Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ελαστικό που χάνει αέρα
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ελαστικό που χάνει αέρα
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    19
    584
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Εδώ και κάποιους μήνες ένα από τα τέσσερα ελαστικά της 147 (το εμπρός αριστερό) χάνει σταθερά αέρα με ρυθμό περίπου 5-7 psi τη βδομάδα. Το ελαστικό ελέγχθηκε από το λαστιχά που αγοράστηκε δύο φορές (με κάποια χρονική διαφορά, μήπως έχει μεγαλώσει η διαρροή και φανεί) με τη γνωστή μέθοδο της βύθισης σε νερό αφού είχε φουσκωθεί στα ~60psi αλλά δυστυχώς η διαρροή δε έγινε ορατή. Η βαλβίδα του έχει αλλαχθεί δύο φορές.

      Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;

      Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        techadmin admin last edited by

        Εδώ και κάποιους μήνες ένα από τα τέσσερα ελαστικά της 147 (το εμπρός αριστερό) χάνει σταθερά αέρα με ρυθμό περίπου 5-7 psi τη βδομάδα. Το ελαστικό ελέγχθηκε από το λαστιχά που αγοράστηκε δύο φορές (με κάποια χρονική διαφορά, μήπως έχει μεγαλώσει η διαρροή και φανεί) με τη γνωστή μέθοδο της βύθισης σε νερό αφού είχε φουσκωθεί στα ~60psi αλλά δυστυχώς η διαρροή δε έγινε ορατή. Η βαλβίδα του έχει αλλαχθεί δύο φορές.

        Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;

        Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Εδώ και κάποιους μήνες ένα από τα τέσσερα ελαστικά της 147 (το εμπρός αριστερό) χάνει σταθερά αέρα με ρυθμό περίπου 5-7 psi τη βδομάδα. Το ελαστικό ελέγχθηκε από το λαστιχά που αγοράστηκε δύο φορές (με κάποια χρονική διαφορά, μήπως έχει μεγαλώσει η διαρροή και φανεί) με τη γνωστή μέθοδο της βύθισης σε νερό αφού είχε φουσκωθεί στα ~60psi αλλά δυστυχώς η διαρροή δε έγινε ορατή. Η βαλβίδα του έχει αλλαχθεί δύο φορές.

          Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;

          Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Είχα ίδιο πρόβλημα με σχετικά νέο αλλά πιεσμένο ελαστικό και ενώ δεν φαινόταν καμιά χοντρή διαρροή όταν το κοιτάξαμε πολύ προσεχτικά βρήκαμε τρεις! Απλά μπορεί να είναι τόσο μικρές που ο αέρας δεν πετιέται αλλά απλά κάνει σιγά σιγά (θέλει υπομονή) μικρή φυσαλίδα που μένει κολλημένη στο λάστιχο....
            Δεν ξέρω αν ήταν από αγκαθάκια ή πορώδης η επιφάνεια ή ....... Μετά την δωρεάν ολιγόλεπτη επισκευή πάντως όλα μια χαρά.
            Προτείνω λοιπόν να ελεγχθεί και από άλλο λαστιχά πιο υπομονετικό και που να μην έχει στραβομάρα!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              di0 last edited by

              Θα μπορούσε να φταίει η ζάντα - το λέω με κάθε επιφύλαξη αφού δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα και δεν ξέρω με τι ρυθμό φεύγει ο αέρας.

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • C
                castor last edited by

                Η πιο απλή μέθοδος είναι να ζαντάρεις το συγκεκριμμένο λάστιχο σε μία από τις άλλες ζάντες!

                Άν συνεχίζει να χάνει το λάστιχο ψάχνεις το λάστιχο!

                Άν χάνει το άλλο , ψάχνεις την ζάντα!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • H
                  hunter last edited by

                  Πολύ σωστός ο Castor.
                  Φυσικά υπάρχει καί η εξής περίπτωση:
                  Μπορεί ανάμεσα στή ζάντα καί τό λάστιχο,νά υπάρχουν ακαθαρσίες(μού έχει τύχει δύο φορές).Αυτό σημαίνει ότι,άν ξεζαντάρεις καί τό φορέσεις σέ άλλη ζάντα,όλα νά πάνε 'ρολόϊ',μιάς καί θά καθαρίσουν οι ακαθαρσίες.Επίσεις είναι πιθανόν νά συμβαίνει αυτό,οπότε φουσκώνοντάς τό μέ 60 νά πατάει τό λάστιχο καλύτερα καί νά κλείνει τό κενό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • E
                    euripides last edited by

                    Έχω παρόμοιο πρόβλημα κι εγώ. Ανακαλύψαμε πως στο εσωτερικό χείλος της ζάντας υπάρχει διαρροή αέρα. Απειροελάχιστη αλλά υπάρχει.
                    Πρέπει να βγεί το λάστιχο και να τριφτεί (όπως και η ζάντα) γιατί κάτι 'μπιμπικάκια' που έχει από κατασκευής του μάλλον κάνουν τη ζημιά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      tsoukas77 last edited by

                      Δεν υπαρχει ενδεχομενο να μην χανει σε κανονικες συνθηκες αλλα να χανει οταν πιεστει σε λακουβα ή πεζοδρομιο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • L
                        lybe last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:
                        Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;

                        Να πας μια από αυτές τις μέρες στα Μέγαρα (να μην βρέχει όμως ) και να τα λιώσεις στην πίστα. Μην τα λυπηθείς. Μετά αγοράζεις καινούργια και το πρόβλημα έχει εξαφανιστεί...

                        Φυσικά πλάκα κάνω φίλε kyan και εύχομαι να λύσεις σύντομα το πρόβλημά σου.

