Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 18
    • 19
    • 13 / 19
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    83
    374
    2500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leon_g last edited by

      Τελος παντων ρε παιδια ..........................................................................................ηρεμιστε!......................
      PEACE FOREVER

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        για το στροφαρισμα στις 8500, καποιοι ξεχασανε τα rebuild που θελουν τα Μ μοτερ μετα απο καποια χλμ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

          AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???

          Πάρτην μια, και βάρα την άλλη

          Ε βέβαια...δεν έχει Άλφα το topic, άρα no fun

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Q
            qsisvts last edited by

            Ο χρήστης Leon_G έγραψε:

            κ εκει ειναι που θα ερθει η Μ3 csl για μαθει στο RS5 τι σημαινει ''εξοντωνω

            δεν το μαθες οτι δε θα βγει ποτε csl γιατι η bmw θεωρει οτι δεν ενδιαφερει τον κοσμο πια...?
            ανακοινωσαν οτι πλεον εχουν επικεντρωθει στην εξελιξη των Μ-suvs Χ6Μ και Χ5Μ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leon_g last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

              κ εκει ειναι που θα ερθει η Μ3 csl για μαθει στο RS5 τι σημαινει ''εξοντωνω

              δεν το μαθες οτι δε θα βγει ποτε csl γιατι η bmw θεωρει οτι δεν ενδιαφερει τον κοσμο πια...?
              ανακοινωσαν οτι πλεον εχουν επικεντρωθει στην εξελιξη των Μ-suvs Χ6Μ και Χ5Μ

              Ελα ρε φιλε? Σοβαρα? Δηλαδη θα πρεπει να περιμενω να βγουν οι καινουριες Μ5 και Μ6 για να δω την εξοντωση? Οχι ρε γαμωτο.... κριμα........

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • L
                leon_g last edited by

                Ο χρήστης spiros έγραψε:
                για το στροφαρισμα στις 8500, καποιοι ξεχασανε τα rebuild που θελουν τα Μ μοτερ μετα απο καποια χλμ...

                Μετα απο ποσα????

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leon_g last edited by

                  Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                  AUDI vs BMW. Πώς θα κρίνατε συνολικά τις 2 εταιρίες???

                  Πάρτην μια, και βάρα την άλλη

                  Ε βέβαια...δεν έχει Άλφα το topic, άρα no fun

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • giuseppe-busso
                    giuseppe-busso last edited by

                    Η αλήθεια είναι οτι για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά η Μ3 χρησιμοποιεί τμήματα στην κεφαλή τυπωμένα σε πρέσσα, οπώς συμβαίνει στους κινητήρες ευρείας παραγωγής, και όχι χυτά ως όφειλε ένας που θέλει να θεωρείται κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων. Συνάμα όντας τόσο υψηλόστροφος και με τη σχέση συμπίεσης να ειναι στο 12:1 η χαμηλή διάρκεια ζωής έπρεπε να θεωρείται δεδομένη(από τπυς κατέχοντες το απαιτώ). Ευτυχώς εκεί στο M-division τους έκοψε και κουλάντρισαν τη ροπή στα 400Nm εφοδιαζοντάς την μαλιστα με το 400αρι Nm κιβώτιο της 335i. Συγκράτηση κόστους. Αντίθετα η κεφαλή του Audi RS4 είναι εξ ολοκλήρου χυτή σε καλούπι όχι όμως και του S4.

                    Και βέβαια αυτός ο V8 της BMW είναι ο V10 με 2 κυλίνδρους λιγότερους με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Ιδανική για έναν V8 μεν αθλιοτάτη στον V10 δε. Τουλάχιστον η Audi πλεον πράττει σοφά που επιλέγει τον 10κύλινδρο καθεαυτού lambo με την σωστή περιεχόμενη των 72 μοιρων για V10 και εξ ολοκλήρου από χυτά μέρη, όντας ταυτόχρονα ελαφρύτερος και με καλύτερη ειδική ισχύ/ροπή. Ο καθής στο είδος του που λέει ο λαός και ο ιταλός στα motori.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Q
                      qsisvts last edited by

                      αφου φτιαχνεται στο ιδιο εργοστασιο με τους κινητηρες της F1,οφειλε να ειναι ιδιων προδιαγραφων

                      α ρε μπουσο, λες και κανα καλο λογο για την audi οταν εχεις κεφια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leon_g last edited by

                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                        Η αλήθεια είναι οτι για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά η Μ3 χρησιμοποιεί τμήματα στην κεφαλή τυπωμένα σε πρέσσα, οπώς συμβαίνει στους κινητήρες ευρείας παραγωγής, και όχι χυτά ως όφειλε ένας που θέλει να θεωρείται κατασκευαστής υψηλών επιδόσεων. Συνάμα όντας τόσο υψηλόστροφος και με τη σχέση συμπίεσης να ειναι στο 12:1 η χαμηλή διάρκεια ζωής έπρεπε να θεωρείται δεδομένη(από τπυς κατέχοντες το απαιτώ). Ευτυχώς εκεί στο M-division τους έκοψε και κουλάντρισαν τη ροπή στα 400Nm εφοδιαζοντάς την μαλιστα με το 400αρι Nm κιβώτιο της 335i. Συγκράτηση κόστους. Αντίθετα η κεφαλή του Audi RS4 είναι εξ ολοκλήρου χυτή σε καλούπι όχι όμως και του S4.

                        Και βέβαια αυτός ο V8 της BMW είναι ο V10 με 2 κυλίνδρους λιγότερους με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών. Ιδανική για έναν V8 μεν αθλιοτάτη στον V10 δε. Τουλάχιστον η Audi πλεον πράττει σοφά που επιλέγει τον 10κύλινδρο καθεαυτού lambo με την σωστή περιεχόμενη των 72 μοιρων για V10 και εξ ολοκλήρου από χυτά μέρη, όντας ταυτόχρονα ελαφρύτερος και με καλύτερη ειδική ισχύ/ροπή. Ο καθής στο είδος του που λέει ο λαός και ο ιταλός στα motori.

                        Τι χυτα κ τυπωμενα.... μπουρδες! Ας μπορεσει το RS4 να δει εστω τη σκονη της Μ3 κ υστερα ας μιλησει η audi!!!!!!!!!!!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          joe-bar-team last edited by

                          εκεί που σε ρωτάει στην εγγραφή αν εισαι πάνω απο 13 γιατί ειπες ψέματα και πάτησες ναι?

                          δε ρωτούσε πάνω απο 13 στο IQ, στην ηλικία ηταν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            leon_g last edited by

                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                            Η αλήθεια είναι οτι για να κρατηθεί το κόστος χαμηλά η Μ3 χρησιμοποιεί τμήματα στην κεφαλή τυπωμένα σε πρέσσα, οπώς συμβαίνει στους κινητήρες ευρείας παραγωγής, .

                            Εσυ που το διαβασες αυτο???

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              leon_g last edited by

                              Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
                              εκεί που σε ρωτάει στην εγγραφή αν εισαι πάνω απο 13 γιατί ειπες ψέματα και πάτησες ναι?

                              δε ρωτούσε πάνω απο 13 στο IQ, στην ηλικία ηταν.

                                   τι λεεεεεεεεεεεεεεει??????????????
                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dejan13 last edited by

                                Αν κ audakias ( a3 1.6 fsi) οσο αφορα z4 -ttr η z4 ειναι μακραν πιο ομορφη σχεδιαστικα,απολαυστικη στην οδηγηση κ τελια στημενη φια roadster!!To tt απλα ειναι ενα γρηγορο coupe χωρις οροφη!!!! Ζ4 All time classic,very sexy and fun to drive!!!!!!!!!!!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Q
                                  qsisvts last edited by

                                  ttr δεν υπαρχει

                                  οσο για το tts δυστυχως βγαινει σε καμπριο οπως θα βγει και το tt-rs. ειναι κριμα ομως να παρεις τοσο καλα αυτοκινητα σε καμπριο..

                                  η Ζ4 παντα μου ηταν αδιαφορη η coupe ομως μου αρεσει

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • giuseppe-busso
                                    giuseppe-busso last edited by

                                    TTR = TT roadster

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Q
                                      qsisvts last edited by

                                      thanks busso

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        thanks busso

                                        Eμένα πάλι το ΤΤ 2ης γενιάς μου είναι αρκετά συμπαθή σε όποιαδήποτε έκδοση κινητήρα είτε coupe ήτε roadster. Η Ζ4 είναι καταπληκτική μόνο ως coupe(με ή χωρίς Μ)...σε roadster προτιμώ Spider που έχει 'αλλο' αέρα για cruising κατάσταση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • 1
                                          106_4_ever last edited by

                                          Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                                          thanks busso

                                          Eμένα πάλι το ΤΤ 2ης γενιάς μου είναι αρκετά συμπαθή σε όποιαδήποτε έκδοση κινητήρα είτε coupe ήτε roadster. Η Ζ4 είναι καταπληκτική μόνο ως coupe(με ή χωρίς Μ)...σε roadster προτιμώ Spider που έχει 'αλλο' αέρα για cruising κατάσταση.

                                          +1
                                          η bmw γενικα μου βγαζει κατι ποιο σπορ!!! πες η πισω κινηση (κυριως) πες η αναλογια βαρους 50-50 πες ο μυθος,πες τα πρωταθληματα σε διαφορα ραλλυ...την audi την ειχα παντα στο μυαλο ως ενα πολυ ποιοτικο και χαμηλων τονων vw !!! με υποστροφικες τασεις!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • I
                                            italakias last edited by

                                            και ομως η audi βγαζει καλυτερα αμαξια.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 13 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr