-
Παντως οι πωλητες της DIMCO (TOYOTA) στην Βουλιαγμενης φτανουν στα ορια του αστειου.Οποτε και να πας για οποιο μοντελο και να ζητησεις πληροφοριες σου λενε οτι πρεπει να βιαστεις να το κλεισεις γιατι α)υπαρχει μεγαλη ζητηση και θα αυξηθει ο χρονος παραδοσης, β)οτι το υπαρχον επιτοκιο ισχυει ''μονο για σημερα, απο αυριο δεν ξερουμε ποσο θα ειναι'' (στο συγκεκριμενο τους απαντησα οτι ειδικα για to IQ αν θελουν να το εχουν μονο στις εκθεσεις και οχι στους δρομους ας το αυξησουν).Μαλλον ειναι γραμμη του υπευθυνου τους. Μεχρι που ενας ανεκδιηγητος σε ερωτηση μου αν μπορω να κανω test drive σε IQ χειροκινητο μου ειπε (με υφος καθολη την διαρκεια της συνομιλιας μας ''σου κανω χαρη να σου πουλησω οτιδηποτε εχουμε εδω μεσα'')οτι υπαρχει μονο σε αυτοματο και ''τελικα εσας (τους υποψηφιους αγοραστες) δεν μπορουμε να σας πιασουμε πουθενα''.Αυτο ακουσα και δεν ξαναπαταω παρολο που απεχει 200μ απο το σπιτι μου.
-
Φυσικά και επηρεάζει η αντιπροσωπεία στην αγορά του αυτοκινήτου. Και πολύ περισσότερο εδώ στην επαρχεία, που συνήθως είναι ένας για κάθε μάρκα, επηρεάζει και στην επιλογή της μάρκας.
(π.χ. Ford, Mazda, Mitsubishi & Honda αποκλείστηκαν ακριβώς γι'αυτό το λόγο όταν έψαχνα αυτοκίνητο) -
Παιζει πολυ μεγαλο ρολο... και οποιος δεν το εχει νιωσει αρκει μια φορα να παει να παρει αμαξι απο του Σαρακακη να καταλαβει απολυτα την διαφορα!
-
Aυτό που είναι πολύ βασικό και ΠΡΕΠΕΙ να παίζει ρόλο, είναι η γενική φήμη για την ποιότητα υπηρεσιών της αντιπροσωπείας μετά την αγορά του αυτοκινήτου (ποιότητα και τιμές συντήρησης-επισκευών).
Αυτός ο παράγων μπορεί και πρέπει να σε στρέψει σε άλλη μάρκα αυτοκινήτου, αν δεν υπάρχουν εναλλακτικές λύσεις σωστής συντήρησης.Όσον αφορά τις συμπεριφορές κατά την αγορά, αυτές αντιμετωπίζονται αγοράζοντας το ίδιο αμάξι από αλλού. Επί παραδείγματι, εγώ είχα πάρει την Οκτάβια από συγκρότημα διαφορετικό από εκείνο όπου πρωτο-απευθύνθηκα, όταν, στο πρώτο, μου ζήτησαν 5Ε βενζίνη για το τεστ ντράιβ εν έτει 2005!
Από τους πωλητές δεν έχω ποτέ καμία αξίωση για τεχνικές πληροφορίες, γιατί είναι απελπιστικά άσχετοι, που ούτως ή άλλως απευθύνονται και σε απελπιστικά ασχέτους. Προσδοκώ μόνον ευθύτητα και ακρίβεια [accuracy ] επί των οικονομικών.
Από στυλ, οι της BMW με τους οποίους έχω κατά καιρούς μιλήσει σε διάφορες αντ/πείες είναι γενικά ευγενείς. -
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Από τους πωλητές δεν έχω ποτέ καμία αξίωση για τεχνικές πληροφορίες, γιατί είναι απελπιστικά άσχετοι, που ούτως ή άλλως απευθύνονται και σε απελπιστικά ασχέτους. Προσδοκώ μόνον ευθύτητα και ακρίβεια [accuracy ] επί των οικονομικών.
Από στυλ, οι της BMW με τους οποίους έχω κατά καιρούς μιλήσει σε διάφορες αντ/πείες είναι γενικά ευγενείς.καλα αυτο υπαρχει! ουτε τεχνικα ξερουν , ουτε τι λαδια παιρνεις ξερουν, ουτε ποσο κανει το service ξερουν , ουτε καν ποσο κανουν τα τακακια ετσι για το γαμωτο δε ξερουν
μονο τα περι εξοπλισμου και αυτα κοιτωντας τα φυλλαδια τους...Ρε πουστη μου με το ζορι κανουν αυτη τη δουλεια μερικοι μερικοι?ή το μονο που μετραει στο κλαδο ειναι να τουμπαρεις τον αλλο κανοντας τον να νιωσει οτι αγοραζει καποιο 'ξεχωριστο' και 'μοναδικο' αυτοκινητο?
μονο εναν πωλητη εχω δει σε ολη μου τη ζωη που ηξερε τεχνικα θεματα και αυτος απο οτι μου πε δουλευε πριν στο auto Τριτη
-
Όταν κάποτε έψαχνα για μικρό αυτόματο με CVT για την σύζυγο, είχα μόνο 2 επιλογές Honda Jazz και FIAT Punto Speedgear.
Οι πολύ ευγενικοί πωλητές στην FIAT και ο πραγματικά υπερόπτης-άσχετος στην Honda (Πάτρα) πραγματικά έκαναν την διαφορά και πήρα το FIAT.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Aυτό που είναι πολύ βασικό και ΠΡΕΠΕΙ να παίζει ρόλο, είναι η γενική φήμη για την ποιότητα υπηρεσιών της αντιπροσωπείας μετά την αγορά του αυτοκινήτου (ποιότητα και τιμές συντήρησης-επισκευών).Πολύ σημαντικό αυτό και βασικός λόγος που δεν πήγαμε σε vw έχοντας και πρότερη άσχημη εμπειρία.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Παίζει ρόλο στην τελική επιλογή αυτοκινήτου η συμπεριφορά που επιδεικνύει η αντιπροσωπεία στους πελάτες της και το κόστος συντήρησης?Επηρεάζεστε στην επιλογή σας από αυτούς τους δύο παράγοντες?
Πρόσφατα η οικογένεια αγόρασε αυτοκίνητο. Είχαμε υπόψιν μας 2 -3 μοντέλα και γυρίσαμε αντίστοιχες αντιπροσωπείες. Η εικόνα που είχαμε από την vw ήταν κακή καθώς μας φερόντουσαν υπεροπτικά και όταν τους ζητήσαμε να δούμε ένα αυτοκίνητο σε μία συγκεκριμένα μας φέρθηκαν λες και μας έκαναν χάρη. Είχα και κακή προηγούμενη εμπειρία από το polo που πλήρωνα το 1997 όσα πλήρωνε ο πατέρας μου για την 518 . Aπεναντίας όταν πήγαμε στην skoda η συμπεριφορά ήταν υποδειγματική και όχι μόνο απαντούσαν και στην πιο χαζή ερώτηση αλλά μας έδωσαν και ίσα με 3 φορές το αυτοκίνητο για test drive χωρίς την παραμικρή αντίδραση.
Κάπου σε πιάνει και το γαμώτο και λες βρε δεν πάτε καμιά βόλτα που θα σας δώσω και τα ζεστά ευρουλάκια μου
Με δεδομένο ότι το skoda ήταν μέσα στις προεπιλογές και αφού το οδηγήσαμε βέβαια καταλήξαμε σε αυτό και λόγω συμπεριφοράς αντιπροσωπείας, κάτι που αποτελεί και καλή ένδειξη για αντιμετώπιση σε τυχόν μελλοντικό πρόβλημα είτε εντός είτε εκτός εγγύησης αλλά και λόγω χαμηλότερου κόστους συντήρησης.Ιδια περιπτωση και σε μενα σε αντιπροσωπειες VW εκτος απο μια που πραγματικα με εκανες να νιωσω ασχημα που δεν το αγορασα πολυ εξυπηρετικοι. Πηγαμε Skoda και καναμε 3 testdrive και μαλιστα μακρας διαρκεις το ενα (ΠΣΚ) και οτι ρωταγαμε ηταν απο πανω και εξηγουσαν.... μετα απο 3 μηνες περασαμε να παρυμε το υπεροχο Roomster Scout μας.
Και το Clio που πηρα το πηρα απο εισαγωγεγα μονο και μονο γιατι ηταν ο μονος που μου εβγαλε κοστολογιο δοσεις κτλ απο τηλ (γιατι λογο δουλειας δεν μπορουσα να περναω απο ολες τις αντιπροσωπειες) η ΜΑΒΑ τοτε ηθελε να την παρακαλεσεις χαχαχαχα
Οποτε ναι παιζει σημαντικο ρολο στην αποφαση μου και θα παιξει και στο επομνεο αμαξι μου
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
[
μονο εναν πωλητη εχω δει σε ολη μου τη ζωη που ηξερε τεχνικα θεματα και αυτος απο οτι μου πε δουλευε πριν στο auto ΤριτηΈχω συναντήσει μία μοναδική περίπτωση ανθρώπου, πρώην μηχανικού και τώρα επαρχιακού αντιπροσώπου, που συζητάει τεκμηριωμένα τα αρνητικά και θετικά, αλλά ίσως για το μαγαζί του έγραψε πιό πρίν κάποιος ότι 'δεν ενδιαφέρονται να πουλήσουν'. Είμαστε δύσκολοι-περίεργοι και οι καταναλωτές!
Αυτό που με ενοχλεί αφάνταστα είναι η αγένεια, η ειρωνεία του κομπλεξικού που θέλει να αισθανθείς ότι είσαι 'άσχετος' και προ πάντων η παραπλάνηση και αθέτηση υποσχέσεων. Για τους λόγους αυτούς, δυστυχώς, δεν θα αγόραζα ποτέ ξανά BMW από την επαρχιακή πόλη που ζώ.
Να ρωτήσω το εξής. Τί εμπειρία έχετε αν αγοράσετε από άλλη πόλη και μετά πηγαίνετε για προβλήματα εγγύησης στο συνεργείο της πόλης σας?
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
( για Α3 1.8Τ)..Πελατης:30.000 μα τοσο κανει το focus st!!!
Πωλητης: Ε τοτε πηγαινε παρε το focus st!!
....Πιστεύεις δηλαδή ότι η απάντηση του φίλου σου δεν ήταν λίγο κουκουρούκου και η απάντηση του πωλητή έστω και λίγο δικαιολογημένη ? Τι σχέση έχει δηλαδή τώρα το Α3 1.8Τ με το focus st ?!? Προσωπικά αν ήμουν ο πωλήτης μπορεί να μην απαντούσα με αυτόν τον τρόπο αλλά 100% θα σκεφτόμουν ότι ο τύπος που έχω απέναντι μου είτε είναι λίγο μ...κος είτε έχει έρθει να μου κάνει τον έξυπνο ....
-
δε διαφωνω, αλλα προς τον πελατη ειμαστε και λιγο ευγενικοι ετσι για το γαμωτο..
και για να μη το παμε με τη λογικη 'ο πελατης εχει παντα δικιο' , αν το παρουμε κι αλλιως εχασε μια πωληση προς ενα ατομο που στο κατω κατω ψηνοταν, επειδη γνωριζω οτι ψηνοταν.
προφανως ο συγκεκριμενος ηθελε να του κοψουν κατι για αυτο εκανε αυτη τη συγκριση..εγω στη θεση του πωλητη απλα θα του εξηγουσα οτι συγκριτικα με την αντιστοιχη bmw (ισως και merc) αγοραζεις πιο καλο μοτερ πιο καλη ποιοτητα εσωτερικου κτλ κτλ.. και οτι το ford δε μπορει να συγκριθει αμεσα με το Α3.ηρεμα ωραια και ευγενικα..
-
Aπαντησα οχι, χωρις να με εκφραζει πληρως καποια απο τις δυο απαντησεις γιατι ειναι απολυτες.
Το σκεφτομαι σαν ενα ναι μεν....αλλα.
Προφανως το κοστος συντηρησης, ισως ειναι και πιο σημαντικο και απο την αξια αγορας του αυτοκινητου.
Αλλα αυτο το βλεπεις πριν την αγορα και διαγραφεις τα αυτοκινητα που δε φτανεις απο τη λιστα σου.Τωρα οι αντιπροσωπιες....οχι, δεν θα με επηρρεασουν ουτε στο ελαχιστο.
Πρωτον γιατι δε παιρνω αυτοκινητο συχνα και αν εχω καταληξει σε αυτο που θελω, μου φαινεται κριμα να μη το παρω επειδη ο πωλητης ειναι μ@λ@κ@ς.
Απλα φροντιζω να παω σε αντιπροσωπια που με σεβονται.
Βεβαια υπαρχει και η πιο ασχημη περιπτωση την οποια και αντιμετωπιζω.
Να μην σου αρεσει η αντιπροσωπια που πηγες να κοιταξεις για το επομενο σου αυτοκινητο και αυτη να ειναι η μοναδικη στη πολη σου.Στη δικη μου περιπτωση ισχυει το τελευταιο . Mitsubishi και Πατρα.
Σε αυτη τη περιπτωση φροντιζω να τους βλεπω οσο γινεται πιο αραια και καθολου αν μπορω, μετα την αγορα.
Παντως το αυτοκινητο το πηρα απο εκει (αναγκαστικα) και δεν το μετανιωσα, γιατι αυτο ηθελα.
Αν με επιαναν τα εγωιστικα μου και κατεληγα σε αλλο, σιγουρα θα ειχα δευτερες σκεψεις αργοτερα. -
Πρέπει να λάβουμε υπόψη ως ένα βαθμό είναι αδύνατο, ο πωλητής, όσο τέλειος και να είναι να ξέρει τέλεια όλα τα δεδομένα του αυτοκινήτου που εσύ έχεις ξεκοκκαλίσει.
Επίσης πολλοί πωλητές αναφέρουν ότι οι περισσότεροι πελάτες πάνε για αυτοκίνητο εκτός του κανονικού τους βαλαντίου, κάνοντας υπερβαση, ενώ αρκετοί δεν ξέρουν την πραγματική τους ανάγκη και ζητάνε λάθος μοντέλα και συνειδητοποιούν εκεί ότι τελικά δεν τους κάνει!Καλά για Καρέντα ..... ξου ξου ξου
Από εκεί που αγόρασα το Audi, ο πωλητής δεν ήξερε τόσες λεπτομέρειες που κοίταγα εγώ 10 μέρες μέχρι να φτιάξω την παραγγελεία, αλλά επειδή ήθελα s-line με Recaro και όχι sport καθίσματα, με εξυπηρέτησαν πάρα πολύ και επικοινώνησαν στην Γερμανία για να γίνει αυτή η πατέντα και ενώ μας είπαν αρχικά 'ναι γίνεται, αλλα πρέπει να είναι μαύρα στο χρώμα', πριν ξεκινήσουν την παραγωγή μας ειδοποίησαν από το εργοστάσιο ότι θα ταιριάζει καλύτερα διχρωμία σε γκρι (οποία δεν υπήρχε στο prospectus), για την οποία δώσαμε OK
-
εχεις recaro με διχρωμια? και γω νομιζα οτι η μονη δυνατη επιλογη ειναι ολα μαυρα..
ανεβαζεις μια φωτο να δω πώς ειναι?
-
-
Ένα + και από μένα για την Toyota Polis στην Θέρμη Θεσσαλονίκης. Η εξυπηρέτηση ήταν κάτι παραπάνω από άριστη και τελικά αγόρασα το αυτοκίνητο (Toyota Avensis 1.8 cvt prestige navi) από εκεί πριν από 10 μέρες.
-
εγω γύρισα 5 αντιπροσωπείες και τελικά πήρα αυτοκίνητο από εκει που συμπεριφερθηκε πιο ασχημα ο πωλητης, αναγκαστικά όμως, γιατί αλλού δεν ειχε το χρωμα που με ενδιέφερε δυστυχως
Αντιπροσωπείες συμπεριφορά-κόστος. Επηρεάζουν την επιλογή?