-
...για μένα,μιας και ποτέ δεν κατάλαβα εαν υπάρχει για ουσιαστικό λόγο (παραπάνω προστασία απο το 'κανονικό' χρώμα) ή απλώς για να φαίνεται το αμάξι μας πιο 'cool' (όπως πχ τα δερμάτινα καθίσματα). Έχει τελικά αντίκρυσμα το να πληρώσουμε 300-400-500 ευρώ για μεταλλικό χρώμα ; Ποιός θα με βοηθήσει να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται ;
-
...για μένα,μιας και ποτέ δεν κατάλαβα εαν υπάρχει για ουσιαστικό λόγο (παραπάνω προστασία απο το 'κανονικό' χρώμα) ή απλώς για να φαίνεται το αμάξι μας πιο 'cool' (όπως πχ τα δερμάτινα καθίσματα). Έχει τελικά αντίκρυσμα το να πληρώσουμε 300-400-500 ευρώ για μεταλλικό χρώμα ; Ποιός θα με βοηθήσει να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται ;
-
...για μένα,μιας και ποτέ δεν κατάλαβα εαν υπάρχει για ουσιαστικό λόγο (παραπάνω προστασία απο το 'κανονικό' χρώμα) ή απλώς για να φαίνεται το αμάξι μας πιο 'cool' (όπως πχ τα δερμάτινα καθίσματα). Έχει τελικά αντίκρυσμα το να πληρώσουμε 300-400-500 ευρώ για μεταλλικό χρώμα ; Ποιός θα με βοηθήσει να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται ;
-
Δηλαδή εσένα απο όλα αυτά τα που πληρώνουμε στα αυτοκίνητα που αγοράζουμε το μεταλλικό χρώμα σου ξίνισε;
Οι οθόνες, τα ηχοσυστήματα, τα δερματινα σαλόνια και τα μεταλλικά χρώματα είναι επιλογές-φετίχ για μερικούς αγοραστές.
Τώρα εμείς οι υπόλοιποι που δεν τα θέλουμε αλλά τα πληρώνουμε πλέον ως standard εξοπλισμό ας προσποιηθούμε οτι έχουμε μεταξωτούς κ@λους
(αν και μεγαλύτερη πιθανότητα υπάρχει να έχουμε μεταξωτά...γραμμάτεια που θα πληρώνουμε έως ότου)ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟΥΣ ΑΕΡΟΣΑΚΟΥΣ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ!!!
-
Ο χρήστης sexandthecity έγραψε:
Ποιός θα με βοηθήσει να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται ;Tο μεταλλικό χρώμα προσφέρει:
α. Πολλές στρώσεις χρώματος μέχρι την λαμαρίνα. (δύο με τρεις στρώσεις)
β. Επιπλέον γυαλάδα που αντέχει στο χρόνο.
γ. Καλύτερο κέρωμα (αντοχή σε κακές καιρικές συνθήκες), δεν θολώνει εύκολα ...
δ. Καλύτερη αντιδιαβρωτική προστασία
ε. τα τύπου πέρλα ιριδίζουν ... αλλάζουν χρωματισμό ανάλογα με το χρώμα φωτός που πέφτει πάνω στο αμάξωμαΦυσικά προσφέρει και μειονεκτήματα:
α. Ειναι ποιο ακριβό σε όλα (φανοποίο, κλπ...)
β. Σε γρατζουνιές δείχνει περισσότερο λόγω γυαλάδας
γ. Θέλει τακτικό πλυσιματάκι
δ. το κέρωμα του είναι ευαίσθητο σε 'κουτσουλιές' ... οι οποίες του αφήνουν στίγματα αν δεν καθαριστούν γρήγορα ... -
Το μη μεταλλικό χρώμα χάνει τη γυαλάδα του μετά από 5-6 χρόνια. Ειδικά αν το χτυπάει πολύ ο ήλιος όπως συνήθως συμβαίνει στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Ποιός θα με βοηθήσει να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται ;
Tο μεταλλικό χρώμα προσφέρει:
α. Πολλές στρώσεις χρώματος μέχρι την λαμαρίνα. (δύο με τρεις στρώσεις)
β. Επιπλέον γυαλάδα που αντέχει στο χρόνο.
γ. Καλύτερο κέρωμα (αντοχή σε κακές καιρικές συνθήκες), δεν θολώνει εύκολα ...
δ. Καλύτερη αντιδιαβρωτική προστασία
ε. τα τύπου πέρλα ιριδίζουν ... αλλάζουν χρωματισμό ανάλογα με το χρώμα φωτός που πέφτει πάνω στο αμάξωμαΦυσικά προσφέρει και μειονεκτήματα:
α. Ειναι ποιο ακριβό σε όλα (φανοποίο, κλπ...)
β. Σε γρατζουνιές δείχνει περισσότερο λόγω γυαλάδας
γ. Θέλει τακτικό πλυσιματάκι
δ. το κέρωμα του είναι ευαίσθητο σε 'κουτσουλιές' ... οι οποίες του αφήνουν στίγματα αν δεν καθαριστούν γρήγορα ......και πάνω σε όλα αυτά μην ξεχνάμε και τα χρώματα! Τα πιο πολλά χρώματα είναι σε μεταλικό πλέον και σε απλό βρίσκουμε μόνο κόκκινο, λευκό και μαύρο. Αν δεν κάνω λάθος όλα τα άλλα είναι σε μεταλικό. Οπότε αν θέλουμε πχ μπλε θέλοντας και μη θα πάρουμε μεταλικό...
-
Ο χρήστης sexandthecity έγραψε:
Ποιός θα με βοηθήσει να καταλάβω τι ακριβώς γίνεται ;Το μεταλλικό χρώμα είναι ακρυλικό διπλής επίστρωσης.Δηλαδή το αυτοκίνητο βαφεται αρχικά μόνο με χρώμα,η επιφανεια που προκύπτει ειναι ματ και στη συνεχεια περνιέται με διαφανές βερνίκι (2 στρώση-διπλής). Λόγω αυτής της επιπρόσθετης διεργασίας καθώς και το επιπλέον κόστος των υλικών προκυπτει ενα επιπλέον κοστολόγιο τόσο κατα την αγορά του αυτοκινήτου όσο και κατα την επισκευή του.
Τα μεταλλικά χρωματα πάντα ειναι ακρυλικά διπλής επίστρωσης.
Τα απλά χρώματα συνήθως είναι μονής επίστρωσης.Σε κάποα ακριβότερα μοντελα ωστόσο μπορει να είναι και διπλής προκειμένου να αυξηθει η μακροζωία τους. -
ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ;
ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 ΕΙΔΗ ΒΑΦΗΣ.
Η ΜΟΝΗΣ,Η ΔΙΠΛΗΣ ΚΑΙ Η ΤΡΙΠΛΗΣ.
Η ΜΟΝΗΣ ΕΠΙΣΤΡΩΣΗΣ ΕΝΑΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ ΒΕΡΝΙΚΙ,ΕΝΑΙ ΠΙΟ ΑΝΤΟΧΗΣ ΑΠΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΜΕΤΑΛΙΚΟ(ΠΑΛΙΑ ΥΠΗΡΧΕ)ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΕ ΔΥΟ ΣΤΡΩΣΕΙΣ.ΣΤΗ ΔΙΠΛΗΣ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΕΡΝΙΚΙ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕ ΜΕΤΑΛΙΚΟ
ΚΑΙ ΣΕ ΑΠΛΟ(ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΑΝΤΟΧΗ ΕΧΟΥΝ)ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ
ΜΕ ΔΥΟ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΧΡΩΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΔΥΟ ΣΤΡΩΣΕΙΣ ΒΕΡΝΙΚΙ.Η ΤΡΙΠΛΗΣ(ΒΛΕΠΕ ΠΕΡΛΑ)ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗ ΔΙΠΛΗΣ
ΜΕ ΤΗ ΜΟΝΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΑ ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΠΕΡΛΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΧΡΩΜΑ Η ΤΟ ΜΕΤΑΛΙΚΟ, ΠΡΙΝ ΤΟ ΧΡΩΜΑ
ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΜΙΑ ΒΑΣΗ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΧΡΩΣΗ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΜΕ.
ΥΓ:Η ΑΝΤΟΧΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΕΡΝΙΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ. -
Ο χρήστης GF RALLYE έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΔΙΚΟΣ;
ΥΠΑΡΧΟΥΝ 3 ΕΙΔΗ ΒΑΦΗΣ.
Η ΜΟΝΗΣ,Η ΔΙΠΛΗΣ ΚΑΙ Η ΤΡΙΠΛΗΣ.
ΥΓ:Η ΑΝΤΟΧΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΕΡΝΙΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ.Καλώς όρισες στη παρέα του 4Τ-φορουμ GF RALLYE.
Τα γραφόμενά σου ειναι απολυτως σωστά. -
ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ!!!ΥΠΗΡΧΑ ΣΤΟ FORUM (ΟΣΟ ΑΝΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ)ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΓΡΑΜΜΕΝΟΣ.ΑΝ ΡΩΤΗΣΕΤΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΛΗ ΘΑ ΣΑΣ ΠΟΥΝ.Ο ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ CHEMIC!!!!!
-
Α ωραια!
Μπορεις να μας δωσεις οδηγιες σχετικα με το κερωμα?
Μπορουμε να το κανουμε μονοι μας η θελει εμπειρα χερια?Επισης γραφε με μικρα γραμματα.
(και να μεταφερθει στα 'Τεχνικα θεματα' το παρον θεμα)
-
Ο χρήστης GF RALLYE έγραψε:
Η ΑΝΤΟΧΗ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ ΣΤΟ ΒΕΡΝΙΚΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΧΡΩΜΑ.Μια και φαίνεται να το κατέχεις το θέμα για λύσε μου τις παρακάτω απορίες. Έχω την εντύπωση ότι ορισμένα χρώματα (πχ κόκκινο) λόγω καλύτερης απορρόφησης κάποιων ακτίνων χαλάνε πιο γρήγορα (θαμπώνουν).
Επίσης υποπτεύομαι ότι και τα σκούρα αφού ζεσταίνονται περισσότερο δεν αποκλείεται η διάρκειά τους να επηρεάζεται....
Επίσης μερικές εταιρείες (πχ VW) χρεώναν παραπάνω για αυτά τα χρώματα νομίζω ακριβώς επειδή απαιτείται ειδική επιπλέον διαδικασία ή άλλα υλικά ώστε να μην υστερούν. -
Το κοκκινο θαμπωνει γιατι δεν ειναι μεταλικο η διπλης,οχι επειδη τραβαει περισσοτερο τις ακτινες.
Ειπωθηκε και παραπανου! -
Την μια ιδιοτητα(λογω ακτινων) την βρηκε ο φιλος.
Η αλλη ιδιοτητα ειναι η ελειψη που εχουμε απο φυσικο κοκκινο.
Δηλαδη,το χρωμα το παιρνουμε απο τη γη σαν πετρωμα με αποτελεσμα το κοκκινο αφου δεν υπαρχει φυσικο το επεξεργαζονται με καποια στερεα
και βγαζουν ενα τεχνητο κοκκινο.
Οσο αναφορα τις εταιριες ολα τα χρωματα(πλεον)ειναι διπλης απο το 97 και μετα.
Η επιπλεον τιμη που χρεωνει η VW σε καποια χρωματα πιθανο να μην βγαινουν σε γραμμη παραγωγης.
Οι προεργασιες ειναι ιδιες ανεξαρτητα με το αν ειναι διπλης η μονης
η εχει διαφορετικη αποχρωση.[/i] -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
...και πάνω σε όλα αυτά μην ξεχνάμε και τα χρώματα! Τα πιο πολλά χρώματα είναι σε μεταλικό πλέον και σε απλό βρίσκουμε μόνο κόκκινο, λευκό και μαύρο. Αν δεν κάνω λάθος όλα τα άλλα είναι σε μεταλικό. Οπότε αν θέλουμε πχ μπλε θέλοντας και μη θα πάρουμε μεταλικό...Πες τα χρυσόστομε...
-
Τελικά, μάλλον μπερδεύτηκα...
Αν δηλαδή, θέλω αυτοκίνητο που το παρκάρω στο δρόμο, το χτυπάει το μισό χρόνο ο ήλιος, το κουτσουλάνε συχνά-πυκνά τα πουλιά και το γρατζουνάνε συνέχεια (τυπικό αυτοκίνητο αστού), τί είδος χρώματος πρέπει να διαλέξω;
-
Για το γυάλισμα, μπορούμε να μάθουμε παραπάνω πληροφορίες; Χρονικό διάστημα, τεχνικές, κόστος κλπ.
-
Τοτε θα πρεπει να διαλεξεις καποιο μεταλλικο.
Λευκο,κοκκινο και κιτρινο ξεθωριαζουν πιο ευκολα. -
Οσο αναφορα το γυαλισμα,αν το κανεις μονος σου θα σου κοστισει γυρω στα 30EURO μια καλη (υδατοδιαλυτη) αλοιφη φινιρισματος της 3Μ.
Λογικα θα το κανεις με τα χερια γιατι ενας καλος αλοιφαδορος κοστιζει 300EURO.
Αν το αυτοκινητο ειναι καθαρο και απλα θελει μαι γυαλαδα τοτε με χοντρο πανι τριβεις την αλοιφη και με βαμβακι γυαλιζεις.
Αν εχει και γρατζουνιες τοτε τριβεις τις γρατζουνιες με ντουκοχαρτο 2000
(ελαφρια μη βγει στο χρωμα το τριψιμο) και γυαλιζεις πρωτα τα τριψιματα και μετα ολο το αυτοκινητο.
Θα σου παρει γυρω στις 3 ωρες. -
παιδια πειρα ενα μηχανημα γιαλισματος απο τα μακρο 25 ευρο δεν το εχω δοκιμασει αν ειναι καλο παντος για για ταγιαλυσματα που θα κανω πιστευω να αντεξει με το που θα το δοκιμασω θα σας πω περισσοτερα ( μαλλον το πασχα )
Μεταλλικό Χρώμα.. Αυτός ο άγνωστος...