Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ::::
    1. Home
    2. Formula 1
    3. ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΤΑ ΙΔΙΑ::::
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Formula 1
    20
    58
    178
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kleisj last edited by

      Δες την προσπεραση του MS στον Frentzen περυσι στο Indy που απο εσωτερικη τον παιρνει στα φρενα χωρις ο αλλος να του κανει χωρο κ πατοντας απο το στεγνο φρεναροντας στο βρεγμενο.

      Αν βεβαια νομιζεις οτι ο Γερμανος δεν ξερει να προσπερναει στα φρενα θα ειναι μια διαφορετικη αποψη που ενω εχω ακουσει πολλες σιγουρα αυτη ειναι κατι το διαφορετικο!

      Στην F1 σχεδον το 98% των προσπερασεων εντος πιστας (κ οχι στα πιτς) γινονται στα φρενα. Καποιος εχει καλυτερη εξοδο απο μια στροφη πριν, εχει περισσοτερη δυναμη, εχει τον αερα του αλλου κ πεφτοντας στα φρενα περναει. Επισης να ξερεις οτι ο MS ηταν κ ειναι απο τους καλυτερους late brakers.

      Το τι εννοεις εσυ τωρα προσπεραση στα φρενα δεν γνωριζω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nass last edited by

        Καταρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί το προσπέρασμα στα φρένα (υποννοείται πως) είναι η κορωνίδα των προσπερασμάτων. Είναι και αυτή μια μέθοδος προσπεράσματος και μάλιστα η κοινότερη όλων. Αυτό και μόνο κάνει την διαπίστωση του k, πως δηλ. ο MS δεν έχει ποτέ εκτός μίας περίπτωσης προσπεράσει στα φρένα, εξαιρετικά απίθανη, διότι είτε ο MS δεν προσπερνά καθόλου (αφού δεν χρησιμοποιεί την κοινότερη μέθοδο), που είναι εξαιρετικά δύσκολο, δεδομένων των αποτελεσμάτων του, είτε προσπερνά με απίθανες μεθόδους (που σημαίνει εξαιρετική ικανότητα).

        Αλλά σε καμία περίπτωση προσπεράσματα που δεν είναι στα φρένα δεν είναι υποδεέστερα. Δηλαδή το προσπέρασμα διαρκείας του RB στον KR πέρισι στο Silverstone (διήρκεσε 3 στροφές) δεν ήταν αξιόλογο επειδή δεν ήταν στα φρένα ? Κατ΄ εμέ το καλύτερο προσπέρασμα της σύγχρονης F1 μαζί με αυτό του MH στον MS και το Zonda (?) στο Spa το 2000 (στα φρένα...).

        Οσο για το προσπέρασμα στα φρένα, δεν είναι αυτό στο οποίο τα αυτοκίνητα έχουν εισέλθει στη ζώνη επιβράδυνσης πριν από μία στροφή και τουλάχιστον ένα εκ των δύο έχει αρχίσει να φρενάρει ? Αν ναι, τότε θυμάμαι πολλά τέτοια προσπεράσματα του MS (πχ. αυτό στο Indy που αναφέρθηκε).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tifosaros last edited by

          Ο χρήστης nass έγραψε:
          Κατ΄ εμέ το καλύτερο προσπέρασμα της σύγχρονης F1 μαζί με αυτό του MH στον MS και το Zonda (?) στο Spa το 2000 (στα φρένα...).

          Και κατ' εμέ.
          Ίσως μάλιστα να είναι και το καλύτερο της δεκαετίας του 90, διότι έγινε σε απίστευτη στιγμή, με απίστευτο τρόπο.
          Από αυτό παραδέχτηκα το Χάκκινεν, ως τότε για μένα ήταν ένας καλός οδηγός, αλλά μόνο αυτό, μετά από το προσπέρασμα εκτοξεύτηκε στο πάνθεον των οδηγών της Φ1. Το ότι τα λέω αυτά όντας tifosi, πιστεύω ότι αυξάνουν τη βαρύτητα των λόγων μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lybe last edited by

            Ο χρήστης k έγραψε:
            Μήπως καλό θα ήταν να κάνουμε μια συζήτηση για το τι εννοοούμε προσπέρασμα στα φρένα::::

            Μήπως θα ήταν καλό να μας εξηγήσεις εσύ πως ερμηνεύεις αυτόν τον όρο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              k last edited by

              Ο χρήστης nass έγραψε:
              Καταρχήν δεν καταλαβαίνω γιατί το προσπέρασμα στα φρένα (υποννοείται πως) είναι η κορωνίδα των προσπερασμάτων. Είναι και αυτή μια μέθοδος προσπεράσματος και μάλιστα η κοινότερη όλων. Αυτό και μόνο κάνει την διαπίστωση του k, πως δηλ. ο MS δεν έχει ποτέ εκτός μίας περίπτωσης προσπεράσει στα φρένα, εξαιρετικά απίθανη, διότι είτε ο MS δεν προσπερνά καθόλου (αφού δεν χρησιμοποιεί την κοινότερη μέθοδο), που είναι εξαιρετικά δύσκολο, δεδομένων των αποτελεσμάτων του, είτε προσπερνά με απίθανες μεθόδους (που σημαίνει εξαιρετική ικανότητα).

              Αλλά σε καμία περίπτωση προσπεράσματα που δεν είναι στα φρένα δεν είναι υποδεέστερα. Δηλαδή το προσπέρασμα διαρκείας του RB στον KR πέρισι στο Silverstone (διήρκεσε 3 στροφές) δεν ήταν αξιόλογο επειδή δεν ήταν στα φρένα ? Κατ΄ εμέ το καλύτερο προσπέρασμα της σύγχρονης F1 μαζί με αυτό του MH στον MS και το Zonda (?) στο Spa το 2000 (στα φρένα...).

              Οσο για το προσπέρασμα στα φρένα, δεν είναι αυτό στο οποίο τα αυτοκίνητα έχουν εισέλθει στη ζώνη επιβράδυνσης πριν από μία στροφή και τουλάχιστον ένα εκ των δύο έχει αρχίσει να φρενάρει ? Αν ναι, τότε θυμάμαι πολλά τέτοια προσπεράσματα του MS (πχ. αυτό στο Indy που αναφέρθηκε).

              Με κάλυψες σχεδόν απόλυτα. Απλά λέω ότι είναι πιο θεαματικό όσο για το κοινότυπη είπαμε εξαρτάται από τον ορισμό που δίνει ο καθένας.
              Πρόσθεσε και αυτό που ανέφερα παραπάνω Γαλλία 1979 Villeneuve - Arnoux.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Οσοι θέλουν να δούν ή να θυμηθούν τι είχε γίνει στη Dijon το 1979 μεταξύ Villeneuve - Arnoux μπορούν να το κατεβάσουν από εδώ

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  k last edited by

                  Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                  Οσοι θέλουν να δούν ή να θυμηθούν τι είχε γίνει στη Dijon το 1979 μεταξύ Villeneuve - Arnoux μπορούν να το κατεβάσουν από εδώ

                  Φίλε Βασίλη ευχαριστώ για τη βοήθεια εγώ συμπληρώνω πως γενικά για το G.Villeneuve ας ψάξουν το site
                  [/url]http://www.globalserve.net/~trauttf/Gilles/index.html

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    staavros last edited by

                    Να πω κι εγώ ένα, απλά για την ιστορία, γιατί μου φαίνεται άδικο να αναρρωτιόμαστε... Στο Spa το 1998 στον Hill, ο οποίος τελικά κέρδισε τον αγώνα, αν δεν κάνω λάθος στην είσοδο του bus stop chicane (αν κάνω λάθος πείτε το κάποιος παρακαλώ) και πάλι υπώ καταρρακτώδη βροχή, δεν ήταν στα φρένα; Απλά επισκιάστηκε από το άδοξο τέλος του αγώνα του Michael πάνω στον Coulthard. Όσο για το πώς να αποκτήσει ενδιαφέρον το σπορ, σίγουρα η λύση δεν είναι να αποχωρήσει ο πρωταθλητής ενώ νοιώθει ακόμη ότι έχει να δώσει (και να πάρει βέβαια). Ξέρω, δεν το είπε κανείς αυτό, αλλά δεν προτείνατε και τίποτε άλλο όσοι κάνατε αυτή την κριτική στον Michael, ούτε καν το πλέον απλό και αυτονόητο κατά τη γνώμη μου, να βρεθεί ένας πιλότος κορυφαίας ομάδας, από τη νέα γενιά κατά προτίμηση που υπάρχουν δόξα το Θεό, να τον κοντράρει σοβαρά σε βάθος χρόνου. Άλλωστε αν τα πράγματα πάνε έτσι φέτος, όντως δεν θα χρειαστεί να προσπεράσει κανέναν για να το πάρει (ε να την πω κι εγώ την κακία μου!).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      k last edited by

                      Ο staavros έγραψε:

                      Στο Spa το 1998 στον Hill, ο οποίος τελικά κέρδισε τον αγώνα, αν δεν κάνω λάθος στην είσοδο του bus stop chicane (αν κάνω λάθος πείτε το κάποιος παρακαλώ) και πάλι υπώ καταρρακτώδη βροχή, δεν ήταν στα φρένα;

                      Όχι δεν κάνεις λάθος πράγματι η συγκεκριμένη προσπέραση έγινε από την εσωτερική με ένα ομολογουμένος καταπληκτικό τρόπο από τον M.S. μόνο που ο Hill ακολουθούσε ή αν θέλετε αναγκάστηκε να ακολουθήσει λάθος γραμμή.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pg220 last edited by

                        Πάντως το να φύγει ο MS δε θα βοηθήσει καθόλου την F1.
                        Ήδη έφυγαν οι Χάκινεν,Ιρβαιν,Βιλνέβ και τα μονοθέσια έχουν γεμίσει με νέους που δεν προσφέρουν καμία συγκίνηση.Μπορεί να είναι καλοί οδηγοί αλλά δε γίνεται να δεθείς με ένα οδηγό 23 χρονών.
                        Άρα αν φύγει και ο Σουμάχερ η F1 θα γίνει σαν κάποιο μικρότερο πρωτάθλημα πχ F3000 που βεριέσαι να δεις γιατί όλοι είναι άγνωστοι.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kleisj last edited by

                          Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
                          Οσοι θέλουν να δούν ή να θυμηθούν τι είχε γίνει στη Dijon το 1979 μεταξύ Villeneuve - Arnoux μπορούν να το κατεβάσουν από εδώ

                          Αυτο που συνεβει τοτε κ μαλιστα για 2η 3η θεση δεν εχει ξαναγινει στην συγχρονη F1 κ δεν νομιζω να ξαναγινει. Πλησιασε κοντα μια μαχη του Senna (με Lotus JPS) με τον Μανσελ (Williams) το 86 η 87. Δεν θυμαμαι καθολου το GP θα κοιταξω ομως στο αρχειο των Video να σας πω. Απιστευτο τελος με νικητη τον Βραζιλιανο πανω στην γραμμη του τερματισμου κ ενω το Λιονταρι του ειχε παρει τον αερα ειχε βγει να προσπερασει (το μπροστινο φτερο ηταν διπλα απο τον μπροστινο τροχο του Ayrton) κ επειδη η γραμμη τερματισμου ειχε μετακινηθει πιο πισω την προηγουμενη μερα κερδισε o S για 0.κατι πολυ λιγο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Οταν λέω 'σύγχρονη ιστορία της F1' εννοώ τα 5-6 τελευταία χρόνια, άντε και στη μετά-Senna εποχή. Αν πάμε πιο πίσω θα δούμε πολλά θαυμαστά (η Dijon το 79 ήταν ένα από αυτά, αν και δεν είναι αυστηρά ΕΝΑ προσπέρασμα αφού συνέχεια προσπερνούσαν ο ένας τον άλλο επί 3 γύρους).

                            kleisj νομίζω ήταν Αυστριακό GP αλλά αν θυμάμαι καλά ήταν Elio De Angelis με Lotus εναντίον Rosberg με Williams (εκτός και αν μιλάμε για κάτι άλλο).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:
                              Οταν λέω 'σύγχρονη ιστορία της F1' εννοώ τα 5-6 τελευταία χρόνια, άντε και στη μετά-Senna εποχή. Αν πάμε πιο πίσω θα δούμε πολλά θαυμαστά (η Dijon το 79 ήταν ένα από αυτά, αν και δεν είναι αυστηρά ΕΝΑ προσπέρασμα αφού συνέχεια προσπερνούσαν ο ένας τον άλλο επί 3 γύρους).

                              kleisj νομίζω ήταν Αυστριακό GP αλλά αν θυμάμαι καλά ήταν Elio De Angelis με Lotus εναντίον Rosberg με Williams (εκτός και αν μιλάμε για κάτι άλλο).

                              Αλλο λες εσυ. Αυτο που λεω ηταν Senna Mansel ωπου ο Βραζιλιανος ειχε μεινει απο λαστιχα κ ο αλλος κατεβαζε με καταιγιστικους ρυθμους. Αλλα οπως λενε αλλο να τον φτασεις κ αλλο να τον περασεις. Μαλλον τον ειχε περασε κ αλλαξαν 2 3 φορες. Καταπληκτικη μαχη. Ειναι στο Video του Murray Walker. Θα κοιταξω κ θα σας πω πιο υπευθυνα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                k last edited by

                                Ειναι στο Video του Murray Walker. Θα κοιταξω κ θα σας πω πιο υπευθυνα.

                                Δεν φορτώνεις το βίντεο καλύτερα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  fanis-f1 last edited by

                                  Ο χρήστης nass έγραψε:

                                  kleisj νομίζω ήταν Αυστριακό GP αλλά αν θυμάμαι καλά ήταν Elio De Angelis με Lotus εναντίον Rosberg με Williams (εκτός και αν μιλάμε για κάτι άλλο).

                                  Αυτο εγεινε το 1982 οπου ο De Angelis κερδισε τον Rosberg για 0,005 χιλιοστα η οποια ειναι και η μικροτερη διαφορα στην ιστορια της F1.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    ripper last edited by

                                    Ο χρήστης kleisj έγραψε:
                                    Πλησιασε κοντα μια μαχη του Senna (με Lotus JPS) με τον Μανσελ (Williams) το 86 η 87. Δεν θυμαμαι καθολου το GP θα κοιταξω ομως στο αρχειο των Video να σας πω.

                                    Xerez 1986. Ο Senna κερδιζει για 0,014 sec!!!
                                    To video μπορείτε να το βρείτε στο http://www.formula1news.it/dati/video1.htm

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kleisj last edited by

                                      Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                      Πλησιασε κοντα μια μαχη του Senna (με Lotus JPS) με τον Μανσελ (Williams) το 86 η 87. Δεν θυμαμαι καθολου το GP θα κοιταξω ομως στο αρχειο των Video να σας πω.

                                      Xerez 1986. Ο Senna κερδιζει για 0,014 sec!!!
                                      To video μπορείτε να το βρείτε στο http://www.formula1news.it/dati/video1.htm

                                      Ειχα υποψια για Χερεθ αλλα δεν θυμομουν καθολου καλα. Ασε που χθες εβαλα κ το Video να δω αλλα με πηρε ο υπνος πριν προλαβω το επιμαχο σημειο... !
                                      Πολυ ωραιο το link σου ripper!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        k last edited by

                                        Πάντως μετά και το σημερινό συνεχίζω να πιστεύω ότι θα δούμε ένα πρωτάθλημα χάλια χωρίς θέαμα και εκπλήξεις.
                                        Ο δεύτερος αγώνας ήταν απλά μια συνέχεια του πρώτο και μάλλον έτσι θα πάει το πράγμα μέχρι τέλους

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          pg220 last edited by

                                          Ο χρήστης k έγραψε:
                                          Πάντως μετά και το σημερινό συνεχίζω να πιστεύω ότι θα δούμε ένα πρωτάθλημα χάλια χωρίς θέαμα και εκπλήξεις.
                                          Ο δεύτερος αγώνας ήταν απλά μια συνέχεια του πρώτο και μάλλον έτσι θα πάει το πράγμα μέχρι τέλους

                                          Και εγώ έτσι το βλέπω αλλά μην προτρέχουμε.
                                          Και πέρυσι μετά την εμφάνιση της F2003 GA η Ferrari πέταγε άλλά απο το Nurburgring και για 5 αγώνες έκανε κοιλιά και το πρωτάθλημα απέκτησε ενδιαφέρον.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kleisj last edited by

                                            Ο χρήστης kleisj έγραψε:

                                            Πλησιασε κοντα μια μαχη του Senna (με Lotus JPS) με τον Μανσελ (Williams) το 86 η 87. Δεν θυμαμαι καθολου το GP θα κοιταξω ομως στο αρχειο των Video να σας πω.

                                            Xerez 1986. Ο Senna κερδιζει για 0,014 sec!!!
                                            To video μπορείτε να το βρείτε στο http://www.formula1news.it/dati/video1.htm

                                            Ειχα υποψια για Χερεθ αλλα δεν θυμομουν καθολου καλα. Ασε που χθες εβαλα κ το Video να δω αλλα με πηρε ο υπνος πριν προλαβω το επιμαχο σημειο... !
                                            Πολυ ωραιο το link σου ripper!

                                            Λοιπον στους τελευταιους γυρους στην Jerez του 86 ηταν Senna Mansel κ Prost με McLaren. 1ος ο Mansel κ ακολουθουσε κοντα ο Senna με Prost. Περασε ο Senna κ τον ακολουθησε ο Prost k μετα εκανε το comeback ο Mansel 'τρωγοντας' τα μουστακια του με τον Βραζιλιανο με το γνωστο finish.
                                            Επισης θα ηθελα ν αναφερθω μια κ που σχολιασαμε προσπερασεις εκεινη την απιθανη 'εκτελεση' του Mansel με Ferrari στον Berger με McLaren στον τελευταιο γυρο στο Mexico του 90 που τον προσπερασε με 6η απο την εξωτερικη στην τελευταια παρατεταμενη δεξια! Απο τα πιο γενναια προσπερασματα!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr