Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σπορ αυτοκίνητο=απαραίτητα κίνηση πίσω->Μύθος ή αλήθεια;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σπορ αυτοκίνητο=απαραίτητα κίνηση πίσω->Μύθος ή αλήθεια;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    38
    94
    245
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      n_olympios last edited by

      Ο χρήστης dog80 έγραψε:
      Αυτός είναι βασικά ο λόγος που κάνουν μύτη-τακούνι σε κάθε κατέβασμα.

      Εκείνοι χωράνε να το κάνουν, γιατί συνήθως έχουν και μικρά πόδια...

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • P
        petros last edited by

        Ο χρήστης dog80 έγραψε:
        Δέν λέω, καλά τα μπροστοκίνητα, και μάλιστα σε μερικές περιπτώσεις ίσως να έχουν και υπερτερούν έναντι κάποιων πισοκίνητων(παραπλήσιας δύναμης), όμως έχουν ένα σοβαρό μειονέκτημα:

        ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Drift!

        Xμμμ... εν γένει ναι.
        Κρίμα όμως που έχω δώσει το ραλλάκι και δε μπορώ να σου δείξω πώς ένα προσθιοκίνητο ντριφτάρει
        Ορθώς ειπώθηκε ότι το σωστό είναι: 'power drift δε μπορούν να κάνουν'.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • Y
          yianniswalker last edited by

          Αυτό λέγεται shift lock! Οι γιαπωνέζοι γενικά το αποφεύγουν. Αυτός είναι βασικά ο λόγος που κάνουν μύτη-τακούνι σε κάθε κατέβασμα.

          Ναι αυτό γενικά το αποφεύγουν για δύο λόγους. Δεν το εκτιμά ούτε η μετάδοση, ούτε ο κινητήρας αλλά επιπλέον αποσταθεροποιεί το πίσω μέρος που πολλές φορές δεν είναι επιθυμητό.

          Είναι γνωστό ότι το περισσότερο βάρος σε κάποιον άξονα συνεπάγεται περισσότερο κράτημα του άξονα (για ελαστικά που να είναι κατάλληλα για το βάρος αυτό).
          Βέβαια και πάλι αυτό δεν είναι απόλυτο καθώς αυξάνεται η μεταφορά φορτίου (μεγαλύτερο φορτίο) για δεδομένο ύψος κέντρου βάρους.

          Η απάντηση στο αν ένα πισωκίνητο ή ένα προσθιοκίνητο είναι καλύτερο σπορ αυτοκίνητο δεν μπορεί να δωθεί περιφραστικά. Οι παράγοντες από τους οποίους επηρεάζεται η δυναμική συμπεριφορά ενός αυτοκινήτου είναι πολύ και συσχετίζονται.

          Όμως σαν σπορ θα μπορούσε να ορίσει κανείς ένα αμάξι με πολύ σωστή δυναμική συμπεριφορά.
          Αυτό όμως που μαθαίνει κανείς και από τις πιο απλές σημειώσεις δυναμικής συμπεριφοράς (που ορίζουν το σωστό από φυσική απόψεως) είναι ότι το αυτοκίνητο για να πηγαίνει καλά πρέπει να έχει.
          1)Χαμηλό κέντρο βάρους
          2)Καλή κατανομή του βάρους στους άξονες με το μεγαλύτερο μέρος ανάμεσα στους άξονες
          3)Πλατιά μετατρόχια
          4)Μακρύ μεταξόνιο (τηρουμένων των αναλογιών και των αναγκών) για να περιορίζονται οι διαμήκεις μεταφορές φορτίου και να είναι πιο προοδευτικές οι αντιδράσεις.
          5)Στιγμιαία κέντρα περιστροφής των αναρτήσεων κοντά στο ύψος του κέντρου βάρους για να μην έχουμε μεγάλες κλίσεις (και κατά συνέπεια αλλαγές στις γωνίες της ανάρτησης)

          Από εκεί και πέρα παίζει ρόλο η γεωμετρία (για να πατάει καλά το λάστιχο), η ακαμψία του πλαισίου, η κατανομή των φρένων κ.α.

          Αυτά κάνουν το σπορ αυτοκίνητο.
          Αν όλα αυτά συμβιβάζονται με τα προσθιοκίνητα τότε ΟΚ.

          Απλά τα προσθιοκίνητα που ο κινητήρας δεν κρέμεται μπροστά από τον μπροστινό άξονα (και το υπόλοιπο είναι καρότσι) είναι απειροελάχιστα (προσωπικά δεν γνωρίζω κανένα).

