού.Εδω να ξεκαθαρίσω οτι το αυτοκίνητο σαν γενικότερη εικόνα μου αρέσει πάρα πολύ και γι'αυτό το παρήγγειλα κιόλας,δεν δουλεύω για κανέναν,και επίσης οτι κανένα απ'αυτά που έγραψα δεν μπορεί να αμαυρώσει μια συνολικά άριστη εικόνα που έχω σχηματίσει γι'αυτό.Και εγω δεν πρόκειται να το 'στήσω',ούτε να ντριφτάρω ποτέ, όμως αυτά που είπα παραμένουν.Τώρα αν αρέσουν η όχι σε κάποιους ποσώς με ενδιαφέρει,εγω έγραψα την προσωπική μου εκτίμηση.Απο την άλλη δεν μπορώ να αμφισβητήσω και τον μανώλη που σε δικιά μου ερώτηση για το πόσο καίει μου απάντησε ότι το ΛΙΓΟΤΕΡΟ που πέτυχε ήταν το 8,7.Προφανώς ο μανώλης και ο στέφανος οδηγούν διαφορετικά το αυτοκίνητο και αυτό φυσικά και επηρεάζει άμεσα την κατανάλωση.Συγνώμη αν σας κούρασα,και καλό βράδυ σε όλους
-
Γεια σου φίλε Στρατή!
Μικρός και ο internetikos κόσμος ε? Λοιπόν όπως σου είχα τονίσει και σε προγενέστερη επικοινωνία μας τα σχόλια που κάνω γίνονται πάντα με κριτήρια σύγκρισης τους άμεσους ανταγωνιστές του Q5 τους οποίους και έχω μελετήσει επισταμένα και όχι σε κάποιο 20 λεπτο test drive με τον πωλητή μέσα. Σαφώς και δεν επιχειρώ να συγκρίνω μήλα με αχλάδια και το Q5 με κάποιο hot-hatch πχ. Γιαυτό και ανέφερα στο πρώτο πρώτο post μου τους δύο κύριους αντιπάλους απτη Γερμανία για να φανεί η σύγκριση. Αυτό δεν σημαίνει ούτε ότι το Q5 είναι χειρότερο αυτοκίνητο ή τα άλλα καλύτερα. Απλά το καθένα υστερεί και υπερτερεί έναντι του άλλου σε διάφορους τομείς. Από κει και πέρα είναι και θέμα φιλοσοφίας και στυλ του κάθε οδηγού. Είμαι σίγουρος ότι στα χέρια πολλών το Q5 θα φαίνεται εργαλείο ολκής και δεν θα τους ενοχλήσει τίποτα από αυτά που αναφέρω ή για να είμαστε πιο ακριβείς δεν θα τα αντιληφθούν καν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρχουν κιόλας τα αδύναμα σημεία του αυτοκινήτου!
Τελειώνοντας και επανερχόμενος στις καταναλώσεις, να τονίσω ότι για μένα ήταν εντελώς αναμενόμενες και γι' αυτό και δεν τις συμπεριλαμβάνω στα αρνητικά και απλά τις αναφέρω. Εξάλλου δεν είμαι ούτε τυπικός οδηγός και δεν οδηγώ ούτε σε τυπικές συνθήκες. Αντίθετα όπως προείπα ο πατέρας μου που είναι πολύ πιο συμβατικός και πιο κοντά σε στυλ με το μέσο οδηγό ενός SUV των 60.000€, επιτυγχάνει ένα 12-13. Άρα κρατήστε αυτή την τιμή ως πιθανότερη μέση, την οποία και βρίσκω άκρως ανταγωνιστική!
-
τελικα πρεπει ολοι να συμφωνησουμε οτι καθε αυτοκινητο εχει τα υπερ του και τα κατα, καθοτι τελειο αυτοκινητο δεν υπαρχει....η επιλογη αγορας πρεπει να γινεται με γνωμονα τις αναγκες και πρωτιστως τις οικονομικες δυνατοτητες του καθενος, αλλα επισης δεν μπορει να εχουμε τις ιδιες απαιτησεις απο διαφορετικου στυλ αυτοκινητα που απευθυνονται και σε διαφορετικου τυπου οδηγων το καθενα....οποτε ζυγιζουμε τα υπερ και τα κατα και εκει που γερνει η ζυγαρια και εφοσον το επιτρεπει η τσεπη μας προχωραμε στην αγορα.....αυτα απο μενα επι του θεματος...ο,τι και να κανω δεν περναει ο καιρος......μου φαινεται οτι θα κοψω τις συναναστροφες μαζι σας γιατι μου δημιουργειται στερητικο συνδρομο πριν καν το αποκτησω...φαντασου εχω τοσες δημοσιευσεις χωρις να εχω αυτοκινητο ακομα...βεβαια μετα σιγα μην κατσω στον υπολογιστη....με φορητο στη θεση του συνοδηγου με κοβω......καλο βραδυ σε ολους.
