-
Εδώ και κάποιους μήνες ένα από τα τέσσερα ελαστικά της 147 (το εμπρός αριστερό) χάνει σταθερά αέρα με ρυθμό περίπου 5-7 psi τη βδομάδα. Το ελαστικό ελέγχθηκε από το λαστιχά που αγοράστηκε δύο φορές (με κάποια χρονική διαφορά, μήπως έχει μεγαλώσει η διαρροή και φανεί) με τη γνωστή μέθοδο της βύθισης σε νερό αφού είχε φουσκωθεί στα ~60psi αλλά δυστυχώς η διαρροή δε έγινε ορατή. Η βαλβίδα του έχει αλλαχθεί δύο φορές.
Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Εδώ και κάποιους μήνες ένα από τα τέσσερα ελαστικά της 147 (το εμπρός αριστερό) χάνει σταθερά αέρα με ρυθμό περίπου 5-7 psi τη βδομάδα. Το ελαστικό ελέγχθηκε από το λαστιχά που αγοράστηκε δύο φορές (με κάποια χρονική διαφορά, μήπως έχει μεγαλώσει η διαρροή και φανεί) με τη γνωστή μέθοδο της βύθισης σε νερό αφού είχε φουσκωθεί στα ~60psi αλλά δυστυχώς η διαρροή δε έγινε ορατή. Η βαλβίδα του έχει αλλαχθεί δύο φορές.
Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Εδώ και κάποιους μήνες ένα από τα τέσσερα ελαστικά της 147 (το εμπρός αριστερό) χάνει σταθερά αέρα με ρυθμό περίπου 5-7 psi τη βδομάδα. Το ελαστικό ελέγχθηκε από το λαστιχά που αγοράστηκε δύο φορές (με κάποια χρονική διαφορά, μήπως έχει μεγαλώσει η διαρροή και φανεί) με τη γνωστή μέθοδο της βύθισης σε νερό αφού είχε φουσκωθεί στα ~60psi αλλά δυστυχώς η διαρροή δε έγινε ορατή. Η βαλβίδα του έχει αλλαχθεί δύο φορές.
Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
-
Είχα ίδιο πρόβλημα με σχετικά νέο αλλά πιεσμένο ελαστικό και ενώ δεν φαινόταν καμιά χοντρή διαρροή όταν το κοιτάξαμε πολύ προσεχτικά βρήκαμε τρεις! Απλά μπορεί να είναι τόσο μικρές που ο αέρας δεν πετιέται αλλά απλά κάνει σιγά σιγά (θέλει υπομονή) μικρή φυσαλίδα που μένει κολλημένη στο λάστιχο....
Δεν ξέρω αν ήταν από αγκαθάκια ή πορώδης η επιφάνεια ή ....... Μετά την δωρεάν ολιγόλεπτη επισκευή πάντως όλα μια χαρά.
Προτείνω λοιπόν να ελεγχθεί και από άλλο λαστιχά πιο υπομονετικό και που να μην έχει στραβομάρα! -
Θα μπορούσε να φταίει η ζάντα - το λέω με κάθε επιφύλαξη αφού δεν είχα ποτέ τέτοιο πρόβλημα και δεν ξέρω με τι ρυθμό φεύγει ο αέρας.
-
Η πιο απλή μέθοδος είναι να ζαντάρεις το συγκεκριμμένο λάστιχο σε μία από τις άλλες ζάντες!
Άν συνεχίζει να χάνει το λάστιχο ψάχνεις το λάστιχο!
Άν χάνει το άλλο , ψάχνεις την ζάντα!
-
Πολύ σωστός ο Castor.
Φυσικά υπάρχει καί η εξής περίπτωση:
Μπορεί ανάμεσα στή ζάντα καί τό λάστιχο,νά υπάρχουν ακαθαρσίες(μού έχει τύχει δύο φορές).Αυτό σημαίνει ότι,άν ξεζαντάρεις καί τό φορέσεις σέ άλλη ζάντα,όλα νά πάνε 'ρολόϊ',μιάς καί θά καθαρίσουν οι ακαθαρσίες.Επίσεις είναι πιθανόν νά συμβαίνει αυτό,οπότε φουσκώνοντάς τό μέ 60 νά πατάει τό λάστιχο καλύτερα καί νά κλείνει τό κενό. -
Έχω παρόμοιο πρόβλημα κι εγώ. Ανακαλύψαμε πως στο εσωτερικό χείλος της ζάντας υπάρχει διαρροή αέρα. Απειροελάχιστη αλλά υπάρχει.
Πρέπει να βγεί το λάστιχο και να τριφτεί (όπως και η ζάντα) γιατί κάτι 'μπιμπικάκια' που έχει από κατασκευής του μάλλον κάνουν τη ζημιά. -
Δεν υπαρχει ενδεχομενο να μην χανει σε κανονικες συνθηκες αλλα να χανει οταν πιεστει σε λακουβα ή πεζοδρομιο;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;Να πας μια από αυτές τις μέρες στα Μέγαρα (να μην βρέχει όμως ) και να τα λιώσεις στην πίστα. Μην τα λυπηθείς. Μετά αγοράζεις καινούργια και το πρόβλημα έχει εξαφανιστεί...
Φυσικά πλάκα κάνω φίλε kyan και εύχομαι να λύσεις σύντομα το πρόβλημά σου.
Αν θες πάντως ξανασκέψου το, αφού η είσοδος στην πίστα μειώθηκε στα 40euro... (πάλι πλάκα κάνω )
-
Αααααααααν φυσικα ολα τα παραπανω δεν πετυχουν η απλα βαρεθηκεσ ολα αυτα πετα του μια τρελο-σαμπρελα και καθαρισες
-
Ο χρήστης MAGAMIKE έγραψε:
Αααααααααν φυσικα ολα τα παραπανω δεν πετυχουν η απλα βαρεθηκεσ ολα αυτα πετα του μια τρελο-σαμπρελα και καθαρισεςΦαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα και συ με τη σειρά σου, προτείνοντας τέτοιο πράγμα ....
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Αααααααααν φυσικα ολα τα παραπανω δεν πετυχουν η απλα βαρεθηκεσ ολα αυτα πετα του μια τρελο-σαμπρελα και καθαρισες
Φαντάζομαι ότι κάνεις πλάκα και συ με τη σειρά σου, προτείνοντας τέτοιο πράγμα ....
-
δεν κανω καθολου πλακα..... αν μου λεει οτι εχει παει τοσεσ φορεσ στο βουλκανιζατερ και τιποτα τι να πω η θα βαλει σαμπρελα η θα αλλαξει βουλκανιζατερα
-
Βασικα η καλυτερη λυση ειναι αυτη που προτεινε καποιος με να βαλεις σε αλλη ζαντα το λαστιχο.. Για να βγαλεις συμπερασμα αν ειν αι θεμα ελαστικου η ζαντας...
Ρε παιδια , σαμπρελα σε λαστιχο το οποιο ειναι tubeless????
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ρε παιδια , σαμπρελα σε λαστιχο το οποιο ειναι tubeless????Κι εγώ θυμάμαι ότι είναι κακό αλλά δε θυμάμαι γιατί....γιατίιιιιι?
-
Δεν ξερωβ και γω ακριβως, μου το ειχε εξηγησει ενας λαστιχας. κατι με το πατημα του και τη συμπεριφορα σε στροφη... αλλα για να μην το παιξω εξυπνος δεν ειμαι και σιγουρος.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Ρε παιδια , σαμπρελα σε λαστιχο το οποιο ειναι tubeless????
Κι εγώ θυμάμαι ότι είναι κακό αλλά δε θυμάμαι γιατί....γιατίιιιιι?
Επειδή στα tubeless το λάστιχο στεγανοποειίται ΠΛΗΡΩΣ όταν πατήσει πάνω στην ζάντα. Αν βάλεις σαμπρέλα, υπάρχει φόβος να δημιουργηθούν θύλακες αέρα ΑΝΑΜΕΣΑ στην σαμπρέλα και στο ελαστικό οι οποίοι θα παραμείνουν εκεί μόνιμα. Αυτό μπορεί να δημιουργήσει τοπικά υπερθέρμανση.
-
Αν βαλεις σαμπρελα υπαρχει κινδυνος 'ξεζανταρισματος ' του ελαστικου αν πιεστει πολυ (στροφη).Επισης ειναι πιο δυσκολο στην ζυγοσταθμιση ,μεγαλυτερο βαρος,και αν τρυπησει χανει αμεσως τον αερα(χανεις και την βαλβιδα).
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εδώ και κάποιους μήνες ένα από τα τέσσερα ελαστικά της 147 (το εμπρός αριστερό) χάνει σταθερά αέρα με ρυθμό περίπου 5-7 psi τη βδομάδα. Το ελαστικό ελέγχθηκε από το λαστιχά που αγοράστηκε δύο φορές (με κάποια χρονική διαφορά, μήπως έχει μεγαλώσει η διαρροή και φανεί) με τη γνωστή μέθοδο της βύθισης σε νερό αφού είχε φουσκωθεί στα ~60psi αλλά δυστυχώς η διαρροή δε έγινε ορατή. Η βαλβίδα του έχει αλλαχθεί δύο φορές.Επειδή έχω βαρεθεί να ελέγχω πιέσεις και να συμπληρώνω αέρα κάθε τρίτη μέρα (μέχρι και κομπρεσεράκι έχω αγοράσει ) έχει κανείς καμμιά ιδέα για το πώς να λύσω αυτό το πρόβλημα;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Καλησπέρα Κώστα !
δεν το συζητήσαμε την τελευταία φορά που βρεθήκαμε ,
και έτσι δεν έμαθες πως κάπως έτσι πλήρωσα ένα Exalto μιάς ημέρας πάλι !!!!
Άλλαξα 4άδα , και την επομένη , ταξιδεύοντας για Αθήνα , για το Σεμινάριο
Συνοδήγησης , έμαθα κάποια απο τα καθήκοντα του συνοδηγού .
(και όχι μόνο , αφού έμαθα ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ο γρύλλος
στην Corolla EE110 G6 )
Στο βουλκανιζατέρ , ανακάλυψα την αιτία του κακού :
Και το καινούργιο Exalto έχανε αέρα απο κακή προσαρμογή με την ζάντα , σε τρία διαφορετικά ζανταρίσματα και αντίστοιχα γυαλοχαρτίσματα της ζάντας , και η λύση δόθηκε :ΣΙΛΙΚΟΝΗ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! στα μάγουλα της ζάντας !
Και , 40 ημέρες μετά , ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .
Αποστόλης .
Ελαστικό που χάνει αέρα