Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fernando Alonso:Ταλεντο ή Υπερεκτιμηση?????
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Fernando Alonso:Ταλεντο ή Υπερεκτιμηση?????
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Formula 1
    15
    31
    157
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • H
      hakkinen98-99_ last edited by

      Ο Μικα Χακκινεν σε προσφατες δηλωσεις του σε γνωστο παγκοσμιο περιοδικο ειπε οτι ο Alonso ειναι υπερεκτιμημενος κ δεν πλησιαζει σε καμια περιπτωση τον Κιμι...Συμφωνω απολυτα...Το 2001 ηταν φοβερος αλλα με team-mates τους αχαρους Marques κ Yoong...Απο περσι επισης εχει team-mate τον οποιον εχει διαλυσει...Jarno Trulli...Επισης αταλαντος κατα την κριση μου...Γιατι???Το 97 στο 1ο μισο της χρονιας ηταν πιο αργος απο τον Katayama κ στην Μinardi κ στο 2ο μισο απο τον Nakano με Prost...Το 98 ηταν σαφως κατωτερος του Panis επισης με Prost...Το 99 μαζεψε 6 βαθμους χαρη στην 2η θεση στο Nurburgring αλλα δεν ηταν οτι καλυτερο...Το 2000 μετεγγραφη στην Jordan οπου καταποντιστηκε απο τον Frentzen οπως κ το 2001 κ απο τον Alesi σε πολλες περιπτωσεις...Το 2002 ολοι ξερουμε τι τον εκανε ο Button...Aραγε ειναι ο Alonso που κανει τη διαφορα ή ο Trulli που δεν μπορει α φερει το μονοθεσιο στο οριο???Οταν ο Alonso τεθει αντιπαλος με καποιον αξιολογο πιλοτο τοτε μονο θα δειξει τις ικανοτητες του που κατα τη γνωμη μου ειναι περιορισμενες παρα τις εκπληκτικες εμφανισεις...Μπορει να με διαψευσει...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hakkinen98-99_ last edited by

        Ο Μικα Χακκινεν σε προσφατες δηλωσεις του σε γνωστο παγκοσμιο περιοδικο ειπε οτι ο Alonso ειναι υπερεκτιμημενος κ δεν πλησιαζει σε καμια περιπτωση τον Κιμι...Συμφωνω απολυτα...Το 2001 ηταν φοβερος αλλα με team-mates τους αχαρους Marques κ Yoong...Απο περσι επισης εχει team-mate τον οποιον εχει διαλυσει...Jarno Trulli...Επισης αταλαντος κατα την κριση μου...Γιατι???Το 97 στο 1ο μισο της χρονιας ηταν πιο αργος απο τον Katayama κ στην Μinardi κ στο 2ο μισο απο τον Nakano με Prost...Το 98 ηταν σαφως κατωτερος του Panis επισης με Prost...Το 99 μαζεψε 6 βαθμους χαρη στην 2η θεση στο Nurburgring αλλα δεν ηταν οτι καλυτερο...Το 2000 μετεγγραφη στην Jordan οπου καταποντιστηκε απο τον Frentzen οπως κ το 2001 κ απο τον Alesi σε πολλες περιπτωσεις...Το 2002 ολοι ξερουμε τι τον εκανε ο Button...Aραγε ειναι ο Alonso που κανει τη διαφορα ή ο Trulli που δεν μπορει α φερει το μονοθεσιο στο οριο???Οταν ο Alonso τεθει αντιπαλος με καποιον αξιολογο πιλοτο τοτε μονο θα δειξει τις ικανοτητες του που κατα τη γνωμη μου ειναι περιορισμενες παρα τις εκπληκτικες εμφανισεις...Μπορει να με διαψευσει...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          hakkinen98-99_ last edited by

          Ο Μικα Χακκινεν σε προσφατες δηλωσεις του σε γνωστο παγκοσμιο περιοδικο ειπε οτι ο Alonso ειναι υπερεκτιμημενος κ δεν πλησιαζει σε καμια περιπτωση τον Κιμι...Συμφωνω απολυτα...Το 2001 ηταν φοβερος αλλα με team-mates τους αχαρους Marques κ Yoong...Απο περσι επισης εχει team-mate τον οποιον εχει διαλυσει...Jarno Trulli...Επισης αταλαντος κατα την κριση μου...Γιατι???Το 97 στο 1ο μισο της χρονιας ηταν πιο αργος απο τον Katayama κ στην Μinardi κ στο 2ο μισο απο τον Nakano με Prost...Το 98 ηταν σαφως κατωτερος του Panis επισης με Prost...Το 99 μαζεψε 6 βαθμους χαρη στην 2η θεση στο Nurburgring αλλα δεν ηταν οτι καλυτερο...Το 2000 μετεγγραφη στην Jordan οπου καταποντιστηκε απο τον Frentzen οπως κ το 2001 κ απο τον Alesi σε πολλες περιπτωσεις...Το 2002 ολοι ξερουμε τι τον εκανε ο Button...Aραγε ειναι ο Alonso που κανει τη διαφορα ή ο Trulli που δεν μπορει α φερει το μονοθεσιο στο οριο???Οταν ο Alonso τεθει αντιπαλος με καποιον αξιολογο πιλοτο τοτε μονο θα δειξει τις ικανοτητες του που κατα τη γνωμη μου ειναι περιορισμενες παρα τις εκπληκτικες εμφανισεις...Μπορει να με διαψευσει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lybe last edited by

            Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
            ...Jarno Trulli...Επισης αταλαντος κατα την κριση μου...Γιατι???Το 97 στο 1ο μισο της χρονιας ηταν πιο αργος απο τον Katayama κ στην Μinardi κ στο 2ο μισο απο τον Nakano με Prost...Το 98 ηταν σαφως κατωτερος του Panis επισης με Prost...Το 99 μαζεψε 6 βαθμους χαρη στην 2η θεση στο Nurburgring αλλα δεν ηταν οτι καλυτερο...Το 2000 μετεγγραφη στην Jordan οπου καταποντιστηκε απο τον Frentzen οπως κ το 2001 κ απο τον Alesi σε πολλες περιπτωσεις...Το 2002 ολοι ξερουμε τι τον εκανε ο Button...Aραγε ειναι ο Alonso που κανει τη διαφορα ή ο Trulli που δεν μπορει α φερει το μονοθεσιο στο οριο???

            Ελπίζω αυτά να μην τα διαβάσει ο φίλος 'JarnoT'...

            Οταν ο Alonso τεθει αντιπαλος με καποιον αξιολογο πιλοτο τοτε μονο θα δειξει τις ικανοτητες του που κατα τη γνωμη μου ειναι περιορισμενες παρα τις εκπληκτικες εμφανισεις... Μπορει να με διαψευσει...

            Σε εμένα πάντος ο νεαρός Ισπανός δεν έχει να αποδείξει τίποτα. Οδηγεί το μονοθέσιο λες και έχει εμπειρία 30άρη... Δεν κάνει εύκολα λάθος, έχει σταθερή απόδοση και είναι αρκετά γρήγορος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              hakkinen98-99_ last edited by

              Δεν αντιλεγω ειναι ταχυτατος αλλα ισως το μονοθεσιο να εχει μεγαλες δυνατοτητες...Εγω απο την 1η στιγμη που τον ειδα στη Μελβουρνη το 2001 που ειχε καταταχθει 18ος μπροστα απο Fisichella-Irvine-Burti-Marques καταλαβα οτι εχει ταλεντο αλλα οπως αυτος ετσι κ ο Button που για μενα ειναι πιο γρηγορος αλλα οχι τοσο σταθερος διελυσε τον Trulli...Οποτε μενει να δουμε τι θα γινει στο μελλον...Οσο για τον φιλο JarnoT αυτη ειναι η αληθεια...Ειναι συμπαθεστατος αλλα μεσα στην πιστα δεν εχει δειξει κατι αξιολογο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nickpaip last edited by