          Συγγνώμη για τα μεγάλα reply.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • F
            funkyreverend last edited by

            Τεχνική Μύτη-Τακούνι...
            Πληροφορίες;;;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              n_olympios last edited by

              Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
              Τεχνική Μύτη-Τακούνι...
              Πληροφορίες;;;

              Την ώρα που κόβεις για τη στροφή, πατάς το συμπλέκτη με το αριστερό για να κατεβάσεις ταχύτητα, ενώ με το δεξί πατάς ταυτόχρονα το φρένο (μύτη) ενώ στιγμιαία δίνεις και γκάζι (με το τακούνι) ώστε να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να μπει η ταχύτητα ομαλά χωρίς τόση αδράνεια από τον κινητήρα (μπορεί να το λέω και λάθος βέβαια)...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                Τεχνική Μύτη-Τακούνι...
                Πληροφορίες;;;

                Την ώρα που κόβεις για τη στροφή, πατάς το συμπλέκτη με το αριστερό για να κατεβάσεις ταχύτητα, ενώ με το δεξί πατάς ταυτόχρονα το φρένο (μύτη) ενώ στιγμιαία δίνεις και γκάζι (με το τακούνι) ώστε να ανέβουν οι στροφές του κινητήρα και να μπει η ταχύτητα ομαλά χωρίς τόση αδράνεια από τον κινητήρα (μπορεί να το λέω και λάθος βέβαια)...

                καλα το λες, το δυσκολο ειναι να το πετυχεις!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  Thanks n_olympios!
                  Όταν τη μελετήσω παραπάνω (και αν ποτέ την καταφέρω!) θα την εφαρμόσω και στο περπάτημα!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dog80 last edited by

                    Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
                    Εκείνοι χωράνε να το κάνουν, γιατί συνήθως έχουν και μικρά πόδια...

                    Εγώ πάντως δεν μπορώ να το κάνω με τίποτα. Όταν πάω να γυρίσω το πόδι μου για να πατήσω φρένο-γκάζι, βρίσκει το γόνατό μου στο τιμόνι

                    Θα μπορούσα να το κάνω αν γινόταν ένα απο τα τρία:

                    1. το τιμόνι ήταν πιο ψηλά,
                    2. το κάθισμα ήταν πιο χαμηλό
                    3. το κάθισμα πήγαινε πιο πίσω ωστε να είναι πιο τεντωμένα τα πόδια μου.
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      speedaddict last edited by

                      Κατα την αποψη μου σπορ ειναι το αυτοκινητο που μετα απο μια στριφτερη διαδρομη σου εχει αφησει ενα μεγαλο χαμογελο......
                      Τα πισωκινητα εχουν το καλο οτι μπορεις να παιξεις με λιγα χιλιομετρα πηγαινωντας με πρωτη κ δευτερη με το πλαι κ επισης μπορεις να στριψεις ιδανικα κ σε μια αναλογη διαδρομη.Βεβαια το τελευταιο μπορεις να το κανεις κ με ενα μπροστοκινητο οπως επισης κ καποια λιγοτερο εντυπωσιακα ντριφτ.
                      Εχω ομως μια απορια σε αυτο που συζητατε?Ποσοι πιστευετε οτι ειναι αυτοι που μπορουν να πανε με το πλαι, ειτε πισωκινητο ειτε μπροστοκινητο,με τριτη στο κιβωτιο???Ειναι πολλα τα χιλιομετρα γενικα κ ειδικα για το δρομο.Αλλο να γλιστρησεις ελαφρα με καμποσα κ να δοιρθωσεις κ αλλο να το ξεκολλας με 100+.Θελει πολυ δουλεια κ καλο κοντρολ.
                      Οποτε ας κυνηγαμε το χαμογελο δηλαδη την δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου,την αισθηση που μας δινει κ μην το περιοριζουμε απολυτα στο που μεταδιδεται η κινηση.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        sirgus last edited by

                        Ο χρήστης Speedaddict έγραψε:
                        Κατα την αποψη μου σπορ ειναι το αυτοκινητο που μετα απο μια **στριφτερη διαδρομη **σου εχει αφησει ενα μεγαλο χαμογελο......

                        Ο Μπαμπινιώτης ξαναχτυπά!

                        Μην μας παρεξηγείτε ε? Γνωριζόμαστε βλέπετε...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          paradisos9 last edited by

                          Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                          Ειδικα στη Ελλαδα κατι RX-7 MR2 κλπ οταν βρεχει παιρνεις ταξι!

                          για πες μου ενα αμαξι που να το οδηγεις σε βρεγμενο-γυαλι δρομο και να μην σε βγαλει.....????

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dimsabas last edited by

                            Ο χρήστης paradisos9 έγραψε:

                            Ειδικα στη Ελλαδα κατι RX-7 MR2 κλπ οταν βρεχει παιρνεις ταξι!

                            για πες μου ενα αμαξι που να το οδηγεις σε βρεγμενο-γυαλι δρομο και να μην σε βγαλει.....????

                            Ένα τετρακίνητο καλοί μου φίλοι, ένα τετρακίνητο. Εφόσον βέβαια ξέρεις τα τερτίπια του. Αντίστοιχα, και σε ένα δικίνητο πας λίγο πιο μετρημένα και μένεις στο δρόμο. Εκτός αν όντως είναι MR2, RX-7. Συμφωνώ με τον Κleisj σε αυτό

                            https://cartalk.gr/

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Σε βρεγμένο δρόμο εγγλέζικο δεν συμβαίνει τίποτα ότι και να οδηγείς γιατί δύσκολα θα το φτάσεις στα όριά του αν έχεις σώας τας φρένας .....
                              Στον ελληνικό υπερβολικά γλυστερό δρόμο (που στα αλήθεια πρόκειται για extreme κατάσταση) τα τετρακίνητα τα θεωρώ πιο επικίνδυνα αφού είναι πιο δύσκολο να ελεγχτούν στο όριο. Απλά το όριό τους είναι λίγο ψηλότερα οπότε έχεις ένα περιθώριο ασφάλειας (ελάχιστο σε αυτές τις συνθήκες) από τότε που θα δείς τους άλλους να φεύγουν προς τις μπαριέρες....
                              Μερικά πισωκίνητα μπορεί να είναι ενοχλητικά γλυστερά οπότε για την πλειοψηφία μοιάζει πως ένα αξιοπρεπές προσθιοκίνητο προσφέρει περισσότερες πιθανότητες 'επιβίωσης' στον μέσο οδηγό. Βέβαια αν μιλάμε για τόσο γλυστερές καταστάσεις είναι πολύ εύκολο η αρχική υποστροφή να γίνει τραγική υπερστροφή μόλις ο ανυποψίαστος προσθιοκίνητος αφήσει το γκάζι.....
                              Τελικά εγώ επιμένω πως είναι θέμα ρύθμισης, πολλά πισωκίνητα δεν υπερστρέφουν αλλά υποστρέφουν και πολλά προσθιοκίνητα υπερστρέφουν πολύ εύκολα σε τέτοιες ακραίες συνθήκες. Απλά με μερικά δυνατά πισωκίνητα ο κίνδυνος είναι άμεσα αντιληπτός και η οδήγηση τόσο κουραστική που φρόνιμα τα αφήνουν σπίτι τους....απλά το ίδιο θα έπρεπε να κάνουν και οι άλλοι....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                paradisos9 last edited by

                                Εχετε οδηγησει ποτε mr2 σε βρεγμενο δρομο???

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Y
                                  yianniswalker last edited by

                                  Υπάρχει αυτός ο μύθος σχετικά με τα τετρακίνητα...
                                  Ένα τετρακίνητο αυτοκίνητο έχει την ίδια ακριβώς πλευρική πρόσφυση με ένα οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο με κίνηση στον ένα άξονα.
                                  Εκεί που βρίσκεται η διαφορά είναι στην εφαρμογή της δύναμης στο δρόμο που διαταράσσει περισσότερο την ισορροπία του αυτοκινήτου στα αυτοκίνητα με κίνηση στον ένα άξονα.
                                  Εάν όμως δεν εφαρμόζεται ισχύς τότε δεν υπάρχει διαφορά.
                                  (υπάρχει και η διαφορά βέβαια ότι φρενάρουν και οι 4 τροχοί με τον κινητήρα. Η διαφορά εκεί πλέον από τα άλλα αμάξια εξαρτάται από τη σχέση που υπάρχει στο κιβώτιο. Αλλά γενικά αναφερόμαστε στην περίπτωση που δεν κύνηγάμε την τύχη μας στο βρεγμένο...)
                                  Για παράδειγμα ο κυριότερος φόβος που έχω όταν βρέχει είναι μήπως από λάθος υπολογισμό μπω σε κάποιο υπερβολικά γλιστερή στροφή από τις πολλές που υπάρχουν.
                                  Μπορώ να σας πω ότι δεν σας σώζει καμία τετρακίνηση. Το αυτοκίνητο θα φύγει καρφωτό ευθεία ότι και να κάνεις.
                                  Τα τετρακίνητα κερδίζουν στο δρόμο διότι μπορούν να εφαρμόσουν περισσότερη ισχύ νωρίτερα απ'οτι τα υπόλοιπα αυτοκίνητα.
                                  Στο χιόνι είναι καλύτερα διότι ισχύουν διαφορετικοί κανόνες από το βρεγμένο (πρέπει να κάνεις διορθώσεις με το γκάζι. Θυμόσαστε το άρθρο του Σ.Χ για το Trophe Andros με το Micra και τα καρφια/dt?)
                                  Στους ελληνικού γλιστερούς δρόμους αυτό που σε σώζει είναι ένα καλό ABS και ένα καλό ESP, όταν γίνει το λάθος.
                                  Καλή είναι και η τετρακίνηση αλλά όχι όπως την περιγράφετε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 5 / 5
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr