Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κινέζικα Αυτοκίνητα - CRASH TEST LOOOL!!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Κινέζικα Αυτοκίνητα - CRASH TEST LOOOL!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    30
    155
    231
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mythos1 last edited by

      Παιδιά το POST δεν αναφέρεται στο πως ΘΑ είναι τα κινέζικα σε 10χρόνια, αλλά στο πως είναι τώρα και ότι καλό είναι να τα αποφύγουμε μέχρι να βελτιωθούν.

      Έγραψε κάποιος ότι το ίδιο έγινε με τους Γιαπωνέζους, και ρωτώ:

      Ανταγωνιστικά την ίδια θέση είχε ένα Honda, Toyota με τα ευρωπαίκά του 60? Μηχανοκίνητα ποδήλατα όχι αυτοκίνητα, έπρεπε να λέγοντε. Προφανώς σήμερα η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική.

      Αλλά δεν καταλαβαίνω ρε γαμώτο:
      Αν στείλουμε όλα τα εργοστάσια στην Κίνα...
      Όλες οι υπηρεσίες πάνε Ινδία...

      Η ΕΥΡΩΠΗ και η ΑΜΕΡΙΚΗ τι σκατά θα παράγουν? Αγροτικά προιοντα?

      Όσο για το άλλο το ΜΟΝΟ να αντιγράφουν ξέρουν, να ξαναπώ...όποια εταιρία βρίσκεται στην Κίνα πρέπει να έχει συμμετοχή από Κινέζο τουλάχιστον 40%.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dstou last edited by

        Ανταγωνιστικά την ίδια θέση είχε ένα Honda, Toyota με τα ευρωπαίκά του 60? Προφανώς σήμερα η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική

        Kοίτα φίλε, το φαινόμενο της διείσδυσης νέων προιόντων στην αγορά του αυτοκινήτου το έχουμε δει δύο φορές μέχρι τώρα. Τη μιά με τους ιάπωνες και την δεύτερη με τους κορεάτες. Μάλλον θα το ξαναδούμε και τρίτη με τους κινέζους, ίσως και σε λίγο fast forward. Όμως κάθε φορά που βλέπαμε το έργο, η διείσδυση του νεοφώτιστου, αν και υπαρκτή, ήταν μικρότερη της αμέσως προηγούμενης, οι κορεάτες δηλαδή μπήκαν λογότερο από τους ιάπωνες.
        Σήμερα έχουμε ομοιότητες αλλά έχουμε και διαφορές. Οι νεοφώτιστοι μπορεί να μην κατέχουν πλήρως το αντικείμενο και να μαθαίνουν όπως πριν, αλλά έχουν πολλά λεφτά, η αγορά είναι παγκοσμιοποιημένη και έχει πολλαπλάσιο μέγεθος από πριν, κάποιες δε από τις δυτικές βιομηχανίες έχουν πρόβλημα για να αναφέρω κάποιε μόνο.
        Δεν ξέρω αν θα έχουμε άλωση της αγοράς και ανακατατάξεις σε κάποια χρόνια, δεν νομίζω ότι οι δυτικοί θα καταθέσουν τα όπλα τους τόσο εύκολα. Η βιομηχανία αυτή είναι η σημαντικότερη της δύσης (σε μεγέθη).

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • elteo
          elteo last edited by

          Ο χρήστης dstou έγραψε:

          Ανταγωνιστικά την ίδια θέση είχε ένα Honda, Toyota με τα ευρωπαίκά του 60? Προφανώς σήμερα η κατάσταση είναι τελείως διαφορετική

          Kοίτα φίλε, το φαινόμενο της διείσδυσης νέων προιόντων στην αγορά του αυτοκινήτου το έχουμε δει δύο φορές μέχρι τώρα. Τη μιά με τους ιάπωνες και την δεύτερη με τους κορεάτες. Μάλλον θα το ξαναδούμε και τρίτη με τους κινέζους, ίσως και σε λίγο fast forward. Όμως κάθε φορά που βλέπαμε το έργο, η διείσδυση του νεοφώτιστου, αν και υπαρκτή, ήταν μικρότερη της αμέσως προηγούμενης, οι κορεάτες δηλαδή μπήκαν λογότερο από τους ιάπωνες.
          Σήμερα έχουμε ομοιότητες αλλά έχουμε και διαφορές. Οι νεοφώτιστοι μπορεί να μην κατέχουν πλήρως το αντικείμενο και να μαθαίνουν όπως πριν, αλλά έχουν πολλά λεφτά, η αγορά είναι παγκοσμιοποιημένη και έχει πολλαπλάσιο μέγεθος από πριν, κάποιες δε από τις δυτικές βιομηχανίες έχουν πρόβλημα για να αναφέρω κάποιε μόνο.
          Δεν ξέρω αν θα έχουμε άλωση της αγοράς και ανακατατάξεις σε κάποια χρόνια, δεν νομίζω ότι οι δυτικοί θα καταθέσουν τα όπλα τους τόσο εύκολα. Η βιομηχανία αυτή είναι η σημαντικότερη της δύσης (σε μεγέθη).

          Ε καλά δεν έχουν και ΤΗΝ διεισδυτικότητα οι ιάπωνες...Το 2008 κατείχαν το 8.4% της ευρωπαϊκής αγοράς (Europe = EU27+ EFTA3). Δεν το λες ακριβώς κυριαρχία. Οι κορεάτες σταθεροί στο ~3%. Οι κινέζοι ακόμα απλά δεν υπάρχουν. Ενημερωτικά όλο το 2008 πούλησαν μόλις 304 αυτοκίνητα από 5+ αυτοκ/βνιες τους.

          http://www.acea.be/index.php/news/news_ ... ufacturer/

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nickolas last edited by

            Στην Ελλάδα που δεν υπάρχουν εθνικισμοί/σωβινισμοί κλπ. μια χαρά πουλάνε οι Κορεάτες και οι Ιάπωνες.
            Το ότι σταδιακά οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές ζορίζονται όλο και περισσότερο φαίνεται από τη σταδιακή μεταφορά των γραμμών παραγωγής εκτός Δυτικής Ευρώπης.
            Αυτό που τους σώζει είναι το ότι πλέον απαιτούνται σχετικά λίγες εργατοώρες για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου. Οπότε το σχετικό πλεονέκτημα των Κορεατών αλλά και των Ιαπώνων που παράγουν για παράδειγμα στην Τουρκία, δεν είναι τόσο καταστροφικό.

            ...όταν η παγκοσμιοποίηση επιτελέσει το 'σκοπό' της, δηλαδή η εργασία να πληρώνεται το ίδιο παντού στον κόσμο (είτε είναι Γερμανία, είτε Κίνα, είτε Αφρική) τότε θα πάψουν οι πιέσεις και η κατάσταση θα ισορροπήσει.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dstou last edited by

              Ε καλά δεν έχουν και ΤΗΝ διεισδυτικότητα οι ιάπωνες...Το 2008 κατείχαν το 8.4% της ευρωπαϊκής αγοράς

              Πράγματι elteo έτσι είναι, αν και είχα στο μυαλό μου και την αμερική που οι ευρωπαίοι έχουν μικρό ποσοστό ενώ οι ιάπωνες/κορεάτες είναι δυνατοί.
              Τεσπά, αν το τρεντ διατηρηθεί, οι κινέζοι θα έχουν ακόμη μικρότερο οπότε μικρό το θέμα για τους δυτικούς.
              Γενικά δεν μπορώ να φανταστώ ότι οι κρατούντες θα καταθέσουν τα όπλα τόσο εύκολα επειδή ο άλλος είναι απλά φθηνότερος.Και στο φινάλε πόσα θα πουλήσει αν αυτό είναι το μόνο πλεονέκτημά του, ή ο ανταγωνιστής του πάει π.χ. σε κάποια Ινδία ή Ζουαζιλάνδη (γιατί η κίνα θα ακριβαίνει σιγά σιγά) και στήσει εκεί ένα εργοστάσιο για φθηνά χέρια?
              Επιπλέον ο κάθε νεοφώτιστος έχει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα του ανύπαρκτου δικτύου και ονόματος το οποίο θέλει πολλά λεφτά για να φτιαχτεί και να συντηρηθεί.
              Όσον αφορά την ασφάλεια δε, επειδή η ζημιά έχει ήδη γίνει, πρέπει να πείσει ότι μπορεί να προσσεγγίσει το επίπεδο των δυτικών οχημάτων, και θέλει δουλειά ακόμη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 2
                224-v last edited by

                Ο χρήστης 888888 έγραψε:

                η κινα ειναι ενα απο τα πιο φασιστικα κρατη στον κοσμο,αν υπαρχουν αλλα πειτε μου,

                Η Σαουδικη Αραβια σου κανει??
                Το μετασανταμικο 'δημοκρατικο καθεστως' του Ιρακ??
                Με τη Κολομβια βολευεσαι??