-
Έτσι για να ξεχνιόμαστε μέχρι την παραλαβή:
-
Παιδια τα δυσαρεστα τα διαβασατε? Καλως ηρθαν τα τεκμηρια. www.protothema.gr σελιδα 27, 25,000 ευρώ ετήσιο εισόδημα τεκμήριο για τα 2000 κυβικά .εμ για αυτό ρίξαν τον φόρο. μια ζωη εκδίκηση..... 25,000 +20,000 για σπίτι χωρίς εξοχικό για να δούμε πόσοι θα δηλώνουν εισόδημα από 50.000 ευρώ και επάνω. γι αυτό βγάλανε το σδοε με τα λαπτοπ και σταματάνε τον κόσμο ταχα οτι είναι κλεμμένο..... οποιος εχει λίγο καλό όχημα μπαίνει στό δόκανο της εφορίας.
Τι ειναι αυτα ρε με τους κομπλεξικους σκατογερους ειμαι 3 χρονια χωρις αμαξι και με βλεπω να βολευτω με κανα μικρο -
ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΑΝ ΤΟ S TRONIC ΕΧΕΙ 2 ΘΕΣΕΙΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ? ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣ/ΑΣ ΕΙΧΕ D1 KAI S1(ΓΙΑ ΠΙΟ ΣΠΟΡ ΟΔΗΓΗΣΗ) . ΣΤΑ ΦΥΛΑΔΙΑ ΤΟΥ Q5 ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ? ΜΟΝΟ Η ΘΕΣΗ D1 .ΜΕ ΤΙ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΤΑΙ?
-
Ο χρήστης ststrato έγραψε:
κοιτα να δεις κατι αρη,οχι μονο το θες σε ελληνικα αλλα το θες και σε word.....σαν πολλα δεν ζητας????? παντως εγω το πουλαω..... απο Δευτερα στη τιμη των 150€....γιατι τοσο θα κανουν οι φωτοτυπιες που πρεπει να βγαλω, αφου ειναι μονο 320 (!!!!) σελιδες πυκνογραμμενες.....εχει να παισει διαβασμα......παντως περα απο την πλακα τα πρωτα 300 χλμ απο χτες το απογευμα κυλλησαν σαν νερακι.....πραγματικα απιθανο το αυτοκινητο......για καποιον που προερχεται ομως απο μικροτερο αυτοκινητο πρεπει να συνηθισει το μεγθος του γιατι ειναι αρκετα ογκωδες, και το κυριοτερο να καταλαβει που αρχιζει και που τελειωνει για να μπορει να κινειται ανετα σε στενες διαδρομες.......φωτο θα ανεβουν μετα την Δευτερα γιατι οπως καταλαβαινετε ερχεται ΣΚ και οι εθνικες ειναι ανοιχτες........καλη υπομονη σε ολους και καλες παραλαβες.......
Μαυραγορίτη... 20 Ευρώ το πάρα πολύ είναι 320 σελίδες μπροστά πίσω σε φωτοτυπάδικο...
-
Εμένα αυτό μου ακούγεται πολύ ύποπτο. Στα Land Rover για τα οποία γνωρίζω το σχετικό λαμπάκι ανάβει μόνο όταν ενεργοποιείται το σύστημα ή όταν χαλάσει. Κάτι δεν πάει καλά κατά την γνώμη μου.
-
Και δεν το παίρνεις άμα μπορείς; Καλό αλλά ακριβό και με κινητήρα φωτιά για Ελλάδα το Merc... πολύ γρήγορο βέβαια και καλό εκτός δρόμου.
-
geia sas paidia...eimai kainourios sto forum alla auto den exei kamia simasia giati se 2 meres tha paralavo to kainourio mou q5... epelexa gia diaforous logous to 3.2 me mpolika extra(peripou 10000E sinolika)...!theoreite pos to diko mou q5 tha einai se genikes grammes kalitero i xeirotero apo mia glk 280 pou agorase prosfata enas kolitos mou????
-
Ο χρήστης nixtovios έγραψε:
geia sas paidia...eimai kainourios sto forum alla auto den exei kamia simasia giati se 2 meres tha paralavo to kainourio mou q5... epelexa gia diaforous logous to 3.2 me mpolika extra(peripou 10000E sinolika)...!theoreite pos to diko mou q5 tha einai se genikes grammes kalitero i xeirotero apo mia glk 280 pou agorase prosfata enas kolitos mou????Καλημέρα και με το καλό να το παραλάβεις ...αλι σε μας που περιμένουμε ακόμα...
'Οταν λες 'καλύτερο' τι ακριβώς εννοείς?το q5 είναι πιο γρήγορο,πιο οικονομικό,κατά την αποψή μου πολύ πιο όμορφο..σου φτάνουν?απο την άλλη βέβαια η glk είναι πιο αποτελεσματική εκτός δρόμου και ίσως να έχει καλύτερη ποιότητα κατασκευής ή κύλισης.Πιστεύω οτι μιλάμε για 2 αυτοκίνητα κορυφαία στην κατηγορία τους και ότι τα ενδεχόμενα + ή - είναι ελάχιστα -
Hello to all..Guys,υπάρχει διαδικασία για να κλείνουν τα παράθυρα μονα τους με το κεντρικό κλείδωμα?Η ειναι και αυτό ενα από τα χιλιάδες extras?
-
Ο χρήστης nixtovios έγραψε:
geia sas paidia...eimai kainourios sto forum alla auto den exei kamia simasia giati se 2 meres tha paralavo to kainourio mou q5... epelexa gia diaforous logous to 3.2 me mpolika extra(peripou 10000E sinolika)...!theoreite pos to diko mou q5 tha einai se genikes grammes kalitero i xeirotero apo mia glk 280 pou agorase prosfata enas kolitos mou????Αγαπητέ φίλε καλορίζικο και με το καλό να το παραλάβεις. Δεν ξέρω πόσο καλύτερο συνολικά μπορεί α είναι το Q5 των 3.2 λίτρων από την GLK 280 αλλά μπορώ να σου πω τι πιστεύω για το 2λιτρο Q5 σε σχέση με την GLK 280. Επειδή είχα και εγώ το δίλλημα μεταξύ των 2, τα οδήγησα και τα 2 την ίδια ημέρα σε εκτός και εντός δρόμου διαδρομές. Η διαφορά των 2 αυτοκινήτων στον δρόμο ήταν αισθητή! Το Q5 είναι πολύ καλύτερο, είναι πιο άμεσο με πιο γρήγορο τιμόνι και με καλύτερη συμπεριφορά στις στροφές. Νομίζω ότι η GLK πλέει σε ορισμένες περιπτώσεις. Τέλος σε έναν τομέα που εγώ θεωρώ σημαντικό σε αυτοκίνητα των 40000+€ είναι το θέμα του δεσίματος του εσωτερικού. Ίσως να είναι και ψώνιο δικό μου αλλά εμένα με πειράζει. Το Q5 είχε 5000χλμ και η GLK 3000χλμ. Το Q5 παρέμεινε δεμένο και με μηδενικούς τριγμούς στο εσωτερικό ενώ η GLK έδειχνε κουρασμένη με πολλά τμήματα από την κεντρική κονσόλα να παράγουν ένα ενοχλητικό τρίξιμο κατά την διέλευση της από εγκάρσιες τομές του δρόμου αλλά και σε ορισμένες αλλαγές πορείας. Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν κάτι μετά από κάποια χιλιόμετρα αλλά σίγουρα η GLK τα είχε βγάλει νωρίτερα. Φαντάζομαι ότι το Q5 των 3.2 λίτρων θα είναι άψογο μέσα και έξω με περισσότερα θετικά από ην GLK όπως και το 2λιτρο άλλωστε.
Ελπίζω να σε βοήθησα, -
Ο χρήστης jasonpap έγραψε:
Hello to all..Guys,υπάρχει διαδικασία για να κλείνουν τα παράθυρα μονα τους με το κεντρικό κλείδωμα?Η ειναι και αυτό ενα από τα χιλιάδες extras?Με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιου κλειδώματος και ξεκλειδώματος ανοίγουν και κλείνουν τα πάντα. Δηλ παράθυρα μπρος-πίσω και για τα αυτοκίνητα με ηλιοροφή ανοίγει/κλείνει και η λιοροφή και το συρόμενο σκίαστρο! Νομίζω είναι standard παντού! Εδώ το έχει η 147 μου του 2003!
-
Ο χρήστης nixtovios έγραψε:
geia sas paidia...eimai kainourios sto forum alla auto den exei kamia simasia giati se 2 meres tha paralavo to kainourio mou q5... epelexa gia diaforous logous to 3.2 me mpolika extra(peripou 10000E sinolika)...!theoreite pos to diko mou q5 tha einai se genikes grammes kalitero i xeirotero apo mia glk 280 pou agorase prosfata enas kolitos mou????Αν επαιρνες GLK θα ρωταγες για το ποσο καλυτερο ειναι σε καποιο forum της GLK??
Τι απαντησεις περιμενεις δηλαδη να παρεις σε ενα forum που αποτελειτε κυριως απο ιδιοκτητες του μοντελου? -
Ο χρήστης jasonpap έγραψε:
Hello to all..Guys,υπάρχει διαδικασία για να κλείνουν τα παράθυρα μονα τους με το κεντρικό κλείδωμα?Η ειναι και αυτό ενα από τα χιλιάδες extras? -
Απορώ πως δεν έβαλαν στο Q5 τον 3λιτρο και έβαλαν τον 3.2 ου πάει προς κατάργηση
AUDI Q5