-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αν ήταν έτσι τα σούπερκαρς θα ήταν όλα τετρακίνητα. Τα μισά είναι όμως, τα άλλα μισά όχι! Τα τετρακίνητα είναι πιο εύκολα ως ένα σημείο και μετά είναι απρόβλεπτα εντελώς! Όταν χαθεί το τετρακίνητο δεν ξέρεις αν θα χάσει κώλο, μούρη ή τα τέσσερα! Εγώ προσωπικά δεν τα γουστάρω, αλλά αυτό είναι θέμα προτίμησης. Και τα λέω μετά από χρόνια με τετρακίνητο...Δράττομαι της ευκαιρίας του λογισμού σου και θα σου πω κάτι που έλεγαν, την εποχή που παρουσίαζαν το 2002 την 156GTA. Έλεγαν λοιπόν ότι το πιο εύκολα προβλέψιμο στο όριο και πέρα από αυτό είναι ένα πισωκίνητο (όσο κι αν φαίνεται περίεργο), έπειτα το 4κίνητο και τέλος το προσθιοκίνητο.
Έλεγαν μάλιστα ότι δείτε πόσοι καλοί οδηγοί πισωκίνητων και 4κίνητων υπάρχουν, ενώ αυτοί των προσθιοκίνητων σπανίζουν. Και αυτό είναι όντως πραγματικότητα....Για αυτό και έκαναν τότε ειδικά σεμινάρια για το πως πρέπει να οδηγηθεί η 156GTA για να πάει γρήγορα. Κλείνω την παρένθεση. -
Φίλτατε Busso, η προσωπική μου εμπειρία αλλά και αυτή του πατρός μου ως πρώην οδηγού αγώνων λέει ότι τα πισωκίνητα είναι σαφώς ταχύτερα και πιο σπορ αλλά και πιο δύσκολα στον χειρισμό από άσχετους. Τα τετρακίνητα είναι καλά μέχρι να τα χάσεις... μετά τα χάος! Η μπροστοκούνα έχει πολλά μειονεκτήματα αλλά είναι εντελώς ελένξιμη... πετάει μούτρα, αφήνεις το γκαζάκι! Γενικά μου αρέσει η δικίνηση αλλά αναγνωρίζω ότι η τετρακούνα έχει πολλά καλά ως προς την φιλικότητα της.
-
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/i ... rea=videos
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φίλτατε Busso, η προσωπική μου εμπειρία αλλά και αυτή του πατρός μου ως πρώην οδηγού αγώνων λέει ότι τα πισωκίνητα είναι σαφώς ταχύτερα και πιο σπορ αλλά και πιο δύσκολα στον χειρισμό από άσχετους. Τα τετρακίνητα είναι καλά μέχρι να τα χάσεις... μετά τα χάος! Η μπροστοκούνα έχει πολλά μειονεκτήματα αλλά είναι εντελώς ελένξιμη... πετάει μούτρα, αφήνεις το γκαζάκι! Γενικά μου αρέσει η δικίνηση αλλά αναγνωρίζω ότι η τετρακούνα έχει πολλά καλά ως προς την φιλικότητα της.αφηνεις γκαζι αλλα τις περισσοτερες φορες ακολουθει αμεσως μετα η υπερστροφη!!! εμενα αυτο μου συμβαινει παντα ...βεβαια παιζει ρολο το στησιμο και το μεταξονιο ...αλλα!!!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Φίλτατε Busso, η προσωπική μου εμπειρία αλλά και αυτή του πατρός μου ως πρώην οδηγού αγώνων λέει ότι τα πισωκίνητα είναι σαφώς ταχύτερα και πιο σπορ αλλά και πιο δύσκολα στον χειρισμό από άσχετους. Τα τετρακίνητα είναι καλά μέχρι να τα χάσεις... μετά τα χάος! Η μπροστοκούνα έχει πολλά μειονεκτήματα αλλά είναι εντελώς ελένξιμη... πετάει μούτρα, αφήνεις το γκαζάκι! Γενικά μου αρέσει η δικίνηση αλλά αναγνωρίζω ότι η τετρακούνα έχει πολλά καλά ως προς την φιλικότητα της.Όχι δεν ξέρω αν πρόσεξες, μιλάω για οδήγηση και έλεγχο για πέρα από τα όρια(τώρα καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ άκραια περίπτωση). Εκεί το προσθιοκίνητο στερεί κατά πολύ έναντι των άλλων λύσεων μετάδοσης.
Κατά τα λοιπά όμως ναι είναι ελέγξιμα και για αυτό επικράτησαν στα αυτοκίνητα μαζικής παραγωγής, εκεί που ο καθένας δεν είναι οδηγός αγώνων αλλά ένας οδηγός που πρέπει να μεταφέρει τον εαυτό του και τους συνεπιβάτες με ασφάλεια.
Και για να μπω και εντός θέματος, ας μην ξεχνάμε ότι οι Σκανδιναβοί ακούν πίσω κίνηση και βγάζουν σπυριά και καντήλες. Πίσω κίνηση και πάγος είναι ο χειρότερος συνδυασμός, εξού και τα αυτοκίνητα αυτών είναι προσθιοκίνητα κατά κύριο λόγω ή 4κίνητα κατά δεύτερον.
Κάθε μετάδοση έχει τα θετικά και τα αρνητικά της. Και πάντα σημασία έχει σε τι είδους κατασκευή αποσκοπεί. Κανείς δε θέλει προσθιοκίνητη Ferrari σίγουρα... ούτε κάν 4κίνητη -
Δεν διαφωνώ σε κάτι φίλε μου, έτσι είναι, απλά μη ξεχνάμε ότι ορισμένα από τα λατρεμένα μας ιταλικά αυτοκίνητα (ιταλόφιλος κι εγώ!) ήταν προσθιοκίνητα (Alfa GTV TB, Fiat Coupe 20V). Εννοείται Ferrari ΜΟΝΟ πισωκούνες! Αν δω τετρακίνητη Ferrari.. ΘΑ ΠΕΘΑΝΩ... (κατά Λαζόπουλον Ευαγγέλιον).
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Όχι δεν ξέρω αν πρόσεξες, μιλάω για οδήγηση και έλεγχο για πέρα από τα όρια(τώρα καταλαβαίνεις ότι είναι πολύ άκραια περίπτωση). Εκεί το προσθιοκίνητο στερεί κατά πολύ έναντι των άλλων λύσεων μετάδοσης.
πολύ σωστά, στο μπροστοκούνητο έχεις πιο ξεκλαθαρη εικόνα που είναι το όριο, αλλά με το 4κινητο μπορείς να κάνεις σαφώς περισσότερα άμα το περάσεις.
http://www.drivers-republic.com/dr_tv/index.cfm?videoid=124e956b8ab04fa9893dcc510b6059f8&area=videos
αν τσιμπήσεις λίγο φρένο στην αρχή (λίγο πιο νωρίς απο οτι με προσθοκίνητο) και μετά χώσεις τέρμα γκάζι γυρνάει οτιδήποτε 4x4 ΚΑΙ audi.
στο video φαίνεται ξεκάθαρα οτι μόλις του δίνει φεύγει και πολύ ελεγχόμενα μάλιστα.
AUDI vs SAAB