                και τα κινεζακια ειναι ανθρωπακια και αξιζουν τετοιας τυχης.

                Οπως αξιζαν τετοιας τυχης οι Ελληνες της Μικρασιας οι Αρεμενιοι και οι Ποντιοι , οι αυτοχθονες Βορειοαμερικανοι, οι μαυροι σκλαβοι απο την Αφρικη, οι Εβραιοι επι Χιτλερ, οι εθνοτικες ομαδες επι Σταλιν??
                Και μιλας για φασισμο απο πανω.

                ακου εκει 60 χρονια με μια κυβερνηση
                καλα 2 δις πληθυσμος δεν βρεθηκε ενας θοδωρακης μικης να τους ξυπνησει λιγο

                Ειδαμε και τι χαϊρι ειδαν αυτοι που τους ξυπνησε ο Θοδωρακης...
                Τους κυβερναει σημερα ενας χοντρος ανηψιος και ετοιμαζει το κοστουμι του ενας πανιβλαξ γυιος του μπαμπα....

                Ωραια λοιπον αφου ξεκαθαριστικε απο τα πιο πανω λεγομενα οτι

                Κομμουνισμος= φασισμος= ολοκληρωτισμος αρα απορριπτεα καθεστωτα......

                Ακουω προτασεις για το που θα ηθελε να ζει καποιος ωστε να νοιωθει ανθρωπινα..... ακαταπιεστα δλδ...... στην καθημερινοτητα του....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 1
                  106_4_ever last edited by

                  Ο χρήστης dstou έγραψε:

                  Όσον αφορά την ασφάλεια δε, επειδή η ζημιά έχει ήδη γίνει, πρέπει να πείσει ότι μπορεί να προσσεγγίσει το επίπεδο των δυτικών οχημάτων, και θέλει δουλειά ακόμη.

                  για δες το 307 το οποιο ειναι πολυ ασφαλες αυτοκινητο στην λιστα που βρισκεται!!!! και δες τα καλα κινεζικα!!!! δεν λεω ακομα υπαρχουν σκουπιδια αλλα ΑΛΛΑΞΑΝ τα πραγματα πρεπει να το καταλαβουμε!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mythos1 last edited by

                    ωραία αρχίσαμε...να δεις που έτσι όπως πάει οι Ευρωπαικες εταιρίες θα συρικνωθούν σε 1.

                    Ένα μεγάλο μπράβο σε VW,BMW,Mercedes που φτιάξανε τα εργοστάσια τους στην Κίνα και τους δώσανε το know how...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • 1
                      106_4_ever last edited by

                      Ο χρήστης mythos1 έγραψε:
                      ωραία αρχίσαμε...να δεις που έτσι όπως πάει οι Ευρωπαικες εταιρίες θα συρικνωθούν σε 1.

                      Ένα μεγάλο μπράβο σε VW,BMW,Mercedes που φτιάξανε τα εργοστάσια τους στην Κίνα και τους δώσανε το know how...

                      γιατι να ειναι κακο αυτο???? ο σκοπος δεν ειναι να παίρνουμε καλλίτερα αυτοκινητα σε πιο προσιτη τιμη!!!! δηλ να μην σπασει το καρτελ των ευρωπαικο-ιαπωνικων εταιριων?????
                      δεν μπορει να μου πουλα η citroen ενα απλο αυτοκινητακι (c1) 11 και 12 χιλιαρικα!!!! επειδη ειναι ευρωπαικο!!! καιρος ειναι να πιεστουν και οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες να κατεβασουν τις τιμες!!! και να μην κοστολογουν με δείκτη το κυρος!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 2
                        224-v last edited by

                        Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:

                        ωραία αρχίσαμε...να δεις που έτσι όπως πάει οι Ευρωπαικες εταιρίες θα συρικνωθούν σε 1.

                        Ένα μεγάλο μπράβο σε VW,BMW,Mercedes που φτιάξανε τα εργοστάσια τους στην Κίνα και τους δώσανε το know how...

                        γιατι να ειναι κακο αυτο???? ο σκοπος δεν ειναι να παίρνουμε καλλίτερα αυτοκινητα σε πιο προσιτη τιμη!!!! δηλ να μην σπασει το καρτελ των ευρωπαικο-ιαπωνικων εταιριων?????
                        δεν μπορει να μου πουλα η citroen ενα απλο αυτοκινητακι (c1) 11 και 12 χιλιαρικα!!!! επειδη ειναι ευρωπαικο!!! καιρος ειναι να πιεστουν και οι ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες να κατεβασουν τις τιμες!!! και να μην κοστολογουν με δείκτη το κυρος!

                        Δεν ειναι μονο το κυρος που ισως πληρωνουμε κερατιατικο..... ειναι και το γεγονος οτι κατασκευαζονται με Ευρωπαικους μισθους...... αρα καποιοι δεν ειναι ανεργοι αν αγοραζεις ευρωπαικα...... καποια οικηματα στην ευρωπη αξιοποιουνται... αλλοιως θα ηταν ξενοικιαστα η φαντασματα..... δεν μπορει το πραγματικο κοστος να ειναι ιδιο εδω και στην Κινα..... ετσι αποφασιζουμε αν θελουμε η Ευρωπη να εχει ανεργους η οχι.
                        Αν εχει ανεργους παλι εμεις τους πληρωνουμε με τα επιδοματα ανεργειας..... αρα.....
                        Ναι εγω προσπαθω να αγοραζω Ευρωπαικο προιον...... και για ολους τους παραπανω λογους......

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dstou last edited by

                          Ρε συ, 106 για πάντα, από που είναι αυτή η λίστα και τι δείχνει?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • U
                            unhackable last edited by

                            Ο χρήστης 224.v έγραψε:

                            Δεν ειναι μονο το κυρος που ισως πληρωνουμε κερατιατικο..... ειναι και το γεγονος οτι κατασκευαζονται με Ευρωπαικους μισθους...... αρα καποιοι δεν ειναι ανεργοι αν αγοραζεις ευρωπαικα...... καποια οικηματα στην ευρωπη αξιοποιουνται... αλλοιως θα ηταν ξενοικιαστα η φαντασματα..... δεν μπορει το πραγματικο κοστος να ειναι ιδιο εδω και στην Κινα..... ετσι αποφασιζουμε αν θελουμε η Ευρωπη να εχει ανεργους η οχι.
                            Αν εχει ανεργους παλι εμεις τους πληρωνουμε με τα επιδοματα ανεργειας..... αρα.....
                            Ναι εγω προσπαθω να αγοραζω Ευρωπαικο προιον...... και για ολους τους παραπανω λογους......

                            Δυστυχώς αυτό που λες το καταλαβαίνουν πολύ λίγοι και το εφαρμόζουν ακόμα λιγότεροι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 2
                              224-v last edited by

                              Πραγματικα δεν καταλαβαινω τον λογο που η κινεζικη βιομηχανια θα πρεπει να πουλαει σε αλλες χωρες αφου η δικη της αγορα τα αποροφαει ολα και εισαγει κιολας..... εχει δε αναγκες απιστευτες για οχηματα παντος τυπου.... Αφου δε ειναι και φτηνα ας τα πουλαει εκει που ο κοσμος δεν ειναι και πολυ πλουσιος..... ουτε απαιτησεις εχει για πολυ χλιδη.... Αλλα βλεπεις η μα...κια της παγκοσμιοποιησης...... θα κανει τους κινεζους να κανουν το σκ...το τους παξιμαδι για να αγορασουν ενα αυτοκινητο που δεν τους χρειαζετε (ουτε και δρομους εχουν για να το χαρουν εδω που τα λεμε) η ευρωπη δε θα γεμισει ανεργους (μικρη αγοραστικη δυναμη δλδ) και θα ζηταει φτηνα προιοντα με ηψηλες προδιαγραφες......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • I
                                italakias last edited by

                                Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:

                                Δεν ειναι μονο το κυρος που ισως πληρωνουμε κερατιατικο..... ειναι και το γεγονος οτι κατασκευαζονται με Ευρωπαικους μισθους...... αρα καποιοι δεν ειναι ανεργοι αν αγοραζεις ευρωπαικα...... καποια οικηματα στην ευρωπη αξιοποιουνται... αλλοιως θα ηταν ξενοικιαστα η φαντασματα..... δεν μπορει το πραγματικο κοστος να ειναι ιδιο εδω και στην Κινα..... ετσι αποφασιζουμε αν θελουμε η Ευρωπη να εχει ανεργους η οχι.
                                Αν εχει ανεργους παλι εμεις τους πληρωνουμε με τα επιδοματα ανεργειας..... αρα.....
                                Ναι εγω προσπαθω να αγοραζω Ευρωπαικο προιον...... και για ολους τους παραπανω λογους......

