-
[list:3kvbywyu]Καποιος (η καπιοι) ιδιοκτητες με fiat σπευδουν με την πρωτη ευκαιρια και με μηδαμινα προβληματα να εξομοιωσουν την αξιοπιστια ως προς τα δικα τους αυτοκινητα.Ας μας πουν ποσα προβληματα εχουν βγαλει στα 150.000km και με τι κοστος, αλλα και ποσο λιπαντικο θα καταναλωναν τα μοτερ τους με λιπαντικο 0/30 [/list:u:3kvbywyu][list:3kvbywyu]Στο προβλημα του golf τωρα, ειναι υπερβολικο να μιλαμε για χρηση λιπαντικου 0/30 στην ελλαδα.Μην ψαχνετε τα αιτια στο μοτερ αλλα στο λιπαντικο.Με ενα λιπαντικο 10/40 η 5/40 φουλ συνθετικο θα λυθει το προβλημα.Και παλι ενα λιτρο καψιμο στα 10.000km ειναι τελειως φυσιολογικο για τοσο ψιλιρευστο λαδι[/list:u:3kvbywyu]
-
Ο χρήστης topmar έγραψε:
ΥΓ: ΜΑΚΗ ακούς??? To VW καίει λάδια!!!
[list:3pegf137]T ακουω, και του εδωσα του ανθρωπου την πραγματικη αιτια του προβληματος του[/list:u:3pegf137][list:3pegf137]Εσυ εχεις ακουσει για ραγισμενα καπακια σε VW (απειρων χιλιομετρων, τουρμπατων η μη) και πιστονια τρυπια στα 150 000km? [/list:u:3pegf137]
-
Πραγματικά αναρωτίεμαι τι σκέφτονται οι κύριοι αντιπρόσωποι της VW και της Audi ( υποθέτω οτι τα ίδια λάδια χρησιμοποιούν και αυτοί ) λάδια 0W - 30 στην Ελλάδα...Για -40 μέχρι 30 βαθμούς σε μια χώρα που το -10 είναι είδηση....Καλά η Aral δεν βγάζει άλλου τύπου λάδια εκτός από 0W - 30
-
Μου κανει εντυπωση το οτι δικαιολογειται καταναλωση 1Lt λαδιου στα 1000χλμ.Το ειχα δει και σε καποιο ποστ για το MR2.Καλα αγωνιστικοι κινητηρες ειναι που δουλευουν συνεχεια στα κοκκινα και καινε τοσο λαδι;
Η μονη φορα που ειχα διαβασει για τετοια καταναλωση λαδιου ηταν σε ενα αρθρο των 4Τ πριν χρονια για καποιο αγωνιστικο ( ; ) BENTLEY ( ; ) που ελεγε καθε τρια γεμισματα βενζινης να συμπληρωνεται 1 κιλο λαδι.
Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι το γραφουν για να ειναι καλυμενοι
σε καθε περιπτωση προβληματος. -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
ειναι υπερβολικο να μιλαμε για χρηση λιπαντικου 0/30 στην ελλαδα.Μην ψαχνετε τα αιτια στο μοτερ αλλα στο λιπαντικο.Φαντζομαι να εννοεις τα VW, γιατι το Astra μου δεν εχει καψει σταγονα με παρομοιο λαδι σε 8.000 χλμ.
Οσο δε για τις αν κανει το 0-30 για την Ελλαδα, τι να πω; Στην Ελλαδα δεν κανει κρυο τον χειμωνα δηλαδη; -
Και με ένα 10W - 40 μπορείς μια χαρά να περάσεις ένα χειμώνα...δεν είμαστε Σουηδία. Πάντως είναι θέμα και κινητήρα ακόμα και στρωσίματος. Όλοι οι κατασκευαστές λένε οτι υπάρχει περίπτωση να καταναλωθεί μια μικρή ποσότητα λαδιού. Η Xsara δεν έχει κάψει ούτε σταγόνα λαδιού so far αντίθετα η Corolla που είχαμε έκαιγε λάδι αβέρτα λόγω μηχανικού προβλήματος. Νομίζω είχε σχέση με τα ελατήρια αλλά δεν είμαι σίγουρος.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Και με ένα 10W - 40 μπορείς μια χαρά να περάσεις ένα χειμώνα...δεν είμαστε Σουηδία. .Σαφώς και μπορείς. Μπορείς όμως να τον περάσεις και με 0W-30. δεν είμαστε και ... Αιγυπτος, έτσι δεν είναι;
Δεν διαφωνώ μαζί σου, δεν εννοούσα ότι δεν κάνει το 10W-40, απλά εννούσα ότι κάνει και το 0W-30....Πάντως ένας κινητήρας που καίει 1 λίτρο λάδι στα 1000 km, πλησιάζει επικίνδυνα τους δίχρονους, έτσι δεν είναι;
Αλλά αμα έχεις Τεχνολογία χρόνια μπροστά από τους άλλους, μπορείς να το καταφέρεις και αυτό.
Ο πρωτος τριχρονος (ή αλλοιώς διχρο-τετράχρονος) κινητήρας του κόσμου -
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
ΥΓ: ΜΑΚΗ ακούς??? To VW καίει λάδια!!!
[list:3ng9d2c2]T ακουω, και του εδωσα του ανθρωπου την πραγματικη αιτια του προβληματος του[/list:u:3ng9d2c2][list:3ng9d2c2]Εσυ εχεις ακουσει για ραγισμενα καπακια σε VW (απειρων χιλιομετρων, τουρμπατων η μη) και πιστονια τρυπια στα 150 000km? [/list:u:3ng9d2c2]
Μάκη φίλε μου, ΧΑΛΑΡΑ.....
Εάν έβγαζε η VW κινητήρες τούρμπο με 1400cc ίσως και να είχε τέτοια προβλήματα!!
Πάντως, πλήρώνωντας κατά 30-40% φθηνότερα ένα αυτοκίνητι(βλέπε Fiat), προτιμώ να πληρώσω κάποια φθορά παραπάνω στα 150.000χλμ - εάν το κρατήσω έως τότε - και να το χαρώ στο δρόμο(ΜΟΝΟ οι κάτοχοι Ιταλικών αυτ/των ξέρουν τί πάει να πεί αυτό) παρά να πληρώσω αυτό το παραπάνω ποσό για κάτι όχι και τόσο στιβαρό και αξιόπιστο.....ΥΓ: Ρε Μάκη, μπάς και είναι τελικώς ΔΙΧΡΟΝΟΙ αυτοί οι νέοι κινητήρες VW και θέλουν διαρκώς συμπλήρωμα με λάδι??
-
Πληροφοριακά , η Delta 2.0 turbo καίει 1,5 λίτρο Aral 0 - 40 στα 7500 χλμ. και έχει κάνει 165.000 χλμ.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Πληροφοριακά , η Delta 2.0 turbo καίει 1,5 λίτρο Aral 0 - 40 στα 7500 χλμ. και έχει κάνει 165.000 χλμ.Και για τα 0W40 έχω κάποιες επιφυλάξεις μετά από τα τεστ που έχουν κάνει σε ένα Subaru στην Ολλανδία.
Ο κινητήρας όσο δουλεύεται(χμμ ακόμα κι αν δεν) φυσιολογικά φθίρεται.
Η φθορά μετριέται σε ppm=particles per million δηλ. σωματίδια μετάλλου ανα εκατομμύριο σωματιδίων λαδιού. Πόσο μόρια μετάλλου υπάρχουν δηλαδή μέσα στο λάδι.
Κάθε διαφορετικό τμήμα του κινητήρα (πιστόνι, κυλινδροκεφαλή, στροφαλοφόρος άξονας κτλ) αποτελείται ή καλύπτεται απο συγκεκριμένα μέταλλα.
Ανάλογα λοιπόν με το είδος του μετάλλου που βρίσκουμε στο λάδι καταλαβαίνουμε ποιό τμήμα του κινητήρα καταπονείται περισσότερο.
Παρακάτω παραθέτω κάποια σχόλια από ένα μέλος του αμερικάνικου forum στο οποίο συζητήθηκε η παρακάτω μελέτη .http://www.extreme-machines.nl/downloads/Olierapport.doc
Primus, thanks for that interesting test and article! I could view this site in html, and I used an online translator.
Although, the test was done on Subaru cars with turbo engines, I know now that I do not want any 0W-40 oil in my Audi engine anymore.
According to this test series, the fully synthetic 0W-40 oils resulted in 70% higher engine wear than the not fully synthetic 10W-40 reference group.
Interestingly, 5W-50 oils showed 15% lower engine wear comapared to the 10W-40 reference group, while 10W-60 showed more wear.
0W-40 showed also 50% higher lead numbers than the 10W-40, but 5W-50 did better than the 10W-40 reference group.
I like the conclusion of the article:
'Funny fact is further that the 0W/40 group is exclusively synthetic. The 10W/40 consists mainly of mineral products. This indicates that one cannot claim that synthetic oil is better, but that other factors have to be considered.'
Well, no more 0W-40 for me!Επίσης δείτε και αυτά τα τέστ:
If to compare synthetic oils, according to tests run by our car magazine 'Za Rulem' (At Stearing Wheel or Au Volant), Russian car magazine ester based oils showed considerably higher corrosivity then oils formulated mainly with PAO. To mesure weight loss of metal plates due to corrosion at 9.000 and 15.000 km it was used high temperature oxidation test (1 hour is considered as about 3.000 km). In the same table you will find shear stability. Unfortunately the procedure was not decribed: I could find only that they applied a higher temperature then 100 C (possible they used the same CEC L-14-A-93 with over 100 C and over 30 cycles).
...................................... Corrosion, g ........... Shear stability, %
Motul 300V 5W-30 ............. 7,0 ... 17,8 ............ - 9,0 ... - 3,0
Motul 8100 0W-40 ...................... 16,0 ....................... - 43,3
Shell Helix Ultra 0W-40 .................. 1,8 ....................... - 26,9
Mobil1 0W-40 ............................. 12,0 ...................... - 32,6
Castrol RS 0W-40 ......................... 7,0 ....................... - 49,5
Liqui Moly Synth. 5W-40 ................ 7,1 ....................... - 23,1
Chevron Delo-400 5W-40 ............. 10,0 ....................... - 40,0
Shell Helix Plus 10W-40 ....... 0,1 .... 8,2 .......... - 14,0 ... - 24,0
Castrol GTX5 10W-40 ......... 0,7 .... 3,3 .......... - 11,0 ... - 28,0
BP Visco 3000 10W-40 ........ 0,3 .... 6,0 ........... + 7,2 .... - 4,0
Valvoline Dura Blend ........... 3,7 ... 10,5 .......... - 25,0 ... - 27,0
Esso Ultra 10W-40 ............. 3,2 ... 11,0 .......... - 24,0 ... - 13,0
Castrol GTD 10W-40 ........... 2,0 .... 9,0 .......... - 10,0 ... - 29,0
Shell Helix Super 10W-40 .... 3,2 ... 12,0 .......... - 18,0 ... - 13,0
Liqui Moly Tour. 10W-40 ..... 5,6 ... 19,0 .......... + 12,0 ... + 41,0Επίσης και αυτόhttp://www.exclusive-auto.net/articles/general/engineoiltest.html
Σε αυτή την τελευταία μελέτη θα ήθελα να κάνω μερικές επισημάνσεις και διορθώσεις.
Καταρχήν αυτός που την πραγματοποίησε είναι ένας αυστραλός χημικός αυθεντία σε θέματα λίπανσης. Έχει συνεργαστεί στο παρελθόν με τον Ilmor στην εξέλιξη του κινητήρα της Mercedes ειδικά για το GP της αυστραλίας,με την Mobil ,Subaru και RenaultF1.
Λοιπόν πίσω στα στοιχεία της μελέτης τώρα.
Αναφέρεται στο Mobil 1 , 5W50 και όχι δεν είναι λάθος υπάρχει όντως τέτοιο λάδι της Mobil στην αυστραλία αλλά και αλλού( Αργεντινή) όπως υπάρχει Mobil 1, 5W40 στο Βέλγιο.
Εκεί όπου αναφέρεται στο ELf Ecxellium 10W50 είναι σωστός αλλά ακριβώς πιο κάτω στο ranking το αναφέρει ως Elf Excellium 10W40 που είναι λάθος . -
Ο χρήστης topmar έγραψε:
ΥΓ: ΜΑΚΗ ακούς??? To VW καίει λάδια!!!
[list:32tytqpb]T ακουω, και του εδωσα του ανθρωπου την πραγματικη αιτια του προβληματος του[/list:u:32tytqpb][list:32tytqpb]Εσυ εχεις ακουσει για ραγισμενα καπακια σε VW (απειρων χιλιομετρων, τουρμπατων η μη) και πιστονια τρυπια στα 150 000km? [/list:u:32tytqpb]
Μάκη φίλε μου, ΧΑΛΑΡΑ.....
Εάν έβγαζε η VW κινητήρες τούρμπο με 1400cc ίσως και να είχε τέτοια προβλήματα!!
Πάντως, πλήρώνωντας κατά 30-40% φθηνότερα ένα αυτοκίνητι(βλέπε Fiat), προτιμώ να πληρώσω κάποια φθορά παραπάνω στα 150.000χλμ - εάν το κρατήσω έως τότε - και να το χαρώ στο δρόμο(ΜΟΝΟ οι κάτοχοι Ιταλικών αυτ/των ξέρουν τί πάει να πεί αυτό) παρά να πληρώσω αυτό το παραπάνω ποσό για κάτι όχι και τόσο στιβαρό και αξιόπιστο.....ΥΓ: Ρε Μάκη, μπάς και είναι τελικώς ΔΙΧΡΟΝΟΙ αυτοί οι νέοι κινητήρες VW και θέλουν διαρκώς συμπλήρωμα με λάδι??
[list:32tytqpb]Κατ αρχην η VW δεν ειναι fiat για να κατασκευασει μοτερ 14αρι τουρμπατο Προτιμω ενα ραλακι το οποιο ειναι απειρως ποιο αξιοπιστο αλλα και ποιο ολοκληρωμενο αμαξι απ το punto.Βλεπεις ειναι θεμα φιλοσοφιας τοης καθε εταιριας.Τωρα απο κει και περα το μελλον θα δειξει και για τους γερμανους οπως ειπα και αλλου.Αρα, ισως, αμα, αν και τα συναφη ειναι παραμυθια.Μιλαμε για την πραγματικοτητα.Ο γερμανος σου λεει, 14αρι μοτερ τουρμο=προβληματα=ακυρο, η fiat λεει φτηνο να ναι και οτι να ναι=ο καταναλωτης επιλεγει=ο καταναλωτης κλαει(πληρωνει )Το ποιος τωρα σεβετε τον καταναλωτη σκεψου το μονος σου.[/list:u:32tytqpb][list:32tytqpb]Ακομα ομως κι αν το παρουμε ως βελτιωση ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ συγκρινιντας τα δυο μοτερ θα δεις οτι ακομα και μοτερ VAG τουρμπατα που δουλεουν σε αστρονομικες πιεσεις της ταξης των 2,5 bar ΜΟΝΙΜΑ αποδιδοντας πανω απο 300 αλογα στα 1,8 λιτρα, ποτε δεν εχει παρουσιαστει κρουσμα σε κεφαλες, μπλοκ και εμβολα.Αντιθετως οι επισημοι βελτιωτες δινουν και 2 χρονια εγγυηση [/list:u:32tytqpb][list:32tytqpb]Οταν ομως σας ρωτανε περι αξιοπιστιας να λετε την αληθεια και να αφηνετε τον κοσμο να κρινει για την αξιοπιστια των αυτοκινητων σας, δικαιολογωντας εστω απ την μερια σας τα οποια περιστατικα, και να μη λετε 'ξερεις εγω το εχω 150,000m και το αλλαζω μονο λαδια'.Μη τρελλαθουμε κι ολας[/list:u:32tytqpb]
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Πραγματικά αναρωτίεμαι τι σκέφτονται οι κύριοι αντιπρόσωποι της VW και της Audi ( υποθέτω οτι τα ίδια λάδια χρησιμοποιούν και αυτοί ) λάδια 0W - 30 στην Ελλάδα...Για -40 μέχρι 30 βαθμούς σε μια χώρα που το -10 είναι είδηση....Καλά η Aral δεν βγάζει άλλου τύπου λάδια εκτός από 0W - 30[list:1j3fob2k]Πολυ απλα.Ριχνουν το κοστος συντηρησης (οι μαγκες του μαρκετινγκ βλεπεις) το οποιο αποτελει κραχτη πριν την επιλογη του καθε αυτοκινητου, υπολογιζοντας οτι το αμαξι στο χρονο εγγυησης οσα χιλιομετρα κι αν κανει, ο κινητηρας θα εχει ακομα τις ανοχες του, ακομα κι αν λειτουργει με..........γρασσο, που λεει ο λογος.Μετα την εγγυηση, οπου θα εχει φυγει και το αμαξι απ την αντιπροσωπεια, ουδεν λαθος αναγνωριζετε και ο πελατης κλαιει με μαυρο δακρυ [/list:u:1j3fob2k]
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μου κανει εντυπωση το οτι δικαιολογειται καταναλωση 1Lt λαδιου στα 1000χλμ.Το ειχα δει και σε καποιο ποστ για το MR2.Καλα αγωνιστικοι κινητηρες ειναι που δουλευουν συνεχεια στα κοκκινα και καινε τοσο λαδι;
Η μονη φορα που ειχα διαβασει για τετοια καταναλωση λαδιου ηταν σε ενα αρθρο των 4Τ πριν χρονια για καποιο αγωνιστικο ( ; ) BENTLEY ( ; ) που ελεγε καθε τρια γεμισματα βενζινης να συμπληρωνεται 1 κιλο λαδι.
Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι το γραφουν για να ειναι καλυμενοι
σε καθε περιπτωση προβληματος.[list:2o8cy4v4]Να διαχωρισουμε ορισμενα βασικα πραγματα προς αποφυγη παρεξηγησεων.[/list:u:2o8cy4v4][list:2o8cy4v4]Οι κινητηρες (απλα και λαικα, χωριατικα που λεμε) χωριζονταο σε δυο κατηγοριες.Τους αργοστροφους και πολυστροφους.Αργοστροφοι κινητηρες ειναι αυτοι των VAG, fiat punto turbo, mercedes, κλπ κλπ.Μη σας παραξενευει το γεγονος οτι ειναι τουρμπατοι η ατμοσφαιρικοι, δεν παιζει κανεναν ρολο στον χαρακτηρισμο τους, αν ειναι δηλ πολυστροφοι η μη.Ειναι κατασκευασμενοι να βγαζουν τα αλογα χαμηλα με εμφαση στη ροπη.Συνηθως αυτοι οι κινητηρες με λογικη χρηση ιξωδους λιπαντικων, δεν καινε λαδια.Αντιθετα πολυστροφοι ειναι οι honda,toyota μεταβλητου χρονισμου, ορισμενες alfa (αναλογα με τις ρυθμισεις του κατασκευαστη) κλπ.Αυτοι οι κινητηρες ειναι σχεδιασμενοι με βαση την απολυτη ιποδυναμη και το μεγιστο στροφαρισμα.Κι εδω προκυπτουν ορισμενα 'προβληματα' (αν μπορουμε να τα πουμε προβληματα) κατασκευαστικα.Σε εναν κινητηρα πολυστροφο τα ελατηρια συνηθως ειναι χρωμιωμενα για μεγιστη αντοχη.Αυτο σημαινει ομως οτι το ελατηριο αυτο στην ουσια δεν στρωνει ποτε στον κυλινδρο, λογω της μεγαλης διαφορας λειτουργειας του κινητηρα σε τριβες απ το ρελαντι μεχρι τις 9αρες.Συν του οτι το αμαξι μπορει να δουλευει ενα μηνα στην πολη και ξαφικα μια κυριακη να δει...........σκισιμο, οπου και πρεπει να ανταπεξελθει.Επισης οι αυξημενες ταχυτητες του εμολου=αυξημενες τριβες απαιτει μεγαλυτερες ανοχες.Εκει ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ πρεπει στον κυλινδρο να περασει λαδι, να μη σταματησει δηλ το λιπαντικο στο τριτο ελατηριο του λαδιου αφηνοντας ξερα το δυο της συμπιεσης, αρα στεγνος κυλινδρος=εμβολοχιτωνια πανε περιπατο.[/list:u:2o8cy4v4][list:2o8cy4v4]Αυτοκινητα οπως ειναι το MR2 τα οποια μεινανε απο λαδι φταει καθαρα ο οδηγος απ τη στιγμη που ο κατασκευαστης το επισημαινει με μεγαλα γραμματα.Το ειπα και παλιοτερα, οπου εχουμε απαιτησεις εχουμε και καποιες θυσιες.Μν εχουμε την απαιτηση να στροφαρουμε ελεεινα και να συντηρουμε οπως ενα αργοστροφο.[/list:u:2o8cy4v4]
-
ΠΟΥΛΑ ΤΟ.
ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΑΔΙΟΥ!!!!Σε μοτέρ Ραλλί 1,6 8V έχουν δοκιμαστεί 0-30 5-40 10-40.
Το αμάξι καθημερινά δουλεύει ψηλά χωρίς έλεος.Λάδι δεν καίει στάλα μέχρι τις 7500 που το αλλάζω...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΠΟΥΛΑ ΤΟ.
ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΑΔΙΟΥ!!!!Σε μοτέρ Ραλλί 1,6 8V έχουν δοκιμαστεί 0-30 5-40 10-40.
Το αμάξι καθημερινά δουλεύει ψηλά χωρίς έλεος.Λάδι δεν καίει στάλα μέχρι τις 7500 που το αλλάζω...
0-40, οχι 0-30 λάθος
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
ΠΟΥΛΑ ΤΟ.
ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΛΑΔΙΟΥ!!!!Σε μοτέρ Ραλλί 1,6 8V έχουν δοκιμαστεί 0-30 5-40 10-40.
Το αμάξι καθημερινά δουλεύει ψηλά χωρίς έλεος.Λάδι δεν καίει στάλα μέχρι τις 7500 που το αλλάζω...
[list:2yilcotu]Οι peugeot κινητηρες απο ανεκαθεν ηταν τερατα αξιπιστιας.Αν ομως μας πει καποιος οτι εχει peugeot και καει λαδια, το πορισμα θα ειναι..........πεταξετο?Ενα η δυο η δεκα αυτοκινητα δεν βγαζουν την συνολικη εικονα.Και τα μοτερ της VAG ειναι απ τις κατηγοριες των αξιοπιστων μοτερ απο καθε πλευρα.Αρα μην τα ισωπεδωνουμε ολα[/list:u:2yilcotu]
-
Πέτα το δεν είναι λύση. Επισκέυασε το είναι λύση. Δεν ξέρω ποιες είναι οι σχέσεις σου με τα 'γατόνια' του εξουσιοδοτημένου αλλά τρίξε τους λίγο τα δόντια. Το οτι το λέει το manual δεν σημαίνει οτι ντέ και καλά αυτό πρέπει να συμβαίνει κάποιο πρόβλημα θα υπάρχει. Γιατί το Polo φίλου μου δεν καίει παρά μόνο 100 με 200 ml από αλλαγή σε αλλάγη λαδιών και το δικό σου καίει τόσο πολύ? Αμα δεν μπορούν να εντωπίσουν το πρόβλημα ας το κλείσουν το μαγαζί να πάνε να κάνουν καμιά άλλη δουλειά...Και μιλάμε για καινούργιο μοτέρ δηλαδή στα 100000 χλμ θα πρέπει να του ενσωματώσεις τεπόζιτο λαδιού με αυτή την λογική.
-
Γεια σου G60
Εδω θα πρεπει να πω και εγω 2 λογια, γιατι αρχιζουμε ξανα και ο φιλος μας ο mkiii αρχιζει να δυσανασχετει και να βαριεται!
Δεν υπαρχει ιερη αγελαδα, τελεια και παυλα!Και καταλαβαινεις οτι εννοω την λεγομενη Γερμανικη ποιοτητα!
Υπαρχουν ΚΑΙ Γερμανικα αυτοκινητα που εχουν βγει προβληματικα και Ιταλικα/Γαλλικα που δεν εχουν βγει!
Στο συγκεκριμενο θεμα μας τωρα, αν διαβασεις σε διαφορα φορουμ θα δεις οτι υπαρχουν πολλοι μα παρα πολλλοι με Γερμανικα αυτοκινητα που εχουν αυτο το προβλημα! Και δεν ειναι και λιγα αυτα τα αυτοκινητα!
Καθως και με Γιαπωνεζικα, Mitsubishi ειναι ενα παραδειγμα που ξερω απο πρωτο χερι, παραιουλα βεβαια με τα Ιταλικα και μερικα αλλα υποπτου προελευσεως!!!!;;;;
Η αστοχεια υλικων στις συγχρονες κατασκευες ειναι περιπου η ιδια σε ολες τις μαρκες, βλεπε μερικοι μεγαλοι υποκατασκευαστες που τροφοδοτουν σχεδον ολες τις αυτοκινητοβηομηχανιες με τα ιδια ανταλλακτικα, αν δεν υπαρχει βεβαια μια λαθος κατασκευη εξ αρχης, οπως οι πορτες των καινουργιων μερσεντε που σκουριαζουν λογω λανθασμενου υπολογισμου μερικων λεπτομερειων!Αυτο το τελευταιο το εχει αναγνωρισει η μερσεντε και αλλαζει τις πορτες αμεσως και χωρις φασαριες!Πολλα δυς κοστιζει στην μερσεντε αυτη η υποθεση!
Ειναι πολυ αστειο απο μερους σου να με πεισεις οτι η Alfasud μου ειναι ενα αποτυχημενο Ιταλικο σαπημι και καιει λαδια οταν η μηχανη αυτη εχει κανει 200.000 Κμ και καιει ,6Λ στα 10.000 πολυ σκληρα Κμ!
Και δεν μιλαμε για αξιοπιστια, γιατι το Α3 του γεροντακου που ειχαμε στην δουλεια μας, το πηρε ο γερανος 2 φορες με χαλασμενα ηλεκτρονικα και το δικο μου παιρνει ΠΑΝΤΑ μπρος ακομα μαι με μειον 19 βαθμους και ακομα δεν εχω συνδεσει το συρματοσχοινο του τσοκ!!!Και ας αφησουμε τωρα ποιο απο τα 2 παει γρηγορωτερα στα χιονια και και στους παγους και με μεγαλυτερη ασφαλεια!
Χαιρετησματα
Σπιρος -
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Γεια σου G60
Εδω θα πρεπει να πω και εγω 2 λογια, γιατι αρχιζουμε ξανα και ο φιλος μας ο mkiii αρχιζει να δυσανασχετει και να βαριεται!
Δεν υπαρχει ιερη αγελαδα, τελεια και παυλα!Και καταλαβαινεις οτι εννοω την λεγομενη Γερμανικη ποιοτητα!
Υπαρχουν ΚΑΙ Γερμανικα αυτοκινητα που εχουν βγει προβληματικα και Ιταλικα/Γαλλικα που δεν εχουν βγει!
Στο συγκεκριμενο θεμα μας τωρα, αν διαβασεις σε διαφορα φορουμ θα δεις οτι υπαρχουν πολλοι μα παρα πολλλοι με Γερμανικα αυτοκινητα που εχουν αυτο το προβλημα! Και δεν ειναι και λιγα αυτα τα αυτοκινητα!
Καθως και με Γιαπωνεζικα, Mitsubishi ειναι ενα παραδειγμα που ξερω απο πρωτο χερι, παραιουλα βεβαια με τα Ιταλικα και μερικα αλλα υποπτου προελευσεως!!!!;;;;
Η αστοχεια υλικων στις συγχρονες κατασκευες ειναι περιπου η ιδια σε ολες τις μαρκες, βλεπε μερικοι μεγαλοι υποκατασκευαστες που τροφοδοτουν σχεδον ολες τις αυτοκινητοβηομηχανιες με τα ιδια ανταλλακτικα, αν δεν υπαρχει βεβαια μια λαθος κατασκευη εξ αρχης, οπως οι πορτες των καινουργιων μερσεντε που σκουριαζουν λογω λανθασμενου υπολογισμου μερικων λεπτομερειων!Αυτο το τελευταιο το εχει αναγνωρισει η μερσεντε και αλλαζει τις πορτες αμεσως και χωρις φασαριες!Πολλα δυς κοστιζει στην μερσεντε αυτη η υποθεση!
Ειναι πολυ αστειο απο μερους σου να με πεισεις οτι η Alfasud μου ειναι ενα αποτυχημενο Ιταλικο σαπημι και καιει λαδια οταν η μηχανη αυτη εχει κανει 200.000 Κμ και καιει ,6Λ στα 10.000 πολυ σκληρα Κμ!
Και δεν μιλαμε για αξιοπιστια, γιατι το Α3 του γεροντακου που ειχαμε στην δουλεια μας, το πηρε ο γερανος 2 φορες με χαλασμενα ηλεκτρονικα και το δικο μου παιρνει ΠΑΝΤΑ μπρος ακομα μαι με μειον 19 βαθμους και ακομα δεν εχω συνδεσει το συρματοσχοινο του τσοκ!!!Και ας αφησουμε τωρα ποιο απο τα 2 παει γρηγορωτερα στα χιονια και και στους παγους και με μεγαλυτερη ασφαλεια!
Χαιρετησματα
ΣπιροςΠές τα χρυσόστομε...
-
Οι επιπτωσεις στον καταλυτη και γενικοτερα στο θεμα καυσαεριων απο την καταναλωση λαδιου ποιες ειναι;
HELP!!! Άλλο ενα GOLF IV που καίει λάδια.ΠΟΛΛΑ!!!