-
Πρόδρομε διεύρυνες πολύ την κουβέντα χωρίς να υπάρχει λόγος. Μόνο για το σαφάρι μιλούσαμε. Όλα αυτά ανήκουν στο παρελθόν. Δεν ξερω πώς έχεις αποκομίσει αυτή την εντύπωση, αλλά κανείς δεν ενοχλείται από συζητήσεις για νεώτερα αυτοκίνητα στα κατάλληλα θέματα, πόσο μάλλον για το Ρενώ 21 (που για μένα είναι εξαιρετικό youngtimer) που έφερες σαν παράδειγμα. Όσο για τα ¨κουλά¨ πίστευα ότι εννοούσες αυτό που πραγματικά σημαίνει η λέξη, και όχι τα δύο παραδείγματα που έφερες που δεν καταλαβαίνω γιατί τα αποκαλείς έτσι....
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
'Re: Classic Safari
από NIGA » 10/04/09 0:25pro_crossaro έγραψε:
Όλοι σχεδόν εδώ μέσα έχουν ποστάρει 'κουλά'. Απλά πλέον έχουν αλλάξει οι ανοχές των συμφορουμιστών, και τα γούστα τους. Το χω ξαναπεί. Πιο παλιά εδώ γινόντουσταν κουβέντες και για πιο συγχρονα αυτοκίνητα και ας μην ήταν για regularite(Αν το γράφω λάθος συγνώμη).Το θέμα είναι πλέον με την κατάσταση ως έχει να δούμε τι πρέπει να γίνει για να είναι ήρεμη η ατμόσφαιρα αυτού του υποφόρουμ.
Άμα είναι πάντως να ξεκινήσουμε τέτοια κουβέντα καλύτερα να πάμε στο ACE cafe!
Δεν έχουν ποστάρει παρά ελάχιστοι ¨κουλά', αλλά αυτοί που το έκαναν καθ' υπερβολήν δοκίμασαν τις ανοχές των συμφορουμιστών. Ούτε οι ανοχές ούτε τα γούστα κανενός έχουν μεταβληθεί. Αν εξαιρέσεις κάποιον που δεν άντεξε και απεχώρησε οι υπόλοιποι αντέχουμε ακόμη! Φυσικά δεν είναι πρόβλημα η καμμένη ατραξιόν του Βαγγέλη. Πιστεύω ότι τα γελάκια που την συνοδεύουν δείχνουν την διαθεση με την οποία μπηκε. Εϊχα την εντύπωση ότι όταν ξανάγινε η ίδια συζήτηση προ καιρού είχες δεχθεί καμμένα, λιωμένα, κομμάτια, μη αναγνωρίσιμα, καταγκρεμισμένα σε βάραθρα κλπ να μπαίνουν στο άλλο θέμα με τα τρακαρισμένα. Αυτό το επιβεβαιωνε και η ....αυτοσυγκράτησή σου τον τελευταίο καιρό. Άρα λοιπόν προς τι η κουβέντα;
Όσο γι'αυτό που λες για τα πιο σύγχρονα δεν το καταλαβαίνω που κολλάει'
Το μεταφέρω εδώ για να μην σκίσουμε πάλι το σαφάρι.
1ον: Αναλόγως τι εννοείς κουλά. Γιατί TAUNUS του '70 και DATSUN 120 είναι λίγο κουλά.
Συμφωνώ βέβαια ότι εγώ το χω παρακάνει. Και για αυτό και προσέχω τι ανεβάζω πλεόν. Όμως πριν από το φορουμ αυτό, πολλά απο αυτά τα κουλά απλά θα τα προσπέρναγα. Απλά νόμιζα οτι μπορεί να ενδιαφέρουν κάποιους εδώ μέσα από αυτά που έβλεπα. Προσωπικά με ενδιαφέρουν αυτοκίνητα πριν από το 1960 με ότι συνεπάγεται αυτό για την κατάσταση για την οποία βρίσκονται.2ον: Από την προηγούμενη συζήτηση δεν είχε βγει κάνα τέτοιο συμπέρασμα...
...την διάβασα και τώρα πριν σου απαντήσω. Απλά πρωσοπικά είπα να φιλτράρω το τι ανεβάζω γιατί΄έχω βαρεθεί τις γκρίνιες.3ον: 'Τα πιο σύγχρονα' κολλάει για συζητησεις για RENAULT 21 για παράδειγμα, που πραγματικά απολάμβανα τον 21quadra να αναλύει. Και ας μην ήταν 'αντίκα' εμένα μου άρεσαν οι κουβέτες αυτές. Όπως οι κουβέντες για 924(PORCHE) και W123(MERCEDES). Και νομίζω ότι σε ολους άρεσαν αφού δεν έβλεπα κανέναν να παραπονιέται. Μετά τις πρώτες γκρίνιες δε γίνεται κουβέντα για τίποτα.
Και το σημαντικότερο
4ον: Το αν αποχώρησε ο εν λόγω συμφορουμίστας δεν οφείλεται ούτε στο σαφάρι, ούτε και σε μένα.
Ή κάτι άλλο πρέπει να τον έχει πειράξει γενικά, ή δεν τον εδιέφερε η 'παρέα' οπότε και την έκανε.
Δε θα πάρω την ευθύνη και για τις ορέξεις του monofarou. Λυπάμαι.
Και ούτε χάρηκα που δεν μπαίνει πλέον. Παρότι μονίμως μου τα χωνε και με σνόμπαρε εκτιμούσα τις γνώσεις του και τη δουλειά που χει κάνει στα αυτοκίνητα του. Εξάλλου πόσες φορές ειχα προτείνει να με βάλει στους εχθρούς και να μην διαβάζει τα μνμ τα μου. Για αυτό υπάρχει αυτή η επιλογή στο μενού.
Και συγνώμη αλλά η μόνη ενασχόληση του με το σαφάρι είναι να σχολιάζει αρνητικά τα ευρήματα και να ειρωνεύεται αυτούς που τα βρήκαν. Οπότε δεν πιστεύω ότι πήρε ποτέ στα σοβαρά αυτήν την ενότητα, ούτε και ότι τον απασχολούσε το τι σαπάκια ποστάρονταν εκεί...Φίλε pro_crossaro, συγνώμηπου ανακατεύομαι αλλά και εμένα μου αρέσουν τα σαπάκια στην κατάστασή τους... και εξάλου ο αγαπητός D-Jet είχε γράψει: Τυχαίες συναντήσεις με ιστορικά αυτοκίνητα πέρα από κάθε ελπίδα αποκατάστασης εδώ είναι το μέρος για να τα ποστάρετε. Όλα έχουν τουλάχιστον έναν που νοιάζεται γι' αυτά...
-
Όχι πάλι, πλίιζ.
-
Ο χρήστης baltsiotis έγραψε:
Όχι πάλι, πλίιζ. -
Πιστευοντας οτι εδω θα παρω μια πιο συγκεκριμενη απαντηση (μιας και υπαρχουν εμπειροι στα μηχανικα θεματα),στο ερωτημα που εβαλα σε αλλο θρεντ, το ξαναβαζω και εδω.....
Απορια τεχνικης φυσεως. Τι ειναι, η μαλλον απο που προερχεται, ο θορυβος που οι παλαιοι μηχανικοι χαρακτηριζαν σαν θορυβος απο 'πριζ ντιρεκτ?'. Για να διορθωθει πρεπει να ανοιξουν το κιβωτιο ταχυτητων???? Ευχαριστω.......
-
Αν και είναι κάπως αόριστη η διευκρίνισή σου, υποθέτω εννοείς θόρυβο απο το σαζμάν εν στάσει που εξαφανίζεται πατωντας το συμπλέκτη? Αν ναι, είναι απο τα ρουλεμάν του κιβωτίου, και πιο συγκεκριμένα του πρωτεύοντα άξονα (αφού αυτός περιστρέφεται με το αυτοκίνητο σε στάση).
Υπάρχει και ένα μικρό ενδεχόμενο να είναι απο το ρουλεμάν αποσύμπλεξης, και μόλις πιέζεται πάνω στο χτένι να 'μαζέυονται' τα μπόσικά του και νε μην ακούγεται (τραβηγμένο, αλλά συμβαίνει).
Στην πρώτη περίπτωση χρειάζεται άνοιγμα του κιβωτίου, στη δεύτερη όχι, μόνο κατέβασμα). -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Αν και είναι κάπως αόριστη η διευκρίνισή σου, υποθέτω εννοείς θόρυβο απο το σαζμάν εν στάσει που εξαφανίζεται πατωντας το συμπλέκτη? Αν ναι, είναι απο τα ρουλεμάν του κιβωτίου, και πιο συγκεκριμένα του πρωτεύοντα άξονα (αφού αυτός περιστρέφεται με το αυτοκίνητο σε στάση).
Υπάρχει και ένα μικρό ενδεχόμενο να είναι απο το ρουλεμάν αποσύμπλεξης, και μόλις πιέζεται πάνω στο χτένι να 'μαζέυονται' τα μπόσικά του και νε μην ακούγεται (τραβηγμένο, αλλά συμβαίνει).
Στην πρώτη περίπτωση χρειάζεται άνοιγμα του κιβωτίου, στη δεύτερη όχι, μόνο κατέβασμα).Ευχαριστω για την εξηγηση.... ναι νομιζω και εγω οτι ειναι η πρωτη περιπτωση....(πριζ ντιρεκτ αλλωστε στα γαλλικα σημαινει κατευθειαν λαβη= πρωτευων αξωνας για την περιπτωση μας ) Η δευτερη περιπτωση μου εχει τυχει σε VOLVO 244 GL του 78 και τοτε ο θορυβος αρχιζε οταν 'πατουσες τον συμπλεκτη' στο νεκρο δεν ακουγες τιποτα.....
-
Kαλημέρα σε όλους!
Φίλος αγόρασε ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν είναι σε κατάσταση να περάσει ΚΤΕΟ.
Οπότε το ιδιωτικό συμφωνητικό είναι μονόδρομος.
Μήπως μπορείτε να βοηθήσετε με κάποια φόρα που ίσως θα έπρεπε να χρησιμοποιηθεί ή έστω ποια στοιχεία πρέπει να αναγράφονται?Επίσης από ότι ξέρω το αμάξι πρέπει να έχει κατατεθημένες πινακίδες στην εφορία, όως αυτό έγινε πριν πολλά πολλά χρόνια, με αποτέλεσμα ότα πηγε ο προηγούμενος ιδιοκτήτης να μη βρίσκουν το φάκελό του!
Σε αυτήν την περίπτωση, να επιμείνει να πάρει και όλα τα έγγραφα του αυτοκίνητου πο έχει ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ή είναι τζάμπα κόπος? -
παρε με τηλεφωνο πριν κανεις οτιδηποτε, προδρομε
-
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
παρε με τηλεφωνο πριν κανεις οτιδηποτε, προδρομεΕχεις πλοκαμια και στην Εφορια μικρε?
-
Ο χρήστης GEORGIOS_XYNOS έγραψε:
παρε με τηλεφωνο πριν κανεις οτιδηποτε, προδρομε
Εχεις πλοκαμια και στην Εφορια μικρε?
το θεμα εχει ηδη διευθετηθει!!!!!
-
αυτο που λεει με ξενα κολυβα κηδεια το ξερεις..???
-
Ο χρήστης istorikos6 έγραψε:
αυτο που λεει με ξενα κολυβα κηδεια το ξερεις..???????? ........για σπαστα και ξαναριχτα.....
-
στα σπαω γενικα οποτε ...δεν χρειαζετε....bilako εννοω....
-
Αίσχος !!!
-
Μήπως γνωρίζει κάποιος τι μπορεί να γίνει μ'ένα αυτοκίνητο που έχει μείνει ''κουφάρι'' ??
Εννοώ έχουν ξηλωθεί τα πάντα για ανταλλακτικά.
Ανακύκλωση ??
Ευχαριστώ.
-
Αν υπάρχουν πινακίδες-άδεια και θέλεις να το διαγράψεις οριστικά θα πρέπει να το δώσεις σε εταιρεία ανακύκλωσης.
Το πρόβλημα είναι ότι αυτοί για κάθε 'κύριο' εξάρτημα που λείπει χρεώνουν κάποιο ας το πούμε πρόστιμο (το γιατί δεν το έχω καταλάβει ΄). 'Κύριο' εξάρτημα ορίζουν μηχανή, τροχούς, σαλόνι (δις ).
Σε μία τέτοια περίπτωση που μου έτυχε πρόσφατα πηγαίνοντας το αυτοκίνητο κουφάρι (αλλά κουφάρι, λέμε... ) έπρεπε να δώσει 220 €, τόσο ήταν ο φτηνότερος (τρις ), κάποιοι μάλιστα δεν το έπαιρναν καθόλου.
Ψάχτο λοιπόν με τις εταιρίες ανακύκλωσης και πές τους και το παραμύθι 'το είχα έξω και το ρημάξαν'. Αλλιώς υπάρχει και ο τρόπος, το κάνεις κομμάτια, φωνάζεις έναν παλιατζή και κάνεις δήλωση κλοπής.Η απορία μου εμένα παραμένει πάντως...αφού η σχετική οδηγία της ΕΕ αναφέρει ότι πρέπει να ενθαρρύνεται η επαναχρησιμοποίηση ανταλλακτικών απο τα ΟΤΚΖ γιατί μας δουλεύει ψιλό γαζί ο κάθε παπάρας σκραπατζής?
-
Kαλησπερα και Χρονια Πολλα σε ολους!
Αποφασισα να κανω το πρωτο μου post στο forum εδω γιατι το κομματι΄''ιστορικα'' ηταν η αφορμη να γινω μελος,αν και σας παρακολουθω χρονια!
Με λενε Σπυρο,ειμαι απο Πυργο Ηλειας και εχω το μικροβιο ''αυτοκινητο'' απο μωρο σχεδον,κολλημενος απο το μπαμπα ο οποιος ηταν χρονια κριτης αγωνων και μελος της Ολυμπιακης Λεσχης Αυτοκινητου (νυν ΑΟΛΑΠ).
Παρακολουθω αγωνες απο πολυ μικρη ηλικια,αρχικα σαν θεατης,στην πορεια σαν κριτης ,ενω τα τελευταια χρονια και σαν αγωνιζομενος σε αγωνες Regularity Ιστορικων Αυτοκινητων.Μαλιστα ειμαι απο τα ιδρυτικα μελη,και εδω και λιγους μηνες και μελος του ΔΣ του Συλλογου Φιλων Ιδιοκτητων Παλαιων Οχηματων Πελλοπονησσου (ΣΦΙΠΟΠ) που εχει εδρα τον Πυργο και ειναι μελος της ΕΟ ΦΙΛΠΑ.
Μαζι-παντα- με τον πατερα μου διατηρουμε ενα Ford Fiesta mk1 S 1,1 του 1978 και ενα Renault 4L του 1980.Αυτα τα λιγα σαν πρωτη γνωριμαι εκ μερους μου!
Ευχομαι να εχουμε ωραιες συζητησεις! -
ΩΩΩΧΧΧ..! Και αλλος κατρελακιας!! (πλακα κανω εννοειται )
Καλως ηλθες! -
Έχεις 4L και το λές έτσι χαλαρα?? Καλωσήλθες στην παρέα και περιμένουμε φωτογραφίες εννοείται...
Υ.Γ. Α και που 'σαι...ρίξε καμιά βόλτα κι εδώ: http://www.4renault4.blogspot.com/
ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών" [#2]