-
Ο κορσαιρ πλάκα κάνει.
Ο Qsis πάλι ώρες ώρες χτυπάει ρεκόρ στερεότυπου/ποστ.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο κορσαιρ πλάκα κάνει.δεν κανω
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ο Qsis πάλι ώρες ώρες χτυπάει ρεκόρ στερεότυπου/ποστ.
οντως
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
το μονο κακο που εχει το σαλονι του Α3 ειναι οτι αν θες να χαμουρευτεις με κανα γκομενακι τα πραγματα ειναι πολυ πολυ δυσκολα
(για sex δε συζηταω καν)αυτά τα κόλπα μόνο στο civic fd2 που δεν έχει κεντρική κονσόλα
και χαι@@@@@@@@ και vtecάσματα -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
το μονο κακο που εχει το σαλονι του Α3 ειναι οτι αν θες να χαμουρευτεις με κανα γκομενακι τα πραγματα ειναι πολυ πολυ δυσκολα
(για sex δε συζηταω καν)αυτά τα κόλπα μόνο στο civic fd2 που δεν έχει κεντρική κονσόλα
και χαι@@@@@@@@ και vtecάσματαΔοκιμάστε το αυτό σε Discovery που ο οδηγός απέχει από τον συνοδηγμο μισό μετρικό μίλι και μετά μιλείστε για δυσκολίες...
-
sorry που επανερχομαι σε ...λιγοτερο αναλαφρα θεματα,αλλα για το τιμονι τι λετε?Δεν ειναι αρκετα ελαφρυ,ειδικα στις χαμηλες ταχυτητες?Επισης απο καταναλωση πως τα πατε?Βενζινη μονο σουπερ αμολυβδη ή κανει και απλη?
(πολλες αποριες,αλλα απο τη στιγμη που το παραγγειλα προσπαθω να μαθω οτι μπορω για το αμαξι) -
τι να την κάνεις την σούπερ αμόλυβδη με 9.5 συμπίεση??
αν έχει στάνταρ servotronic το τιμόνι είναι ψιλοplaystation μέχρι τα 60.. -
Όντως μέχρι τα ~40-50km/h είναι λίγο ελαφρύ* αλλά από την άλλη, όταν είσαι μέσα στην πόλη και με 225 λάστιχο μπροστά, μήπως είναι καλύτερα που είναι ελαφρύ?
υποτίθεται ότι παίρνεις αυτό το αμάξι για να βγαίνεις 'ατσαλάκωτος', οπότε ποιός ο λόγος να 'ιδρώνεις' για να στρίψεις το τιμόνι όταν πας με τόσο μικρή ταχύτητα.
Και μην πει κανείς ότι χάνεις αίσθηση στην ταχύτητα αυτή, γιατί θα τον σιχτιρίσω... ( ), αφού με αυτές τις ταχύτητες δεν κινείσαι...σέρνεσαι...*είναι ελαφρύ σε σχέση με τα δικά μου γούστα αλλά γνωρίζω ότι κερδίζω κάποια άλλα πλεονεκτήματα με το ελαφρύ τιμόνι στα λίγα κm/h.Με τα γούστα του αδερφού μου πχ, μάλλον είναι φυσιολογικά ελαφρύ...
Επιπλέον να ξέρεις ότι το πόσο βαρύ θα είναι το τιμόνι και πόσο θα ελαφραίνει στα λίγα km/h, μπορείς να το ρυθμίσεις μέσω vag com.Οπότε είναι υποθέση μίας επίσκεψης στο συνεργείο για να γίνει το τιμόνι βαρύ όπως εσύ το θέλεις.
ΥΓ:γιατί έχω την εντύπωση ότι το S3 'απαιτεί' 100στάρα για να βγάζει 265 άλογα? Μπορεί να θυμάμαι λάθος...
-
αν θυμαμαι καλα οσο πιο υψηλη η πιεση του τουρμπο τοσο πιο πολυ ωφελειται ο κινητηρας απο τα επιπλεον οκτανια.
