-
Όπως πολλοί ξέρετε έχω δόσει την Alfasud για ανακατασκευή. Επειδή έχω θέσει βέτο για διοργάνωση οποιουδήποτε track-day event πριν τελειώσει η ανακατασκευή και κάποιοι γκαζοφονιάδες του φόρουμ έχουν ήδη αρχίσει να αδημονούν θα σας κρατώ ενήμερους σε αυτό το θέμα, ίσως και με φωτογραφίες.
Η ανακατασκευή περιλαμβάνει:
- Αλλαγή μπλόκ κινητήρα. Το υπάρχον μάλλον έχει κάποιο σπασμένο ελατήριο γιατί καίει λάδια.
- Αλλαγή κρεμαγιέρας με ανακατασκευασμένη.
- Επιδιόρθωση σκουριάς κυρίως σε φτερά και θόλους.
- Αλλαγή ταμπλό και εταζέρας. Το ταμπλό είχε σκεβρώσει και υποστεί διάφορα ραγίσματα, μάλλον από έκθεση στον ήλιο και η εταζέρα ήταν πολύ φθαρμένη.
- Τοποθέτηση πίσω καθαριστήρα μαζί με μηχανισμό. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα είχε αφαιρέσει εντελώς (αναρρωτιέμαι γιατί).
- Αλλαγή χρώματος. Το νέο χρώμα θα είναι αυτό που φαίνεται σε αυτή τη φωτό (αν καταφέρω να βρω τον κωδικό του).
Το νέο μπλοκ είναι από 33 1.7QV με ψεκασμό και έχει έρθει από Σουηδία. Κόστισε 80 ευρώ η αγορά του και ~150 ευρώ τα μεταφορικά.
Τα μπροστινά φτερά (που κόντευαν να διαλυθούν από τη σκουριά) θα αλλαχθούν με νέα ενώ τα πίσω φτερά θα κοπούν γύρω από τους τροχούς και θα κολληθούν 'φρύδια' (τα οποία πωλούνται χωριστά) για να μη χρειαστεί να κοπεί το αυτοκίνητο, αφού τα πίσω φτερά είναι δομικό στοιχείο του σασί.
Ευτυχώς το πάτωμα είναι καθαρό από σκουριά. Καθαρό φαίνεται και το πλαίσιο του παρμπρίζ αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε μέχρι να αφαιρεθεί (το παρμπρίζ).
Στο παρελθόν είχαν γίνει αρκετές εργασίες στο αυτοκίνητο που αφορούσαν κυρίως μηχανικά μέρη:
- Ανακατασκευή κεφαλών κινητήρα (βαλβίδες, τσιμουχάκια, ιμάντας χρονισμού κτλ.)
- Ανακατασκευή κιβωτίου ταχυτήτων.
- Αποκατάσταση κάμπερ μπροστινών τροχών. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε ισιώσει 'για να μην τρώει τα λάστιχα'!
- Αλλαγή ελατηρίων με τρίποντα Eibach και ανακατασκευή αμορτισέρ (κίτρινα Koni).
- Αλλαγή εμπρός αντιστρεπτικής με παχύτερη από Alfasud σειράς 1.
- Αλλαγή ελαστικών παρεμβυσμάτων (σινεμπλόκ) στη μπροστινή ανάρτηση και top-mounts.
- Ενισχύσεις στο διαμέρισμα του κινητήρα.
- Τοποθέτηση μπάρας θόλων.
- Αντικατάσταση των μονοκόμματων εμπρός φωτιστικών σωμάτων (τα είχε αλλάξει κι αυτά ο προηγούμενος 'για να μην καίει λάμπες' ) με τα γνωστά διπλά στρογγυλά και προσθήκη φλας από Sprint στον προφυλακτήρα.
Αυτά προς το παρόν. Θα επανέρθω και με φωτό ελπίζω.
-
Όπως πολλοί ξέρετε έχω δόσει την Alfasud για ανακατασκευή. Επειδή έχω θέσει βέτο για διοργάνωση οποιουδήποτε track-day event πριν τελειώσει η ανακατασκευή και κάποιοι γκαζοφονιάδες του φόρουμ έχουν ήδη αρχίσει να αδημονούν θα σας κρατώ ενήμερους σε αυτό το θέμα, ίσως και με φωτογραφίες.
Η ανακατασκευή περιλαμβάνει:
- Αλλαγή μπλόκ κινητήρα. Το υπάρχον μάλλον έχει κάποιο σπασμένο ελατήριο γιατί καίει λάδια.
- Αλλαγή κρεμαγιέρας με ανακατασκευασμένη.
- Επιδιόρθωση σκουριάς κυρίως σε φτερά και θόλους.
- Αλλαγή ταμπλό και εταζέρας. Το ταμπλό είχε σκεβρώσει και υποστεί διάφορα ραγίσματα, μάλλον από έκθεση στον ήλιο και η εταζέρα ήταν πολύ φθαρμένη.
- Τοποθέτηση πίσω καθαριστήρα μαζί με μηχανισμό. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα είχε αφαιρέσει εντελώς (αναρρωτιέμαι γιατί).
- Αλλαγή χρώματος. Το νέο χρώμα θα είναι αυτό που φαίνεται σε αυτή τη φωτό (αν καταφέρω να βρω τον κωδικό του).
Το νέο μπλοκ είναι από 33 1.7QV με ψεκασμό και έχει έρθει από Σουηδία. Κόστισε 80 ευρώ η αγορά του και ~150 ευρώ τα μεταφορικά.
Τα μπροστινά φτερά (που κόντευαν να διαλυθούν από τη σκουριά) θα αλλαχθούν με νέα ενώ τα πίσω φτερά θα κοπούν γύρω από τους τροχούς και θα κολληθούν 'φρύδια' (τα οποία πωλούνται χωριστά) για να μη χρειαστεί να κοπεί το αυτοκίνητο, αφού τα πίσω φτερά είναι δομικό στοιχείο του σασί.
Ευτυχώς το πάτωμα είναι καθαρό από σκουριά. Καθαρό φαίνεται και το πλαίσιο του παρμπρίζ αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε μέχρι να αφαιρεθεί (το παρμπρίζ).
Στο παρελθόν είχαν γίνει αρκετές εργασίες στο αυτοκίνητο που αφορούσαν κυρίως μηχανικά μέρη:
- Ανακατασκευή κεφαλών κινητήρα (βαλβίδες, τσιμουχάκια, ιμάντας χρονισμού κτλ.)
- Ανακατασκευή κιβωτίου ταχυτήτων.
- Αποκατάσταση κάμπερ μπροστινών τροχών. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε ισιώσει 'για να μην τρώει τα λάστιχα'!
- Αλλαγή ελατηρίων με τρίποντα Eibach και ανακατασκευή αμορτισέρ (κίτρινα Koni).
- Αλλαγή εμπρός αντιστρεπτικής με παχύτερη από Alfasud σειράς 1.
- Αλλαγή ελαστικών παρεμβυσμάτων (σινεμπλόκ) στη μπροστινή ανάρτηση και top-mounts.
- Ενισχύσεις στο διαμέρισμα του κινητήρα.
- Τοποθέτηση μπάρας θόλων.
- Αντικατάσταση των μονοκόμματων εμπρός φωτιστικών σωμάτων (τα είχε αλλάξει κι αυτά ο προηγούμενος 'για να μην καίει λάμπες' ) με τα γνωστά διπλά στρογγυλά και προσθήκη φλας από Sprint στον προφυλακτήρα.
Αυτά προς το παρόν. Θα επανέρθω και με φωτό ελπίζω.
-
Όπως πολλοί ξέρετε έχω δόσει την Alfasud για ανακατασκευή. Επειδή έχω θέσει βέτο για διοργάνωση οποιουδήποτε track-day event πριν τελειώσει η ανακατασκευή και κάποιοι γκαζοφονιάδες του φόρουμ έχουν ήδη αρχίσει να αδημονούν θα σας κρατώ ενήμερους σε αυτό το θέμα, ίσως και με φωτογραφίες.
Η ανακατασκευή περιλαμβάνει:
- Αλλαγή μπλόκ κινητήρα. Το υπάρχον μάλλον έχει κάποιο σπασμένο ελατήριο γιατί καίει λάδια.
- Αλλαγή κρεμαγιέρας με ανακατασκευασμένη.
- Επιδιόρθωση σκουριάς κυρίως σε φτερά και θόλους.
- Αλλαγή ταμπλό και εταζέρας. Το ταμπλό είχε σκεβρώσει και υποστεί διάφορα ραγίσματα, μάλλον από έκθεση στον ήλιο και η εταζέρα ήταν πολύ φθαρμένη.
- Τοποθέτηση πίσω καθαριστήρα μαζί με μηχανισμό. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης τα είχε αφαιρέσει εντελώς (αναρρωτιέμαι γιατί).
- Αλλαγή χρώματος. Το νέο χρώμα θα είναι αυτό που φαίνεται σε αυτή τη φωτό (αν καταφέρω να βρω τον κωδικό του).
Το νέο μπλοκ είναι από 33 1.7QV με ψεκασμό και έχει έρθει από Σουηδία. Κόστισε 80 ευρώ η αγορά του και ~150 ευρώ τα μεταφορικά.
Τα μπροστινά φτερά (που κόντευαν να διαλυθούν από τη σκουριά) θα αλλαχθούν με νέα ενώ τα πίσω φτερά θα κοπούν γύρω από τους τροχούς και θα κολληθούν 'φρύδια' (τα οποία πωλούνται χωριστά) για να μη χρειαστεί να κοπεί το αυτοκίνητο, αφού τα πίσω φτερά είναι δομικό στοιχείο του σασί.
Ευτυχώς το πάτωμα είναι καθαρό από σκουριά. Καθαρό φαίνεται και το πλαίσιο του παρμπρίζ αλλά δεν μπορούμε να ξέρουμε μέχρι να αφαιρεθεί (το παρμπρίζ).
Στο παρελθόν είχαν γίνει αρκετές εργασίες στο αυτοκίνητο που αφορούσαν κυρίως μηχανικά μέρη:
- Ανακατασκευή κεφαλών κινητήρα (βαλβίδες, τσιμουχάκια, ιμάντας χρονισμού κτλ.)
- Ανακατασκευή κιβωτίου ταχυτήτων.
- Αποκατάσταση κάμπερ μπροστινών τροχών. Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης το είχε ισιώσει 'για να μην τρώει τα λάστιχα'!
- Αλλαγή ελατηρίων με τρίποντα Eibach και ανακατασκευή αμορτισέρ (κίτρινα Koni).
- Αλλαγή εμπρός αντιστρεπτικής με παχύτερη από Alfasud σειράς 1.
- Αλλαγή ελαστικών παρεμβυσμάτων (σινεμπλόκ) στη μπροστινή ανάρτηση και top-mounts.
- Ενισχύσεις στο διαμέρισμα του κινητήρα.
- Τοποθέτηση μπάρας θόλων.
- Αντικατάσταση των μονοκόμματων εμπρός φωτιστικών σωμάτων (τα είχε αλλάξει κι αυτά ο προηγούμενος 'για να μην καίει λάμπες' ) με τα γνωστά διπλά στρογγυλά και προσθήκη φλας από Sprint στον προφυλακτήρα.
Αυτά προς το παρόν. Θα επανέρθω και με φωτό ελπίζω.
-
Για το χρωμα μηπως το βρεις εδω :
http://hem.passagen.se/veloce/paint3.htmΚαι μια SUD σε αψογη κατασταση:
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για το χρωμα μηπως το βρεις εδω :
http://hem.passagen.se/veloce/paint3.htmΤο AR127 είναι, Κουμπάρε γιατί να έχεις πρόβλημα? Οποιοδήποτε χρωματοπωλείο από τα γνωστά μπορεί να το φτιάξει.
-
Βεβαια κανει πανω απο 230ε :http://www.beymo.de/html/body_technische_daten_boxer.html
-
θηρίο θα γίνει, το θηρίο !!!!
Περιμένουμε τις φωτογραφίες και ελπίζουμε σε βόλτα !!!Απο τα δικά μου χρόνια με την 33 ξέθαψα τα παρακάτω...
manual 33
manual 75 Turbohttp://us.f2.yahoofs.com/bc/3fe97bf9_36 ... ABnULLyi49
http://us.f2.yahoofs.com/bc/3fe97bf9_36 ... ABRBR6yjuD
http://us.f2.yahoofs.com/bc/3fe97bf9_36 ... ABBvbVP4wO
http://us.f2.yahoofs.com/bc/3fe97bf9_36 ... UABE5TeHtR.
http://us.f2.yahoofs.com/bc/3fe97bf9_36 ... AB1QxyXkkfΥΓ:
Δεν ξέρω αν ενδιαφέρει κανέναν, αλλα υπάρχει μια 33 του '89 Blueline (η τελευταία πρώτης γενιάς. Ζαντες, νεο ταμπλό, αντιστρεπτικές...) στον παράδρομο της Υμηττού απέναντι από το 1ο νεκτροταφείο με σπασμένο πίσω παράθυρο χωρίς όμως να λείπουν πολλά πράγματα και μάλλον χωρίς ιδιοκτήτη (γιατι την βλέπω εκεί τουλάχιστον 6 μήνες). -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Βεβαια κανει πανω απο 230ε :http://www.beymo.de/html/body_technische_daten_boxer.htmlΦίλε μου αυτό τον κινητήρα τον βλέπω στα πιο υγρά μου όνειρα!
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Βεβαια κανει πανω απο 230ε :http://www.beymo.de/html/body_technische_daten_boxer.html
Φίλε μου αυτό τον κινητήρα τον βλέπω στα πιο υγρά μου όνειρα!
Αυτοί οι τύποι τρέχουν στο Γερμανικό πρωτάθλημα σε μια κατηγορία σαν την (πρώην) Open Historic που είχαμε εμείς.
Αν κρίνω από τις διαστάσεις, ο κινητήρας έχει το μπλοκ του 1.4 με πιστόνια και κεφαλές από 1.7 16V. Προσπάθησαν να τον κάνουν 1.6 λίτρα για να τρέχουν στην ανάλογη κατηγορία. Τετραπετάλουδο, custom management, ξηρό κάρτερ, ψυγείο λαδιού και όλα τα σωθικά του υπερενισχυμένα.
Βέβαια χρειάζεται και άλλο κιβώτιο και η απορία μου είναι πως κατάφεραν να κρατήσουν τα εσωτερικά τοποθετημένα φρένα.
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
θηρίο θα γίνει, το θηρίο !!!!κούκλα θα γίνει η κούκλα !!!!
Κώστα (kyan) πότε υπολογίζεις ότι θα έχει τελειώσει?
(στα τεχνικά μου κολλάει καλύτερα αυτό το θέμα)
-
Κώστα τί θά έλεγες γιά χρώμα...ΠΡΑΣΙΝΟ;
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Κώστα (kyan) πότε υπολογίζεις ότι θα έχει τελειώσει?Σε κανα μήνα πιστεύω να είναι έτοιμη. Αν δω ότι αργεί πολύ θα σας το πω για να κάνετε track-day χωρίς εμένα.
(στα τεχνικά μου κολλάει καλύτερα αυτό το θέμα)
Μάλλον όχι, αφού δεν αφορά ανακατασκευές γενικότερα αλλά το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, όμοια π.χ. με το Kaκό θέμα του Vasilios ή τη Barchetta του strangezero και γι'αυτό το έβαλα εδώ. Αν διαφωνείς πάντως μετακίνησέ το.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κώστα τί θά έλεγες γιά χρώμα...ΠΡΑΣΙΝΟ;Νάτος πάλι!
Όχι γιατί δεν ταιριάζει με το κόκκινο σκουντέτο και την κόκκινη μπάρα θόλων. Άσε που δεν θα έβαφα ιταλικό αυτοκίνητο σε ...british racing green!
-
Κατι εν μερει ασχετο,αλλα το αναφερω επειδη το θεμα αφορα ανακατασκευη.
Καθε μερα βλεπω σε κεντρικο δρομο της πολης μια παροπλισμενη 6αρα.Μου σπαραζει την καρδια.Καθε μερα την απογυμνωνουν περισσοτερο... -
Ο χρήστης tsoukas77 έγραψε:
Καθε μερα βλεπω σε κεντρικο δρομο της πολης μια παροπλισμενη 6αρα.Μου σπαραζει την καρδια.Καθε μερα την απογυμνωνουν περισσοτερο...Κι εγώ έχω δει πολλές Alfasud σε τέτοια κατάσταση.
Να μη στενοχωριέσαι, γιατί μέρη αυτού του αυτοκινήτου που κατά πάσα πιθανότητα έχει τελειώσει τη ζωή του (μπορεί π.χ. να έχει σκουριάσει πέραν συμφέρουσας ανακατασκευής) θα βοηθήσει άλλες 6άρες να διατηρηθούν στη ζωή. Θα ήταν χειρότερα αν πήγαινε για απόσυρση ολόκληρο και κατέληγε στην πρέσα πριν προλάβει κανείς να πάρει κάτι απ'αυτό.
Μάλλον είμαι κι εγώ υπερβολικά συναισθηματικός με τις 'λαμαρίνες'.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κώστα τί θά έλεγες γιά χρώμα...ΠΡΑΣΙΝΟ;Ανδρέα, κοίτα τι σου'χω!
Όμορφη, έτσι; Peter Dyrelund's Alfasud Ti
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Όμορφη, έτσι; Peter Dyrelund's Alfasud Ti
Να σας πω ποια είναι η μεγαλύτερη πλάκα? Η Sud του Peter είναι βαμμένη σε χρώμα από τη σειρά της VW!!!
Που είσαι ρε Μάκη???
-
Χωρίς πλάκα, η Sud του Peter (ο οποίος είναι φίλος) είναι η καλύτερη στον κόσμο αυτή τη στιγμή. Αν σας πω τι έχει πάνω θα πάθετε την πλάκα σας.
-
Και όμως, η Ti είχε και πράσινη έκδοση !
Αλλα η κίτρινη έχει άλλη χάρη !
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Κώστα τί θά έλεγες γιά χρώμα...ΠΡΑΣΙΝΟ;
Ανδρέα, κοίτα τι σου'χω!
Μπά,αυτή πού είχα δεί,ήταν ενός Αγγλου συλλέκτη,καί τό πράσινο ήταν πολύ πιό έντονο.Φαντάσου ένα πράσινο φώς από νέον λάμπα.Δέν ξέρω καί τίποτα μαγικά στόν υπολογιστή,νά σού έβγαζα τό χρώμα βρε γμτ.
Alfasud Ti