                Ο χρήστης Hakkinen98-99_ έγραψε:
                Ο Μικα Χακκινεν σε προσφατες δηλωσεις του σε γνωστο παγκοσμιο περιοδικο ειπε οτι ο Alonso ειναι υπερεκτιμημενος κ δεν πλησιαζει σε καμια περιπτωση τον Κιμι...Συμφωνω απολυτα...Το 2001 ηταν φοβερος αλλα με team-mates τους αχαρους Marques κ Yoong...Απο περσι επισης εχει team-mate τον οποιον εχει διαλυσει...Jarno Trulli...Επισης αταλαντος κατα την κριση μου...Γιατι???Το 97 στο 1ο μισο της χρονιας ηταν πιο αργος απο τον Katayama κ στην Μinardi κ στο 2ο μισο απο τον Nakano με Prost...Το 98 ηταν σαφως κατωτερος του Panis επισης με Prost...Το 99 μαζεψε 6 βαθμους χαρη στην 2η θεση στο Nurburgring αλλα δεν ηταν οτι καλυτερο...Το 2000 μετεγγραφη στην Jordan οπου καταποντιστηκε απο τον Frentzen οπως κ το 2001 κ απο τον Alesi σε πολλες περιπτωσεις...Το 2002 ολοι ξερουμε τι τον εκανε ο Button...Aραγε ειναι ο Alonso που κανει τη διαφορα ή ο Trulli που δεν μπορει α φερει το μονοθεσιο στο οριο???Οταν ο Alonso τεθει αντιπαλος με καποιον αξιολογο πιλοτο τοτε μονο θα δειξει τις ικανοτητες του που κατα τη γνωμη μου ειναι περιορισμενες παρα τις εκπληκτικες εμφανισεις...Μπορει να με διαψευσει...

                Φίλε μου, αυτά που γράφεις για τον Trulli είναι εντελώς ανακριβή!
                Παραθέτω τα 'σκορ' του Trulli απέναντι στους, κατά καιρούς, team mate του στις κατατακτήριες δοκιμές που αποτελούν άλλωστε και κριτήριο για την ταχύτητα ενός πιλότου...

                1997: Trulli-Katayama 6-1
                1997: Trulli-Nakano 6-1
                1998: Trulli-Panis 9-7
                1999: Trulli-Panis 8-8
                2000: Trulli-Frentzen 9-8
                2001: Trulli-Frentzen 9-1
                2001: Trulli-Zonta 2-0
                2001: Trulli-Alesi 4-1
                2002: Trulli-Button 12-5
                2003: Trulli-Alonso 8-8

                Επίσης ξεχνάς ότι ο Trulli το '98 οδηγούσε το Αυστριακό GP με την Prost(!) μέχρι που έσπασε ο κινητήρας του, τη δεύτερη θέση στο Nurburgring πάλι με την Prost και τη δεύτερη θέση στα δοκιμαστικά του GP του Monaco με την Jordan!
                Το 2001 ήταν ο λόγος για τον οποίο διώχτηκε ο Frentzen απ'την Jordan μιας και τον είχε υποσκελίσει πλήρως!
                Τέλος, δεν μπορώ να καταλάβω από που συνάγεται ότι ο Button διέλυσε τον Trulli το 2002 όταν ήταν 12 φορές πιο αργος στις δοκιμές και όταν έχοντας τερματίσει σε 12 αγώνες συγκέντρωσε 14 βαθμούς τη στιγμή που ο Trulli έχοντας τερματίσει σε 8 αγώνες συγκέντρωσε 9 βαθμούς(και ήταν και η πρώτη του χρονιά στη Renault).

                Όσον αφορά στον Alonso πιστεύω πως είναι το μεγαλύτερο ταλέντο αυτή τη στιγμή στην F1 και το γεγονός ότι πέρσι έκανε καλύτερη χρονιά απ'τον Trulli αποδεικνύει αυτό ακριβώς!
                Φυσικά ο μόνος που μπορεί να με επαληθεύσει ή να με διαψεύσει είναι ο χρόνος...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  adis4gr last edited by

                  ο ναντο και ο κιμι ειναι τα δυο μεγαλα ταλεντα στην φορμουλα 1 και στο μελλον οι μονομαχιες τιτλου θα ναι μεταξυ τους...απευχομαι να παει ο ναντο στη θεομισητη σκουντερια...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Aν ο Χάκινεν είπε αυτά για τον Αλόνσο, τί θα έπρεπε να πει για τον εαυτό του...? Ξεχνάει την πορεία του στα πρώτα χρόνια της καριέρας του?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      jarnot last edited by

                      Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                      Ελπίζω αυτά να μην τα διαβάσει ο φίλος 'JarnoT'...

                      Τα διάβασα, δυστυχώς, και απαντώ ευθέως, όχι με αισθήσεις και κρίσεις, αλλά με ψυχρά στοιχεία της περσινής σεζόν, συνεχίζοντας από εκεί που σταμάτησε ο nickpaip. Πάμε λοιπόν:

                      Παρασκευή: JT-FA: 10-4 (11-5)
                      Σάββατο: JT-FA: 6-6 (8-8 )

                      • Εντός παρένθεσης είναι η επίδοση στο σύνολο των αγώνων. Επειδή όμως συνέβησαν και ατυχή γεγονότα κατά τη διάρκεια της χρονιάς, έχω αφαιρέσει δοκιμές όπου είχαμε άνιση βροχή (Καναδάς και Γαλλία για τις Παρασκευές και Σουζούκα για τα Σάββατα), όταν είχαμε ατύχημα / έξοδο στην προσπάθεια κάποιου (ο FA το Σάββατο σε Αυστρία και Μόντσα), καθώς και το Σάββατο της Ίμολα, όπου ο JT έτρεξε με το 3ο μονοθέσιο αλλά με ρυθμίσεις FA. Συμπεριέλαβα όμως την βροχερή Παρασκευή της Βραζιλίας (ομοιόμορφες περίπου συνθήκες)

                      Μέση διαφορά:
                      Παρασκευή: 0.341s μπροστά ο JT (σε 14 αγώνες)
                      Σάββατο: 0.031s μπροστά ο JT (σε 12 αγώνες)

                      • Ποιοτικά, φαίνεται ότι ο JT έχει επικρατήσει κατά κράτος στο 2ο μισό του πρωταθλήματος, οπότε και παρουσιάστηκε η B έκδοση της R23. Δηλαδή με ένα δυνατότερο και καλύτερο αεροδυναμικά μονοθέσιο ανέβασε και ο ίδιος την απόδοσή του (στα δοκιμαστικά πάντα). Επιβεβαιώνεται έτσι η αίσθηση που λίγο πολύ όλοι έχουμε, ότι ο Ιταλός είναι καταπληκτικός με ένα πολύ καλά στημένο και δυνατό μονοθέσιο, ενώ ο Ισπανός, αν και όχι τόσο απόλυτα καλός, είναι ικανότερος, ανεξαρτήτως τέλειων συνθηκών.

                      Αυτά διαβάζω εγώ από τα δοκιμαστικά. Πάμε στους αγώνες τώρα, που βαθμολογικά έδειξε ο FA ότι ήταν σε άλλη κλάση (και δικαίως). Χωρίς πολλά πολλά, παραθέτω έναν πίνακα που βρήκα σε άλλο Θέμα αυτού του forum, τον οποίο δεν αμφισβητώ μιας και η στατιστική ανάλυση ήταν πολύ καλή που είχε γίνει εκεί. Λοιπόν, δείχνει τον συνολικό αριθμό km που κάλυψε ο κάθε πιλότος στο περσινό πρωτάθλημα και που νομίζω έχει ενδιαφέρον.

                      Driver - Total km - % of distance covered - Team

                      Michael Schumacher 4653.152 97.18% Scuderia Ferrari Marlboro
                      Juan Pablo Montoya 4222.641 88.19% BMW WilliamsF1 Team
                      Fernando Alonso 4183.514 87.37% Mild Seven Renault F1 Team
                      Nick Heidfeld 4118.583 86.01% Sauber Petronas
                      Cristiano Da Matta 4112.685 85.89% Panasonic Toyota Racing
                      Kimi Raikkonen 3994.214 83.42% West McLaren Mercedes
                      David Coulthard 3977.325 83.06% West McLaren Mercedes
                      Ralf Schumacher 3946.542 82.42% BMW WilliamsF1 Team
                      Mark Webber 3931.812 82.11% Jaguar Racing
                      Jenson Button 3797.806 79.31% Lucky Strike BAR Honda
                      Jarno Trulli 3716.633 77.62% Mild Seven Renault F1 Team
                      Rubens Barrichello 3640.839 76.04% Scuderia Ferrari Marlboro
                      Jos Verstappen 3613.844 75.47% European Minardi Cosworth
                      Giancarlo Fisichella 3498.822 73.07% Jordan Ford
                      Olivier Panis 3246.492 67.80% Panasonic Toyota Racing
                      Justin Wilson 3151.484 65.82% European Minardi Cosworth
                      Heinz Harald Frentzen 3122.494 65.21% Sauber Petronas
                      Jacques Villeneuve 3055.732 63.82% Lucky Strike BAR Honda

                      total πρωταθλήματος 4788.302 km

                      Βλέπουμε λοιπόν ότι η διαφορά μεταξύ FA και JT (υπέρ του FA) είναι 466.881 km!! Δηλαδή περίπου σαν να έχει τρέξει ο JT 1.5 αγώνα λιγότερο.

                      Αυτά έτσι σαν μία κατάθεση προς την αναζήτηση της αλήθειας, η οποία πεισματικά παραμένει κάπου εκεί στη μέση!! Συγνώμη αν κούρασα κάποιους, αλλά μπορώ να γίνω ακόμα πιο κουραστικός, αν χρειαστεί, παραθέτοντας στοιχεία για κάθε αγώνα της περσινής χρονιάς, με τα (άνισα κατανεμημένα)προβλήματα που τύχαιναν στον καθένα, καθώς και με δηλώσεις των Symonds, Gascoyne μετά τους αγώνες, που αξιολογούν την προσπάθεια κάθε οδηγού.

                      Τώρα, για πείτε μου ξανά πόσο διαλύθηκε ο Trulli από τον Alonso πέρσι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gvala last edited by

                        Στο συγκεκριμνο θεμα, φαινεται οτι ο Hakinen μιλησε, οχι σαν πρωην πιλοτος της F1, αλλα σαν ατζεντης του Raikonen. Απο κει και περα τα σχολια περιττα ...

                        ... τις ικανοτητες του που κατα τη γνωμη μου ειναι περιορισμενες παρα τις εκπληκτικες εμφανισεις...

                        Περιορισμενες ικανοτητες με εκπληκτικες εμφανισεις..... Να σχολιασω;
                        Μπααα.... τα σχολια περιττα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • V
                          virus-exe last edited by

                          Ο χρήστης nickpaip έγραψε:

                          Το 2001 ήταν ο λόγος για τον οποίο διώχτηκε ο Frentzen απ'την Jordan μιας και τον είχε υποσκελίσει πλήρως!

                          Αγαπητέ φίλε...

                          ...πόση ώρα ακριβώς σου πήρε να βγάλεις αυτό το 'ηλίθιο' κ' ψευδές συμπέρασμα?(μάλλον θα το διάβασες σε κάποιο από τα γελοία περιοδικά που κυκλοφορουν). Σκέψου το καλύτερα άλλη φορά όταν πας να γράψεις κάτι τέτοιο για ένα ταλέντο κ' μια προσωπικότητα όπως ο Heinz-Harald, του οποίου η απουσία θα είναι ένα μεγάλο χάσιμο για την F1. O HHF έχει επανηλειμένα αποδείξει ότι είναι ένας από τους κορυφαίους που πέρασαν από την F1, κ' όσο για τον λόγο που διώχτηκε από την Jordan, αυτός είναι η βλακεία που κουβαλάει το αφεντικό της στο κεφάλι του, χάρη στην οποία η ομάδα πάει κατα διαόλου...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fanis-f1 last edited by

                            Ο χρήστης virus.exe έγραψε:

                            Το 2001 ήταν ο λόγος για τον οποίο διώχτηκε ο Frentzen απ'την Jordan μιας και τον είχε υποσκελίσει πλήρως!

                            Αγαπητέ φίλε...

                            ...πόση ώρα ακριβώς σου πήρε να βγάλεις αυτό το 'ηλίθιο' κ' ψευδές συμπέρασμα?(μάλλον θα το διάβασες σε κάποιο από τα γελοία περιοδικά που κυκλοφορουν). Σκέψου το καλύτερα άλλη φορά όταν πας να γράψεις κάτι τέτοιο για ένα ταλέντο κ' μια προσωπικότητα όπως ο Heinz-Harald, του οποίου η απουσία θα είναι ένα μεγάλο χάσιμο για την F1. O HHF έχει επανηλειμένα αποδείξει ότι είναι ένας από τους κορυφαίους που πέρασαν από την F1, κ' όσο για τον λόγο που διώχτηκε από την Jordan, αυτός είναι η βλακεία που κουβαλάει το αφεντικό της στο κεφάλι του, χάρη στην οποία η ομάδα πάει κατα διαόλου...

                            Θα συμφωνησω μαζι σου στο οτι ο Frentzen δε διωχτηκε απο την Jordan επειδη ειχε υποσκελιστει απο τον τοτε ομοσταυλο του τον Trulli,αλλα επειδη ο Jordan καθεται και μαλ.....ται και ετσι οπως την εκανε την ομαδα τωρα να κατσει και να την χαιρεται.Φαε τωρα Eddie που μου ηθελες φθηνους πελατειακους της Ford.
                            Tωρα οσον αφορα τον ιδιο τον Frentzen δε θα ελεγα οτι εχασε και τιποτα σημαντικο η F1,κακα τα ψεματα τα ειχε φαει τα ψωμια του.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              Μισο παιδες. Ο HHF sth Jordan εγινε βαρος απο τη στιγμη που ελειψαν τα μαρκα των Γερμανικων ταχυδρομιων. Καλως ή κακως πλεοn στην F1 καθε επιλογη πιλοτου εξυπηρετει καποια σκοπιμοτητα.

                              Κατα τα αλλα ο Button κοντεψε να τελέιωσει την καριερα του απεναντι στον Trulli. Μη ξεγελιεστε απο το Βρετανικο hype, o Button ειναι περιορισμενων δυνατοτητων.
                              Επισης μη ξεγελιεστε απο τα λογια του Μικα. Οπως ειπε και ο gvala o Φιλανδος εχει ματια μονο για τον συμπατριωτη του. Ολα τα αλλα του ξυνιζουν.
                              Οσο για τη μαχη Alonso, Trulli το σιγουρο ειναι οτι ο οποιος ηττημενος στο τελος της χρονιας δυσκολα θα ανακαμψει στους κυκλους της F1.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tifosaros last edited by

                                Το γεγονός ότι ο Αλόνσο ήταν ο νικητής στην Ουγγαρία πέρισυ, σε ένα μονοθέσιο το οποίο σαφώς υπολειπόταν του ανταγωνισμού (Φερράρι, Μακλάρεν, Γουίλιαμς) και μόνο αυτό, εμένα μου δείχνει το μεγάλο ανερχόμενο αστέρι που είναι ο Αλόνσο. Επίσης, το να τον συγκρίνεις με τους τημμέιτ του, που εσύ υποστηρίζεις ότι είναι ατάλαντοι, δε νομίζω να στέκει, γιατί εφόσον είναι ατάλαντοι δε μπορεί να βγει ασφαλές συμπέρασμα για το ταλέντο του Αλόνσο. Σύγκρινέ τον με τους Κίμι, Σουμάχερ και Μοντόγια... Υπάρχει λοιπόν, λογικό κενό στη σκέψη σου. Ο Χάκκινεν είπε τη γνώμη του, γνώμη η οποία είναι δικαιολογημένη, σα Φινλανδός που είναι και στηρίζει τον Κίμι (και τρώει και από τον Κίμι).

                                Αλλά κατά τη γνώμη μου και οι δύο οδηγοί δεν έχουν δείξει ακόμα το 100% των δυνατοτήτων τους γιατί δεν έχουν οδηγήσει τα πιό προηγμένα μονοθέσια του γκριντ. Έχουν όμως δείξει το 80%, ποσοστό από το οποιό είμαστε ικανοί να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hakkinen98-99_ last edited by

                                  ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΤΑΘΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΠΟΤΕ ΕΓΡΑΨΑ ΕΓΩ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΝΟΗΣΙΑ??? Virus.exe ΑΠΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙΣ?????? ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ HHF...Οσον αφορα τον φιλο nickpaip μπορει να ηταν πανω σε δοκιμαστικα αλλα καθε χρονια σημειωνε λιγοτερους βαθμους...και το 2000 ειχε 5 λιγοτερους απο τον HHF κ το 2002 5 λιγοτερους που θα επρεπε να ειναι 7 γιατι θυμαστε τι ειχε γινει στη Μοντσα με team-orders κ περσι 22...Οποτε δεν του φτανουν οι επιδοσεις των δοκιμαστικων αφου δεν ειναι ουσιαστικος...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lybe last edited by

                                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                    Οσο για τη μαχη Alonso, Trulli το σιγουρο ειναι οτι ο οποιος ηττημενος στο τελος της χρονιας δυσκολα θα ανακαμψει στους κυκλους της F1.

                                    Αυτό μάλλον ισχύει περισσότερο για τον Trulli. Πάντως κατά την γνώμη μου ο Trulli θα πρέπει να προσπαθήσει λίγο περισσότερο όσον αφορά στους αγώνες για να μαζέψει όσο το δυνατόν πιο πολλούς βαθμούς, για να τον εκτιμήσει περισσότερο η ομάδα του. Πάντως θα διακινδυνέψω μια πρόβλεψη. Βλέπω του χρόνου τον Webber στη Renault και τον Trulli ή Jaguar ή Toyota.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fanis-f1 last edited by

                                      Ο χρήστης LYBE έγραψε:
                                      Βλέπω του χρόνου τον Webber στη Renault

                                      Μαλλον τον βλεπω να πηγαινει προς Williams μερια για το 2005.
                                      Αν κοιταξετε προσεκτικα την παρακατω φωτο θα παρατηρησετε στην οθονη της τηλεορασης πως οδηγει μια Williams και οχι μια Jaguar.Δεν ξερω αν σας λεει κατι αυτο
                                      http://f1.racing-live.com/photos/2004/melbourne/diapo_028.jpg

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        montoya2 last edited by

                                        ΑΓΑΠΗΤΕ FANI F1 ΠΙΘΑΝΩΣ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΔΙΠΛΟ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΝΑ ΟΔΗΓΕΙ ΤΗΝ WILLIAMS.ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΗΝ WILLIAMS ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΥΤΟ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          jarnot last edited by

                                          Ο χρήστης LYBE έγραψε:

                                          Οσο για τη μαχη Alonso, Trulli το σιγουρο ειναι οτι ο οποιος ηττημενος στο τελος της χρονιας δυσκολα θα ανακαμψει στους κυκλους της F1.

                                          Αυτό μάλλον ισχύει περισσότερο για τον Trulli. Πάντως κατά την γνώμη μου ο Trulli θα πρέπει να προσπαθήσει λίγο περισσότερο όσον αφορά στους αγώνες για να μαζέψει όσο το δυνατόν πιο πολλούς βαθμούς, για να τον εκτιμήσει περισσότερο η ομάδα του. Πάντως θα διακινδυνέψω μια πρόβλεψη. Βλέπω του χρόνου τον Webber στη Renault και τον Trulli ή Jaguar ή Toyota.

                                          Νομίζω ότι η εκτίμηση στο πρόσωπο του Trulli πρέπει να θεωρείται δεδομένη, γιατί πέρα από την αναμφισβήτητη ταχύτητά του, πρόκειται και για σπάνιου χαρακτήρα οδηγό, που ουδέποτε έχει προκαλέσει πρόβλημα σε ομάδα του και ουδέποτε έχει προκαλέσει αντίπαλό του στην πίστα (πχ από λάθος, κλπ, και προκαλώ οποιονδήποτε να μου βρει έστω και ένα τόσο δα 'λαθάκι' του απέναντι σε αντίπαλο, όπως και έναν άλλο οδηγό, αντίστοιχου βαθμού, που να έχει 'λευκό μητρώο' σαν οδηγός).

                                          Το 2005 θεωρώ ότι είναι βέβαιο ότι θα φύγει από τη Renault, ακόμα κι αν συντρίψει τον Alonso. Και θα φύγει γιατί το μέλλον της Renault είναι στους νέους οδηγούς. Και ο Montagny με τον Webber αξίζουν πολλές ευκαιρίες. Τώρα το πού θα καταλήξει είναι άγνωστο. Πάντως δεν θα εξέπλησε αν ξαναβλέπαμε δίδυμο JT και JB ξανά, στη Williams αυτή τη φορά. Δεν του 'φτανε ένα πάθημα του Βρετανού, θα θέλει και ρεβάνς

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            christos-dimou last edited by

                                            O MH ως πρώην παγκόσμιος έχει βαρύνουσα γνώμη στις αξιολογήσεις
                                            των οδηγών και ειδικά των νέων οδηγών. Πέρα από τις όποιες σκοπι-
                                            μότητες που μπορεί να υπήρχαν (ο KR είναι φιλανδός κλπ. κλπ.) το
                                            πόσο υπερεκτιμημένος είναι ο FA σε σχέση με τον KR δεν είναι δυνατό
                                            να το υπολογίσει κανείς παρά μόνον αν βρεθούν πίσω από το ίδιο
                                            μονοθέσιο σε ομάδα με equal status.

                                            Πάντως στην Μελβούρνη αν κάποιος αναλύσει τους χρόνους του
                                            FA θα παρατηρήσει τό πόσο στρωτή είναι η οδηγήση του καθώς στα
                                            3 πρώτα σκέλη του αγώνα ο μέσος χρόνος του επαίζε στα 2 δέκατα
                                            (πάνω κάτω). Οι μόνοι με πιο στρωτή οδήγηση (κοινώς παραπλήσιοι
                                            χρόνοι και όχι αυξομειώσεις του ρυθμού από stint σε stint δεν μιλάμε
                                            μέσα στο σχέλος που η διαφορά λόγω καυσίμων και ελαστικών μπορεί
                                            να ξεπεράσει και το sec) ήταν ο MS και ο RB.

                                            Κατά την ταπεινή μου γνώμη ο FA και ο KR ανήκουν στην ίδια κατηγο-
                                            ρία οδηγών. Μία κατηγορία που μοιάζει περισσότερο στους Lauda, Prost
                                            και στον μεθύστερο Senna παρά στους Villeneuve (Gilles για να μην
                                            παρεξηγούμαστε), και Senna (the early years ). Πέρυσι ο FA
                                            όπου το δόθηκε η ευκαιρία να κινηθεί γρήγορα και να είναι ανταγωνι-
                                            στικός τό έπραξε. Αντίστοιχα και ο MH. Είναι νωρίς ακόμα να βγάλουμε
                                            συμπεράσματα. Στην μετά MS-Ferrari εποχή που διαγράφεται και οι δύο
                                            έχουν το δυναμικό να κερδίσουν παγκόσμια πρωταθλήματα. Ποιός θα
                                            έχει το μεγαλύτερο παλμαρές στο τέλος της καριέρας θα το κρίνουν
                                            και άλλοι παράγοντες (επιλογές μονοθεσίων, τύχη κλπ.)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr