-
Γιατί δεν βλέπεις και το Dacia Sandero...9000€ 3χρόνια εγγύηση...ανετο από όλες τις απόψεις
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Γιατί δεν βλέπεις και το Dacia Sandero...9000€ 3χρόνια εγγύηση...ανετο από όλες τις απόψειςDacia Sandero.Ενα αυτοκινητο που ολοι προτεινουν στους αλλους αλλα κανεις δεν αγοραζει για παρτη του...
Οτι συνεβαινε πριν λιγο καιρο με το Mazda3 δηλαδη η το Renault Clio. -
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Γιατί δεν βλέπεις και το Dacia Sandero...9000€ 3χρόνια εγγύηση...ανετο από όλες τις απόψειςthird world car...
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Eμενα μου αρεσει πολυ το Sirion!Πολυ γουστοζικο κατα τη γνωμη μου,θυμιζει λιγο IQ πισω.ημουν στα προθυρα να παρω sirion 1.0 για φορολογικους λογους για μεσα στην πολη και ηταν ολα τελεια αλλα η κολλωνα στα ποδια του οδηγου δεν παιζεται ειναι παρα πολυ ενοχλητικη!
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Γιατί δεν βλέπεις και το Dacia Sandero...9000€ 3χρόνια εγγύηση...ανετο από όλες τις απόψειςτο οδηγησα!!! ειναι καλο ...ιδιο με το clio 2αλλα τωρα που το σκεφτομαι 10,000 ειναι πολλα αν το εδιναν 7500 τοτε ναι κατι λεει!
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Γιατί δεν βλέπεις και το Dacia Sandero...9000€ 3χρόνια εγγύηση...ανετο από όλες τις απόψειςΝαι, αλλα ειναι 1400 και δεν ειναι τοσο οικονομικο στο θεμα της βενζινης.
-
Σημερα ειδα το Sirion απο κοντα, απο χωρους ειναι τρομερο, νομιζω ενα απο τα λιγα που ειδα πως χωρανε τρια ατομα πισω. Χωρους για κεφαλια και ποδια μια χαρα, χωρος αποσκευων το ιδιο. Στην βασικη του εκδοση στα 1.300 δεν βρηκα να του λειπει κατι και η τελικη τιμη του 11.000 με ατοκη χρηματοδοτηση. Δυστυχως ομως δεν βρισκω στο νετ πληροφοριες για το κοστος σερβις και οι τιμες που ειδα στα ανταλλακτικα εδω με κανουν να το ξανασκεφτομαι.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Γιατί δεν βλέπεις και το Dacia Sandero...9000€ 3χρόνια εγγύηση...ανετο από όλες τις απόψεις
Dacia Sandero.Ενα αυτοκινητο που ολοι προτεινουν στους αλλους αλλα κανεις δεν αγοραζει για παρτη του...
Οτι συνεβαινε πριν λιγο καιρο με το Mazda3 δηλαδη η το Renault Clio.Ποιος ο λόγος; Είναι περίοδος προσφορών και μπορεί κάποιος να πιέσει τιμές σε μετάχειρα, γιατί να πάει κατευθείαν στο Sandero;
@8888888888888
Είδες κάποιον να προτείνει το Clio; Δεν υπάρχει πρακτικά το αυτοκίνητο, και ας είναι μέσα στο τοπ-3 των σουπερμίνι. Ούτε τα περιοδικά δεν κάνουν τον κόπο. -
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Γιατί δεν βλέπεις και το Dacia Sandero...9000€ 3χρόνια εγγύηση...ανετο από όλες τις απόψεις
Dacia Sandero.Ενα αυτοκινητο που ολοι προτεινουν στους αλλους αλλα κανεις δεν αγοραζει για παρτη του...
+1. Το Sandero θα το πρότεινα σαν ένα απλό μεταφορικό μέσο χωρίς εκατέρωθεν απαιτήσεις και όχι για εναλλακτική του Sirion ή των άλλων καλοπουλημένων μοδάτων supermini.
Υπάρχει και το Clio Campus που άλλαξε (http://www.autotriti.gr/data/news/preview_news/90945.asp) και είναι και πιο Renault με 'ονοματεπώνυμο', αλλά στη σκιά του Twingo που είναι καλύτερη επιλογή.Το Sirion το οδήγησα (test drive) συγκριτικά με το Swift και το Mazda 2 και δεν με ενθουσίασε πέρα και απο την (υποκειμενική) εξωτερική εμφάνιση. Το κατά στην επαρχία είναι και το μονοπώλειο after sales, ένας και μοναδικός αντιπρόσωπος (κοινώς 'άμα θελεις'), και σε μια μικρή έρευνα που έκανα σε συνεργεία της Toyota (λόγω συγγένειας με την Daihatsu) μόνο μηχανικά μπορούσαν να βοηθήσουν κάπως μετα το πέρας της εγγυησης σε λογικές τιμές.
-
Ο χρήστης SavingMyFace έγραψε:
Σημερα ειδα το Sirion απο κοντα, απο χωρους ειναι τρομερο, νομιζω ενα απο τα λιγα που ειδα πως χωρανε τρια ατομα πισω. Χωρους για κεφαλια και ποδια μια χαρα, χωρος αποσκευων το ιδιο. Στην βασικη του εκδοση στα 1.300 δεν βρηκα να του λειπει κατι και η τελικη τιμη του 11.000 με ατοκη χρηματοδοτηση. Δυστυχως ομως δεν βρισκω στο νετ πληροφοριες για το κοστος σερβις και οι τιμες που ειδα στα ανταλλακτικα εδω με κανουν να το ξανασκεφτομαι.δωσε αν εχεις το παλιο για αποσυρση και φτασε στα 10,000 και παρτο οπως ειναι !!! μην το σκεφτεσαι ειναι παρα πολυ καλο μικρο αν και γαλλοφιλος μ αρεσε παρα πολυ!! μονο η κολωνα στα ποδια κατω απο το τιμονι με πειραξε και το κιβωτιο που εχει κακη αισθηση αλλιως ειναι αξιοπρεπεστατο αυτοκινητο και σκυλι!!!!! γαβ γαβ
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Σημερα ειδα το Sirion απο κοντα, απο χωρους ειναι τρομερο, νομιζω ενα απο τα λιγα που ειδα πως χωρανε τρια ατομα πισω. Χωρους για κεφαλια και ποδια μια χαρα, χωρος αποσκευων το ιδιο. Στην βασικη του εκδοση στα 1.300 δεν βρηκα να του λειπει κατι και η τελικη τιμη του 11.000 με ατοκη χρηματοδοτηση. Δυστυχως ομως δεν βρισκω στο νετ πληροφοριες για το κοστος σερβις και οι τιμες που ειδα στα ανταλλακτικα εδω με κανουν να το ξανασκεφτομαι.
δωσε αν εχεις το παλιο για αποσυρση και φτασε στα 10,000 και παρτο οπως ειναι !!! μην το σκεφτεσαι ειναι παρα πολυ καλο μικρο αν και γαλλοφιλος μ αρεσε παρα πολυ!! μονο η κολωνα στα ποδια κατω απο το τιμονι με πειραξε και το κιβωτιο που εχει κακη αισθηση αλλιως ειναι αξιοπρεπεστατο αυτοκινητο και σκυλι!!!!! γαβ γαβ
Με την αποσυρση κανει 11.000 Καλα θα ηταν να εφτανε στις 10.000 , αλλα το σωζει η ατοκη χρηματοδοτηση, οχι βεβαια και απο τις καλυτερες, γιατι θελει ενα 45% προκαταβολη
Θα παω να ριξω και μια ματια απο την Renault, ειδα για δωρο το Φ.Π.Α, μου γυαλισε το twingo, εντελως καμια σχεση, αλλα ποτε δεν ξερεις, ισως με βολεψει. Ενω το Sirion μ'αρεσει, πικραθηκα με τις τιμες των ανταλλακτικων, αν οντως ισχυει πως ειναι ακριβα, θα το αποκλεισω γι αυτο το λογο.
Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω, επειδη ειμαι και 'σχετικη' με το αθλημα, τι ανταλλακτικα υπαρχει περιπτωση να χρειαστουν αλλαγη στα πρωτα 5 χρονια; Ετσι για να τσεκαρω τιμες στις διαφορες αντιπροσωπειες. Μην μου κοστισει ο κουκος αηδονι με τα service -
Ο χρήστης SavingMyFace έγραψε:
Σημερα ειδα το Sirion απο κοντα, απο Θα παω να ριξω και μια ματια απο την Renault, ειδα για δωρο το Φ.Π.Α, μου γυαλισε το twingo, εντελως καμια σχεση, αλλα ποτε δεν ξερεις, ισως με βολεψει. Ενω το Sirion μ'αρεσει, πικραθηκα με τις τιμες των ανταλλακτικων, αν οντως ισχυει πως ειναι ακριβα, θα το αποκλεισω γι αυτο το λογο.
Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω, επειδη ειμαι και 'σχετικη' με το αθλημα, τι ανταλλακτικα υπαρχει περιπτωση να χρειαστουν αλλαγη στα πρωτα 5 χρονια; Ετσι για να τσεκαρω τιμες στις διαφορες αντιπροσωπειες. Μην μου κοστισει ο κουκος αηδονι με τα serviceΣε τέτοια αμάξια (δηλαδή πόλης / μικρού κυβισμού) σε 5 χρόνια θα σε απασχολήσουν μόνο τα λάδια / φίλτρα / βαλβολίνες / τακάκια. Και μάλλον αλλαγή στα λάστιχα κάποια στιγμή.
(εκτός φυσικά αν - χτύπα ξύλο - τρακάρεις οπότε μπορεί να σε απασχολήσουν και άλλα πράγματα).
Αλήθεια γιατί δεν ρωτάς την ίδια την αντιπροσωπεία για τιμές και την συντήρηση αν κάπου προβληματίζεσαι? Επίσης μπορείς να ζητήσεις / βρεις κάποιο manual του Sirion όπoυ θα λέει τα service.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Mε 10Κ, δεν παίρνεις καινούριο τίποτις της προκοπής... Οπότε, κάνα i10 καλύτερα, να μπορεις να το πουλήσεις ευκολότερα μετά, ενώ είναι και καλύτερο κουβαδάκι από τα υπόλοιπα. Θα έμενα μακριά από τα βασικά C2,C3, αν και ομολογουμένως , ένα C3 1.4 XTR Sensodrive μου άφησε θετικότατες εντυπώσεις...
Το Punto 77ίππων είναι τρελό ψοφίμι, με την καμία δεν θα το πρότεινα, μόνον για την πόλη κάνει και εκεί είναι τεράστιο. Το έχω οδηγήσει επανειλλημμένα και....προσπαθώ να το αποφεύγω! Εξαιρετικό βρήκα το 207 έστω και σε 1.4, αλλά είναι πολύ πάνω σε τιμή...
Οπότε, μάλλον το κουβαδάκι είναι αναγκαστική επιλογή, που τουλάχιστον θα βολέψει πολύ μέσα στην πόλη. Εκτός, καλό είναι ν'αποφεύγεται η ...χρήση του!
Σε ποιο 'κουβαδακι' αναφερεσε ; Στο i10; Τοσο χαλια ειναι τα 1.000 και τα 1.200 εκτος πολης;
παρε μεταχειρισμενο απο τραπεζα ψαξτο
Εχω το i10 1.2 Και σε διαβεβαιω οτι ειναι αξιοπιστο, σβελτο,οικονομικο, με χωρους, πορτ μπαγκαζ και αλλα πολλα. Πολυ ευχαριστημενος, δεν εχω λογια.
Για το C3 εχω ακουσει οτι βγαζει πολλα προβληματα και δεν παει
-
Ο χρήστης Everville έγραψε:
Σημερα ειδα το Sirion απο κοντα, απο Θα παω να ριξω και μια ματια απο την Renault, ειδα για δωρο το Φ.Π.Α, μου γυαλισε το twingo, εντελως καμια σχεση, αλλα ποτε δεν ξερεις, ισως με βολεψει. Ενω το Sirion μ'αρεσει, πικραθηκα με τις τιμες των ανταλλακτικων, αν οντως ισχυει πως ειναι ακριβα, θα το αποκλεισω γι αυτο το λογο.
Αυτο που θα ηθελα να ρωτησω, επειδη ειμαι και 'σχετικη' με το αθλημα, τι ανταλλακτικα υπαρχει περιπτωση να χρειαστουν αλλαγη στα πρωτα 5 χρονια; Ετσι για να τσεκαρω τιμες στις διαφορες αντιπροσωπειες. Μην μου κοστισει ο κουκος αηδονι με τα serviceΣε τέτοια αμάξια (δηλαδή πόλης / μικρού κυβισμού) σε 5 χρόνια θα σε απασχολήσουν μόνο τα λάδια / φίλτρα / βαλβολίνες / τακάκια. Και μάλλον αλλαγή στα λάστιχα κάποια στιγμή.
(εκτός φυσικά αν - χτύπα ξύλο - τρακάρεις οπότε μπορεί να σε απασχολήσουν και άλλα πράγματα).
Αλήθεια γιατί δεν ρωτάς την ίδια την αντιπροσωπεία για τιμές και την συντήρηση αν κάπου προβληματίζεσαι? Επίσης μπορείς να ζητήσεις / βρεις κάποιο manual του Sirion όπoυ θα λέει τα service.
Βρηκα τις τιμες των service για τα τρια πρωτα χρονια, το ενα απο τον αντιπροσωπο και το αλλο απο site 1 χρονος 50 / 100 ευρω, 2 χρονος 115 / 180 ευρω, 3 χρονος 180 /180, βεβαια ο πρωτος δινει δωρο τα εργατικα και πληρωνεις μονο τα ανταλλακτικα και ο δευτερος εχει μια προσφορα για 2 χρονια δωρεαν service (ανταλλακτικα + εργατικα ) στον δευτερο και τριτο δεν εχει προστεθει η αλλαγη σε τακακια και φιλτρο, μαζι με αυτα φτανει μια 300αρα, σαν πολλα μου φαινονται Θα ρωτησω τιμες σε διαφορους για το συγκεκριμενο μοντελο, γιατι οπως φαινεται κατα εκει οδευω
Αγορά καινούριου αυτοκίνητου ( Supermini )