Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μέγαρα για όλους!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Μέγαρα για όλους!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    25
    65
    64
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      manoliss last edited by

      Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manoliss last edited by

        Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          manoliss last edited by

          Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cmarin last edited by

            Πολύ καλή κίνηση για την μείωση της τιμής!!!

            Άντε να οργανώσουμε το επόμενο track-day τώρα!!!:D

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              techadmin admin last edited by

              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
              Άντε να οργανώσουμε το επόμενο track-day τώρα!!!:D

              Αααααα , είπαμε! Μετά την ανακατασκευή!

              1 Reply Last reply Reply Quote 4
              • K
                kouk last edited by

                Τώρα...τώρα!!! Θα μας βάλει script ο kyan για να αλλάζει συνέχεια η ημερομηνία διενέργειας του TD III!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • T
                  techadmin admin last edited by

                  Επαναδιατυπώνω παλιά αιτήματα, όχι μόνο δικά μου πιστεύω:

                  'Επιπρόσθετα αυτό που νομίζω ότι προέχει του ηλεκροφωτισμού της πίστας είναι η αγορά 10-15 συστημάτων μερικής και ολικής χρονομέτρησης (πχ http://www.alfano-usa.com ) και η τοποθέτηση των αντίστοιχων μαγνητικών ταινιών στον τάπητα. Τα συστήματα αυτά είναι χαμηλού κόστους και θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση στους ιδιώτες χρήστες της πίστας έναντι μικρού αντιτίμου. Και βέβαια απαραίτητα είναι και τα προφανή:

                  -Ένα κομπρεσέρ αέρα και 2-3 φορητά πιεσόμετρα ακριβείας τα οποία θα βρίσκονται μονίμως εκεί και θα είναι διαθέσιμα προς χρήση σε όποιον τα ζητήσει χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.

                  -Ένα διάγραμμα της πίστας με αποτύπωση των αγωνιστικών γραμμών και κάποιων ενδεικτικών ταχυτήτων, σχέσης μετάδοσης και χρόνων (ίσως και εγκάρσιων και διαμηκών δυνάμεων επιτάχυνσης ) σε καίρια σημεία της πίστας για συνήθη μαμά αυτοκίνητα 5-6 κατηγοριών, πχ Renault Clio 1.4, Toyota Corolla 1.6, Peugeto 106 Rallye, Seat Toledo 1.8 20v, Audi TT 225, Honda Civic Type-R, Subaru Impreza STi. '

                  Μήπως? Λέω ... Μήπως θα γινόταν πέραν των λοιπών οικονομοτεχνικών να γίνει κάτι και με αυτά?

                  Ευτύχης

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Παιδιά αν κατάλαβα καλά,στη πίστα ισχύει το χυμα στο κύμα,
                    δηλαδή είμαι εγω με το Lada και απο πίσω μου έρχεται το αγωνιστικο με χίλια,ενω με κλείνει η νεα ferrari,αν γίνει ατύχημα ποιος πληρώνει;
                    Γιατι υποπτεύομαι οτι σε περίπτωση ατυχήματος η ασφαλιστική μου θα μου πει: 'αλέκο πόσοοοο;;!!'

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • K
                      kouk last edited by

                      Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                      Παιδιά αν κατάλαβα καλά,στη πίστα ισχύει το χυμα στο κύμα,
                      δηλαδή είμαι εγω με το Lada και απο πίσω μου έρχεται το αγωνιστικο με χίλια,ενω με κλείνει η νεα ferrari,αν γίνει ατύχημα ποιος πληρώνει;
                      Γιατι υποπτεύομαι οτι σε περίπτωση ατυχήματος η ασφαλιστική μου θα μου πει: 'αλέκο πόσοοοο;;!!'

                      Η ασφαλιστική σου ΔΕΝ σε καλύπτει,έτσι κι αλλοιώς, στην οποιαδήποτε πίστα!
                      Για να συμβεί αυτό που λές είναι δύσκολο,αφου τα αυτοκίνητα μπαίνουν με διαφορά περίπου 300 μέτρα το ένα απο το άλλο!!

                      Αν τώρα υπάρχει Ferrari στην πίστα...και θελήσεις να την κλείσεις... .. μάλλον θα πάρεις μαύρη σημαία!!!

                      Η πίστα μπορεί να πάσχει απο υποδομή και προώθηση...αλλά σε τέτοια πράγματα δεν αστειεύονται!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        tiger last edited by

                        Ο χρήστης kouk έγραψε:
                        Η ασφαλιστική σου ΔΕΝ σε καλύπτει,έτσι κι αλλοιώς, στην οποιαδήποτε πίστα!
                        Για να συμβεί αυτό που λές είναι δύσκολο,αφου τα αυτοκίνητα μπαίνουν με διαφορά περίπου 300 μέτρα το ένα απο το άλλο!!

                        Αν τώρα υπάρχει Ferrari στην πίστα...και θελήσεις να την κλείσεις... .. μάλλον θα πάρεις μαύρη σημαία!!!

                        Η πίστα μπορεί να πάσχει απο υποδομή και προώθηση...αλλά σε τέτοια πράγματα δεν αστειεύονται!!

                        Mε διαφορά 300 μέτρων μπάινουν,αλλά το δικό μου θα το φτάσουν στον δεύτερο γύρο
                        Φυσικά δεν θα κλεισω την φεράρι,αλλά πες οτι δεν κανω εγω την μαλακία και την κανει ο αλλος,μετά τι γίνεται;Σφαζόμαστε;Δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη σχετική;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kouk last edited by

                          Υπάρχουν επιβλέποντες!!Οπότε όποιος την κάνει την μ@@@@@α θα βγει απο την πίστα!!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tiger last edited by

                            kouk,το ερωτημα μου δεν ειναι αν οι επιβλεποντες ειναι καλοι ή όχι,αλλά όταν ερθει η κούφια ώρα τι θα γίνει,πέρα απο το να έρθουν οι οδηγοί στα χέρια!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bagus last edited by

                              Ο χρήστης ebotonakis έγραψε:
                              Επαναδιατυπώνω παλιά αιτήματα, όχι μόνο δικά μου πιστεύω:

                              'Επιπρόσθετα αυτό που νομίζω ότι προέχει του ηλεκροφωτισμού της πίστας είναι η αγορά 10-15 συστημάτων μερικής και ολικής χρονομέτρησης (πχ http://www.alfano-usa.com ) και η τοποθέτηση των αντίστοιχων μαγνητικών ταινιών στον τάπητα. Τα συστήματα αυτά είναι χαμηλού κόστους και θα μπορούσαν να είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση στους ιδιώτες χρήστες της πίστας έναντι μικρού αντιτίμου. Και βέβαια απαραίτητα είναι και τα προφανή:

                              -Ένα κομπρεσέρ αέρα και 2-3 φορητά πιεσόμετρα ακριβείας τα οποία θα βρίσκονται μονίμως εκεί και θα είναι διαθέσιμα προς χρήση σε όποιον τα ζητήσει χωρίς πρόσθετη επιβάρυνση.

                              -Ένα διάγραμμα της πίστας με αποτύπωση των αγωνιστικών γραμμών και κάποιων ενδεικτικών ταχυτήτων, σχέσης μετάδοσης και χρόνων (ίσως και εγκάρσιων και διαμηκών δυνάμεων επιτάχυνσης ) σε καίρια σημεία της πίστας για συνήθη μαμά αυτοκίνητα 5-6 κατηγοριών, πχ Renault Clio 1.4, Toyota Corolla 1.6, Peugeto 106 Rallye, Seat Toledo 1.8 20v, Audi TT 225, Honda Civic Type-R, Subaru Impreza STi. '

                              Μήπως? Λέω ... Μήπως θα γινόταν πέραν των λοιπών οικονομοτεχνικών να γίνει κάτι και με αυτά?

                              Ευτύχης

                              Καταρχην να πω ενα μπραβο για τις μειωσεις στις τιμες...
                              Δευτερον να πω οτι συμφωνω απολυτα με την τοποθετηση του φιλου επανω...Η αγορα των συστηματων χρονομετρησης ειναι κατι που πρεπει να γινει κ θα βοηθουσε παρα πολυ για ασφαλη συμπερασματα περι του γυρου πιστας...
                              Το κοστος ειναι πολυ μεγαλο????Χρειαζεται πολυ δουλεια για να τοποθετηθει κατι τετοιο??

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Μια πρόταση που έχω να κάνω εγώ είναι να σηματοδοτηθούν με κώνους κάποια σημαντικά σημεία στις στροφές (αρχή φρεναρίσματος στο περίπου (*), σημείο εισόδου, κορυφή κτλ) ειδικά στην Κ1 που είναι μάλλον η πιο δύσκολη για να βρεις αυτά τοα σημεία μόνος σου. Κώνοι θα πρέπει να υπάρχουν ένα κάρο ελέω SafeTrack και πιστεύω πως η σηματοδότηση αυτή είναι υπόθεση 5 λεπτών. Μετά κάποιος με αγωνιστική εμπειρία από το φόρουμ μπορεί να εξηγήσει στους υπόλοιπους τη σημασία του κάθε κώνου, μαζί με λίγα λόγια για τη θεωρία της αγωνιστικής οδήγησης γενικότερα.

                                (*) Και για να σας προλάβω για το σημείο φρεναρίσματος, προφανώς και διαφέρει ανάλογα με τις δυνατότητες του κάθε αυτοκινήτου, όμως ο κώνος μπορεί να στηθεί με βάση τις δυνατότητες ενός συνηθισμένου αυτοκινήτου δρόμου με νορμάλ ελαστικά και να χρησιμοποιηθεί από οδηγούς πιο γρήγορων αυτοκινήτων ως 'σημείο αναφοράς'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  thodwris last edited by

                                  Ο χρήστης manoliss έγραψε:
                                  Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.

                                  Για τα 4κινητα τι τιμη ισχυει???

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • B
                                    bagus last edited by

                                    Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

                                    Μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νέου τμήματος της Αττικής Οδού με κατεύθυνση προς Ελευσίνα, το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων είναι, πλέον, στην κυριολεξία σε απόσταση αναπνοής από την πρωτεύουσα. Η Safetrack ΑΕ, ευθυγραμμιζόμενη με τη γενικότερη ανανέωση, αναγγέλλει νέες τιμές για όσους ενδιαφέρονται να χρησιμοποιήσουν το αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων με το ιδιωτικό ή το αγωνιστικό τους αυτοκίνητο. 40 ευρώ είναι το κόστος για τα ιδιωτικά αυτοκίνητα, 50 ευρώ για τα αγωνιστικά (ενιαία, cup και κατηγορίας Ν), 65 ευρώ για αυτοκίνητα των κατηγοριών Α, Ε και τύπου BTCC και 120 ευρώ για τα μονοθέσια Formula 3. Οι παραπάνω τιμές ισχύουν, όπως και τα προηγούμενα χρόνια, για ολόκληρη την ημέρα.

                                    Για τα 4κινητα τι τιμη ισχυει???

                                    Εφοσον ειναι ιδιωτικα,δεν νομιζω να αλλαζει η τιμη των 40Ε....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      thodwris last edited by

                                      πριν τις νεες τιμες αν θυμαμαι καλα ηταν 50 ευρο για τα ιδιωτικα αυτοκινητα και 65 για τα ιδιωτικα 4κινητα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xtkz last edited by

                                        4κινητα SUV κ off-rοad ή S3 πχ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                        • I
                                          ivan last edited by

                                          Όλα τα συστήματα μετάδοσης κίνησης πληρώνουν το ίδιο. 40 Eυρό. (αντί 55 τα δικήνητα και 65 τα τετρακίνητα που ίσχυε παλιά).
                                          Όσο για συστήματα χρονομέτρησης και... λαγούς με πετραχήλια, εδώ είναι που πρέπει να σημειώσω το: «εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι...».
                                          Ψυχραιμία παιδιά.
                                          N.T.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cavallino last edited by

                                            Πιστεύω πως θα πρέπει σε αυτούς που χρωστάνε στην πίστα των Μεγάρων να τους απαγορεύεται η είσοδος.
                                            Οι άλλοι που εκπληρώνουν πάντα στο ακέραιο τις οικονομικές τους υποχρεώσεις, νομίζω πως μπορούν να ζητήσουν ευγενικά αέρα για τα λάστιχα τους και ένα χρονόμετρο.
                                            Η έννοιες της πίστας και της χρονομέτρησης πάνε δίπλα δίπλα, δεν είναι παραλογισμός να επιθυμεί κάποιος να υπάρχουν χρονόμετρα στα Μέγαρα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr