Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. SEAT FORUM
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 51
    • 52
    • 12 / 52
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    38
    1030
    18721
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mini-5-8 last edited by

      Αλλάχτηκε στα 60000 όπως προκύπτει από το βιβλίο service. Μεταχειρισμένο το πήρα στα 97000. Απo έλεγχο που το έκανα σε τοπικό συνεργείο δε προέκυψε πρόβλημα με τον ιμάντα, εμπιστευτηκα τα χιλιόμετρα και δε τον άλλαξα(σκοπευα μεσα στο μήνα να τον αλλάξω)
      Τον κινητήρα μου τον έδειξαν στο συνεργείο όπου μου έδειξαν και τις 4 χτυπημένες βαλβίδες, καθώς και τον κατεστραμμένο σάπιο ιμάντα.
      Μακάρι να μην έχω πρόβλημα επειδή ακούω από πολλούς οτι ίσως είναι ποτέ να μην είναι το ίδιο(κατι σα το ραγισμένο γυαλί ένα πραγμα .

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        adis4gr last edited by

        περιεργη ιστορια με τον ιμαντα στο συνεργειο η εγω δε καταλαβα κατι καλα...

        τεσπα, αν εχεις δυνατοτητα να βαλεις τον 20βαλβιδο τουρμπο συν περιφερειακα δεν ειναι καθολου ασχημα..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kvlachos last edited by

          Γιατι εμενα μου βρωμανε γυρισμενα χιλιομετρα και οχι 97.000 ....Μου φαινεται περιεργο να κοπει σε 37.000 ο ιμαντας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kavoyras last edited by

            Ο χρήστης kvlachos έγραψε:
            Γιατι εμενα μου βρωμανε γυρισμενα χιλιομετρα και οχι 97.000 ....Μου φαινεται περιεργο να κοπει σε 37.000 ο ιμαντας.

            όχι ότι δεν έχει βάση αυτό που λες, αλλά αν πχ το πάει ο άλλος 'τάπα' όλη μέρα, και σε λιγότερο από 37.000km μπορεί να 'βγάλει' ιμάντες-ρουλεμάν κτλ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mini-5-8 last edited by

              Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

              Γιατι εμενα μου βρωμανε γυρισμενα χιλιομετρα και οχι 97.000 ....Μου φαινεται περιεργο να κοπει σε 37.000 ο ιμαντας.

              όχι ότι δεν έχει βάση αυτό που λες, αλλά αν πχ το πάει ο άλλος 'τάπα' όλη μέρα, και σε λιγότερο από 37.000km μπορεί να 'βγάλει' ιμάντες-ρουλεμάν κτλ.

              Οχι δεν κόπηκε στα 37000. 122000 εχει τωρα και είχε αλλαχτεί στα 60000. Στα 97000 απλά το αγόρασα και επειδή ήταν από χέρι εμπιστέυτηκα τα χιλιόμετρά του και δεν τον άλλαξα. Ο ιμάντας δηλαδή είχε γύρω στα 62000 όταν κόπηκε. Απλά ο τεχνικός που τον άλλαξε μου λέει όσο ''τάπα''(η αλήθεια είναι οτι το πήγαινα αρκετά τάπα) και να το πήγαινες δε δικαιολογείται αυτή η φθορά( παιδία ήταν σάπιος εντελώς)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • elteo
                elteo last edited by

                Ο χρήστης mini 5-8 έγραψε:

                Γιατι εμενα μου βρωμανε γυρισμενα χιλιομετρα και οχι 97.000 ....Μου φαινεται περιεργο να κοπει σε 37.000 ο ιμαντας.

                όχι ότι δεν έχει βάση αυτό που λες, αλλά αν πχ το πάει ο άλλος 'τάπα' όλη μέρα, και σε λιγότερο από 37.000km μπορεί να 'βγάλει' ιμάντες-ρουλεμάν κτλ.

                Οχι δεν κόπηκε στα 37000. 122000 εχει τωρα και είχε αλλαχτεί στα 60000. Στα 97000 απλά το αγόρασα και επειδή ήταν από χέρι εμπιστέυτηκα τα χιλιόμετρά του και δεν τον άλλαξα. Ο ιμάντας δηλαδή είχε γύρω στα 62000 όταν κόπηκε. Απλά ο τεχνικός που τον άλλαξε μου λέει όσο ''τάπα''(η αλήθεια είναι οτι το πήγαινα αρκετά τάπα) και να το πήγαινες δε δικαιολογείται αυτή η φθορά( παιδία ήταν σάπιος εντελώς)

                ξεπέρασες δηλ κατα 2.000 χλμ το όριο αλλαγής του ...εδώ λένε να το αλλαζεις κ λίγο πριν και εσύ το άφησες και περισσότερο;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  highfidelity last edited by

                  Ο χρήστης elteo έγραψε:

                  Γιατι εμενα μου βρωμανε γυρισμενα χιλιομετρα και οχι 97.000 ....Μου φαινεται περιεργο να κοπει σε 37.000 ο ιμαντας.

                  όχι ότι δεν έχει βάση αυτό που λες, αλλά αν πχ το πάει ο άλλος 'τάπα' όλη μέρα, και σε λιγότερο από 37.000km μπορεί να 'βγάλει' ιμάντες-ρουλεμάν κτλ.

                  Οχι δεν κόπηκε στα 37000. 122000 εχει τωρα και είχε αλλαχτεί στα 60000. Στα 97000 απλά το αγόρασα και επειδή ήταν από χέρι εμπιστέυτηκα τα χιλιόμετρά του και δεν τον άλλαξα. Ο ιμάντας δηλαδή είχε γύρω στα 62000 όταν κόπηκε. Απλά ο τεχνικός που τον άλλαξε μου λέει όσο ''τάπα''(η αλήθεια είναι οτι το πήγαινα αρκετά τάπα) και να το πήγαινες δε δικαιολογείται αυτή η φθορά( παιδία ήταν σάπιος εντελώς)

                  ξεπέρασες δηλ κατα 2.000 χλμ το όριο αλλαγής του ...εδώ λένε να το αλλαζεις κ λίγο πριν και εσύ το άφησες και περισσότερο;

                  Σιγά βρε, τι είναι ο ιμάντας που δεν άντεξε 2000χλμ παραπάνω και παρέδωσε πνεύμα; Χάρτινος;
                  Η ζημιά δεν δικαιολογείται, θα έπρεπε ν'αντέξει. Πιθανόν να είχε γίνει προχειροδουλειά στο προηγούμενο σερβις ή να είχε γυρισμένα χιλιόμετρα.... Εκτός αν είναι κάτι που απλώς συνέβη, μια αστοχία δηλαδή... Το τελευταίο , είναι το πιο απίθανο πάντως...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • elteo
                    elteo last edited by

                    Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:

                    Γιατι εμενα μου βρωμανε γυρισμενα χιλιομετρα και οχι 97.000 ....Μου φαινεται περιεργο να κοπει σε 37.000 ο ιμαντας.

                    όχι ότι δεν έχει βάση αυτό που λες, αλλά αν πχ το πάει ο άλλος 'τάπα' όλη μέρα, και σε λιγότερο από 37.000km μπορεί να 'βγάλει' ιμάντες-ρουλεμάν κτλ.

                    Οχι δεν κόπηκε στα 37000. 122000 εχει τωρα και είχε αλλαχτεί στα 60000. Στα 97000 απλά το αγόρασα και επειδή ήταν από χέρι εμπιστέυτηκα τα χιλιόμετρά του και δεν τον άλλαξα. Ο ιμάντας δηλαδή είχε γύρω στα 62000 όταν κόπηκε. Απλά ο τεχνικός που τον άλλαξε μου λέει όσο ''τάπα''(η αλήθεια είναι οτι το πήγαινα αρκετά τάπα) και να το πήγαινες δε δικαιολογείται αυτή η φθορά( παιδία ήταν σάπιος εντελώς)

                    ξεπέρασες δηλ κατα 2.000 χλμ το όριο αλλαγής του ...εδώ λένε να το αλλαζεις κ λίγο πριν και εσύ το άφησες και περισσότερο;

                    Σιγά βρε, τι είναι ο ιμάντας που δεν άντεξε 2000χλμ παραπάνω και παρέδωσε πνεύμα; Χάρτινος;
                    Η ζημιά δεν δικαιολογείται, θα έπρεπε ν'αντέξει. Πιθανόν να είχε γίνει προχειροδουλειά στο προηγούμενο σερβις ή να είχε γυρισμένα χιλιόμετρα.... Εκτός αν είναι κάτι που απλώς συνέβη, μια αστοχία δηλαδή... Το τελευταίο , είναι το πιο απίθανο πάντως...

                    Ο ιμάντας επειδή είναι σημαντικό μέρος του κινητήρα πρέπει να αντικαθισταται στην ωρα του. Κάποιος λόγος υπάρχει που ισχύουν αυτά. Επίσης -αυτό πάει για τον φίλο που έπαθε την ζημιά- ο κατασκευαστής λέει ότι ή θα τον αλλάζεις στα 60Κ ή σου ορίζει κάποιο χρονικό διάστημα αν δεν πιάσεις τα χλμ. Στην Σιτροέν είναι 4 χρόνια. Μήπως είχες ξεπεράσει το διάστημα που σου ορίζει στο μανουαλ;

                    Εγώ από δω κ πέρα δεν θα σκάω για ιμάντες. Καδένα ρουλζ!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cosneo last edited by

                      Ο χρήστης mini 5-8 έγραψε:
                      Οχι δεν κόπηκε στα 37000. 122000 εχει τωρα και είχε αλλαχτεί στα 60000. Στα 97000 απλά το αγόρασα και επειδή ήταν από χέρι εμπιστέυτηκα τα χιλιόμετρά του και δεν τον άλλαξα. Ο ιμάντας δηλαδή είχε γύρω στα 62000 όταν κόπηκε. Απλά ο τεχνικός που τον άλλαξε μου λέει όσο ''τάπα''(η αλήθεια είναι οτι το πήγαινα αρκετά τάπα) και να το πήγαινες δε δικαιολογείται αυτή η φθορά( παιδία ήταν σάπιος εντελώς)

                      Μην το θεωρείς πάντως και απίθανο τα 60.000 χλμ σαν διάρκεια ζωής του ιμάντα. Παλιά (μέχρι πριν 6-7 χρόνια) η Renault είχε αλλαγή ιμάντα κάθε 60.000 χλμ και μάλιστα το τόνιζε για την αλλαγή. Μετά (προφανώς λόγω κόστους της αλλαγής που άγγιζε εξωφρενικά όρια) το πήγε στα 90.000 όπως το είχε και η VW (το Passat που είχα άλλαξε στα 90.000) πράγμα το οποίο με παρεξένεψε τότε γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα με ιμάντα θυμάμαι να λένε για αλλαγή στα 60.000 χλμ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Άκυρον ποστ!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          night-rider last edited by

                          στο δικο μου σεατ και με νορμαλ χρηση αλλαξα ιμαντα στα 62.000 (6 χρονων αμαξι) και ηταν στο κακο του το χαλι... ομοιως και τα ρουλεμαν, θα αντεχε βεβαια ακομα λιγο αλλα προλαβα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • F
                            funkyreverend last edited by

                            Σύρμα!!!

                            http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=35762&p=1510642#p1510642

                            Ανέβασα την αξία μεταπώλησης των αυτοκινήτων μας μόλις τώρα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chemic last edited by

                              Αύριο:
                              ιμάντες+τρόμπα νερού 370-400ευρώ
                              πλακέτα κλειδαριάς αριστερής πόρτας 120υρώ
                              διακόπτης cruise control+τοποθέτηση 200ευρώ.

                              seat ibiza 1.4 16v 100αρι 8/2002 127χλδ χιλιόμετρα

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Y
                                yama last edited by

                                @spiros

                                Το ξέρεις ότι έρχεται Leon cupra r (εργοστασιακό, το φθινόπωρο η παρουσίαση, όχι όπως εκείνη την έκδοση που είχε κυκλοφορήσει σε περιορισμένα κομμάτια στη Γερμανία) με 265 ίππους..?? Για να δούμε.. Αν και δε προβλέπεται με DSG κιβώτιο πως το βλέπεις?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  asproylis last edited by

                                  Περνεις το ibiza που βγαινει σε ολες σχεδον τις εκδοσεις με DSG .
                                  Τι περισσοτερο εχει δηλαδη το leon και εχει και καλυτερη ορατοτητα ο οδηγος ενω το leon με το πολυ κεκλυμενο παπριζ εχεις την κολονα μποστα σου στις στροφες και πρεπει να βλεπεις συνεχως απο το πλαι, αν βαλεις και κανα φιμε χαθηκες.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    aserf last edited by

                                    Γνωρίζει κάποιος κάποιο συνεργείο Seat ΜΗ εξουσιοδοτημένο (ή εξουσιοδοτημένο με καλές τιμές) στην ευρύτερη περιοχή Αθηνών από το οποίο να είναι ευχαριστημένος από την εργασία τους και από τις τιμές τους;

                                    Πόσο περίπου στοιχίζει το σέρβις 45000 χλμ σε Seat Cordoba 1.4 101hp του 2003 (τελευταίο μοντέλο);

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης YAMA έγραψε:
                                      @spiros

                                      Το ξέρεις ότι έρχεται Leon cupra r (εργοστασιακό, το φθινόπωρο η παρουσίαση, όχι όπως εκείνη την έκδοση που είχε κυκλοφορήσει σε περιορισμένα κομμάτια στη Γερμανία) με 265 ίππους..?? Για να δούμε.. Αν και δε προβλέπεται με DSG κιβώτιο πως το βλέπεις?

                                      μακαρι να ερθει

                                      δεν ξερω αν θα εχει dsg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harris last edited by

                                        θα εχει και μπλοκέ!
                                        παρουσίαση τον Σεπτέμβριο στην Φρανκφούρτη.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          navouxodonosoras last edited by

                                          Γνωρίζετε αν το f/l leon 1.4 tsi βγαίνει με DSG κιβώτιο ή το κρατάνε μόνο για το golf ?
                                          Από κατανάλωση εκτός πόλης που κυμαίνεται ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spiros last edited by

                                            Ο χρήστης navouxodonosoras έγραψε:
                                            Γνωρίζετε αν το f/l leon 1.4 tsi βγαίνει με DSG κιβώτιο ή το κρατάνε μόνο για το golf ?
                                            Από κατανάλωση εκτός πόλης που κυμαίνεται ?

                                            dsg βαζουν μονο στο 1,8

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 51
                                            • 52
                                            • 12 / 52
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr