-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Alba Parietti :
Μηπως γνωριζεις ή μπορεις να εξηγησεις γιατι η Brera τιμολογειται με σημαντικα (σχεδον 8.000ευρω ακριβοτερη απο την 159 2.2, μεχρι 4.000ευρω το λιγοτερο αν αφαιρεθει η προωθητικη ενεργεια υπερ της 159) υψηλοτερη τιμη απ' οτι η αντιστοιχη σε κυβισμο 159 στην Ελλαδα, ενω στην Ιταλια εχει ακριβως την ιδια τιμη στα 2.2 και τωρα πλεον και στα 1750 TBI?Δεν έχω καμία σχέση με τον έλληνα αντιπρόσωπο.... και άρα μόνο εικασίες μπορώ να κάνω.Να αρχίσω από το τέλος.Στην Ιταλία η Brera 2,2 δεν είναι πλέον διαθέσιμη, ενώ η 1750 είναι ακριβότερη από 3.500 εως 2.000 ευρώ από τις 159 1750 Progression & Distintctive αντίστοιχα.
http://www.quattroruote.it/listino/list ... cfm?mar=83Δεν γνωρίζω πόσο ακριβώς κοστίζει στο εργοστάσιο η 159 και η Brera,αλλά διατηρώ την επιφύλαξη ότι η δεύτερη μπορεί να του στοιχίζει και περισσότερο,δεδομένου ότι δεν συναρμολογείται στις εγκαταστάσεις της Fiat στο Pomigliano,όπως η 159,αλλά σε αυτές του Pininfarina στο San Giorgio Canavese (TO).
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο το ελληνικό φορολογικό σύστημα αρκείται στη φορολόγηση απλά και μόνο βάσει της αξίας CIF ενός αυτοκινήτου...χωρίς να παίζουν ρόλο σε αυτήν και η τυπολογία του αυτοκινήτου (berlina-roadster-coupe κλπ).Aν ισχύουν τα παραπάνω-και ιδίως το πρώτο- εξηγείται κάπως το μέγεθος της διαφοράς.Αν όχι,τότε πολύ απλά ο έλληνας αντιπρόσωπος δεν θεώρησε αναγκαίο να ζητήσει από το εργοστάσιο και να πετύχει την μείωση εργοστασιακής τιμής της 159 και για την Brera,με το σκεπτικό ότι για την πρώτη προσδοκούσε χ πωλήσεις,ενώ για την δεύτερη χ/100.Πάντως οι διαφορές αυτές τιμής,ανάμεσα σε ελαφρώς διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου,είναι νομίζω συνηθισμένες στην Ελλάδα.Στο νου μου έρχεται η κραυγαλέα περίπτωση της BMW 316i coupe,η οποία κοστολογείται από 5500 εως 8000 ακριβότερα από την τετράθυρη αδελφή της.
Aλήθεια πως βλέπεις τελικά το 35% της Chrysler στα χέρια της Fiat?
Εγώ βλέπω αυτό
http://www.blogcdn.com/www.autoblog.com ... 80op-2.jpgΚοίτα τίποτα από όλα αυτά τα κοσμογονικά που συμβαίνουν αυτές τις μέρες (και που αναμφίβολα πρόκειται να συμβούν)δεν θα ήταν δυνατό,αν δεν είχε ενσκήψει κατά τέτοιο τρόπο η οικονομική ύφεση.Βέβαια για να είσαι σε θέση να τα εκμεταλλευτείς στο έπακρο,αφενός χρειάζεσαι ικανότητα χειρισμών και οπωσδήποτε να είχες συμμαζέψει τα οικονομικά της εταιρείας σου,αναδιοργανώνοντάς την.Τα τελευταία πιστώνονται στο μετανάστη από το ορεινό Abruzzo (alias Marchionne),ο οποίος πιστεύω ότι έχει θέσει σοβαρή υποψηφιότητα, ώστε να ξεπεράσει σε σπουδαιότητα για τον όμιλο.... ακόμα και τον τρισμέγιστο αείμνηστο Vittorio Valetta.
Στην πείρπτωση της Chrysler οι προοπτικές είναι τεράστιες,καθώς ανοίγει ο δρόμος και για την Iveco (αποβίβαση του Daily στις ΗΠΑ,στη θέση του Dodge/MB Sprinter,των Stralis)καθώς και για τον τομέα οχημάτων κίνησης γης της CNH (η οποία έχει ισχυρή παρουσία ήδη στην αμερική μέσω των γεωργικών μηχανημάτων ).Εκείνο που προέχει είναι το τι θα γίνει από εδώ και στο εξής.Χρειάζεται δουλειά,ταπεινότητα και συστολή.Οπωσδήποτε δεν χρειάζεται αλλαζονία και τακτικές παρασκηνίου (πράγματα συνηθισμένα στους διαδρόμους του Torino),γιατί αυτά δεν θα τα συγχωρέσει μια αγορά που απέχει σαν νοοτροπία και σαν πραγματικότητα έτη φωτός από την ιταλική (και γενικά την ευρωπαϊκή).Ήδη ο Martin Luther Obama φάνηκε περισσότερο γαλαντόμος από όσο του ζητήθηκε (από τα αιτηθέντα 4-5 δις $ δίνει στην Chrysler σχεδόν 10 δις $...αν υπολογισθούν και τα 2 σχεδόν της καναδικής κυβέρνησης).Ίσως θυμήθηκε ότι σαν φοιτητής οδηγούσε ένα Fiat Strada
To επόμενο διπλωματικό παιχνίδι που καλείται να παίξει ο Marchionne είναι αυτό της εξίσωσης ανάμεσα στις νόρμες της ΕΕ και αυτές της ΕΤΑ - ΝΗΤSA (καθώς η διαφορά είναι ουσιαστικά μετρητική).Από αυτό εξαρτάται κατά πολύ αν η Fiat θα αρχίσει δουλειά στην Αμερική άμεσα ή σε διάστημα 12-18 μηνών.Και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγήσω ότι όσο νωρίτερα αρχίσει η παραγωή (Jobs) και οι πωλήσεις (cash flow),τόσο πιο γρήγορα θα γίνει η αποπληρωμή των κυβερνητικών ενισχύσεων και θα έρθουν κέρδη,τα οποία θα επιτρέψουν να σχεδιαστούν καινούρια μοντέλα.
Το σίγουρο είναι ότι έχουμε ακόμα πολλά να δούμε (ανάμεσά τους την υπόθεση Opel/λατινοαμερικάνικος τομέας δραστηριοτήτων GM,την πιθανή εκχώρηση απο τον όμιλο Fiat μεγάλων ποσοστών της FGA,Iveco,CNH σε επενδυτές,με σκοπό να χρηματοδοτηθούν οι εξαγορές του ομίλου και να πιάσει και τους μετόχους της μειοψηφίας πελάτες ο όμιλος,μέσω των εταιρειών του σκληρού πηρύνα του που παράγουν τεχνολογία,όπως η FPT,Magneti Marelli,Comau κλπ.).Περισσότερα εδώ
viewtopic.php?f=5&t=14226&start=165ενα site που να δινει πληροφορειες για αυτες τι μικρες αλλαγες μεταξυ π.χ για grande punto tjet και alfa mito!!!
η το αλλο :fiat bravo και alfa 146! [/quote]Στην περίπτωση MiTo -GP, που είναι η πιο πρόσφατη και με τις λιγότερες διαφορές,έχουμε ήδη αναφερθεί πρόσφατα (άλλα κιβώτια,τουρμπίνες,DNA κλπ).
Στην περίπτωση των 146-Brava (αμφότερα πάνω στην Tipo 2),η διαφορά είναι στις πίσω αναρτήσεις (trailing arms στην 146)και στην αποκλειστική χρήση κινητήρων Boxer και Twin Spark Pratola Serra,έναντι της ανεξάρτητης πίσω ανάρτησης της Brava και των κινητήριων συνόλων Fire,1800 TC,2400 5cyl.
Για περισσότερα ρίξε μια ματιά σε ένα γενικό site...ας πούμε σαν το carfolio.com. -
ευχαριστω
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
@Alba Parietti :
Μηπως γνωριζεις ή μπορεις να εξηγησεις γιατι η Brera τιμολογειται με σημαντικα (σχεδον 8.000ευρω ακριβοτερη απο την 159 2.2, μεχρι 4.000ευρω το λιγοτερο αν αφαιρεθει η προωθητικη ενεργεια υπερ της 159) υψηλοτερη τιμη απ' οτι η αντιστοιχη σε κυβισμο 159 στην Ελλαδα, ενω στην Ιταλια εχει ακριβως την ιδια τιμη στα 2.2 και τωρα πλεον και στα 1750 TBI?Δεν έχω καμία σχέση με τον έλληνα αντιπρόσωπο.... και άρα μόνο εικασίες μπορώ να κάνω.Να αρχίσω από το τέλος.Στην Ιταλία η Brera 2,2 δεν είναι πλέον διαθέσιμη, ενώ η 1750 είναι ακριβότερη από 3.500 εως 2.000 ευρώ από τις 159 1750 Progression & Distintctive αντίστοιχα.
http://www.quattroruote.it/listino/list ... cfm?mar=83Δεν γνωρίζω πόσο ακριβώς κοστίζει στο εργοστάσιο η 159 και η Brera,αλλά διατηρώ την επιφύλαξη ότι η δεύτερη μπορεί να του στοιχίζει και περισσότερο,δεδομένου ότι δεν συναρμολογείται στις εγκαταστάσεις της Fiat στο Pomigliano,όπως η 159,αλλά σε αυτές του Pininfarina στο San Giorgio Canavese (TO).
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο το ελληνικό φορολογικό σύστημα αρκείται στη φορολόγηση απλά και μόνο βάσει της αξίας CIF ενός αυτοκινήτου...χωρίς να παίζουν ρόλο σε αυτήν και η τυπολογία του αυτοκινήτου (berlina-roadster-coupe κλπ).Aν ισχύουν τα παραπάνω-και ιδίως το πρώτο- εξηγείται κάπως το μέγεθος της διαφοράς.Αν όχι,τότε πολύ απλά ο έλληνας αντιπρόσωπος δεν θεώρησε αναγκαίο να ζητήσει από το εργοστάσιο και να πετύχει την μείωση εργοστασιακής τιμής της 159 και για την Brera,με το σκεπτικό ότι για την πρώτη προσδοκούσε χ πωλήσεις,ενώ για την δεύτερη χ/100.Πάντως οι διαφορές αυτές τιμής,ανάμεσα σε ελαφρώς διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου,είναι νομίζω συνηθισμένες στην Ελλάδα.Στο νου μου έρχεται η κραυγαλέα περίπτωση της BMW 316i coupe,η οποία κοστολογείται από 5500 εως 8000 ακριβότερα από την τετράθυρη αδελφή της.
Sorry για το διπλο σεντονι...Δεν ξερω πως να σβησω ΑΥΤΟ συγκεκριμενα μιας και δεν εχει
Χ για να το 'εξαφανισω'... -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
@Alba Parietti :
Μηπως γνωριζεις ή μπορεις να εξηγησεις γιατι η Brera τιμολογειται με σημαντικα (σχεδον 8.000ευρω ακριβοτερη απο την 159 2.2, μεχρι 4.000ευρω το λιγοτερο αν αφαιρεθει η προωθητικη ενεργεια υπερ της 159) υψηλοτερη τιμη απ' οτι η αντιστοιχη σε κυβισμο 159 στην Ελλαδα, ενω στην Ιταλια εχει ακριβως την ιδια τιμη στα 2.2 και τωρα πλεον και στα 1750 TBI?Δεν έχω καμία σχέση με τον έλληνα αντιπρόσωπο.... και άρα μόνο εικασίες μπορώ να κάνω.Να αρχίσω από το τέλος.Στην Ιταλία η Brera 2,2 δεν είναι πλέον διαθέσιμη, ενώ η 1750 είναι ακριβότερη από 3.500 εως 2.000 ευρώ από τις 159 1750 Progression & Distintctive αντίστοιχα.
http://www.quattroruote.it/listino/list ... cfm?mar=83Δεν γνωρίζω πόσο ακριβώς κοστίζει στο εργοστάσιο η 159 και η Brera,αλλά διατηρώ την επιφύλαξη ότι η δεύτερη μπορεί να του στοιχίζει και περισσότερο,δεδομένου ότι δεν συναρμολογείται στις εγκαταστάσεις της Fiat στο Pomigliano,όπως η 159,αλλά σε αυτές του Pininfarina στο San Giorgio Canavese (TO).
Επίσης δεν ξέρω κατά πόσο το ελληνικό φορολογικό σύστημα αρκείται στη φορολόγηση απλά και μόνο βάσει της αξίας CIF ενός αυτοκινήτου...χωρίς να παίζουν ρόλο σε αυτήν και η τυπολογία του αυτοκινήτου (berlina-roadster-coupe κλπ).Aν ισχύουν τα παραπάνω-και ιδίως το πρώτο- εξηγείται κάπως το μέγεθος της διαφοράς.Αν όχι,τότε πολύ απλά ο έλληνας αντιπρόσωπος δεν θεώρησε αναγκαίο να ζητήσει από το εργοστάσιο και να πετύχει την μείωση εργοστασιακής τιμής της 159 και για την Brera,με το σκεπτικό ότι για την πρώτη προσδοκούσε χ πωλήσεις,ενώ για την δεύτερη χ/100.Πάντως οι διαφορές αυτές τιμής,ανάμεσα σε ελαφρώς διαφορετικές εκδόσεις του ίδιου αυτοκινήτου,είναι νομίζω συνηθισμένες στην Ελλάδα.Στο νου μου έρχεται η κραυγαλέα περίπτωση της BMW 316i coupe,η οποία κοστολογείται από 5500 εως 8000 ακριβότερα από την τετράθυρη αδελφή της.
Ευχαριστω για την ανταποκριση. Μαλλον πρεπει να ισχυει κυριως το πρωτο, εφοσον
οι τιμες της επισημης ιστοσελιδας (Ιταλικης) της AR, και στις οποιες βασιστικα ανεφεραν (ενδεχομενως με ελλειψεις ή λανθασμενη?)
τιμη 28.360-159 1750 progression και 29.800-Brera 1750, αλλα με τις πιθανοτατα πιο προσφατες και εγκυρες τιμες του quattroruote η διαφορα τους ειναι στα επιπεδα που αναφερεις.
Ελπιζω τουλαχιστον να διατηρηθει στα ιδια (με τα Ιταλικα επιπεδα) ποσα η διαφορα τους
στην Ελληνικη αγορα, (με τον χαμηλοτερο πλεον κυβισμο) και να μην συνεχιστει το προηγουμενο φαινομενο
της διαφορας των 5.000-8000ευρω περιπου οπως συμβαινει και με την σειρα 3 της Bmw. -
-
Ο χρήστης spyridon stathakis έγραψε:
κυριοι καλημερα σας..
ο γαμπρος μου σκεφτεται να αγορασει μια 166.
οι τιμες τους ειναι εξεθτελιστικα χαμηλες και ο ιδιος οπως και εγω πιστευουμε οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο προσφερει απιστευτα πολλα + για να εχει τοσο χαμηλη τιμη ως μεταχειρισμενο..
στα 9500 εχει βρει μια μαυρη turbo και με 10300 μια ατμοσφαιρικη..και οι δυο τους τουμπανιασμενες απο θεμα εξοπλισμου και με 70-80κ χιλιομετρα..2002
θα χαρω να ακουσω την γνωμη σας..
φιλικα σπυροςΑπό στοιχεία του ιδίου του ομίλου Fiat (και όχι από αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας στατιστικές περιοδικών),τα δύο πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα του (αυτά δηλ. με το μικρότερο ποσοστό βλαβών )της τελευταίας 15ετίας,είναι η nuova Croma.....και η 166.
-
H Croma είναι το Fiat Croma; Όπως λέμε η Bravo, η Grande Punto, η 500, η Doblo κτλ;
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
H Croma είναι το Fiat Croma; Όπως λέμε η Bravo, η Grande Punto, η 500, η Doblo κτλ;Μάλλον επειδή στα ιταλικά λένα La Croma και όχι Il croma ή κάτι άλλο...
Στην Ελλάδα, το σωστό είναι Τo Croma.
Πολύ εγκαθετίλα πάντως! -
Υπάρχουν άπειρες λέξεις/εκφράσεις που στο εξωτερικό προφέρονται αλλιώς και εμείς εδώ τις προφέρουμε με τον δικό μας τρόπο.
Εκείνο που μετράει είναι πως έχει καθιερωθεί να λέγονται κάποια πράγματα εδώ στην Ελλάδα. Το πως το λένε οι άλλοι πολύ που μας ένοιαξε
-
Όλα σχετικά είναι... Εδώ παλεύει χρόνια η Skoda να ...θηλυκοποιήσει την φίρμα (σε όλες τις διαφημίσεις ακούς Η Fabia, H Octavia κλπ κλπ... ), αλλά ...μάταια!
Οι Alfa Romeo θεωρούνται...θηλυκές, ακόμη κι όταν ήταν...νούμερα!
Αν βγάλουν πάλι καμιά Julia ή Julietta, θα γίνει...πανικός! Θα κατεβαίνουν οι ιδιοκτήτες κάτω και θα τις ...χαϊδεύουν!
Πάντως, γι' ακόμη μια φορά θα πω πως δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι είναι...διαρκώς ενθουσιασμένοι με ό,τι βγάζει η φίρμα, ενώ κάποιοι άλλοι πολέμιοι και εγκάθετοι! Μάλλον υπάρχει μεταξύ τους ανάδραση, δεν εξηγείται διαφορετικά!
-
Εύκολο είναι ρε συ :

-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
κυριοι καλημερα σας..
ο γαμπρος μου σκεφτεται να αγορασει μια 166.
οι τιμες τους ειναι εξεθτελιστικα χαμηλες και ο ιδιος οπως και εγω πιστευουμε οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο προσφερει απιστευτα πολλα + για να εχει τοσο χαμηλη τιμη ως μεταχειρισμενο..
στα 9500 εχει βρει μια μαυρη turbo και με 10300 μια ατμοσφαιρικη..και οι δυο τους τουμπανιασμενες απο θεμα εξοπλισμου και με 70-80κ χιλιομετρα..2002
θα χαρω να ακουσω την γνωμη σας..
φιλικα σπυροςΑπό στοιχεία του ιδίου του ομίλου Fiat (και όχι από αμφιβόλου ποιότητας και αξιοπιστίας στατιστικές περιοδικών),τα δύο πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα του (αυτά δηλ. με το μικρότερο ποσοστό βλαβών )της τελευταίας 15ετίας,είναι η nuova Croma.....και η 166.
εδω επεσες μεσα τωρα!!!!! για κατσε φιλος οικογενειακος ιδιοκτητης 166 αλφα τα πηρε στην κρανα παρα μα παρα πολυ και την αλλαξε με subaru λογω συνεχων βλαβων!!!! ποια στοιχεια ειναι αυτα!!!! της fiat???? η ιδια κρινει το προιον της????
-
Που ειναι το οξυμωρο;Ολες οι παραγωγικες και οχι μονο εταιριες,εχουν καποια συστηματα με τα οποια κρινουν τα προιοντα που παραγουν.
Η συγκριση αφορα τα προιοντα τη ιδιας εταιριας και οχι σε σχεση με αλλες εταιριες,ωστε να θεωρηθει οτι υπαρχει στοιχειο υποκειμενικοτητας.ΥΓ.Αν και τα αριστουργηματα της συγκεκριμενης εταιριες,μονο προιοντα δεν χαρακτηριζονται...
-
-
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Που ειναι το οξυμωρο;Ολες οι παραγωγικες και οχι μονο εταιριες,εχουν καποια συστηματα με τα οποια κρινουν τα προιοντα που παραγουν.
Η συγκριση αφορα τα προιοντα τη ιδιας εταιριας και οχι σε σχεση με αλλες εταιριες,ωστε να θεωρηθει οτι υπαρχει στοιχειο υποκειμενικοτητας.ΥΓ.Αν και τα αριστουργηματα της συγκεκριμενης εταιριες,μονο προιοντα δεν χαρακτηριζονται...
ναι αυτο που τονιζω εγω ειναι πως οι μετρησεις που γινονται με βαση τους ιδιοκτητες και τα παραπονα τους εχουν πιο πολυ βαση και σημασια παρα το τι θα πει η fiat!! διοτι δημιουργουνται 2 εντυπωσεις!
ο φιλος που την αλλαξε αν ακουσει οτι η 166 ειναι τερας αξιοπιστιας σε συγκριση με τα αλλα ιταλικα και βλεπει κανενα puntaki να βγαζει μονο κατι μικρες ζημιες,το τι φασκελα θα τους ριξει δεν λεγεται διοτι δεν παιζει με εντυπωσεις του εργοστασιοτ και παιχνιδια μαρκετινγκ για καλλυτερη εικονα της fiat αλλα με την τσεπη του!!
ειχε τρελαθει με το στυλ της και την αισθηση που ειχε αλλα οι ζημιες υπηρχαν!!!
μπορει να επεσε και σε περιπτωση προβληματικου αυτοκινητου δεν ξερω!!!! -
Ο χρήστης spyridon stathakis έγραψε:
χοντρες ζημιες?ηλεκτρικα και τετοια?εχουν περασει 3,5 χρονια νομιζω απο τοτε!!! θυμαμαι αλλαξε εγκεφαλο!!! και μαλιστα μολις ειχε ληξει η εγγυηση!! ( Ο γκαντεμης) και κατι με το τιμονι ειχε αλλα ακριβως δεν θυμαμαι θα τον ρωτησω !!και κατι αλλα μικρα που ενταξει τα εχουν ολα τα αυτοκινητα ...ακομα και το toyota να παρεις κατι ψηλα θα βγαλει!αλλα θυμαμαι ελεγε πως εσκαγε πολλα και ολο ανα 6 μηνο το πολυ στα συνεργεια ηταν!
Θα πω και μια αληθεια ομως ....η μετρησεις γινονται με βαση νορμαλ χρηση!! αν και ηταν χαλαρος μπορει να την ξεσκιζε και να μην μου το ελεγε ...διοτι θυμαμαι του ελεγα αν το ξεσκιζεις και ελεγε τα κανονικα του εκανε οχι κατι το τρομερο!!!! τι εννουσε κανονικα!!!!δεν ξερω -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
εδω επεσες μεσα τωρα!!!!! για κατσε φιλος οικογενειακος ιδιοκτητης 166 αλφα τα πηρε στην κρανα παρα μα παρα πολυ και την αλλαξε με subaru λογω συνεχων βλαβων!!!! ποια στοιχεια ειναι αυτα!!!! της fiat???? η ιδια κρινει το προιον της????
Ο φίλος σου είναι μάλλον ... κατσικοπόδαρος.
Τα στοιχεία αυτά είναι της ίδιας της Fiat και βέβαια δεν το συζητώ ότι η ίδια η εταιρεία είναι σε θέση να κρίνει καλύτερα από οποιονδήποτε άλλον το βαθμό αξιοπιστίας ενός αυτοκινήτου της...καθώς αυτή θα κληθεί να καλύψει τις ζημιές που θα βγάλει εντός εγγυήσεως,να διορθώσει με πιθανές ανακλήσεις προβληματικές παρτίδες μοντέλων,ενώ από την κίνηση των ανταλλακτικών της είναι σε θέση να γνωρίζει σε βάθος χρόνου τι ζημιές παρουσίασε το μοντέλο και πόσο σοβαρές ήταν αυτές (και όχι χύμα και τσουβαλάτα τα καμένα φώτα με τους καμένους εγκεφάλους ή τα προβληματικά κιβώτια, όπως στις διάφορες αντιεπιστημονικές έρευνες). -
-
Με τους κινητηρες βενζινης εχουμε περιπου καταλαβει τι πρεπει να αναμενουμε, αλλα με τους πετρελαιοκινητηρες?? Αν ισχυει οτι θα υπαρξουν εκδοσεις του νεου 2.0 JTDm σε 140, 170 και 220ps τοτε ο 1.9 JTDm TwinTurbo 190ps που ειναι κατω απο το καπω της Lancia Delta τι ακριβως κενα ερχεται να καλυψει? Γιατι αν εχω καταλαβει και αυτος θεωρειται νεος κινητηρας για το Gruppo.. Αληθεια ο τελευταιος ειναι EURO 5?
-
Ο χρήστης Chronis Mar έγραψε:
Με τους κινητηρες βενζινης εχουμε περιπου καταλαβει τι πρεπει να αναμενουμε, αλλα με τους πετρελαιοκινητηρες?? Αν ισχυει οτι θα υπαρξουν εκδοσεις του νεου 2.0 JTDm σε 140, 170 και 220ps τοτε ο 1.9 JTDm TwinTurbo 190ps που ειναι κατω απο το καπω της Lancia Delta τι ακριβως κενα ερχεται να καλυψει? Γιατι αν εχω καταλαβει και αυτος θεωρειται νεος κινητηρας για το Gruppo.. Αληθεια ο τελευταιος ειναι EURO 5?O δίλτρος JTDm είναι Euro 5.Kυκλοφορεί ήδη στην έκδοση των 170 ίππων,ενώ αυτή των 165 ίππων διατίθεται από το προηγούμενο καλοκαίρι.Η έκδοση των 220 ίππων είναι Twin Stage Turbo.
O 1,9 TST που εξοπλίζει από το Σεπτέμβρη την Delta βασίζεται στον παλιό multijet 1910cc,είναι Euro 4 και βρίσκεται στην δύση της καριέρας του (στο τέλος του χρόνου θα σταματήσει η διάθεσή του).
ΑLFA ROMEO FORUM