-
Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.
-
Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.
-
Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.
-
Πολύ καλή κίνηση για την μείωση της τιμής!!!
Άντε να οργανώσουμε το επόμενο track-day τώρα!!!:D
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Άντε να οργανώσουμε το επόμενο track-day τώρα!!!:DΑααααα , είπαμε! Μετά την ανακατασκευή!
-
Τώρα...τώρα!!! Θα μας βάλει script ο kyan για να αλλάζει συνέχεια η ημερομηνία διενέργειας του TD III!!!
-
Επαναδιατυπώνω παλιά αιτήματα, όχι μόνο δικά μου πιστεύω:
'Επιπρόσθετα αυτό που νομίζω ότι προέχει του ηλεκροφωτισμού της πίστας είναι η αγορά 10-15 συστημάτων μερικής και ολικής χρονομέτρησης (πχ http://www.alfano-usa.com ) και η τοποθέτηση των αντίστοιχων μαγνητικών ταινιών στον τάπητα. Τα συστήματα αυτά είναι χαμηλού κόστους και θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση στους ιδιώτες χρήστες της πίστας έναντι μικρού αντιτίμου. Και βέβαια απαραίτητα είναι και τα προφανή:
-Ένα κομπρεσέρ αέρα και 2-3 φορητά πιεσόμετρα ακριβείας τα οποία θα βρίσκονται μονίμως εκεί και θα είναι διαθέσιμα προς χρήση σε όποιον τα ζητήσει χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.
-Ένα διάγραμμα της πίστας με αποτύπωση των αγωνιστικών γραμμών και κάποιων ενδεικτικών ταχυτήτων, σχέσης μετάδοσης και χρόνων (ίσως και εγκάρσιων και διαμηκών δυνάμεων επιτάχυνσης ) σε καίρια σημεία της πίστας για συνήθη μαμά αυτοκίνητα 5-6 κατηγοριών, πχ Renault Clio 1.4, Toyota Corolla 1.6, Peugeto 106 Rallye, Seat Toledo 1.8 20v, Audi TT 225, Honda Civic Type-R, Subaru Impreza STi. '
Μήπως? Λέω ... Μήπως θα γινόταν πέραν των λοιπών οικονομοτεχνικών να γίνει κάτι και με αυτά?
Ευτύχης
-
Παιδιά αν κατάλαβα καλά,στη πίστα ισχύει το χυμα στο κύμα,
δηλαδή είμαι εγω με το Lada και απο πίσω μου έρχεται το αγωνιστικο με χίλια,ενω με κλείνει η νεα ferrari,αν γίνει ατύχημα ποιος πληρώνει;
Γιατι υποπτεύομαι οτι σε περίπτωση ατυχήματος η ασφαλιστική μου θα μου πει: 'αλέκο πόσοοοο;;!!' -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Παιδιά αν κατάλαβα καλά,στη πίστα ισχύει το χυμα στο κύμα,
δηλαδή είμαι εγω με το Lada και απο πίσω μου έρχεται το αγωνιστικο με χίλια,ενω με κλείνει η νεα ferrari,αν γίνει ατύχημα ποιος πληρώνει;
Γιατι υποπτεύομαι οτι σε περίπτωση ατυχήματος η ασφαλιστική μου θα μου πει: 'αλέκο πόσοοοο;;!!'Η ασφαλιστική σου ΔΕΝ σε καλύπτει,έτσι κι αλλοιώς, στην οποιαδήποτε πίστα!
Για να συμβεί αυτό που λές είναι δύσκολο,αφου τα αυτοκίνητα μπαίνουν με διαφορά περίπου 300 μέτρα το ένα απο το άλλο!!Αν τώρα υπάρχει Ferrari στην πίστα...και θελήσεις να την κλείσεις... .. μάλλον θα πάρεις μαύρη σημαία!!!
Η πίστα μπορεί να πάσχει απο υποδομή και προώθηση...αλλά σε τέτοια πράγματα δεν αστειεύονται!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η ασφαλιστική σου ΔΕΝ σε καλύπτει,έτσι κι αλλοιώς, στην οποιαδήποτε πίστα!
Για να συμβεί αυτό που λές είναι δύσκολο,αφου τα αυτοκίνητα μπαίνουν με διαφορά περίπου 300 μέτρα το ένα απο το άλλο!!Αν τώρα υπάρχει Ferrari στην πίστα...και θελήσεις να την κλείσεις... .. μάλλον θα πάρεις μαύρη σημαία!!!
Η πίστα μπορεί να πάσχει απο υποδομή και προώθηση...αλλά σε τέτοια πράγματα δεν αστειεύονται!!
Mε διαφορά 300 μέτρων μπάινουν,αλλά το δικό μου θα το φτάσουν στον δεύτερο γύρο
Φυσικά δεν θα κλεισω την φεράρι,αλλά πες οτι δεν κανω εγω την μαλακία και την κανει ο αλλος,μετά τι γίνεται;Σφαζόμαστε;Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη σχετική; -
Υπάρχουν επιβλέποντες!!Οπότε όποιος την κάνει την μ@@@@@α θα βγει απο την πίστα!!
-
kouk,το ερωτημα μου δεν ειναι αν οι επιβλεποντες ειναι καλοι ή όχι,αλλά όταν ερθει η κούφια ώρα τι θα γίνει,πέρα απο το να έρθουν οι οδηγοί στα χέρια!
-
Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
Επαναδιατυπώνω παλιά αιτήματα, όχι μόνο δικά μου πιστεύω:'Επιπρόσθετα αυτό που νομίζω ότι προέχει του ηλεκροφωτισμού της πίστας είναι η αγορά 10-15 συστημάτων μερικής και ολικής χρονομέτρησης (πχ http://www.alfano-usa.com ) και η τοποθέτηση των αντίστοιχων μαγνητικών ταινιών στον τάπητα. Τα συστήματα αυτά είναι χαμηλού κόστους και θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση στους ιδιώτες χρήστες της πίστας έναντι μικρού αντιτίμου. Και βέβαια απαραίτητα είναι και τα προφανή:
-Ένα κομπρεσέρ αέρα και 2-3 φορητά πιεσόμετρα ακριβείας τα οποία θα βρίσκονται μονίμως εκεί και θα είναι διαθέσιμα προς χρήση σε όποιον τα ζητήσει χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.
-Ένα διάγραμμα της πίστας με αποτύπωση των αγωνιστικών γραμμών και κάποιων ενδεικτικών ταχυτήτων, σχέσης μετάδοσης και χρόνων (ίσως και εγκάρσιων και διαμηκών δυνάμεων επιτάχυνσης ) σε καίρια σημεία της πίστας για συνήθη μαμά αυτοκίνητα 5-6 κατηγοριών, πχ Renault Clio 1.4, Toyota Corolla 1.6, Peugeto 106 Rallye, Seat Toledo 1.8 20v, Audi TT 225, Honda Civic Type-R, Subaru Impreza STi. '
Μήπως? Λέω ... Μήπως θα γινόταν πέραν των λοιπών οικονομοτεχνικών να γίνει κάτι και με αυτά?
Ευτύχης
Καταρχην να πω ενα μπραβο για τις μειωσεις στις τιμες...
Δευτερον να πω οτι συμφωνω απολυτα με την τοποθετηση του φιλου επανω...Η αγορα των συστηματων χρονομετρησης ειναι κατι που πρεπει να γινει κ θα βοηθουσε παρα πολυ για ασφαλη συμπερασματα περι του γυρου πιστας...
Το κοστος ειναι πολυ μεγαλο????Χρειαζεται πολυ δουλεια για να τοποθετηθει κατι τετοιο?? -
Μια πρόταση που έχω να κάνω εγώ είναι να σηματοδοτηθούν με κώνους κάποια σημαντικά σημεία στις στροφές (αρχή φρεναρίσματος στο περίπου (*), σημείο εισόδου, κορυφή κτλ) ειδικά στην Κ1 που είναι μάλλον η πιο δύσκολη για να βρεις αυτά τοα σημεία μόνος σου. Κώνοι θα πρέπει να υπάρχουν ένα κάρο ελέω SafeTrack και πιστεύω πως η σηματοδότηση αυτή είναι υπόθεση 5 λεπτών. Μετά κάποιος με αγωνιστική εμπειρία από το φόρουμ μπορεί να εξηγήσει στους υπόλοιπους τη σημασία του κάθε κώνου, μαζί με λίγα λόγια για τη θεωρία της αγωνιστικής οδήγησης γενικότερα.
(*) Και για να σας προλάβω για το σημείο φρεναρίσματος, προφανώς και διαφέρει ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε αυτοκινήτου, όμως ο κώνος μπορεί να στηθεί με βάση τις δυνατότητες ενός συνηθισμένου αυτοκινήτου δρόμου με νορμάλ ελαστικά και να χρησιμοποιηθεί από οδηγούς πιο γρήγορων αυτοκινήτων ως 'σημείο αναφοράς'.
-
Ο χρήστης manoliss έγραψε:
Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.Για τα 4κινητα τι τιμη ισχυει???
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.
Για τα 4κινητα τι τιμη ισχυει???
Εφοσον ειναι ιδιωτικα,δεν νομιζω να αλλαζει η τιμη των 40Ε....
-
πριν τις νεες τιμες αν θυμαμαι καλα ηταν 50 ευρο για τα ιδιωτικα αυτοκινητα και 65 για τα ιδιωτικα 4κινητα...
-
4κινητα SUV κ off-rοad ή S3 πχ?
-
Όλα τα συστήματα μετάδοσης κίνησης πληρώνουν το ίδιο. 40 Eυρό. (αντί 55 τα δικήνητα και 65 τα τετρακίνητα που ίσχυε παλιά).
Όσο για συστήματα χρονομέτρησης και... λαγούς με πετραχήλια, εδώ είναι που πρέπει να σημειώσω το: «εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι...».
Ψυχραιμία παιδιά.
N.T. -
Πιστεύω πως θα πρέπει σε αυτούς που χρωστάνε στην πίστα των Μεγάρων να τους απαγορεύεται η είσοδος.
Οι άλλοι που εκπληρώνουν πάντα στο ακέραιο τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, νομίζω πως μπορούν να ζητήσουν ευγενικά αέρα για τα λάστιχα τους και ένα χρονόμετρο.
Η έννοιες της πίστας και της χρονομέτρησης πάνε δίπλα δίπλα, δεν είναι παραλογισμός να επιθυμεί κάποιος να υπάρχουν χρονόμετρα στα Μέγαρα.
Μέγαρα για όλους!