-
Έχω το SantaFe 2.7 που είναι αυτόματο. Όταν περιμένω για λίγο, πχ σε ένα φανάρι, το κιβώτιο φθείρεται αν το έχω σε D με το φρένο πατημένο? Είναι καλύτερα να το βάλω σε Ν?
Το manual πάντως δεν αναφέρει τίποτα πάνω στο θέμα, γιαυτό πάντα το άφηνα στο D. Το ζορίζω όμως έτσι?
-
Έχω το SantaFe 2.7 που είναι αυτόματο. Όταν περιμένω για λίγο, πχ σε ένα φανάρι, το κιβώτιο φθείρεται αν το έχω σε D με το φρένο πατημένο? Είναι καλύτερα να το βάλω σε Ν?
Το manual πάντως δεν αναφέρει τίποτα πάνω στο θέμα, γιαυτό πάντα το άφηνα στο D. Το ζορίζω όμως έτσι?
-
Έχω το SantaFe 2.7 που είναι αυτόματο. Όταν περιμένω για λίγο, πχ σε ένα φανάρι, το κιβώτιο φθείρεται αν το έχω σε D με το φρένο πατημένο? Είναι καλύτερα να το βάλω σε Ν?
Το manual πάντως δεν αναφέρει τίποτα πάνω στο θέμα, γιαυτό πάντα το άφηνα στο D. Το ζορίζω όμως έτσι?
-
Εγω το αφηνω στο D και εχω βεβαια πατημενο φρενο.
Βαριεμαι να παιζω με το μοχλο του αυτοματου... -
Δεν ζορίζεται ιδιαίτερα!Αλλωστε το αυτόματο κιβώτιο εμπλέκεται μόλις πατήσεις το γκάζι!!
Οταν οδήγησα αυτόματο...το αφηνα στο D!Ειδικά σε ανηφόρες,βολεύει!
-
Οταν οδηγω το Rav4 του πατερα μου,σε ανηφορες αφηνω παντα το κιβωτιο στη θεση D.
Σε επιπεδο οδοστρωμα το κατεβαζω στο Ν.
Δεν νομιζω ομως να εχει καποια ιδιαιτερη σημασια...
Παντως περα της ευκολιας οδηγησης,το αυτοματο κιβωτιο του Rav ειναι απαισιο αφου καθυστερει παααρα πολυ στις αλλαγες και πολλες φορες σε κρεμαει... -
Aυτοματο γαρ φιλε μου!
-
Ναι δεν αντιλεγω,αλλα ειναι κριμα γιατι εχει πολυ καλο μοτερ(θεωρειται το gti των τζιποειδων) και πηγαινει στραφι...
Βεβαια η ευκολια οδηγησης σε κανει να αναθεωρεις τις αποψεις σου,αλλα θεωρω πως θα μπορουσαν να εχουν κανει καλυτερη δουλεια πανω σε αυτο... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Οταν οδηγω το Rav4 του πατερα μου,σε ανηφορες αφηνω παντα το κιβωτιο στη θεση D.
Σε επιπεδο οδοστρωμα το κατεβαζω στο Ν.
Δεν νομιζω ομως να εχει καποια ιδιαιτερη σημασια...
Παντως περα της ευκολιας οδηγησης,το αυτοματο κιβωτιο του Rav ειναι απαισιο αφου καθυστερει παααρα πολυ στις αλλαγες και πολλες φορες σε κρεμαει...Σε ποιές αλλαγές καθυστερεί? Προς τα πάνω ή προς τα κάτω? Το SantaFe γενικά θεωρώ οτι είναι αρκετά γρήγορο.
Το μόνο σπάσιμο είναι κάποιο ηλεκτονικό σύστημα που έχει (HIVEC νομίζω λέγεται) που ρυθμίζει τις αλλαγές ανάλογα με το τρόπο οδήγησης. Έτσι, άν πάς για αρκετή ώρα χαλαρά και μετά πατήσεις τέρμα γκάζι, θα αργήσει 1-2 δευτερόλεπτα να κάνει kick-down.
Επίσης αργεί στα κατεβάσματα μέσω σειριακού όταν έχει πολλές στροφές η μηχανή, αλλά αυτό αντιμετωπίζεται αν συγχρονίσεις τις στροφές με το γκάζι!
-
Προς τα πανω...
Πολλες φορες μου δινει την εντυπωση οτι μπερδευεται -
Εγώ στο SAAB μου το έχω πάντα στο D.
Είναι μεγάλη ευκολία το αυτόματο στην πόλη και οταν είναι η ώρα του παιδιού το βάζω στο manual και το παιχνίδι αρχίζει.....Οποιος πάρει Saab 93 να πάρει το αυτόματο! Θα με θυμηθεί μετά....
-
Αν σε κάθε σταμάτημα βάζετε Ν, θα προκαλείτε αρκετές αλλαγές χωρίς λόγο, οπότε πιστεύω θα έχετε κάποια φθορά στο κιβώτιο. Το πόση θα είναι αυτή δεν μπορώ να το γνωρίζω...
Ενώ αν αφήνετε το D, και πατάτε ελαφρά το φρένο για να μην φεύγει μπροστά, δεν έχετε καμία φθορά, αφού οι δυνάμεις που ασκούνται στο κιβώτιο και στα φρένα είναι αμελητέες σε σχέση με αυτές κατά τη διάρκεια της κίνησης. -
D !!!!!!
Όταν όμως είσαι σε ανηφόρα, πάτα φρένο. Μην αφήνεις τον κινητήρα να 'κρατάει' ακίνητο το αυτοκίνητο...
ΑΥΤΟΜΑΤΑ: Οταν σταματάμε βάζουμε Ν ή το αφήνουμε σε D?