                        Αν θες πάντως ξανασκέψου το, αφού η είσοδος στην πίστα μειώθηκε στα 40euro... (πάλι πλάκα κάνω )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • M
                          magamike last edited by

                          Αααααααααν φυσικα ολα τα παραπανω δεν πετυχουν η απλα βαρεθηκεσ ολα αυτα πετα του μια τρελο-σαμπρελα και καθαρισες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • G
                            gvala last edited by

                            Ο χρήστης MAGAMIKE έγραψε:
                            Αααααααααν φυσικα ολα τα παραπανω δεν πετυχουν η απλα βαρεθηκεσ ολα αυτα πετα του μια τρελο-σαμπρελα και καθαρισες

                            Φαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα και συ με τη σειρά σου, προτείνοντας τέτοιο πράγμα ....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • L
                              lybe last edited by

                              Ο χρήστης gvala έγραψε:

                              Αααααααααν φυσικα ολα τα παραπανω δεν πετυχουν η απλα βαρεθηκεσ ολα αυτα πετα του μια τρελο-σαμπρελα και καθαρισες

                              Φαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα και συ με τη σειρά σου, προτείνοντας τέτοιο πράγμα ....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                magamike last edited by

                                δεν κανω καθολου πλακα..... αν μου λεει οτι εχει παει τοσεσ φορεσ στο βουλκανιζατερ και τιποτα τι να πω η θα βαλει σαμπρελα η θα αλλαξει βουλκανιζατερα

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • C
                                  citastak last edited by

                                  Βασικα η καλυτερη λυση ειναι αυτη που προτεινε καποιος με να βαλεις σε αλλη ζαντα το λαστιχο.. Για να βγαλεις συμπερασμα αν ειν αι θεμα ελαστικου η ζαντας...

                                  Ρε παιδια , σαμπρελα σε λαστιχο το οποιο ειναι tubeless????

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • ?
                                    A Former User last edited by

                                    Ο χρήστης citastak έγραψε:
                                    Ρε παιδια , σαμπρελα σε λαστιχο το οποιο ειναι tubeless????

                                    Κι εγώ θυμάμαι ότι είναι κακό αλλά δε θυμάμαι γιατί....γιατίιιιιι?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      citastak last edited by

                                      Δεν ξερωβ και γω ακριβως, μου το ειχε εξηγησει ενας λαστιχας. κατι με το πατημα του και τη συμπεριφορα σε στροφη... αλλα για να μην το παιξω εξυπνος δεν ειμαι και σιγουρος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gvala last edited by

                                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:

                                        Ρε παιδια , σαμπρελα σε λαστιχο το οποιο ειναι tubeless????

                                        Κι εγώ θυμάμαι ότι είναι κακό αλλά δε θυμάμαι γιατί....γιατίιιιιι?

                                        Επειδή στα tubeless το λάστιχο στεγανοποειίται ΠΛΗΡΩΣ όταν πατήσει πάνω στην ζάντα. Αν βάλεις σαμπρέλα, υπάρχει φόβος να δημιουργηθούν θύλακες αέρα ΑΝΑΜΕΣΑ στην σαμπρέλα και στο ελαστικό οι οποίοι θα παραμείνουν εκεί μόνιμα. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει τοπικά υπερθέρμανση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Αν βαλεις σαμπρελα υπαρχει κινδυνος 'ξεζανταρισματος ' του ελαστικου αν πιεστει πολυ (στροφη).Επισης ειναι πιο δυσκολο στην ζυγοσταθμιση ,μεγαλυτερο βαρος,και αν τρυπησει χανει αμεσως τον αερα(χανεις και την βαλβιδα).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            apostolis last edited by

                                            Ο χρήστης kyan έγραψε:
                                            Εδώ και κάποιους μήνες ένα από τα τέσσερα ελαστικά της 147 (το εμπρός αριστερό) χάνει σταθερά αέρα με ρυθμό περίπου 5-7 psi τη βδομάδα. Το ελαστικό ελέγχθηκε από το λαστιχά που αγοράστηκε δύο φορές (με κάποια χρονική διαφορά, μήπως έχει μεγαλώσει η διαρροή και φανεί) με τη γνωστή μέθοδο της βύθισης σε νερό αφού είχε φουσκωθεί στα ~60psi αλλά δυστυχώς η διαρροή δε έγινε ορατή. Η βαλβίδα του έχει αλλαχθεί δύο φορές.

                                            Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;

                                            Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

                                            Καλησπέρα Κώστα !
                                            δεν το συζητήσαμε την τελευταία φορά που βρεθήκαμε ,
                                            και έτσι δεν έμαθες πως κάπως έτσι πλήρωσα ένα Exalto μιάς ημέρας πάλι !!!!
                                            Άλλαξα 4άδα , και την επομένη , ταξιδεύοντας για Αθήνα , για το Σεμινάριο
                                            Συνοδήγησης , έμαθα κάποια απο τα καθήκοντα του συνοδηγού .
                                            (και όχι μόνο , αφού έμαθα ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ο γρύλλος
                                            στην Corolla EE110 G6 )
                                            Στο βουλκανιζατέρ , ανακάλυψα την αιτία του κακού :
                                            Και το καινούργιο Exalto έχανε αέρα απο κακή προσαρμογή με την ζάντα , σε τρία διαφορετικά ζανταρίσματα και αντίστοιχα γυαλοχαρτίσματα της ζάντας , και η λύση δόθηκε :

                                            ΣΙΛΙΚΟΝΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! στα μάγουλα της ζάντας !

                                            Και , 40 ημέρες μετά , ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .

                                            Αποστόλης .

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr