-
πιο αρμονικό!
-
πιο αρμονικό!
-
πιο αρμονικό!
-
Ξέρουμε κάτι για τους κινητήρες;;
'Οπως επίσης οι αναρτήσεις θα έχουν καμιά βελτίωση;;
Επίσης επειδή ο πατέρας μου πήγε πρόσφατα την C5 Sedan που έχουμε για σέρβις, και πήγε και στο τμήμα με την έκθεση των μοντέλων της εταιρίας του είπαν σε συζήτηση ότι το παρών C4 Sedan εμπορικά έχει πατώσει.
-
Καλα οντως αυτο το σενταν που κυκλοφορει τωρα στην αγορα ειναι πολυ ασχημο
-
Ο χρήστης citrovag έγραψε:
Καλα οντως αυτο το σενταν που κυκλοφορει τωρα στην αγορα ειναι πολυ ασχημο+1000
-
Ειναι πολυ καλυτερο απο πισω πλεον αλλα ως κλασσικος γκρινιαρης θα πω οτι μοιαζει με 500 αλλα αυτοκινητα απο πισω...Παντως ακομα και στο τωρινο οφειλουμε να πουμε οτι ο χωρος αποσκευων σε αποζημειωνει καθως και το μεγαλυτερο μεταξονιο πραγμα που σε αλλες εταιριες νομιζω δε συμβαινει...δηλαδη απλα προσθετουν τον 'κωλο' και τελος..ενω εδω το μεγαλυτερο μεταξονιο πιστευω θα εχει ευεργετικες συνεπειες στην κατανομη του βαρους και στην οδηγικη συμπεριφορα. Αν κανω λαθος διορθωστε με.
-
Μέσα δε έχει περισσότερο χώρα για τα γόνατα των πίσω και αέρα για τα κεφάλια τους από το C5
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι πολυ καλυτερο απο πισω πλεον αλλα ως κλασσικος γκρινιαρης θα πω οτι μοιαζει με 500 αλλα αυτοκινητα απο πισω...Μέσα δε έχει περισσότερο χώρα για τα γόνατα των πίσω και αέρα για τα κεφάλια τους από το C5
Οπότε μάλλον γιά το Octavia,Superb, Jetta κλπ θα ενδιαφέρονται οι πιθανοί αγοραστές . Την C5 την αγοράζεις κυρίως για το σχήμα της και την άνεση της στο δρόμο μιά και οι βενζινοκινητήρες είναι λίγο παρωχημένοι . Και οι 1.6 ΤΗΡ δεν πρόκειται να αλλάξουν ιδιαίτερα την κατάσταση με 1500+ κιλά βάρος , νάβγαζε κάνα δίλιτρο με 200+ ΗΡ να είχε ενδιαφέρον .
-
Με τους THP μια χαρα θα αλλαξει η κατασταση αφου η c5 μονο απο κινητηρες πασχει αυτη τη στιγμη για να χαρακτηριστει μια ολοκληρωμενη προταση στο seg D. Αλλο 127 ή 143 αντιστοιχα ατμοσφαιρικα αλογα , και αλλο 150 τουρμπατα (ροπη...) .Ασε που προσωπικα πιστευω οτι θα φορεθει και μεγαλυτερη τουρμπινα ,πιθανως αυτη που φοραει το rc της peugeot (175) με διαφοροποιημενη χαρτογραφηση ωστε να συμβαδιζει με τον οικογενειακο χαρακτηρα του μοντελου, ωστε τα πραγματα να γινουν ακομα καλυτερα. Το θεμα ειναι ποτε θα τα βαλουν...γιατι αμα περασουν 4 χρονια απο την παρουσιαση οπως στη c4 για να μπουν δυνατα μοτερακια τοτε κλαυτα...
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Ειναι πολυ καλυτερο απο πισω πλεον αλλα ως κλασσικος γκρινιαρης θα πω οτι μοιαζει με 500 αλλα αυτοκινητα απο πισω...Παντως ακομα και στο τωρινο οφειλουμε να πουμε οτι ο χωρος αποσκευων σε αποζημειωνει καθως και το μεγαλυτερο μεταξονιο πραγμα που σε αλλες εταιριες νομιζω δε συμβαινει...δηλαδη απλα προσθετουν τον 'κωλο' και τελος..ενω εδω το μεγαλυτερο μεταξονιο πιστευω θα εχει ευεργετικες συνεπειες στην κατανομη του βαρους και στην οδηγικη συμπεριφορα. Αν κανω λαθος διορθωστε με.Kαι το Renault Megane II είχε μεγαλύτερο μεταξόνιο ως σεντάν και στέισον. Διαφορά δεν θυμάμαι να είδε κανείς, μάλλον ήταν απασχολημένοι με τα κοπανήματα. Αλλά η ανάρτηση ήταν εστιασμένη στην άνεση.
Σαφώς καλύτερο από πριν το C4 Sedan. Αλλά δεν ξέρω αν είναι και πολύ επιτυχημένη η απόφαση να το φέρουν στην Ελλάδα. Δεν ήξεραν δηλαδή ότι εμπορικά το συγκεκριμένο μοντέλο δεν τραβάει;
-
Γενικοτερα νομιζω οτι δε τραβαει αυτη η κατηγορια Πχ astra sedan ,jetta κτλ δε πολυπουλανε...
-
Στην Corolla μόνο έχω δει καλά νούμερα. Και αυτά φυσικά καμία σχέση με το παρελθόν. Το Astra G Sedan λέει αναλογούσε στο 20% των πωλήσεων του μοντέλου στην Ελλάδα (Patrignani σπίκιν), φαντάσου πόσο χάλια είναι αυτό πλέον.
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Γενικοτερα νομιζω οτι δε τραβαει αυτη η κατηγορια Πχ astra sedan ,jetta κτλ δε πολυπουλανε...Δεν πολυσυμφωνώ. Πχ Οκτάβια 5, Κορόλα, Σιβίκ σεντάν, Μεγκάν σεντάν, πιο παλιά Μπόρα, Άστρα 2ης γενιάς σεντάν, κλπ δεν εχουν/είχαν κακή πορεία στην αγορά.
-
Με τον ΤΗΡ παει κατευθείαν πανω στην Οκταβια...Σε σχέση με το σίχαμα που κυκλοφορεί σήμερα είναι πολύ καλύτερη...εμφανισιακά τουλάχιστον. Μπορεί να τονώσει λίγο τις πωλήσεις καθότι δεν κυκλοφορούν και πολλές...
-
ομορφο το βρισκω....
Ανανεωμένο Citroen C4 Sedan