Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    2009 FORMULA 1 Chinese Grand Prix-(3rd Round)
    1. Home
    2. Formula 1
    3. 2009 FORMULA 1 Chinese Grand Prix-(3rd Round)
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 10 / 10
    Formula 1
    36
    188
    275
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      phaethon last edited by

      Ο χρήστης ripper έγραψε:

      Με την πορεία του στο χρόνο δικαιώθηκες, αλλά όχι και σε όλα. Υπερβάλεις.
      Λιγο πολύ τον χαρακτήριζες κουλό και κουλός δεν είναι. Σταρχιδιστής είναι.
      Και ως εκ τούτου όντως δεν κάνει.

      Χώνομαι κι εγώ στο ξύλο, ως παραδοσιακός αμφισβητίας του Κιμι. Κουλός δεν είναι. Αλλά κοιμάται και ξεχνάει να πατήσει το γκάζι νωρίς στις στροφές και τα φρένα του είναι μετριότατα έως κακά για πρωταθλητή. Επίσης στις μονομαχίες είναι ανεξήγητα αναποτελεσματικός κι αυτό οφείλεται στις επιλογές που κάνει.
      Πάντα εξαρτάται από τα κριτήρια που θέτουμε για να τον κρίνουμε. Το τεστ της μετριότητας το περνάει. Το τεστ της top class με τίποτα.
      Σταρχιδιστής είναι. Μάλλον. Δεν το ξέρω το παιδί.

      Ή βασική διαφωνία μας τότε ήταν το αν ήταν άτυχος που έσπαζε το μονοθέσιο ή εφταίγε αυτός.
      Ερώτημα που δεν νομίζω να έχει απαντηθεί, ούτε πρόκειται να απαντηθεί στο μέλλον.

      Να ήταν τα προβλήματα λόγω οδήγησης δεν το βλέπω. Έχουμε δει βαρβάρους (Montoya) και βαρβάρους (Kubica) από τους οποίους ο Κιμι απέχει έτη φωτός σε αγριάδα ή ασύγχρονες κινήσεις. Πιθανώς να είχε σχέση με το πόσο ασχολείται με στήσιμο/εξέλιξη/διαχείριση settings στον αγώνα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo-f1 last edited by

        Παντως καπου στα τελη του 06,αρχες 07 ο Νορμπερτ δεν ειχε δηλωσει οτι αρκετες φθορες στην Μακλαρεν οφειλοταν στο αγαρμπο στυλ του Κιμι?Δεν θυμαμαι ρε γμτ κατι παραπανω..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fn1m last edited by

          O Mario Illien το δήλωσε αυτό.

          http://www.chinadaily.cn/sports/2007-01 ... 787737.htm

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            phaethon last edited by

            Ο Mario προφανώς είχε λόγους να τα ρίξει στον Κιμι, αλλά παραδοσιακά, από εποχές Mika-David δε μπορώ να πω ότι μας είχε θαμπώσει με την αξιοπιστία του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fn1m last edited by

              Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
              Ο Mario προφανώς είχε λόγους να τα ρίξει στον Κιμι, αλλά παραδοσιακά, από εποχές Mika-David δε μπορώ να πω ότι μας είχε θαμπώσει με την αξιοπιστία του.

              Σωστό αυτό αλλά επί εποχής Kimi το κακό είχε παραγίνει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                lord_rutherford last edited by

                Μπορεί να έφταιγε ο Κίμις που έσπαγε το αμάξι, αλλά αυτό δεν είναι τόσο θέμα. Ούτε το ότι τρώι παγωτό και κάθεται άνετος. Αν ήταν πιο δυνατός στους αγώνες ίσα ίσα αυτό θα τον έκανε cool. Το θέμα είναι ότι δεν ταπώνει στην πίστα όπως θα έπρεπε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greo last edited by

                  Το μακρινο 2005, εχει κατηγορηθει ευθεως για την εγκαταλλειψη στην Ιμολα και εμμεσως για εκεινη στο Ρινγκ, λογω κακης συμπεριφορας προς το μονοθεσιο. Συνολο 24 χαμενοι βαθμοι (απο το +4 στο -20 με Αλονσο). Διαφορά στο τελος; 22.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ripper last edited by

                    Στο Ρινγκ είναι τότε που κατέρευσε η ανάρτηση στον τελευταίο γύρο;

                    Έκει ήταν οδηγικό λάθος που κατέστρεψε το ελαστικό, δεν ήταν θέμα αξιοπιστίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      christos-dimou last edited by

                      από τη συνέντευξη των τεχνικών διευθυντών σήμερα Παρασκευή 24 Απριλίου 2009

                      Q: With Felipe and also Kimi (Räikkönen) was complaining of a lack of power.
                      SD: Kimi was complaining as sometimes when you are behind, in that condition when you have a lot of water and rain coming in, you may have one or two laps when the engine is misfiring a bit but then it cleans up and it is fine. For Felipe it was a problem with the ECU, on the software side, that caused the engine to stop.

                      περισσότερα εδώ

                      http://www.formula1.com/news/headlines/2009/4/9247.html

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 6
                      • 7
                      • 8
                      • 9
                      • 10
                      • 10 / 10
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr