-
Μεχρι 30000 ενα MX-5 το καλο.....1800 με 6αρι κ μπλοκε!Ξεσκεπαστες βραδυνες βολτες καλοκαιρι στην Ελλαδα με ξαστερια κ φεγγαραδα........τι αλλο να θες ρε γμτ μου!Οδηγεις ολη νυχτα κ δεν θα θες να σταματησεις!
-
Ο χρήστης Speedaddict έγραψε:
Μεχρι 30000 ενα MX-5 το καλο.....1800 με 6αρι κ μπλοκε!Ξεσκεπαστες βραδυνες βολτες καλοκαιρι στην Ελλαδα με ξαστερια κ φεγγαραδα........τι αλλο να θες ρε γμτ μου!Οδηγεις ολη νυχτα κ δεν θα θες να σταματησεις!Εξαιρούνται όσοι είναι συνοδηγοί σου που περιμένουν τη στιγμή που θα σταματήσεις πως και πως!
-
κο κο κο sirgus!!!!!!!!!!!!!!Ποτε θα παμε καμμια καλη βολτα???
-
Ο χρήστης Speedaddict έγραψε:
κο κο κο sirgus!!!!!!!!!!!!!!Ποτε θα παμε καμμια καλη βολτα???Σέβομαι το topic και το θέμα και δεν απαντώ!!
-
Ως 'πρόσφατος' κάτοχος ανοιχτού διθέσιου (fiat barchetta Face lift) ομολογώ πως η αίσθηση είναι υπέροχη.
Ξεχάστε τη 'μοστρα' και την οδήγηση μπροστά σε κόσμο ώστε να σας βλέπει....
Όλα τα λεφτά είναι στην οδήγηση μόνος ή με το αμόρε με αγαπημένη μουσική, καπελάκι και στροφές
Πάντως εγώ το οδηγώ καθημερινά για να πάω στη δουλειά μου και όταν είναι κλειστό δεν έχω κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα ορατότητας....
Προτείνω ανεπιφύλακτα διθέσιο κάμπριο ... απίστευτη αίσθηση. (αν βέβαια έχετε και άλλο ένα αμαξάκι ώστε αν χρειαστεί να πάρετε και κάποιον τρίτο μαζί σε κάποιο ταξίδι).
Τέλος όντως και εγώ θα ήθελα να μάθω τη διαφορά cabrio - roadster
-
Κάνωντας edit ένα παλαιότερό μου post περί cabrio vs roadster.
cabrio : ανοικτή οροφή, φιλικότητα, πρακτικότητα,χώροι, φτηνή συντήρηση και κοινά ανταλλακτικά με αυτοκίνητα ευρείας παραγωγής, οδική συμπεριφορά και επιδόσεις αυτοκινήτων ευρείας παραγωγής, απευθύνεται σε όλους, βασίζονται σε σασι σχεδιασμένο για κλειστό αυτοκίνητο και γι' αυτό συνήθως μικρότερη ακαμψία και χειρότερη οδική συμπεριφορά
roadster : ανοικτή οροφή, μικροί χώροι-πρακτικότητα-φιλικότητα, καλύτερες επιδόσεις και οδική συμπεριφορά, χαμηλό κεντρο βάρους, ανταλλακτικά και service πιο 'αλμυρά', απευθύνεται σε πιο εξειδικευμένο κοινό, σχεδιασμένα εξ αρχης για ανοικτά γι'αυτο καλύτερα σασί-αναρτήσεις-κατανομή βάρους - ακαμψία, συνήθως πιο 'εξωτική' σχεδίαση και υλοποίηση (π.χ. μηχανή στο κέντρο mg, mr2 - χρήση αλουμινένιων καπό, αναρτήσεις διπλών ψαλιδιών μπρος-πίσω σε mx-5
Μερικοί κάνουν το διαχωρισμό ανάλογα και με τις θέσεις 2 ή 2+2 αλλά υπάρχουν πια αρκετά 2θέσια που δεν είναι roadster, κατά την γνώμη μου.
-
Θα έβαζα και την πίσω κίνηση σαν χαρακτηριστικό των roadster (με εξαίρεση το Fiat - Βarchetta).
-
Εξαιρεση αποτελει και η Spider,μαζι με την 'βαρκουλα'.
Σωστοι οι ορισμοι του gmars,αλλα προσωπικα εστιαζω την διαφορα στο οτι το cabrio αποτελει το κανονικο μοντελο της εταιριας,αλλα χωρις οροφη.
Επισης,τα roadster εχουν ονοματα-λεξεις ενω τα cabrio απλα το συνθετικο cabrio.Σκεφτειτε:Renault Megane Cabrio,Peugeot 307 Cabriolet,Bmw 3-series cabrio κτλ.Αντιθετα,Barchetta,Spider,Miata κτλ...
-
Που θα πάει, δεν θα γυρίσουν και οι Ιταλοί στην πίσω κίνηση (για αυτά τα μοντέλα τουλάχιστον). Ηταν από τους βασικός λόγους που προτίμησα το mx-5 από την barchetta....
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Δεν είμαι και της μόστρας, οπότε...
μια Porsche για μένα παρακαλώ!!!Cabrio?
-
Ο χρήστης gmars έγραψε:
Που θα πάει, δεν θα γυρίσουν και οι Ιταλοί στην πίσω κίνηση (για αυτά τα μοντέλα τουλάχιστον). Ηταν από τους βασικός λόγους που προτίμησα το mx-5 από την barchetta....Για δες αυτό:
http://home.wanadoo.nl/timovd/Cars/AlfaRomeo1.jpg
http://home.wanadoo.nl/timovd/Cars/AlfaRomeo2.jpg -
Ο χρήστης strangezero έγραψε:
Ως 'πρόσφατος' κάτοχος ανοιχτού διθέσιου (fiat barchetta Face lift) ομολογώ πως η αίσθηση είναι υπέροχη.Ξεχάστε τη 'μοστρα' και την οδήγηση μπροστά σε κόσμο ώστε να σας βλέπει....
Θα συμφωνησω απολυτα με το φιλο strangezero, ειμαι κατοχος ενος Ζ3 και πραγματικα διαχωριζω τους κατοχους roadster σε αυτους που επιλεγουν αυτου του τυπου αυτοκινητα επιζητωντας την απολαυση και σε αυτους που πρωτευων ρολο εχει η μοστρα, ειναι οι ιδιοι που καπνιζουν ακριβα υπεροχα πουρα ή πινουν σπανια και εκλεκτα κρασια απλα και μονο για την προσωπικη τους επιδειξη
-
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
Ως 'πρόσφατος' κάτοχος ανοιχτού διθέσιου (fiat barchetta Face lift) ομολογώ πως η αίσθηση είναι υπέροχη.
Ξεχάστε τη 'μοστρα' και την οδήγηση μπροστά σε κόσμο ώστε να σας βλέπει....
Θα συμφωνησω απολυτα με το φιλο strangezero, ειμαι κατοχος ενος Ζ3 και πραγματικα διαχωριζω τους κατοχους roadster σε αυτους που επιλεγουν αυτου του τυπου αυτοκινητα επιζητωντας την απολαυση και σε αυτους που πρωτευων ρολο εχει η μοστρα, ειναι οι ιδιοι που καπνιζουν ακριβα υπεροχα πουρα ή πινουν σπανια και εκλεκτα κρασια απλα και μονο για την προσωπικη τους επιδειξη
Aν το κάνουν για επίδειξη, συμφωνώ μαζί σου.
Αν το κάνουν επειδή Νιώθουν Αριστοκράτες, μπράβο τους. -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Aν το κάνουν για επίδειξη, συμφωνώ μαζί σου.
Αν το κάνουν επειδή Νιώθουν Αριστοκράτες, μπράβο τους.Σημασία έχει να μπορείς να αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά σε απόλαυση και να δέχεσαι να την πληρώνεις όσο παραπάνω κάνει γιατί ακριβώς για σένα αξίζει τη διαφορά που προσφέρει και όχι για άλλους λόγους.
Συμφωνώ λοιπόν με την ιδέα αλλά....
Δεν είναι ανάγκη να είσαι αριστοκράτης για να εκτιμάς τα καλά ή τα καλύτερα πράματα σε αυτή τη ζωή. Και τι θα πει νιώθουν ή και είναι αριστοκράτες? Μπορεί να είσαι απλά καλοπερασάκιας.....με την καλή έννοια....αρκεί να ισχύει η αρχική μου πρόταση που δεν εξαρτάται απόλυτα από χαρακτηριστικά όπως οικονομική ευμάρεια (νεο- ή όχι) καταγωγή κλπ κλπ που ίσως περιγράφουν την αριστοκρατική ιδιότητα αλλά από την αγωγή, το σεβασμό, το ήθος.... -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Aν το κάνουν για επίδειξη, συμφωνώ μαζί σου.
Αν το κάνουν επειδή Νιώθουν Αριστοκράτες, μπράβο τους.Σημασία έχει να μπορείς να αντιλαμβάνεσαι τη διαφορά σε απόλαυση και να δέχεσαι να την πληρώνεις όσο παραπάνω κάνει γιατί ακριβώς για σένα αξίζει τη διαφορά που προσφέρει και όχι για άλλους λόγους.
Συμφωνώ λοιπόν με την ιδέα αλλά....
Δεν είναι ανάγκη να είσαι αριστοκράτης για να εκτιμάς τα καλά ή τα καλύτερα πράματα σε αυτή τη ζωή. Και τι θα πει νιώθουν ή και είναι αριστοκράτες? Μπορεί να είσαι απλά καλοπερασάκιας.....με την καλή έννοια....αρκεί να ισχύει η αρχική μου πρόταση που δεν εξαρτάται απόλυτα από χαρακτηριστικά όπως οικονομική ευμάρεια (νεο- ή όχι) καταγωγή κλπ κλπ που ίσως περιγράφουν την αριστοκρατική ιδιότητα αλλά από την αγωγή, το σεβασμό, το ήθος....Πολυ σωστα!
Με μια διαφορα φιλε onyx(προσωπικη αποψη) αυτος που δεν ειναι 'αριστοκρατης' εχει συνηθως την ταση της προβολης.
Και περαν της σωστης παρατηρησης σου για αγωγη,σεβασμο, ηθος θα προσθετα ενα μεγαλο προβλημα του νεοπλουσιουφτωχοεπιδειξιοαριστοκρατοβλαχου την ημιμαθεια...αλλα αυτο ειναι θεμα μεγαααλης συζητησης που δεν ταιριαζει σε αυτο το topic -
Ο χρήστης KingManos έγραψε:
αυτος που δεν ειναι 'αριστοκρατης' εχει συνηθως την ταση της προβολης.
.....νεοπλουσιουφτωχοεπιδειξιοαριστοκρατοβλαχου την ημιμαθεια...αλλα αυτο ειναι θεμα μεγαααλης συζητησης που δεν ταιριαζει σε αυτο το topicΈτσι ακριβώς είναι....το κακό είναι ότι έτσι όπως την έχουμε καταντήσει την κοινωνία η δεύτερη κατηγορία αποτελεί το πρότυπο (και κατά κάποιον τρόπο τη σημερινή 'αριστοκρατία') ενώ ο αριστοκράτης με την καλή έννοια το μίασμα....
Σωστά ας μην το συνεχίσουμε εδώ....Καμπριολάδα ολέ και τα μυαλά στον αέρα!
-
Σε καμιά περίπτωση δεν εννοώ την ''αριστοκρατία'' με την σημερινή έννοια, έτσι όπως έχει καταντήσει.
Συμφωνώ μαζί σου.
Απλά εγώ στον όρο ''αριστοκράτης'' βρίσκω έννοιες όπως παιδεία, παιδεία, παιδεία. -
Αλήθεια, υπάρχει mx-5 club?
Είδα καμιά 15αριά στη σειρά εχθές στην παραλιακή..
Ας μην κρίνω το θέαμα των οδηγών με το μπουφάν και το mx-5 ανοιχτό...
-
Mx-5 club υπάρχει στην Ελλάδα και έχει και web site.....
αλλά δεν θυμάμαι το LinkMακάρι να υπήρχε και barchetta club στην ελλάδα..... Υπάρχει μόνο στο εξωτερικό (αρκετές χώρες στην Ε.Ε.)....
Τουλάχιστον γνωρίζει κανείς αν υπάρχει roadster club στην Ελλάδα?
-
Ο χρήστης strangezero έγραψε:
Mx-5 club υπάρχει στην Ελλάδα και έχει και web site.....
αλλά δεν θυμάμαι το LinkMακάρι να υπήρχε και barchetta club στην ελλάδα..... Υπάρχει μόνο στο εξωτερικό (αρκετές χώρες στην Ε.Ε.)....
Τουλάχιστον γνωρίζει κανείς αν υπάρχει roadster club στην Ελλάδα?
http://www.miata.gr (πολυ καλο site για μιατακηδες και απ'οτι ξερω πολυ καλα οργανομενο club)
roadster club εχει ιδρυθει στην Ελλαδα αλλα σε πιλωτικη φαση βρισκεται ακομα(παντως τα παιδια εκδιδουν συχνα περιοδικακι)
γενικα στο εξωτερικο υπαρχουν πολλες καλες λεσχες και στην αμερικη παρα πολλες με Z3 (http://www.mz3.net http://www.z3cca.com)
προσφατα ιδρυθηκε και mercedes club για την Ελλαδαμε με εδρα ως στιγμης.....μια ευθεια στην αττικη οδο (ελπιζω οι παλαβοι με τα τουρμπισια slk 350hp να στεγασουν γρηγορα την τρελα τους)
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ CABRIO