                                Δυστυχώς αυτό που λες το καταλαβαίνουν πολύ λίγοι και το εφαρμόζουν ακόμα λιγότεροι.

                                τοτε με την ιδια λογικη δεν θα πρεπει να αγοραζουμε ουτε ιαπωνικα και κορεατικα.
                                σωστη η ιδεα σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 1
                                  106_4_ever last edited by

                                  Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                                  Πραγματικα δεν καταλαβαινω τον λογο που η κινεζικη βιομηχανια θα πρεπει να πουλαει σε αλλες χωρες αφου η δικη της αγορα τα αποροφαει ολα και εισαγει κιολας..... εχει δε αναγκες απιστευτες για οχηματα παντος τυπου.... Αφου δε ειναι και φτηνα ας τα πουλαει εκει που ο κοσμος δεν ειναι και πολυ πλουσιος..... ουτε απαιτησεις εχει για πολυ χλιδη.... Αλλα βλεπεις η μα...κια της παγκοσμιοποιησης...... θα κανει τους κινεζους να κανουν το σκ...το τους παξιμαδι για να αγορασουν ενα αυτοκινητο που δεν τους χρειαζετε (ουτε και δρομους εχουν για να το χαρουν εδω που τα λεμε) η ευρωπη δε θα γεμισει ανεργους (μικρη αγοραστικη δυναμη δλδ) και θα ζηταει φτηνα προιοντα με ηψηλες προδιαγραφες......

                                  αυτο ετσι οπως το λες εχεις δικιο αλλα ειναι ενα αδιεξοδο που το συναντας σε μικροοικονομικη βαση!!!
                                  Σε μακροοικονομικη ομως ειναι μια ευκαιρια να αναδειχθουν νεες οικονομικες δραστηριοτητες στην ευρωπη!!! δεν μπορει επι 70 χρονια να στηριζεται το Α.Ε.Π της Ευρωπης στις αυτοκινητοβιομηχανιες .....
                                  Καιρος ειναι να βρουμε νεες τεχνολογιες και να τις αναπτυξουμε ωστε να διατηρηθει η πρωτοκαθεδρια της ευρωπης σε διαφορους τομεις και να δωθει βαση εκει δημιουργοντας νεες θεσεις εργασιας!!! η προσιτη αυτοκινητοβιομηχανια ειναι χαμενο παιχνιδι για την ευρωπη!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • 1
                                    106_4_ever last edited by

                                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                    Ρε συ, 106 για πάντα, από που είναι αυτή η λίστα και τι δείχνει?

                                    ειναι το c-ncap !!! βαθμολογιες απο διαφορα crash tests!!!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mirage last edited by

                                      To Chinese Ncap δλδ.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dstou last edited by

                                        Νέα ερώτηση, από τον ίδιο χώρο αλλά περισσότερων βαθμών δυσκολίας.
                                        Τα δυτικά μοντέλα που συνυπάρχουν στη λίστα, είναι όπως τα ξέρουμε εμείς ή τίποτε οριεντάλ εκδόσεις π.χ. με έναν αερόσακκο αντί για έξι και καμμιά 200αριά κιλά λιγότερα στο σύνολο?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          kon5 last edited by

                                          Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                          ή τίποτε οριεντάλ εκδόσεις

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 1
                                            106_4_ever last edited by

                                            Ο χρήστης dstou έγραψε:
                                            Νέα ερώτηση, από τον ίδιο χώρο αλλά περισσότερων βαθμών δυσκολίας.
                                            Τα δυτικά μοντέλα που συνυπάρχουν στη λίστα, είναι όπως τα ξέρουμε εμείς ή τίποτε οριεντάλ εκδόσεις π.χ. με έναν αερόσακκο αντί για έξι και καμμιά 200αριά κιλά λιγότερα στο σύνολο?

                                            οχι τα ιδια ειναι!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr