Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Megane III
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Megane III
    • 1
    • 2
    • 36
    • 37
    • 38
    • 39
    • 40
    • 182
    • 183
    • 38 / 183
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    3658
    31094
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • I
      italakias last edited by

      κατσε να κοιταξω στο αρχειο

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        italakias last edited by

        4τροχοι φεβ 1992

        πεζο 106 1.1 και 1.4 xsi

        δεν λεει πουθενα για πθητικη τετραδιευθυνση
        οποτε για να μην λεει παει να πει οτι δεν ειχαν.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 1
          106_4_ever last edited by

          Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
          το saxo 1.1 όπως και όλη η σειρά 106, saxo από 954cc μέχρι 1600cc είχαν ίδια φιλοσοφία ανάρτησης.. άλλα απλά είχαν αντιστρ άλλα όχι... γι'αυτό μάλλον δε σου άρεσε... κατά τ' άλλα αν είχες οδηγήσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ακόμα και το saxo 1.1 της θείας (και δε στο έδωσε απλώς για τα ψώνια) και προσπερνούσες τις μεγάλες κλίσεις στις στροφές λόγω έλλειψης αντιστρ μπρος-πίσω, θα ανακάλυπτες ακόμα και στοιχεία υπερστροφικότητας στις εξόδους λόγω παθ 4διευθ... όσο για άνεση στο πίσω κάθισμα ασύγκριτη σε σχέση με σημερινά ας πούμε colt.. αυτά

          σε μενα το λες ρε φιλε???τι ΠΡΑΓΑΜΤΙΚΑ και ?????? οχι μονο για ψωνια το πηρα (που μονο για αυτο ειναι αυτο το αυτοκινητο) αλλα το ξεσκισα στα προτυπα που κανω ολα τα peugeot μου!!!
          ειναι τοσο μα τοσο χαλαρο που σε τρομαζει αμεσως . μετα οι κλισεις του επιρεαζουν το κρατημα του σε μεγαλο βαθμο επειτα ερχεται ευκολα η υπερστροφη (οπως και στο ραλλυ) και με τις αθλια ρυθμιζμενες αναρτησεις ειναι ακομα πιο δυσκολο να το μαζεψεις .τα φρενα δεν εχουν καμια αισθηση και μεγαλο κενο και το τιμονι αν και εχει πληροφορηση μου φανηκε και ειναι αργο!!!
          οπως σου ειπα ειναι μονο για ψωνια .
          με 106 και σαξο 1,4 και vts-rallye εχει μονο κοινο σασι και δεσιματα τιποτα αλλο!! μην νομιζουμε αλλο το saxo 1.1 ΑΛΛΟ το vts!!!! εχει μεγαλη διαφορα!! δεν ειναι απλα λιγο χειροτερο ειναι αλλο αυτοκινητο στην αισθηση και παντου!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            106_4_ever last edited by

            Ο χρήστης italakias έγραψε:
            4τροχοι φεβ 1992

            πεζο 106 1.1 και 1.4 xsi

            δεν λεει πουθενα για πθητικη τετραδιευθυνση
            οποτε για να μην λεει παει να πει οτι δεν ειχαν.

            παθητικη τετραδιευθυνση δεν ειναι οι ανεξαρτητες πισω αναρτησεις οι οποιες ειναι τεχνασμα επικοινωνιακο και για αυτο λεγονται (ΠΑΘΗΤΙΚΗ) 4διευθυνση?????
            αν οχι ας με ενημερωσει καποιος
            ευχαριστω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mirage last edited by

              Ο χρήστης italakias έγραψε:
              4τροχοι φεβ 1992

              πεζο 106 1.1 και 1.4 xsi

              δεν λεει πουθενα για πθητικη τετραδιευθυνση
              οποτε για να μην λεει παει να πει οτι δεν ειχαν.

              And the donkey flies

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                drdino last edited by

                Όχι, δεν είναι.
                Η πίσω ανάρτηση εδράζεται σε ελαστικά μέρη και μπορεί να αλλάζει γωνίες υπό φορτίο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1
                  106_4_ever last edited by

                  ελα ρε το εβλεπα σε αλλα Peugeot μπροστα πανω σε στροφες αλλα ελεγα θα ειναι η γωνιες καμπερ και ετσι οπως εστριβα εβλεπα να αλλαζαν γωνιες! !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    italakias last edited by

                    Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                    4τροχοι φεβ 1992

                    πεζο 106 1.1 και 1.4 xsi

                    δεν λεει πουθενα για πθητικη τετραδιευθυνση
                    οποτε για να μην λεει παει να πει οτι δεν ειχαν.

                    παθητικη τετραδιευθυνση δεν ειναι οι ανεξαρτητες πισω αναρτησεις οι οποιες ειναι τεχνασμα επικοινωνιακο και για αυτο λεγονται (ΠΑΘΗΤΙΚΗ) 4διευθυνση?????
                    αν οχι ας με ενημερωσει καποιος
                    ευχαριστω

                    οχι ρε,παθητικη λεγεται οταν την ωρα που στριβεις τα πισω συνεμπολκ παραμοφωνονται
                    ετσι ωστε οι πισω τροχοι να γυρνανε λιγακι αντιθετα απο τους μπροστινους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      Ο χρήστης italakias έγραψε:

                      4τροχοι φεβ 1992

                      πεζο 106 1.1 και 1.4 xsi

                      δεν λεει πουθενα για πθητικη τετραδιευθυνση
                      οποτε για να μην λεει παει να πει οτι δεν ειχαν.

                      παθητικη τετραδιευθυνση δεν ειναι οι ανεξαρτητες πισω αναρτησεις οι οποιες ειναι τεχνασμα επικοινωνιακο και για αυτο λεγονται (ΠΑΘΗΤΙΚΗ) 4διευθυνση?????
                      αν οχι ας με ενημερωσει καποιος
                      ευχαριστω

                      οχι ρε,παθητικη λεγεται οταν την ωρα που στριβεις τα πισω συνεμπολκ παραμοφωνονται
                      ετσι ωστε οι πισω τροχοι να γυρνανε λιγακι αντιθετα απο τους μπροστινους.

                      κατσε τωρα γιατι με πιασατε αδιαβαστο ευκαιρια να μαθω!!!
                      και η μη παθητικη πως λειτουργει τοτε?????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        stanfromgreece last edited by

                        Η ενεργητική εννοείς; Κατά την ενεργητική τετραδιεύθηνση, όταν εσύ στρίβεις το τιμόνι προς μία κατεύθυνση, τότε οι πίσω ρόδες στρίβουν αντίθετα αλλά όχι μόνες τους,αλλά με μηχανικό σύστημα! Νομίζω είχα πετύχει ένα Mazda 626 με αυτό το σύστημα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 1
                          106_4_ever last edited by

                          το 626 ε????? δεν ειχε παθητικη κ αυτο????? καποια εγλυκλοπαιδια με αναρτησεις καποιος ρε παιδια!!!! στο θεμα αυτο μαθαινω απο οτι μου λεει ο καθε μαστορας και απο εδω και απο εκει!!1

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            καλα εκει εστριβαν τοσο πολυ οι πισω που αποδειχτικε επικυνδινο σε δυσκολες καταστασεις.
                            γιαυτο και η τεραδιευθυνση δεν επιασε ποτε.

                            τα περιοδικα μαλιστα λενε για τα απλα αμαξια σαν τα δικα μας.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              drdino last edited by

                              Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                              το 626 ε????? δεν ειχε παθητικη κ αυτο????? καποια εγλυκλοπαιδια με αναρτησεις καποιος ρε παιδια!!!! στο θεμα αυτο μαθαινω απο οτι μου λεει ο καθε μαστορας και απο εδω και απο εκει!!1

                              Ξεκίνα από αυτό το θέμα:
                              http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=14187

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stanfromgreece last edited by

                                Έχει άρθρο στην wikipedia...αλλά είναι στα αγγλικά... βάλτο στο google και θα βρείς!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                  το 626 ε????? δεν ειχε παθητικη κ αυτο????? καποια εγλυκλοπαιδια με αναρτησεις καποιος ρε παιδια!!!! στο θεμα αυτο μαθαινω απο οτι μου λεει ο καθε μαστορας και απο εδω και απο εκει!!1

                                  Ξεκίνα από αυτό το θέμα:
                                  http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=6&t=14187

                                  ευχαριστω

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gez last edited by

                                    Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                                    το saxo 1.1 όπως και όλη η σειρά 106, saxo από 954cc μέχρι 1600cc είχαν ίδια φιλοσοφία ανάρτησης.. άλλα απλά είχαν αντιστρ άλλα όχι... γι'αυτό μάλλον δε σου άρεσε... κατά τ' άλλα αν είχες οδηγήσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ακόμα και το saxo 1.1 της θείας (και δε στο έδωσε απλώς για τα ψώνια) και προσπερνούσες τις μεγάλες κλίσεις στις στροφές λόγω έλλειψης αντιστρ μπρος-πίσω, θα ανακάλυπτες ακόμα και στοιχεία υπερστροφικότητας στις εξόδους λόγω παθ 4διευθ... όσο για άνεση στο πίσω κάθισμα ασύγκριτη σε σχέση με σημερινά ας πούμε colt.. αυτά

                                    σε μενα το λες ρε φιλε???τι ΠΡΑΓΑΜΤΙΚΑ και ?????? οχι μονο για ψωνια το πηρα (που μονο για αυτο ειναι αυτο το αυτοκινητο) αλλα το ξεσκισα στα προτυπα που κανω ολα τα peugeot μου!!!
                                    ειναι τοσο μα τοσο χαλαρο που σε τρομαζει αμεσως . μετα οι κλισεις του επιρεαζουν το κρατημα του σε μεγαλο βαθμο επειτα ερχεται ευκολα η υπερστροφη (οπως και στο ραλλυ) και με τις αθλια ρυθμιζμενες αναρτησεις ειναι ακομα πιο δυσκολο να το μαζεψεις .τα φρενα δεν εχουν καμια αισθηση και μεγαλο κενο και το τιμονι αν και εχει πληροφορηση μου φανηκε και ειναι αργο!!!
                                    οπως σου ειπα ειναι μονο για ψωνια .
                                    με 106 και σαξο 1,4 και vts-rallye εχει μονο κοινο σασι και δεσιματα τιποτα αλλο!! μην νομιζουμε αλλο το saxo 1.1 ΑΛΛΟ το vts!!!! εχει μεγαλη διαφορα!! δεν ειναι απλα λιγο χειροτερο ειναι αλλο αυτοκινητο στην αισθηση και παντου!

                                    Η τελειωμενα αμορτισερ-ρουλεμαν-μπροστινο συστημα ή λαστιχα που δεν ξερουν και τα ιδια τι ειναι η λαθος επιλογη αμορτισερ αν εχουν μπει αλλα. Το αμαξι ειναι πολυ ενταξει ακομα και το 1000ρι και ολα ειχαν παθ. τετραδιευθηνση
                                    Saxo,ZX,Xsara,Xantia
                                    106,206,306,406
                                    Italakia στην παθητικη τετραδιευθηνση οι πισω τροχοι στριβουν οπως οι μπροστινοι οχι αντιθετα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
                                      το 626 ε????? δεν ειχε παθητικη κ αυτο????? καποια εγλυκλοπαιδια με αναρτησεις καποιος ρε παιδια!!!! στο θεμα αυτο μαθαινω απο οτι μου λεει ο καθε μαστορας και απο εδω και απο εκει!!1

                                      Ενεργητικη ηταν στο 626 αν δεν κανω λαθος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • I
                                        italakias last edited by

                                        Ο χρήστης GeZ έγραψε:
                                        Το αμαξι ειναι πολυ ενταξει ακομα και το 1000ρι και ολα ειχαν παθ. τετραδιευθηνση
                                        Saxo,ZX,Xsara,Xantia
                                        106,206,306,406
                                        Italakia στην παθητικη τετραδιευθηνση οι πισω τροχοι στριβουν οπως οι μπροστινοι οχι αντιθετα

                                        αν εστριβαν οπως οι μπροστινοι θα πηγαινε σαν καβουρας το αμαξι.
                                        οι μπροστα ας πουμε στριβουν αριστερα και οι πισω δεξια για να βοηθησουν λιγο.
                                        ακομα και οι μεγαλες νταλικες αν εχεις παρατηρησει οι πισωτροχοι στριβουν εντελως αντιθετα απο τους μπροστα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jimdenin last edited by

                                          Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                                          το saxo 1.1 όπως και όλη η σειρά 106, saxo από 954cc μέχρι 1600cc είχαν ίδια φιλοσοφία ανάρτησης.. άλλα απλά είχαν αντιστρ άλλα όχι... γι'αυτό μάλλον δε σου άρεσε... κατά τ' άλλα αν είχες οδηγήσει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ακόμα και το saxo 1.1 της θείας (και δε στο έδωσε απλώς για τα ψώνια) και προσπερνούσες τις μεγάλες κλίσεις στις στροφές λόγω έλλειψης αντιστρ μπρος-πίσω, θα ανακάλυπτες ακόμα και στοιχεία υπερστροφικότητας στις εξόδους λόγω παθ 4διευθ... όσο για άνεση στο πίσω κάθισμα ασύγκριτη σε σχέση με σημερινά ας πούμε colt.. αυτά

                                          σε μενα το λες ρε φιλε???τι ΠΡΑΓΑΜΤΙΚΑ και ?????? οχι μονο για ψωνια το πηρα (που μονο για αυτο ειναι αυτο το αυτοκινητο) αλλα το ξεσκισα στα προτυπα που κανω ολα τα peugeot μου!!!
                                          ειναι τοσο μα τοσο χαλαρο που σε τρομαζει αμεσως . μετα οι κλισεις του επιρεαζουν το κρατημα του σε μεγαλο βαθμο επειτα ερχεται ευκολα η υπερστροφη (οπως και στο ραλλυ) και με τις αθλια ρυθμιζμενες αναρτησεις ειναι ακομα πιο δυσκολο να το μαζεψεις .τα φρενα δεν εχουν καμια αισθηση και μεγαλο κενο και το τιμονι αν και εχει πληροφορηση μου φανηκε και ειναι αργο!!!
                                          οπως σου ειπα ειναι μονο για ψωνια .
                                          με 106 και σαξο 1,4 και vts-rallye εχει μονο κοινο σασι και δεσιματα τιποτα αλλο!! μην νομιζουμε αλλο το saxo 1.1 ΑΛΛΟ το vts!!!! εχει μεγαλη διαφορα!! δεν ειναι απλα λιγο χειροτερο ειναι αλλο αυτοκινητο στην αισθηση και παντου!

                                          Η αλήθεια είναι ότι 1η φορά ακούω παράπονα για το κράτημα του Σάξο. Όπως και να έχει επειδή έθιξες το ζήτημα της ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων λόγω του Γκόλφ η ιστορία όλων αυτών των γαλλικών της δεκαετίας του 90 αλλά επιπλέον κατ'εμέ και των Άλφα 145/146, Δέλτα της τότε εποχής είναι απόδειξη ότι δεν χρειάζεται να τρέχουμε σώνει και καλά στους πολλαπλούς συνδέσμους.
                                          Επίσης ενάς λόγος επιπλέον:
                                          Δεν έχω μπεί στην νέα Σιτροέν C5 ούτε έχω επαφή με κάποιο γνωστό μου άτομο που να είναι κάτοχος της. Απλά μου κάνει εντύπωση οτι τα περισσότερα περιοδικά ενώ το μοντέλο με την μεταλλική ανάρτηση έχει τον κορυφαίο συνδυασμό στην αρχιτεκτονική του - διπλά ψαλίδια εμπρός/πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω- το έχουν όχι σαν κάτι ιδιαίτερο στην οδική του συμπεριφορά. Αναρωτιέμαι μήπως απο τότε που μπήκαν στα αυτοκίνητα τα ηλεκτρονικά συστήματα ευστάθειας μήπως οι εταιρίες-δεν λέω φυσικά όλες- κάπου έχουν την γεωμετρία των αναρτήσεων στα μοντέλα τους, ως δευτερεύον παράγοντα για την ενεργητική ασφάλεια τους; Απλά το θέτω ως ερώτημα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            106_4_ever last edited by

                                            στο σαξο 1,1 ναι πολλα παραπονα ! αν πας σε ιδιοκτητες των 1,4 και των σαξοραλλων που οδηγησαν τα 1,1 106-σαξο θα δεις τι θα σου πουν. εχει πολυ μαλακες ρυθμισεις και δεν εχει αντιστρεπτικες κατι που στον χαρακτηρα κια την γεωμετρια της αναρτησης του σαξο ειναι απαραιτητο !! δεν ειναι σε καμια των περιπτωσεων για μαγκές αλλιως γινεται επικυνδυνο .Ξερω τι σου λεω! ειναι αυτοκινητο βολτας με ανεξαρτητη αναρτηση πισω! ΑΥΤΟ.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 39
                                            • 40
                                            • 182
                                            • 183
                                            • 38 / 183
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr