-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
ΥΓ.Οχι ρε συ, εγω ο ιδιος ειμαι, δε μι βλεπς?Mάκη (G60) δεν σε αναγνωρίζω!!! Ήπιες τίποτα από Γαλλικό μαγικό φίλτρο?
Πέρα από την πλάκα, αυτό είναι ένα παράδειγμα αντικειμενικότητας και αυτογνωσίας.
-
Όπως και να χει πάντως, η VW τολμά να παρουσιάσει κάτι καινούριο που ξεφεύγει από τις συντηρητικές γραμμές του παρελθόντος. Αυτό πρέπει να το αναγνωρίσουμε.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
[list:24idsdtx][/list:u:24idsdtx][list:24idsdtx]To αυτοκινητο αμερικανιζει η μου φενεται? [/list:u:24idsdtx]
Το μπροστινό μέρος είναι...CHRYSLER Crossfire
Λογικά από εδώ και πέρα τα VW θα MERCED-ίζουνΕγώ δεν νομίζω ότι αμερικανίζουν. Μάλλον το Crossfire ευρωπαΐζει! Μοιάζουν αλλά όχι υπερβολικά.
Τα φώτα αυτά που θα είναι και του Passat είναι πολύ καλύτερα από τα μέχρι τώρα της VW....
Ότι η VW Merced-ίζει έχει φανεί με τη γενικότερη πολιτική των μοντέλων τους και βέβαια με τα φώτα του Polo.
Βλέποντας το δρόμο όμως που έχει πάρει η Mercedes μάλλον αυτή θα πρέπει να βρει κανέναν να αντιγράψει μπας και βγάλει φώτα που να βλέπονται... -
Αγαπητε Μακη
Σε βλεπω απελπισμενο με την Γερμανικη γραμμη!
Τι λες για την καινουργια Ιταλικη; Ειδικα την Αλφα Ρομεο, σου αρεσει;
Μηπως σε δουμε στο στρατοπαιδο μας σε λιγο;
Σπιρος
ΥΓ:Το Γερμανικο AMS ηταν λυρικο για την καινουργια GT!
ALFANTASTIKO ηταν ο επαινος τους, καμμια αρνητικη κριτικη δεν ειχαν αυτην την φορα!Εσυ; -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:3kqh67xt]Με αυτες τις μ@αλακιες που βγαζουν τωρα τελευταια, με βλεπω σε καμια πενταετια να γινομαι fun του PSA[/list:u:3kqh67xt]Τι είχες Γιάννη... Τι είχα πάντα... Λες και δε συμβαίνει ήδη!
alfasud, μάλλον απέχει ακόμη από αυτό...
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Αγαπητε Μακη
Σε βλεπω απελπισμενο με την Γερμανικη γραμμη!
Τι λες για την καινουργια Ιταλικη; Ειδικα την Αλφα Ρομεο, σου αρεσει;
Μηπως σε δουμε στο στρατοπαιδο μας σε λιγο;
Σπιρος
ΥΓ:Το Γερμανικο AMS ηταν λυρικο για την καινουργια GT!
ALFANTASTIKO ηταν ο επαινος τους, καμμια αρνητικη κριτικη δεν ειχαν αυτην την φορα!Εσυ;[list:136rw9o8]Σπυρο εσυ εισαι? Τι εγινε, το καταπιες το παλιο nick [/list:u:136rw9o8][list:136rw9o8]Σπυρο, οι Ιταλοι ειναι θαυμασιοι μηχανολογοι, η ποιοτητα κατασκευης ομως με δυσαρεστει ακομα, και οταν πληρωνεις ενα αυτοκινητο ασχετα αν οι οπαδοι κανουν παραχωρησεις, η αξιοπιστια ειναι στις πρωτες μου επιλογες[/list:u:136rw9o8][list:136rw9o8]Οποτε μαλλον χλωμο το βλεπο [/list:u:136rw9o8]
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
[list:2a04gdnh]Με αυτες τις μ@αλακιες που βγαζουν τωρα τελευταια, με βλεπω σε καμια πενταετια να γινομαι fun του PSA[/list:u:2a04gdnh]
Τι είχες Γιάννη... Τι είχα πάντα... Λες και δε συμβαίνει ήδη!
alfasud, μάλλον απέχει ακόμη από αυτό...
[list:2a04gdnh]Εσυ να τον πεις τον καλο τον λογο, αμεσως [/list:u:2a04gdnh]
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
ΥΓ.Οχι ρε συ, εγω ο ιδιος ειμαι, δε μι βλεπς?
Mάκη (G60) δεν σε αναγνωρίζω!!! Ήπιες τίποτα από Γαλλικό μαγικό φίλτρο?
Πέρα από την πλάκα, αυτό είναι ένα παράδειγμα αντικειμενικότητας και αυτογνωσίας.
[list:2jotutiq]Τελικα οι αρχαιοι μας προγονοι, ειχαν δικιο.........τα παντα ρει [/list:u:2jotutiq][list:2jotutiq]Οταν βλεπεις πλεον οτι χανονται ιδεολογιες και παραδοσεις (αυτο βλεπεις δεν το υπολογιζουν τα εργοστασια) κανεις δε μας υποχρεωνει να τους ακολουθησουμε.Η παρακμη ομως ειναι πολυ κοντα, και ευχομαι να τη δω [/list:u:2jotutiq]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:blk3x7wx]Με αυτες τις μ@αλακιες που βγαζουν τωρα τελευταια, με βλεπω σε καμια πενταετια να γινομαι fun του PSA[/list:u:blk3x7wx]
Τι είχες Γιάννη... Τι είχα πάντα... Λες και δε συμβαίνει ήδη!
alfasud, μάλλον απέχει ακόμη από αυτό...
[list:blk3x7wx]Εσυ να τον πεις τον καλο τον λογο, αμεσως [/list:u:blk3x7wx]
Δε λέω τίποτα λιγότερο, ή τίποτα περισσότερο από την αλήθεια.
Παραδέξου το, έχεις ερωτευτεί το ΖΧ και δεν κοιτάς πια πίσω. Πες το, θέλω να τ'ακούω!
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
[list:1sr4yeix][/list:u:1sr4yeix][list:1sr4yeix]To αυτοκινητο αμερικανιζει η μου φενεται? [/list:u:1sr4yeix]
Το μπροστινό μέρος είναι...CHRYSLER Crossfire
Άλλωστε το ''team management'' του Group VAG έχει ορίσει ξεκάθαρα :
VW vs MERCEDES
Λογικά από εδώ και πέρα τα VW θα MERCED-ίζουν[list:1sr4yeix]Μαλιστα [/list:u:1sr4yeix][list:1sr4yeix]Δηλ μου λενε, κοιταξε να δεις, για 50 χρονια και ειδικα τα τελευταια 30 ειχαμε μια μοναδικη κουλτουρα που την προωθουσαμε με αυτοκινητα του στυλ golf 1, 2, 3 kai 4 scirroco, transporter, corrado, quattro 80 και 90 αρια σε εκδοσεις αντε γεια, kai τωρα εν οψη παγκοσμιοποιησης θα παρουμε το ρολο της audi kai συ ο ΦΤΩΧΟΜΠΙΝΕΣ ο Μακης θα παρεις...........seat [/list:u:1sr4yeix][list:1sr4yeix]Ρε αι στο διαολο απο δω [/list:u:1sr4yeix][list:1sr4yeix]ΥΓ.Ευχομαι να βγω ψευτης που δεν το βλεπω, η πορεια τους ηδη εχει παρει τον δρομο[/list:u:1sr4yeix]
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
[list:3akguzpa]Με αυτες τις μ@αλακιες που βγαζουν τωρα τελευταια, με βλεπω σε καμια πενταετια να γινομαι fun του PSA[/list:u:3akguzpa]
Τι είχες Γιάννη... Τι είχα πάντα... Λες και δε συμβαίνει ήδη!
alfasud, μάλλον απέχει ακόμη από αυτό...
[list:3akguzpa]Εσυ να τον πεις τον καλο τον λογο, αμεσως [/list:u:3akguzpa]
Δε λέω τίποτα λιγότερο, ή τίποτα περισσότερο από την αλήθεια.
Παραδέξου το, έχεις ερωτευτεί το ΖΧ και δεν κοιτάς πια πίσω. Πες το, θέλω να τ'ακούω!
[list:3akguzpa]Το ΖΧ Νικολα το ειχα ερωτευτει απ οταν προτωβγηκε Γι αυτο και το επελεξα.Δεν επιλεγω τιποτα στην τυχη.Φυσικα τωρα δωσε στον κοσμο να καταλαβει οτι το συγκεκριμενο αμαξι ειναι...........peugeot, οπως και τα xsara AX kai παει λεγοντας.Το ΖΧ το πηρα για κανα δυο χρονακια, ελπιζοντας να παρω για φτιαξιμο ενα golf.Eee αμα βλεπω τετοια κατασκευασματα βλεπω να τουμπανιαζω κανα ZX σε VOLCANE κανα xsara vts η κανα 307.[/list:u:3akguzpa][list:3akguzpa]Σιχαινομαι τη μαζικοιποιηση και τον μηδενισμο των προιοντων, ειδικα στα αυτοκινητα.Επιλεγω με βαση την προσωπικοτητα, αξιπιστια (ακους Σπυρο ) την απλοτητα στην κατασκευη αλλα ταυτοχρονα και το καλυτορο μηχανολογικα αποτελεσμα.[/list:u:3akguzpa]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:26it5fit]Το ΖΧ Νικολα το ειχα ερωτευτει απ οταν προτωβγηκε Γι αυτο και το επελεξα.Δεν επιλεγω τιποτα στην τυχη.Φυσικα τωρα δωσε στον κοσμο να καταλαβει οτι το συγκεκριμενο αμαξι ειναι...........peugeot, οπως και τα xsara AX kai παει λεγοντας.Το ΖΧ το πηρα για κανα δυο χρονακια, ελπιζοντας να παρω για φτιαξιμο ενα golf.Eee αμα βλεπω τετοια κατασκευασματα βλεπω να τουμπανιαζω κανα ZX σε VOLCANE κανα xsara vts η κανα 307.[/list:u:26it5fit]Εκείνο τον καφέ που λέγαμε... Αντε, κατέβα!
Πέραν της πλάκας, και στο θέμα μας (με συγχωρείτε που πάλι το οδήγησα αλλού) είναι όντως κρίμα να βλέπεις μια εταιρεία να ξεφεύγει από μια (κατά γενική ομολογία ή όχι) επιτυχημένη φιλοσοφία και να βάζει πορεία προς μια άλλη προοπτική, που ίσως να μην δείχνει τόσο εμπνευσμένη (αυτό όχι μόνο για τη VAG, αλλά γενικά)...
-
Βέβαια, από τη μία ο κόσμος δυσαρεστείται όταν βλέπει την VW να μή τολμά σχεδιαστικά ( GOLF, PASSAT κτλ...), και από την άλλη την κατακρίνουμε (?) σε καινούρια σχέδια και προτάσεις.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:2r8xxpo9]Το ΖΧ Νικολα το ειχα ερωτευτει απ οταν προτωβγηκε Γι αυτο και το επελεξα.Δεν επιλεγω τιποτα στην τυχη.Φυσικα τωρα δωσε στον κοσμο να καταλαβει οτι το συγκεκριμενο αμαξι ειναι...........peugeot, οπως και τα xsara AX kai παει λεγοντας.Το ΖΧ το πηρα για κανα δυο χρονακια, ελπιζοντας να παρω για φτιαξιμο ενα golf.Eee αμα βλεπω τετοια κατασκευασματα βλεπω να τουμπανιαζω κανα ZX σε VOLCANE κανα xsara vts η κανα 307.[/list:u:2r8xxpo9][list:2r8xxpo9]Σιχαινομαι τη μαζικοιποιηση και τον μηδενισμο των προιοντων, ειδικα στα αυτοκινητα.Επιλεγω με βαση την προσωπικοτητα, αξιπιστια (ακους Σπυρο ) την απλοτητα στην κατασκευη αλλα ταυτοχρονα και το καλυτορο μηχανολογικα αποτελεσμα.[/list:u:2r8xxpo9]Μάκη, πιστελυω ότι θα ερωτευτείς (αν δεν έχει ήδη συμβεί) την παθητική τετραδιεύθυνση του αυτοκινήτου αυτού. Στο ομόσταυλο Peugeot 306 ήταν λιγότερο τονισμένη. Και όταν με το καλό οδηγήσεις την Alfasud θα δεις ποιος ήταν ο πρώτος διδάξας στην 'παθητική τετραδιεύθυνση'.
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Βέβαια, από τη μία ο κόσμος δυσαρεστείται όταν βλέπει την VW να μή τολμά σχεδιαστικά ( GOLF, PASSAT κτλ...), και από την άλλη την κατακρίνουμε (?) σε καινούρια σχέδια και προτάσεις.Μα, όλες οι πάλαι ποτέ 'συντηρητικές' εταιρείες είχαν σκληροπυρηνικούς οπαδούς που ανθίσταντο σε ο,τιδήποτε 'μοντέρνο'. Το ίδιο ισχύει για τις Opel, Ford, Nissan, Renault κτλ. Και αυτή η μερίδα οπαδών είναι μεγάλη τροχοπέδη στη αναβάθμιση του σχεδιαστικού προφίλ μιας εταιρείας γιατί μεταφράζεται σε χαμένες πωλήσεις. Ευτυχώς φαίνεται ότι σχεδόν όλες οι εταιρείες αποφάσισαν να αγνοήσουν αυτούς και να κοιτάξουν μπροστά. Η VW μάλλον θα είναι από τις τελευταίες.
-
Ελάχιστα πράγματα παραμένουν ίδια, άρα καλά κάνουν ορισμένες -σχεδόν όλες πλέον- και βγάζουν ξεχωριστά η διαφορετικά σχήματα.
Εδώ 'δεξιοί' γίνονται 'αριστεροί' και τούμπαλιν, που είναι το περίεργο;
Να δω τι θα λέτε στην πρώτη συνεργασία Group VAG - Gruppo Fiat σε μεγάλη έκταση
Μηχανικά μέρη Polo με εμφάνιση Υpsilon
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Να δω τι θα λέτε στην πρώτη συνεργασία Group VAG - Gruppo Fiat σε μεγάλη έκτασηΜηχανικά μέρη Polo με εμφάνιση Υpsilon
Γιατί όχι ;
Προσωπικά, θεωρώ το Ypsilon ως το πιο όμορφο μικρό με διαφορά. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:1bpv36pu]Το ΖΧ Νικολα το ειχα ερωτευτει απ οταν προτωβγηκε Γι αυτο και το επελεξα.Δεν επιλεγω τιποτα στην τυχη.Φυσικα τωρα δωσε στον κοσμο να καταλαβει οτι το συγκεκριμενο αμαξι ειναι...........peugeot, οπως και τα xsara AX kai παει λεγοντας.Το ΖΧ το πηρα για κανα δυο χρονακια, ελπιζοντας να παρω για φτιαξιμο ενα golf.Eee αμα βλεπω τετοια κατασκευασματα βλεπω να τουμπανιαζω κανα ZX σε VOLCANE κανα xsara vts η κανα 307.[/list:u:1bpv36pu][list:1bpv36pu]Σιχαινομαι τη μαζικοιποιηση και τον μηδενισμο των προιοντων, ειδικα στα αυτοκινητα.Επιλεγω με βαση την προσωπικοτητα, αξιπιστια (ακους Σπυρο ) την απλοτητα στην κατασκευη αλλα ταυτοχρονα και το καλυτορο μηχανολογικα αποτελεσμα.[/list:u:1bpv36pu]Πέραν της όποιας πλάκας, είναι κρίμα όταν βλέπεις εταιρείες με μια επιτυχημένη (είτε είναι κατά γενική ομολογία είτε όχι, τα αποτέλεσματα μετράνε) φιλοσοφία να την εγκαταλείπει για χάρη μιας αλλαγής πλεύσης που δείχνει να είναι, και συνήθως είναι, τουλάχιστον λιγότερο εμπνευσμένη, και με αμφίβολα αποτελέσματα. Αυτό δεν το λέω μόνο για το VAG, αλλά και για την PSA που εγκατέλειψε την παθητική τετραδιεύθυνση (το δικό μου αυτοκίνητο είναι το τελευταίο που τη φέρει), τα ιαπωνικά που δείχνουν να έχουν χάσει την παραδοσιακά παραδειγματική ποιότητα κατασκευής τους κλπ... Δε λέω, όλα στο βωμό του κόστους πέφτουν, αλλά κάποιες αξίες πρέπει να παραμένουν. ΙΜΟ.
PS είναι η δεύτερη φορά που γράφω το συγκεκριμένο κείμενο, και η πολλοστή φορά που χάνω τις απαντήσεις μου μέσα στο forum. Αμάν πια αυτές οι συνδέσεις!
-
Re paidia kai emena xalia mou fainete-alie8ia
Den ksero isos epeidi exo sto mialo mou to prototypo me ton kinitira sto kentro stin steni miti kai tin fardia oura (ka8oti kinitiras kentro kinisi piso) kai tora otan blepo tin idia maska sto golf den mou fainete toso omorfo... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Μηχανικά μέρη Polo με εμφάνιση Υpsilon
Προσωπικά, θεωρώ το Ypsilon ως το πιο όμορφο μικρό με διαφορά.
Κι εγώ το ίδιο το θεωρώ και ένιωσα τεράστια έκπληξη όταν η αδελφή μου δήλωσε ότι το βρίσκει άσκημο.....
Re paidia kai emena xalia mou fainete-alie8ia
Den ksero isos epeidi exo sto mialo mou to prototypo me ton kinitira sto kentro stin steni miti kai tin fardia oura (ka8oti kinitiras kentro kinisi piso) kai tora otan blepo tin idia maska sto golf den mou fainete toso omorfo...Εγώ το βρίσκω όμορφο και για VW τουλάχιστον εμπνευσμένο! Το πρωτότυπο με το κινητήρα στη μέση είναι άλλο μοντέλο, διθέσιο, καθαρά σπόρ και παίζει στην κατηγορία της Boxster, Ζ4, μεγάλου ΤΤ κλπ. Καμία σχέση, μην παρασύρεσαι....!
VW c ή αλλιώς η ανοιχτή έκδοση του νέου GOLF!