και παλι δυσκολα να ξεπερναει τα +20 αλογα με τη 100αρα ο κινητηρας, παρολα αυτα εγω του βαζω παντα -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Όντως μέχρι τα ~40-50km/h είναι λίγο ελαφρύ*
Και μην πει κανείς ότι χάνεις αίσθηση στην ταχύτητα αυτή, γιατί θα τον σιχτιρίσω... ( ), αφού με αυτές τις ταχύτητες δεν κινείσαι...σέρνεσαι...τη μια και μοναδική φορά που το ESP έβγαλε το ψωμί του με 60 πήγαινα
δεν το λέω για να αντικρούσω το επιχείρημα οτι είναι οκ να είναι ελαφρύ αλλά το 40-50 σέρνεσαι(σέρνεσαι αλλά υπο συνθήκες και με το πλάι)Ανάμεσα σε ambition-ambiente 1,8 ποια και γιατί?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
τη μια και μοναδική φορά που το ESP έβγαλε το ψωμί του με 60 πήγαινα
δεν το λέω για να αντικρούσω το επιχείρημα οτι είναι οκ να είναι ελαφρύ αλλά το 40-50 σέρνεσαι(σέρνεσαι αλλά υπο συνθήκες και με το πλάι)προφανώς το έγραψα χαριτολογώντας, αναφερόμενος στους πολύ γλήγολους που η...αίσθηση ( ) είναι το παν!
Ανάμεσα σε ambition-ambiente 1,8 ποια και γιατί?
Έχει σημασία τι ζητάς.Τι διαφορές έχουν τώρα:
-Το ambiente έχει προσανατολισμό στην άνεση.Έχει ως στάνταρ 16άρες ζάντες, έχει αυτόματους υαλοκαθαριστήρες και φώτα, έχει 16άρες ζάντες, έχει εσωτερικό πακέτο φωτισμού, έχει ξύλο ως επένδυση εσωτερικού* και διάφορα άλλα. (νομίζω έχει στάνταρ και αυτόματο εσωτερικό αντιθαμπωτικό καθρέφτη αλλά δεν είμαι σίγουρος )
-Το ambition έχει προσανατολισμό στο σπορ.Έχει 17άρες ζάντες, πιο μπάκετ καθίσματα, 10mm πιο χαμηλή ανάρτηση-αμάξωμα και λίγο πιο σκληρή ανάρτηση από το ambiente και attraction, έχει αλουμίνιο ως επένδυση εσωτερικού*, έχει προβολείς ομίχλης και άλλα διάφορα.Προσωπικά αν πχ έβαζα ως έξτρα 17άρες ζάντες και προβολείς ομίχλης (νομίζω το ambiente δεν τους έχει πλέον στάνταρ), θα έπαιρνα την ambiente έκδοση αφού προσφέρει διάφορα 'κομφόρ' άνεσης που για να τα βάλεις στο ambition χρειάζεσαι αρκετά (παραπάνω) χρήματα.
Από την άλλη μου αρέσουν τα ήμι-μπάκετ καθίσματα, οπότε ίσως κατά την τελική απόφασή μου να μην μπορούσα να συμβιβαστώ με τα 'συμβατικά' καθίσματα του ambiente.(όχι ότι δεν έχουν πλευρική στήριξη και μάλιστα καλή, αλλά σαν του ambition δεν είναι κατά τη γνώμη μου)Και για να το πω λίγο διαφορετικά:
Για τη μάνα μου που της αρέσει η άνεση, θα της πρότεινα το ambiente.Σίγουρα τα καθίσματα θα είναι πιο άνετα, η ανάρτηση πιο μαλακή (όχι ότι στο ambition είναι 'κούτσουρο' αλλά μαζί με τα 17άρια ζαντολάστιχα όσο νά ναι διαβάζει περισσότερο τις ανωμαλίες), οι αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες και φώτα θα ήταν κάποια μεγάλα ατού για τη μάνα μου.
Από την άλλη για τον αδερφό μου που του αρέσει η σπορ οδήγηση, τα ήμι-μπάκετ καθίσματα κτλ θα του πρότεινα το ambition.Δεν τον ενδιαφέρουν και πολύ κάποιες ευκολίες που προσφέρει το ambiente.Αν υπάρχουν βέβαια καλώς αλλά όχι ότι θα θυσίαζε κάποια δεδομένα (γι'αυτόν) πράγματα όπως η πιο σκληρή ανάρτηση (νομίζω 10% από την 'απλή' του ambiente), η χαμηλωμένη ανάρτηση 10mm, τα μπάκετ καθίσματα, το 3άκτινο τιμόνι (το ambiente έχει 4κτινο νομίζω ) κτλ.*αλλάζει εύκολα κατά την παραγγελία χωρίς χρέωση.Απλά αυτό είναι το στάνταρ σε ένα ετοιμοπαράδοτο.
-
εγώ σκέφτομαι ambiente + προβολείς ομίχλης+ μπάρες οροφής και ίσως αλουμίνιο μέσα.
1.8 s-tronic (μικρή η διαφορά απο Tiguan καλύτερο πακέτο νομίζω και δεν έχει γίνει τελείως σούπα)
ένα χρυσολαδί χρώμα είναι το χρυσο που φαίνεται στον configurator?
κανένα ψιλοεξτρά χρήσιμο?(όχι ξενον,όχι ηλιοροφή, όχι ζάντες)[πισινή]τα πάντα εξαρτώνται βέβαια απο το πόσο παίρνουν το προηγούμενο[/πισινή]
-
Κοίτα από τα extra που έβαλα εγώ και βλέπω ότι αξίζουν πολύ είναι (σου αναφέρω και τιμές που είχαν στο δικό μου αμάξι):
-υποβραχιόνιο εμπρός---320€ (μάλλον το ambiente το έχει στάνταρ αλλά δεν είμαι σίγουρος )
-πακέτο αποθηκευτικών χώρων(το μικρό που έχει διχτάκι στο χώρο αποσκευών και πρίζα τύπου αναπτήρα)---130€
-σπορ δερμάτινο 3ακτινο πολυλειτουργικό τιμόνι---270€ (πέραν των κουμπιών στο τιμόνι για το ηχοσύστημα, το 4ακτινο του ambiente δε μου αρέσει καθόλου οπότε για μένα θα ήταν ένα επιπλέον κίνητρο για να το βάλω:ninja: )
-isofix---110€ (αν έχεις παιδιά μικρά ή θα αποκτήσεις μικρά παιδιά πριν αλλάξεις το αμάξι )
-πλευρικοί αερόσακοι πίσω---440€ (ειδικά αν βάζεις τα παιδιά σου μέσα, πιστεύω ότι αξίζει 100%)
-πίσω ταπέτα---50€ (πίσω πατάκια δηλαδή που είναι κουμπωτά όπως και τα μπροστά.μου άρεσαν γιατί είναι κουμπωτά )Το χρυσό χρώμα που λες, το έχω δει από κοντά και προσωπικά δε μου αρέσει καθόλου.Γούστα είναι αυτά βέβαια.
Πρέπει να το δεις από κοντά για να καταλάβεις αν σου αρέσει. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Κοίτα από τα extra που έβαλα εγώ και βλέπω ότι αξίζουν πολύ είναι (σου αναφέρω και τιμές που είχαν στο δικό μου αμάξι):
έχει-υποβραχιόνιο εμπρός---320€ (μάλλον το ambiente το έχει στάνταρ αλλά δεν είμαι σίγουρος )
σωστό-πακέτο αποθηκευτικών χώρων(το μικρό που έχει διχτάκι στο χώρο αποσκευών και πρίζα τύπου αναπτήρα)---130€
προτιμώ το 4 κτινο δεν ξέρω τι παίζει με πολυλειτουργικό-σπορ δερμάτινο 3ακτινο πολυλειτουργικό τιμόνι---270€ (πέραν των κουμπιών στο τιμόνι για το ηχοσύστημα, το 4ακτινο του ambiente δε μου αρέσει καθόλου οπότε για μένα θα ήταν ένα επιπλέον κίνητρο για να το βάλω:ninja: )
μπααααα-isofix---110€ (αν έχεις παιδιά μικρά ή θα αποκτήσεις μικρά παιδιά πριν αλλάξεις το αμάξι )
πολύ καλή πρόταση την ειχα ξεχάσει τελείως-πλευρικοί αερόσακοι πίσω---440€ (ειδικά αν βάζεις τα παιδιά σου μέσα, πιστεύω ότι αξίζει 100%)
καλό αν και δεν ξέρω τι παίζει όταν θες να τα αλλάξεις. μήπως σου βγουν χρυσά δηλ-πίσω ταπέτα---50€ (πίσω πατάκια δηλαδή που είναι κουμπωτά όπως και τα μπροστά.μου άρεσαν γιατί είναι κουμπωτά )Το χρυσό χρώμα που λες, το έχω δει από κοντά και προσωπικά δε μου αρέσει καθόλου.Γούστα είναι αυτά βέβαια.
Πρέπει να το δεις από κοντά για να καταλάβεις αν σου αρέσει.
είναι ενα που το έχω δει απο κοντά και μου αρέσει πολύ, αλλά δεν ξέρω αν είναι το χρυσό του configurator. στη πραγματικότητα είναι πολύ λίγο χρυσό κάτι ανάμεσα σε καφε γκρι χρυσό είναι.ξέρουμε κανένα site με live φώτο? για να δω χρώμα?
επίσης μπάρες οροφής γιατί δεν έβαλες? κάνουν θόρυβο σε υψηλές ταχύτητες? -
Να σου πω πρώτα κάτι για τα πατάκια πίσω?Μπορείς να βγάλεις τα κουμπώματα από τα original πατάκια (όταν θες να τα αλλάξεις), να πας σε ταπετσέρη και να σου κάνει τρύπες ώστε να μπουν τα κουμπώματα στα νέα πατάκια.Το είχα κάνει και στο Golf 4 που είχα και βλέπω ότι γίνεται και στο audi.
Επιπλέον τι αγχώνεσαι?υπάρχει περίπτωση να φθαρούν τα πίσω πατάκια (αν μιλάμε για διάστημα 6-7 ετών)?
(υπενθυμίζω:Τα μπροστά ούτως ή άλλως είναι κουμπωτά, κάτι που για μένα είναι πολύ θετικό! )Μπάρες οροφής δεν έβαλα διότι:
1)ήταν ακριβές γι'αυτό που προσφέρουν (μόνο μόστρα)
2)έχω ακούσει ότι προσθέτουν θόρυβο στα ταξίδια και δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω.Κανείς δε μου έδινε σαφή εικόνα για το... πόσο παραπάνω θόρυβο προκαλούν.
3)μου χαλάνε λίγο την εικόνα του αυτοκινήτου και το κάνουν να μοιάζει σαν στέισον.Σχετικά με το πολυλειτουργικό, δεν κατάλαβα που κόλλησες.
Δερμάτινο τιμόνι είναι με 2 ροδέλες με +/- .ένα για φωνή και ένα σταθμούς ή κομμάτια στο cd-mp3.Τα άλλα πλήκτρα (2 συνολικά) δεν κάνουν τίποτα αν δεν έχεις επιλέξει να έχεις σύνδεση με κινητό τηλέφωνο (bluetooth ή ενσύρματη).
Προσωπικά με βολεύουν πολύ στην εθνική.Γενικότερα είμαι της άποψης ότι πρέπει να φεύγουν όσο το δυνατόν λιγότερο τα χέρια από το τιμόνι (είτε το κρατάς χαλαρά και άνετα είτε σφιχτά και κινείσαι γρήγορα).
Δεν έχω και φωτογραφία του facelift τιμονιού...Κάτι που ξέχασα...κάτι έχει πάρει το αυτί μου από 'νέα' extra για bluetooth σύνδεση του κινητού με το ηχοσύστημα ώστε να σου βγάζει τον ήχο από τα ηχεία και σου βάζει κρυμμένο κάπου κοντά σου ένα μικρόφωνο.Δεν ξέρω αν γίνεται μόνο αν βάλεις RNS-E (navigation δηλαδή) ή αν μπορείς να το βάλεις και με την 'απλή' πηγή.Προσωπικά δεν μου αρέσει γιατί είσαι με άλλους μέσα στο αμάξι και ακούνε τι λες στο τηλέφωνο.μπορεί να μη λες τίποτα (μαλακίες κτλ), μπορεί να λες κάτι σοβαρό, μπορεί κάποια στιγμή ενώ λέτε κάτι ασήμαντο να θέλει ο συνομιλητής σου να σου πει κάτι σημαντικό και να μην θες να το ακούσουν οι άλλοι...η κατάσταση θα είναι λίγο κάπως και γι'αυτό και δεν στο πρότεινα.
Από άλλα χρώματα θα σου πρότεινα αυτό:
αλλά ίσως γίνει πολυφορεμένο κάποια στιγμή...
(είναι πολύ κοντά και στο ειδικό χρώμα της audi που εμένα μου αρέσει πάρα πολύ(πάω να δω στο configurator ένα χρώμα και επιστρέφω να το προσθέσω)
Δυστυχώς site με live αμάξια σε διάφορα χρώματα δύσκολο να βρεις...εγώ πάντως δεν ξέρω κανένα.
Ίσως καλύτερα να έπαιρνες μία σβάρνα όλες τις αντιπροσωπείες.έτσι μάλλον θα δεις και όλη την παλέτα των χρωμάτων πάνω στο αμάξι και μάλιστα Live. -
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Μπάρες οροφής δεν έβαλα διότι:
1)ήταν ακριβές γι'αυτό που προσφέρουν (μόνο μόστρα)
2)έχω ακούσει ότι προσθέτουν θόρυβο στα ταξίδια και δεν ήθελα να το διακινδυνεύσω.Κανείς δε μου έδινε σαφή εικόνα για το... πόσο παραπάνω θόρυβο προκαλούν.
3)μου χαλάνε λίγο την εικόνα του αυτοκινήτου και το κάνουν να μοιάζει σαν στέισον.265 βλέπω να έχουν στον configurator, πάνω απο 300 σου έλεγαν εδώ?
το θόρυβο το φοβάμαι και εγώ και είναι ένας απο ρους λόγους που απορρίπτω την ηλιοροφή
μα είναι ! στέισονΣχετικά με το πολυλειτουργικό, δεν κατάλαβα που κόλλησες.
Δερμάτινο τιμόνι είναι με 2 ροδέλες με +/- .ένα για φωνή και ένα σταθμούς ή κομμάτια στο cd-mp3.Τα άλλα πλήκτρα (2 συνολικά) δεν κάνουν τίποτα αν δεν έχεις επιλέξει να έχεις σύνδεση με κινητό τηλέφωνο (bluetooth ή ενσύρματη).
Προσωπικά με βολεύουν πολύ στην εθνική.Γενικότερα είμαι της άποψης ότι πρέπει να φεύγουν όσο το δυνατόν λιγότερο τα χέρια από το τιμόνι (είτε το κρατάς χαλαρά και άνετα είτε σφιχτά και κινείσαι γρήγορα).
Δεν έχω και φωτογραφία του facelift τιμονιού...κόλλησα αν το 4-κτινο είναι πολυλειτουργικό απο μόνο του ή υπάρχει επιλογή για 4κτινο πολυλειτουργικό
μπλε με τη καμία
απο χρώματα
μαύρο
κάποιο γκρι
το χρυσό(ναι αυτό που έχεις βάλει λέω)
άσπρο με πολύ ζόριθέλω ανοιχτόχρωμο εσωτερικό οπωσδήποτε, αν αυτό επηρεάζει την επιλογή εξωτερικου χρώματος
ξέρετε αν παίζουν και sto A3 προβλήματα διαθεσιμότητας τύπου Q5? -
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
265 βλέπω να έχουν στον configurator, πάνω απο 300 σου έλεγαν εδώ?
το θόρυβο το φοβάμαι και εγώ και είναι ένας απο ρους λόγους που απορρίπτω την ηλιοροφή
μα είναι ! στέισονΟΧΙ δεν είναι...
απλώς...μοιάζει!κόλλησα αν το 4-κτινο είναι πολυλειτουργικό απο μόνο του ή υπάρχει επιλογή για 4κτινο πολυλειτουργικό
Καλή ερώτηση...Νομίζω πώς όχι, δεν είναι πολυλειτουργικό ως στάνταρ (80% σιγουριά).
Υπάρχει πολυλειτουργικό 4άκτινο σε Α3 (γενικότερα), υπάρχει.Το έχω δει σε φωτογραφία στο νετ (σε Α3 του 2007).Δεν ξέρω όμως αν υπάρχει επιλογή εδώ για πολυλειτουργικό 4άκτινο (αν υποθέσουμε ότι αυτό που έχει πάνω δεν είναι πολυλειτουργικό).
στα έξτρα που έχω εγώ μπροστά μου (έχω και του ambition και του ambiente) δεν βλέπω επιλογή πολυλειτουργικού 4άκτινου τιμονιού.Μόνο 3άκτινου.θέλω ανοιχτόχρωμο εσωτερικό οπωσδήποτε, αν αυτό επηρεάζει την επιλογή εξωτερικου χρώματος
Κοίτα...ανοιχτόχρωμο εσωτερικο για να 'δείξει' (αλλά και για να μην είναι άσχημο κατά τη γνώμη μου), πρέπει να έχεις σκούρο εξωτερικό.Άρα από τα χρώματα που προτείνεις:
μαύρο
κάποιο γκρι
το χρυσό(ναι αυτό που έχεις βάλει λέω)
άσπρο με πολύ ζόριμόνο το lava grey, το dolphin grey και το μαύρο (κατά προτίμηση το περλέ ) κολλάνε.
Το χρυσό είναι πολύ ανοιχτό πιστεύω και το άσπρο θα είναι σαν το γάλα (συν του ότι το άσπρο χρώμα 'απαιτεί' σκούρο εσωτερικό).ξέρετε αν παίζουν και sto A3 προβλήματα διαθεσιμότητας τύπου Q5?
Τι είναι αυτό?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ξέρετε αν παίζουν και sto A3 προβλήματα διαθεσιμότητας τύπου Q5?
Τι είναι αυτό?
αν διαβάσεις στο thread του Q5, λέει οτι μετά την ανακοίνωση των μειωμένων τελών έφυγαν 52 Q5(όσα είχαν στο τελωνείο) σε 1-2 μέρες και φυσικά δεν προλαβαίνουν για παραγγελία απο Ελλάδα(εγώ πιστεύω οτι πολλά μποορύν να γίνουν βέβαια)
-
@καβουρας
50 ευρω τα πληρωσες τα πισω πατακια?εγω γιατι τα πληρωσα 75?
μηπως γιατι εχουν ασημι ριγα γυρω γυρω?στο θεμα αντοχης παντως απο σχετικα λιγα χλμ εχω αυτο το φαινομενο..
το υφασμα του πατακιου ειναι πολυ μαλακο και premium( ψιλο γτπ δηλαδη ) και μαλλον δεν αντεχει τα συνεχη συμπλεκταρισματα μου
πιο κατω δε μπορει να τρυπησει παντως γιατι ειναι πλαστικο,αλλα ποτε δε ξερεις ο καιρος θα δειξει
μηπως επρεπε να ειχα πατακι-ελαστικο για μεγαλυτερη αντοχη οπως η mito gta... ?
AUDI A3 1.8TFSI