-
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Να κάνω το δικηγόρο του διαβόλου;Ο Button ξεκινάει πρώτος, αρκετά ελαφρύς. Όμως χάνει την εκκίνηση και στο 1ο stint είναι σταθερά 1sec πίσω από τον ομόσταυλο, και μάλιστα στον ασύρματο λέει ότι μπορεί να πάει ταχύτερα.
Δεν είναι λογικό λοιπόν η ομάδα να θελήσει να τους διαχωρίσει, ακριβώς για να μην πάθει ο,τι έπαθε ο Vettel. H κοινή λογική λέει ότι θέλεις ο ελαφρύς οδηγός να ειναι μπροστά από τον βαρύτερο στην πίστα έτσι ώστε να μην υπάρχει 'compromise' στην τακτική κανενός
Ε μπορουσε να παιξει με την ποσοτητα του καυσιμου του καθενος π.χ. ο Button ελαφρυτερος στο 1ο στιντ, ο Barri ελαφρυτερος στο 2ο στιντ αλλα στην ιδια στρατηγικη. Δες μονο οτι το τελευταιο πιτ του Barri ηταν μονο 2 γυρους αργοτερα απο αυτο του JB δηλ. ουτε να ελαχιστοποιησει τους γυρους με τα σκληρα δεν καταφεραν. Ασε που πηγε τζαμπα το 1ο στιντ (18 γυροι) που ηταν βαρυτερος απο τον Button. Δηλ. 2 απο τις στασεις του Barri (1η και 3η)ηταν πολυ κοντα σε αυτες του JB, ουσιαστικα επρεπε να γινει διαστημικος οταν ετρεχε το μεσαιο στιντ του ο JB και χωρις να εχει φρεσκα ελαστικα για 4 στιντ.
Απαγορευεται να τους αφησει να τρεξουν στα ισια? Στο κατω κατω ας προσεχε ο αγγλος να μην τον περναγε στην εκκινηση ο ομοσταβλος του αν ηταν τοσο ταχυτερος.
-
Μετά όμως αν έδινε απλά στον Button 3 γύρους βαρύτερο μονοθεσιο στο 2ο stint, εκεί ήταν που μετά θα πέφτανε τα τσιμέντα για team orders!
Αν συνέβαινε αυτο στο 2ο στοπ ο Button θα είχε χρυση ευκαιρία να περάσει, καθώς ο RB ήταν κάκιστος με τα σκληρα
-
Παραμιλώ ....
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
Για να δούμε πόσα πιάνει το ΚΕΡΣ... δεν είδα και πολλά . Μια στην εκκινηση του Μασσα και ένα τσιμπημα στην τελευταία στροφή. Ούτε τον Κιμι βοηθησε ούτε τον Φελιπε εσωσε ...
και το περίφημο πλησίασμα από πίσω ...
Πάλι 1/2 προσπερασμα είδαμε ....
yg ... το αγαπημενο μου λογοπαίγνιο ... ΒΑΡ(ετη)ΚΕΛΩΝΗ
.... και συνεχιζει να ειναι . Εμοιαζε με κινεζικο βασανιστηριο ο σημερινος αγώνας , μετά απο 2 μπύρες και μοσχαρακι με ρίζι και λουκανικα στην μεση .
Με το ζορι συγκρατουσα τα ματια μου .... -
Ο χρήστης Hellenic tifosi έγραψε:
Μετά όμως αν έδινε απλά στον Button 3 γύρους βαρύτερο μονοθεσιο στο 2ο stint, εκεί ήταν που μετά θα πέφτανε τα τσιμέντα για team orders!Αν συνέβαινε αυτο στο 2ο στοπ ο Button θα είχε χρυση ευκαιρία να περάσει, καθώς ο RB ήταν κάκιστος με τα σκληρα
Ενω τωρα καθολου υποψιες για στησιμο?
-
Ο χρήστης St.Devote έγραψε:
μετά απο 2 μπύρες και μοσχαρακι με ρίζι και λουκανικα στην μεση .
Με το ζορι συγκρατουσα τα ματια μου ....αστα να πανε...παω για υπνο....
5 σουβλακια μεγαλα 2 μπυρες 500αρες...ετοιμαζομαι για το καλοκαιρι για παραλια...
αληθεια....μου φανηκε ή η Νικολ εγινε πιο ομορφη....;
μαλλον οι μπυρες ε; -
Καλά, δεν είπαμε ότι είναι και αθώες περιστερές
Απλώς δεν είναι και πολύ παράλογο σαν κίνηση
-
Αναμενόμενα τα περισσότερα .....αλλα,,, το θα τερματίσω ή θα μείνω απο καυσιμα Ειναι για γέλια .
**Είναι πολλά κιλά Μ@λ@ΚεrS ή κάνω λάθος. **
-
Τελικά δεν έχασα και πολλά.
-
για την Brawn που έδειξε ότι σήμερα είναι πολύ μα πολύ δυνατή και στην Ευρώπη και πρακτικά έχει βάλει τον αυτόματο για το πρώτο της πρωτάθλημα.
-
για την Ferrari σε επίπεδο διαχείρισης του αγώνα. Στην Gazzetta μιλούν για πρόβλημα στην αντλία βενζίνης. Ακόμα και έτσι (έστω ότι δεν έκαναν την μεγαλειώδη γκάφα) αυτό αποδεικνύει έλλειψη ικανότητας διαχείρισης του υλικού. Γιατί το μεγάλο κέρδος στην εταιρεία λόγω manager είναι η ικανότητα του να προβλέπει που μπορεί να γίνει το λάθος. Αν πρόκειται περί γκάφας όπως περιέγραφε ο Πουρναράκης τότε η λύση είναι 'Stefano caro mio, vatene a casa tua e non tornare mai piu.... @oglione'
-
για τον RossB. Καλά κάνει ΙΜΗΟ που ξεχωρίζει άμεσα τον 1ο από τον 2ο οδηγό καθώς αυτό που προέχει στις διαπραγματεύσεις με τους σπόνσορες είναι το #1 στο μονοθέσιο και όχι το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Για τον RB ας πρόσεχε αυτά που έλεγε για την Ferrari καθώς και σήμερα ακριβώς τα ίδια έπαθε. Κοινώς ο Βραζιλιάνος θα αρχίζει να κερδίζει εφόσον ο JB πάρει το πρωτάθλημα ή βρεθεί εκτός αγώνα.
-
Για τον SV από τον MW.
-
Χάλι μαύρο οι Toyota δεν βλεπόντουσαν.
-
Για τις BMW ας το αφήσουμε καλύτερα.
-
Για την McLaren τελικά ούτε ένας βαθμός εκτός και αν....
-
Ο Γκαστόνε τα κατάφερε τελικά να τσιμπήσει 4 ποντάκια....
-
Τα Βρετανικά tabloids δεν αναφέρονται καθόλου στο θέμα στρατηγικής της Brawn. Κοινώς όλοι εμείς που λέμε ότι ο Ross θυσίασε τον RB είμαστε κακεντρεχείς, άσχετοι με το άθλημα κ.λπ. κ.λπ. που θέλουν το κακό του sport και άλλα συναφή.
-
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
- Χάλι μαύρο οι Toyota δεν βλεπόντουσαν.
η Toyota... τη μία δεν είδαμε. Την άλλη απλά δεν την είδαμε (χεχε, οπότε δίκαιο έχεις!)
-
Έλα Barri...πάμε πάλι
'Unhappy Barrichello seeks Brawn answers
Brazilian veteran not willing to play second fiddle
10/05/09 17:50Button gained victory with strategy change
Rubens Barrichello on Sunday made clear he is no longer willing to play second fiddle to any teammate.The Brazilian veteran finished second to Brawn Mercedes teammate Jenson Button in Spain, after the team decided to switch the championship leader to a two stop strategy.
Barrichello, who passed Button at the first corner and led early, remained on his three-stopper. 'I had the race in my hands and I was quite surprised when they told me they were switching Jenson to two,' the 36-year-old said.
'I would like to understand why they changed that,' he added, explaining that his third set of tyres also slowed him down.
For six years at Ferrari, Barrichello was Michael Schumacher's 'number two', ceding to team orders on many occasions, including the infamous radio call of the 2002 Austrian Grand Prix.
Click here to find out more!'If that happens I won't follow any team orders anymore,' Barrichello told reporters in Barcelona. 'I'm making it clear now so everyone knows.'
The intimation is that Brawn deliberately changed Button's strategy to favour the championship leader over Barrichello, but Button denies it is the case.
'We are all here to win, and today it just went my way and it didn't for him,' the Briton said. 'It could swing around for the next race, that's the way things go in F1.'
Source: GMM
CAPSIS International' -
-
Όλοι λένε για την Ferrari, αλλά το χρυσό βατόμουρο της ημέρας πάει στην Red Bull.
Απίστευτα βλακώδης στρατηγική, χαντακώσανε τον Vettel.
Κολλημένοι στις εξατμίσεις του Massa επί έναν ολόκληρο αγώνα!
Έναν γύρο να του δίνανε πριν ή μετά θα τον είχε καταπιεί. Θα ήταν σίγουρα δεύτερος και ίσως και πρώτος.
Δείτε το χρόνο του Vettel με τα σκληρά (1:23:3) 1+ sec γρηγορότερος από όλους τους άλλους! -
Και εμένα μου κάνει απίστευτη εντύπωση που δεν του έδωσαν +2/3 γύρους στο 1ο στοπ.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Έλα Barri...πάμε πάλι'Unhappy Barrichello seeks Brawn answers
Brazilian veteran not willing to play second fiddle
10/05/09 17:50Αποφάσισε να πατήσει πόδι?
.... και βλέπω τον ανιψιό να φτάνει σιγα σιγά μέχρι το καλοκαίρι........Όλοι λένε για την Ferrari, αλλά το χρυσό βατόμουρο της ημέρας πάει στην Red Bull.
Απίστευτα βλακώδης στρατηγική, χαντακώσανε τον Vettel.
Κολλημένοι στις εξατμίσεις του Massa επί έναν ολόκληρο αγώνα!
Έναν γύρο να του δίνανε πριν ή μετά θα τον είχε καταπιεί. Θα ήταν σίγουρα δεύτερος και ίσως και πρώτος.
Δείτε το χρόνο του Vettel με τα σκληρά (1:23:3) 1+ sec γρηγορότερος από όλους τους άλλους!Συμφωνώ για Vettel λάθος στρατηγική....πάντως η Red έκανε 3-4 έτσι και αλλιώς και πήρε πολύτιμους βαθμούς ,.....τώρα άμα μπορούσε να κοντράρει και να απειλήσει τις 2 Brawn δε μπορώ να γνωρίζω..... τον 1ο δε νομίζω (ανεξαρτήτου προσώπου) με τα 3 pit stop του Roubens σίγουρα όμως θα μπορούσε να περάσει 2ος......
ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΚΟΝΤΡΑΡΕΙ ΤΟΝ BUTTON ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ???????
Τελικά δεν έχασα και πολλά.
-
για την Brawn που έδειξε ότι σήμερα είναι πολύ μα πολύ δυνατή και στην Ευρώπη και πρακτικά έχει βάλει τον αυτόματο για το πρώτο της πρωτάθλημα.
-
για την Ferrari σε επίπεδο διαχείρισης του αγώνα. Στην Gazzetta μιλούν για πρόβλημα στην αντλία βενζίνης. Ακόμα και έτσι (έστω ότι δεν έκαναν την μεγαλειώδη γκάφα) αυτό αποδεικνύει έλλειψη ικανότητας διαχείρισης του υλικού. Γιατί το μεγάλο κέρδος στην εταιρεία λόγω manager είναι η ικανότητα του να προβλέπει που μπορεί να γίνει το λάθος. Αν πρόκειται περί γκάφας όπως περιέγραφε ο Πουρναράκης τότε η λύση είναι 'Stefano caro mio, vatene a casa tua e non tornare mai piu.... @oglione'
-
για τον RossB. Καλά κάνει ΙΜΗΟ που ξεχωρίζει άμεσα τον 1ο από τον 2ο οδηγό καθώς αυτό που προέχει στις διαπραγματεύσεις με τους σπόνσορες είναι το #1 στο μονοθέσιο και όχι το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Για τον RB ας πρόσεχε αυτά που έλεγε για την Ferrari καθώς και σήμερα ακριβώς τα ίδια έπαθε. Κοινώς ο Βραζιλιάνος θα αρχίζει να κερδίζει εφόσον ο JB πάρει το πρωτάθλημα ή βρεθεί εκτός αγώνα.
-
Για τον SV από τον MW.
-
Χάλι μαύρο οι Toyota δεν βλεπόντουσαν.
-
Για τις BMW ας το αφήσουμε καλύτερα.
-
Για την McLaren τελικά ούτε ένας βαθμός εκτός και αν....
-
Ο Γκαστόνε τα κατάφερε τελικά να τσιμπήσει 4 ποντάκια....
-
Τα Βρετανικά tabloids δεν αναφέρονται καθόλου στο θέμα στρατηγικής της Brawn. Κοινώς όλοι εμείς που λέμε ότι ο Ross θυσίασε τον RB είμαστε κακεντρεχείς, άσχετοι με το άθλημα κ.λπ. κ.λπ. που θέλουν το κακό του sport και άλλα συναφή.
τα είπες όλα εσύ
-
-
Λιγο πολυ τα εχετε πει ολα.
Το μονο που θα γραψω ειναι η μεγαλη καταντια της Φερραρι που εφτασε σε σημειο να μην υπολογιζει ποσα καυσιμα θα πρεπει να βαλει στο μονοθεσιο της για να τερματισει με φουλ αποδοση και οχι για σταση για καφε στο Ριο Αντιρριο!
Και εκεινος ο κακομοιρης ο Μπαρικελο καλα να παθει αν και τοσα χρονια στην Φερραρι συνηθησε το παιδι και τωρα του αρεσει απ'οτι φαινεται!
Και μετα καποιοι ελεγαν για σκοπιμοτητες της Φερραρι!
Καλα θα εχει ενδιαφερον το πρωταθλημα! -
Μπαρικέλο Μπαρικέλο παίξε μόνος σου το τσέλο...
Είναι θλιβερό για τον ίδιο να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Αν δεν το πάρει χαμπάρι ότι είναι #2 νομίζω ότι μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει στην Brawn αν και όπως είπα πριν ήταν απαράδεκτος και σαδιστικός ο τρόπος που του τη φέρανε σήμερα. Νομίζω ότι σήμερα το απόγευμα η ανάμνηση από την Αυστρία του 2002 θα ήταν ιδιαίτερα γλυκιά. Εκεί του βαράγανε παλαμάκια και τον είχε όλος ο πλανήτης ήρωα ενώ σήμερα τον εκτέλεσαν στεγνά...
Η Ferrari έχει κάνει σημαντικά βήματα στην εξέλιξη του μονοθεσίου και το γεγονός ότι είχαν τόσο καλή επίδοση σε πίστα που δεν ευνοεί το ΚΕΡΣ δείχνει πολλά.
Ο Raikonnen όντως γλύστραγε πολύ. Πολύ ανάποδο, πολλές διορθώσεις...
Μήπως, λέω μήπως το KERS δημιουργεί πρόβλημα φθοράς στα ελαστικά. Τους είδα όλους πολύ διστακτικούς στη χρήση του. Και ο Λούης νομίζω δεν το πολυπάταγε...
Αν και θεωρώ τέτοιες δηλώσεις άστοχες και παράτολμες, νομίζω ότι η Brawn έχει καπαρώσει και τους δυο τίτλους.
Άντε να πάρει νίκες η RB (αν δεν μπλέκει τα μπούτια της όπως σήμερα), άντε να πάρει και καμμιά νίκη η Ferrari και η Toyota και λιγότερο η McLaren, σε καμμία περίπτωση δεν βλέπω συνδυασμό που να τους χτυπάει. Σήμερα έκλεισε και το θέμα του εσωτερικού ανταγωνισμού, οπότε Μητσιμπάτε θα το πάρει ο κοκκινοτρίχης... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μπαρικέλο Μπαρικέλο παίξε μόνος σου το τσέλο...
Είναι θλιβερό για τον ίδιο να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Αν δεν το πάρει χαμπάρι ότι είναι #2 νομίζω ότι μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει στην Brawn αν και όπως είπα πριν ήταν απαράδεκτος και σαδιστικός ο τρόπος που του τη φέρανε σήμερα. Νομίζω ότι σήμερα το απόγευμα η ανάμνηση από την Αυστρία του 2002 θα ήταν ιδιαίτερα γλυκιά. Εκεί του βαράγανε παλαμάκια και τον είχε όλος ο πλανήτης ήρωα ενώ σήμερα τον εκτέλεσαν στεγνά...
Η Ferrari έχει κάνει σημαντικά βήματα στην εξέλιξη του μονοθεσίου και το γεγονός ότι είχαν τόσο καλή επίδοση σε πίστα που δεν ευνοεί το ΚΕΡΣ δείχνει πολλά.
Ο Raikonnen όντως γλύστραγε πολύ. Πολύ ανάποδο, πολλές διορθώσεις...
Μήπως, λέω μήπως το KERS δημιουργεί πρόβλημα φθοράς στα ελαστικά. Τους είδα όλους πολύ διστακτικούς στη χρήση του. Και ο Λούης νομίζω δεν το πολυπάταγε...
Αν και θεωρώ τέτοιες δηλώσεις άστοχες και παράτολμες, νομίζω ότι η Brawn έχει καπαρώσει και τους δυο τίτλους.
Άντε να πάρει νίκες η RB (αν δεν μπλέκει τα μπούτια της όπως σήμερα), άντε να πάρει και καμμιά νίκη η Ferrari και η Toyota και λιγότερο η McLaren, σε καμμία περίπτωση δεν βλέπω συνδυασμό που να τους χτυπάει. Σήμερα έκλεισε και το θέμα του εσωτερικού ανταγωνισμού, οπότε Μητσιμπάτε θα το πάρει ο κοκκινοτρίχης...αφού τα ξεκαθαρίσαμε όλα ένα μένει
Πως σας φένεται η Γιαπωνέζα???
Συμπαθητική πάντως.......
Άντε να πάρει το πρωτάθλημα ο Βρετανός να μαζέψει φράγκα για καμια πλαστική
Έχει ωραίο χαμόγελο ομως όπως οι περισότερεσ γυναίκες δίχως να είναι κ μοντέλα..... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Μπαρικέλο Μπαρικέλο παίξε μόνος σου το τσέλο...
Είναι θλιβερό για τον ίδιο να μπει σε αυτή τη διαδικασία. Αν δεν το πάρει χαμπάρι ότι είναι #2 νομίζω ότι μόνο προβλήματα θα δημιουργήσει στην Brawn αν και όπως είπα πριν ήταν απαράδεκτος και σαδιστικός ο τρόπος που του τη φέρανε σήμερα. Νομίζω ότι σήμερα το απόγευμα η ανάμνηση από την Αυστρία του 2002 θα ήταν ιδιαίτερα γλυκιά. Εκεί του βαράγανε παλαμάκια και τον είχε όλος ο πλανήτης ήρωα ενώ σήμερα τον εκτέλεσαν στεγνά...
Η Ferrari έχει κάνει σημαντικά βήματα στην εξέλιξη του μονοθεσίου και το γεγονός ότι είχαν τόσο καλή επίδοση σε πίστα που δεν ευνοεί το ΚΕΡΣ δείχνει πολλά.
Ο Raikonnen όντως γλύστραγε πολύ. Πολύ ανάποδο, πολλές διορθώσεις...
Μήπως, λέω μήπως το KERS δημιουργεί πρόβλημα φθοράς στα ελαστικά. Τους είδα όλους πολύ διστακτικούς στη χρήση του. Και ο Λούης νομίζω δεν το πολυπάταγε...
Αν και θεωρώ τέτοιες δηλώσεις άστοχες και παράτολμες, νομίζω ότι η Brawn έχει καπαρώσει και τους δυο τίτλους.
Άντε να πάρει νίκες η RB (αν δεν μπλέκει τα μπούτια της όπως σήμερα), άντε να πάρει και καμμιά νίκη η Ferrari και η Toyota και λιγότερο η McLaren, σε καμμία περίπτωση δεν βλέπω συνδυασμό που να τους χτυπάει. Σήμερα έκλεισε και το θέμα του εσωτερικού ανταγωνισμού, οπότε Μητσιμπάτε θα το πάρει ο κοκκινοτρίχης...Ο Μπρον ηθελε μπροστα τον Μπατον γιατι αυτος ειναι πρωτος στη βαθμολογια(προσεξε,οχι ποιο μπροστα απο τον Ρουμπενς,πχ ο ενας 2ος,ο αλλος 3ος,αλλα ο πρωτος)οποτε εχει στο βαθος του μυαλου του το πρωταθλημα και τον θελει συνεχως να κερδιζει οσο ποιο πολλους βαθμους γινεται γιατι ενα πρωταθλημα μπορει να κριθει στον βαθμο οποτε για το συμφερον της ομαδας του σωστα επραξε.Το οτι του την εφεραν με τετοιον τροπο σημερα στον Ρουμπενς παλι νομιζω πως ηταν σωστη κινηση απο το να του σφυριξουν ''Ασε τον Μπατον να περασει''.Το μονο λαθος για μενα ηταν εκει που του ειπαν να πιεσει γιατι χανει απο τον Μπατον,λες και αν πιεζε κατι θα γινοταν.
-
Δηλ αν απλα πλησιαζε ο ΡΜ στην βαθμολογια τον Μπατον και εχανε δυο βαθμους αυτος δεν θα κερδιζε παλι η ομαδα?
Και γιατι να ειναι δευτερος αλλος οδηγος απο αλλη ομαδα και οχι ο team mate του?
Γιατι με την λογικη αυτη ετσι θα γινει σε στραβοπατηματα του Ρουμπενς!Και αντε μετα να παιξεις το πρωταθλημα κατασκευαστων! -
Μπορούσαν στο 2ο ανεφοδιασμό κάαααπως να τη βολέψουν τη δουλειά. Αυτός κόντεψε να χάσει και τη 2η θέση με αυτά τα θεατρινίστικα τα οποία σε συνδυασμό με τα 'πάτα γκάζι οδηγέ' από τον ασύρματο δεν είναι καθόλου επαγγελματικά.
εχει στο βαθος του μυαλου του το πρωταθλημα και τον θελει συνεχως να κερδιζει οσο ποιο πολλους βαθμους γινεται γιατι ενα πρωταθλημα μπορει να κριθει στον βαθμο οποτε για το συμφερον της ομαδας του σωστα επραξε
Αυτό εννοείται. Δεν είπα εγώ ότι χαντακώνει τον Μπαρικέλο επειδή του πήδηξε την κόρη (η γυναίκα του είναι πολύ χοντρή) αλλά επειδή έχει στο νου του το πρωτάθλημα.
Βασικά και μένα η γιαπωνέζα δεν μου πολυγεμίζει το μάτι. Το θέμα είναι τώρα που έχει και τα κονέ ο Button να βάλει τον Brawn να της σχεδιάσει κανένα αεροδυναμικό βυζί γιατί εκεί πάσχει και ρίχνει την απόδοση του συνόλου.
Αντίθετα υποψιάζομαι ότι η Νικόλ Λούη ντε λα Σκαραμαγκά μαζί με το μονοθέσιο της McLaren επέσπευσε και αυτή ένα πακέτο εξέλιξης... Πολύ φρεσκαδούρα μου φάνηκε...
Επίσημο thread: GP Ισπανίας-Montmelo 2009 (5th Round)