-
Καλησπερα σε ολους τους φιλους-ες του φορουμ, μετα απο πολυ καιρο!
Ο θειος μου πουλαει Z4 2.500cc, του 2003 με 85.000χμ περιπου, μαυρη, σε πολυ καλη κατασταση, με θερμαινομενα δερματινα καθισματα. Ως συγγενης, εμενα μου την αφηνει γυρω στα 19.000 μετρητοις. Πειτε μου σας παρακαλω την γνωμη σας.
Α) Ειναι καλη η τιμη? Απο ασφαλιστρα και καταναλωση, μπορει να μου πει καποιος κατοχος ποσο κοστιζουν περιπου??
Β) Επισης, λογω της οικονομικης κρισης, οι τιμες των μτχειρισμενων. εχουν παρει την κατειουσα και θεωρω οτι θα πεσουν ακομα περισσοτερο. Πιστευετε οτι τον Σεπτεμβρη-Οκτωβριο, που 1) ειναι off-season πλεον για καμπριο, και 2) που ισως λογω και της καταργησης των τελων ταξινομησης στα καινουργια μεχρι τον Αυγουστο οσοι ηθελαν να παρουν αμαξι μτχειρισμενο μαλλον θα πανε προς καινουργιο , μπορει να βρισκω ακομα καλυτερες τιμες σε z4 μεταχειρισμενες?????
Γ) Εν τελει, τι αξιζει? Να περιμενω μεχρι τοτε, ή να ψωνισω τωρα (ειτε του θειου μου ειτε καποια αλλη) ????
-
Καλησπερα σε ολους τους φιλους-ες του φορουμ, μετα απο πολυ καιρο!
Ο θειος μου πουλαει Z4 2.500cc, του 2003 με 85.000χμ περιπου, μαυρη, σε πολυ καλη κατασταση, με θερμαινομενα δερματινα καθισματα. Ως συγγενης, εμενα μου την αφηνει γυρω στα 19.000 μετρητοις. Πειτε μου σας παρακαλω την γνωμη σας.
Α) Ειναι καλη η τιμη? Απο ασφαλιστρα και καταναλωση, μπορει να μου πει καποιος κατοχος ποσο κοστιζουν περιπου??
Β) Επισης, λογω της οικονομικης κρισης, οι τιμες των μτχειρισμενων. εχουν παρει την κατειουσα και θεωρω οτι θα πεσουν ακομα περισσοτερο. Πιστευετε οτι τον Σεπτεμβρη-Οκτωβριο, που 1) ειναι off-season πλεον για καμπριο, και 2) που ισως λογω και της καταργησης των τελων ταξινομησης στα καινουργια μεχρι τον Αυγουστο οσοι ηθελαν να παρουν αμαξι μτχειρισμενο μαλλον θα πανε προς καινουργιο , μπορει να βρισκω ακομα καλυτερες τιμες σε z4 μεταχειρισμενες?????
Γ) Εν τελει, τι αξιζει? Να περιμενω μεχρι τοτε, ή να ψωνισω τωρα (ειτε του θειου μου ειτε καποια αλλη) ????
-
Καλησπερα σε ολους τους φιλους-ες του φορουμ, μετα απο πολυ καιρο!
Ο θειος μου πουλαει Z4 2.500cc, του 2003 με 85.000χμ περιπου, μαυρη, σε πολυ καλη κατασταση, με θερμαινομενα δερματινα καθισματα. Ως συγγενης, εμενα μου την αφηνει γυρω στα 19.000 μετρητοις. Πειτε μου σας παρακαλω την γνωμη σας.
Α) Ειναι καλη η τιμη? Απο ασφαλιστρα και καταναλωση, μπορει να μου πει καποιος κατοχος ποσο κοστιζουν περιπου??
Β) Επισης, λογω της οικονομικης κρισης, οι τιμες των μτχειρισμενων. εχουν παρει την κατειουσα και θεωρω οτι θα πεσουν ακομα περισσοτερο. Πιστευετε οτι τον Σεπτεμβρη-Οκτωβριο, που 1) ειναι off-season πλεον για καμπριο, και 2) που ισως λογω και της καταργησης των τελων ταξινομησης στα καινουργια μεχρι τον Αυγουστο οσοι ηθελαν να παρουν αμαξι μτχειρισμενο μαλλον θα πανε προς καινουργιο , μπορει να βρισκω ακομα καλυτερες τιμες σε z4 μεταχειρισμενες?????
Γ) Εν τελει, τι αξιζει? Να περιμενω μεχρι τοτε, ή να ψωνισω τωρα (ειτε του θειου μου ειτε καποια αλλη) ????
-
αν δεν εχει φαει γερη στουκα χτυπα τη. χθες
-
Αν ειναι σε πολυ καλη κατασταση (και εννοειται χωρις χοντρο τρακαρισμα) την εχεις παρει.
Καταναλωση- Στην Αθηνα και σε μεγαλη κινηση γυρω στα 12-13 λιτρα/100χλμ
- Στην Αθηνα και μικρη/μετρια κινηση (Σ/Κ) γυρω στα 9-10 λιτρα/100χλμ
- Στην Εθνικη/Επαρχιακους δρομους εξαρταται πως θα το πας . γυρω στα 9 λιτρα/100χλμ με ηπια οδηγηση , γυρω στα 12 λιτρα/100χλμ με 'ενθουσιωδη' οδηγηση.
Για ασφαλιστρα δεν θυμαμαι (μπορω να σου πω αυριο) αλλα εξαρταται απο την ασφαλιστικη και τις καλυψεις.
-
Eμένα γιατί μου φαίνεται ακριβή?
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
αν δεν εχει φαει γερη στουκα χτυπα τη. χθεςΜα να την πάρει το παιδί ατρακάριστη και κατευθείαν να την χτυπήσει? Μα σε τι κόσμο φέρνουμε τα παιδιά μας Νίκο Ευαγγελάτε???
Η τιμή καλή φαίνεται. Ωστόσο βεβαίωσου ότι ο θείος σου δεν είναι τσακωμένος με τους γονείς σου. Επίσης το κόστος χρήσης προφανώς δεν είναι ίδιο με ένα συνηθισμένο μικρομεσαίο των 20Κ. Δες τις διαφορές σε τέλη/ασφάλιστρα για αρχή και μάθε σε μπεμβεδοφόρουμ/τόπικ για το κόστος συντήρησης. Βενζίνη πολλή δεν καίει αλλά τα υπόλοιπα κοστίζουν...
-
Αν δεν εισαι διατεθειμενος να δωσεις αρκετα περισσοτερα για κατι πολυ καλυτερο να την παρεις.
Στη χειροτερη ψησε το θειο να κοψει κανα 1000ρικο για ψυχολογικους λογους. Eκπτωση πες του επειδη δεν εχει xenon.
Λογικα μετα απο τοσα χρονια θα εχει και αλλα λαστιχα απο τα run-flat και θα ειναι πιο ανετο.
Φθηνοτερη 2.5i που να ξερεις τι εχει περασει δε θα βρεις ουτε το σεπτεμβρη. Αντε να βρεις κανα 2,2.Αλλιως πας για κατι σε 2,0 εισαγωγης ισως και facelift.
Αν μπορει οποιος γνωριζει ας γραψει καταναλωσεις για ολα τα μοτερια και κανα ενδεικτικο κοστος service γιατι ολους μας τρωει.
Θελω βολτα
-
Ζ4 2.5 του 2003
Καταναλωση :
- Στην Αθηνα και σε μεγαλη κινηση γυρω στα 12-13 λιτρα/100χλμ
- Στην Αθηνα και μικρη/μετρια κινηση (Σ/Κ) γυρω στα 9-10 λιτρα/100χλμ
- Στην Εθνικη/Επαρχιακους δρομους εξαρταται πως θα το πας , γυρω στα 9 λιτρα/100χλμ με ηπια οδηγηση , γυρω στα 12 λιτρα/100χλμ με 'ενθουσιωδη' οδηγηση.
Κοστος Ανταλ/κων - Κοστος service :
- Μπροστινο φτερο + βαφη μπροστινου φτερου + τοποθετηση γυρω στα 450€
- Διακοπτες χειρισμου ηλεκ/κων παραθυρων + τοποθετηση 130€
- Λαδια + φιλτρο λαδιου 120€
- Τακακια φρενων (μπροστα - πισω) + τοποθετηση γυρω στα 220€
-
Ο χρήστης dimitris fasoulis έγραψε:
Ζ4 2.5 του 2003Κοστος Ανταλ/κων - Κοστος service :
- Μπροστινο φτερο + βαφη μπροστινου φτερου + τοποθετηση γυρω στα 450€
- Διακοπτες χειρισμου ηλεκ/κων παραθυρων + τοποθετηση 130€
- Λαδια + φιλτρο λαδιου 120€
- Τακακια φρενων (μπροστα - πισω) + τοποθετηση γυρω στα 220€
Σε εξουσιοδοτημενο αυτα ετσι?
-
Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
Ζ4 2.5 του 2003
Κοστος Ανταλ/κων - Κοστος service :
- Μπροστινο φτερο + βαφη μπροστινου φτερου + τοποθετηση γυρω στα 450€
- Διακοπτες χειρισμου ηλεκ/κων παραθυρων + τοποθετηση 130€
- Λαδια + φιλτρο λαδιου 120€
- Τακακια φρενων (μπροστα - πισω) + τοποθετηση γυρω στα 220€
Σε εξουσιοδοτημενο αυτα ετσι?
Ναι
-
Η τιμη ειναι μια χαρα.
Μικτη καταναλωση 9,5 lt/100 km, πολυ καλη δηλαδη.
Αυτοκινητο εξαιρετικο, κουραστικο λιγο, ειδικα για τους ανω των 30, αλλα απολαυστικο. -
Φιλε με ποσα χρονια προοπτικη το παιρνεις? Γιατι νομιζω οτι δυσκολα θα το δωσεις μετα '03 μοντελο και 2,5αρι
παρτο οπως και να'χει να το ευχαριστηθεις!
-
-
Αν είναι να πάρεις άλλη όσο περιμένεις θα βρίσκεις και φτηνότερη... αλλά θα περνάνε χρόνια, θα περνάνε καλοκαίρια κλπ! Και γιατί να μην πάρεις την τρίλιτρη ή έστω πιο καινούργια με τον καλύτερο κινητήρα με τα 218 άλογα και πάει λέγοντας. Άλλη του θείου δεν θα βρεις! Εγώ που δυσκολεύομαι με τα μεταχειρισμένα αγνώστων το θεωρώ πολύ καλή περίπτωση και θα την έπαιρνα (μακάρι αυτό να ήταν το μεταχειρισμένο του γνωστού μου που πήρα...).
Σιγουρέψου ότι δεν έχεις πρόβλημα με τεκμήρια... -
ευχαριστω για τις μεχρι τωρα απαντησεις.!
το αμαξι θα το παρω, αν το παρω, με προοπτικη τουλαχιστον 5ετιας! Πιστευετε οτι θα κρατησει ψηλα αξια μεταπωλησης, ή μετα απο 5 χρονια θα το σκοτωνω?? Η 2.2 θα πουλιεται πιο ευκολα??
Και ακομα μια ερωτηση συμφορουμιστες! Θεωρειτε οτι αν περιμενω μεχρι Σεπτεμβρη-Οκτωβρη, μπορει οι τιμες των μεταχειρισμενων να εχουν πεσει αρκετα περισσοτερο και να βρω πολυ καλυτερες ευκαιριες? (και αν επιστρεψει στα κανονικα του ο φορος ταξινομησης και στραφουν ολοι παλι στα μεταχειρισμενα, και αρα ανεβουν παλι οι τιμες? παιζει αυτο?)
-
Ο χρήστης johnchristoforou έγραψε:
το αμαξι θα το παρω, αν το παρω, με προοπτικη τουλαχιστον 5ετιας! Πιστευετε οτι θα κρατησει ψηλα αξια μεταπωλησης, ή μετα απο 5 χρονια θα το σκοτωνω?? Η 2.2 θα πουλιεται πιο ευκολα??
Αναλογως. Τρελα δεν θα χασεις μαλλον, φαινεται η Ζ4 να εχει καλυτερη μοιρα απ'τη Ζ3, αλλα εξαρταται και απ'τον ανταγωνισμο και το αν θα εχει αντικατασταθει κλπ. Παντως οτι θα χασεις θα χασεις, και λογω κυβικων. Και τις 3αρες να δεις σ'αυτα τα κυβικα (πχ 325) τις ψιλο-σκοτωνουν και χανουν αρκετα σε σχεση με 320. Δε νομιζω οτι θα κερδισεις παντως πολλα περισσοτερα απο μια 2.2, καθως κι αυτη ειναι πανω απ'το ψυχολογικο οριο των 2000 κυβικων. Αποψη μου.
Και ακομα μια ερωτηση συμφορουμιστες! Θεωρειτε οτι αν περιμενω μεχρι Σεπτεμβρη-Οκτωβρη, μπορει οι τιμες των μεταχειρισμενων να εχουν πεσει αρκετα περισσοτερο και να βρω πολυ καλυτερες ευκαιριες? (και αν επιστρεψει στα κανονικα του ο φορος ταξινομησης και στραφουν ολοι παλι στα μεταχειρισμενα, και αρα ανεβουν παλι οι τιμες? παιζει αυτο?)
Γενικα στα roadster υπαρχει παντα μια πτωση Σεπτ-Οκτ, αλλα αυτος ο κανονας ειναι πιο χαλαρος οσον αφορα μαρκες 'κυρους' (bmw merc κλπ). Με το τελος ταξινομησης κανεις δεν ξερει τι θα γινει, παντως η λογικη λεει πως οι τιμες μεταχειρισμενων θα πεσουν μονο και μονο λογω του ογκου μεταχειρισμενων. Φυσικα αυτο ειναι γενικευση και αυτο που μετραει ειναι το πως θα κινηθουν οι τιμες στο μοντελο που εσενα ενδιαφερει και οχι το συνολο της αγορας.
Αν εισαι σε θεση να την παρεις χωρις προβλημα-ζορι, εγω θα ελεγα να την παρεις. Αλλιως παντα θα υπαρχουν ευκαιριες και δεν θα αγοραζαμε ποτε αυτοκινητο. -
Παρτο και μην το ζοριζεις το πραγμα.Απο δικο σου ανθρωπο ειναι ,ιδιαιτερο δαπανηρο δεν ειναι ,παγιδα ειναι ,τι αλλο να ζητησεις .
Εγω καποτε την εβγαζα με βεσπα!
Ζ4 ραααααααααα!
Ουτε σε ονειρο . -
Ο χρήστης johnchristoforou έγραψε:
το αμαξι θα το παρω, αν το παρω, με προοπτικη τουλαχιστον 5ετιας! Πιστευετε οτι θα κρατησει ψηλα αξια μεταπωλησης, ή μετα απο 5 χρονια θα το σκοτωνω?? Η 2.2 θα πουλιεται πιο ευκολα??Χρηματα θα χασεις οπως και να εχει, 2003 μοντελο ειναι, Τωρα σε σχεση με τη 2,2 μονο τα τελη κυκοφοριας εχουν διαφορα. Δε θα πατωσει αλλα μια λογικη απαξιωση θα την εχει. Θυμησου ποσο εκανε καινουρια.
Μονο διλιτρη ισως κρατησει τιμηΘεωρειτε οτι αν περιμενω μεχρι Σεπτεμβρη-Οκτωβρη, μπορει οι τιμες των μεταχειρισμενων να εχουν πεσει αρκετα περισσοτερο και να βρω πολυ καλυτερες ευκαιριες? (και αν επιστρεψει στα κανονικα του ο φορος ταξινομησης και στραφουν ολοι παλι στα μεταχειρισμενα, και αρα ανεβουν παλι οι τιμες? παιζει αυτο?)
Θα βρεις καλυτερη μονο αν βαλεις πιο βαθεια το χερι στη τσεπη + 5Κ-7Κ. με 19Κ και να κοιμασαι το βραδυ ηρεμος το σεπτ δε θα βρεις.
Καλοριζικο να πουμε?
-
Αμα χασεις λεφτα εσυ (που θα χασεις φυσικα καποια, αν δεν εχανες θα αγοραζαν ολοι), τι να πω εγω που την αγορασα 50.000 το 2004, καινουργια, και την πουληση 30.000 το 2007 ?
Τουλαχιστον με αγορα μεταχειρισμενου παντα χανεις πολυ λιγοτερα στη μεταπωληση
μεταχειρισμενη z4 ???