-
Ο χρήστης bill999 έγραψε:
.............Παιδιά στο θέμα μας τώρα...το Α4 δεν το σκέφτομαι καν διοτι με λιγότερα λεφτα παίρνω πιο πολλά στα δύο μοντελα που ανέφερα...το αυτοκίνητο επίσης το θέλω για ταξίδια οπότε χρειάζομαι άνεση απο τον κινητήρα, κ άμεση δυναμη για προσπεράσεις..............Έχεις δίκαιο για το Α4 και το κόστος άλλα το αδικείς σε σχέση με το μοτέρ.
Μπορεί ο 1.8TFSI να δίνει 120HP (στη πραγματικότητα 135HP) αλλά λόγω turbo έχει σχεδόν ίδιες ρεπρίζ με το αντίστοιχο των 160HP.Υπάρχουν τα σχετικά test drives που το επιβεβαιώνουν.
Τώρα,
Πραγματικά ο TSI των 160HP είναι καταπληκτικό μοτέρ. Όταν πρωτο-οδήγησα το passat cc δε το πίστευα ότι αυτό το τεράστιο αυτοκίνητο θα επιτάχυνε με τέτοια ευκολία..... Φανταστικό λέμε......
Από άνεση και ησυχία στη καμπίνα και το passat αλλά και το insignia που έχω οδηγήσει (σε εθνική και τα δύο) είναι αθόρυβα με λίγο πιο μπροστά το passat (λίγο όμως) και με εκπληκτικό πάτημα στο δρόμο, ειδικά σε μεγάλες καμπές και γρήγορες ταχύτητες. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο με την αναρτηση των οπελ ποτε δε το καταλαβα ειναι αβολα, ομως δεν εχουν καποιο ιδιαιτερο στησιμοφιλε δρομεα εισαι υπερβολικος παντως.μπορει τα οπελ να εχουν κακιστη αισθηση,ισως οχι και καποιο σοβαρο στησιμο, ομως δεν ειναι επικινδυνα..
βεβαια δεν ξερω αν οδηγησες και καποιο που μπορει να παει γρηγορα, αυτα που περασαν απο τα χερια μου ηταν τοσο αργα που και να θες δε μπορεις να εκτεθεις σε κινδυνοΣοβαρολογώ όταν λέω πως είναι επικίνδυνα, έχουν πολύ έντονη υποστροφή και όταν αφήνεις λίγο το γκάζι στη στροφή υπερστρέφουν με έναν πολύ ανεξέλεγκτο και ατσούμπαλο τρόπο...όλα αυτά βέβαια αν θες να το ζορίζεις λίγο στις στροφές αλλιώς αν πηγαίνεις συμβατικά όντως δεν είναι επικίνδυνο.
Δεν οδηγώ κανένα γρήγορο αλλά σε κλειστό στροφιλίκι του πετάς μια 3η πηγαίνεις με 80 και βλέπεις τι ψάρια πιάνει.
-
Ο χρήστης salty έγραψε:
Είπα να κρατηθώ αλλά, δεν σε αφήνουν ρε παιδί μου μερικές φορές, δεν σε αφήνουν.
Τι να πρωτοσχολιάσει κανείς ; την εμπάθεια ; την κακία ; τη μανία να προσβάλλουν όλους συλλήβδην τους ανά το κόσμο αγοραστές (αλλά και χρήστες, αφού τα κρατάνε παρ' όλο που διαπιστώνουν αργότερα το τρομερό !!!!! λάθος τους) των Opel ?Θα ομολογήσω λοιπόν την δική μου ασχετοσύνη και βλακεία (προφανέστατη) αφού μετά από 8+ χρόνια και 130000 Km συμβίωσης με ένα Opel Zafira, όχι απλά είμαι ικανοποιημένος αλλά τόλμησα (δεν μαθαίνω με τίποτα ο ηλίθιος) να παραγγείλω το Insignia. Είμαι αυταπόδεικτα 'ζώων' αφού δεν κατάλαβα πως κινούμαι, τόσο εγώ όσο και η οικογένειά μου με ένα άκρως επικίνδυνο όχημα, με ένα φέρετρο σε ρόδες. Το οποίο ναι μεν σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στη Γερμανία αλλά - που να το ξέρω ο βλάκας - είναι προϊόν της....παγκοσμιοποίησης και κατά συνέπεια σκάρτο αφού σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε από ανθρώπους (όχι από χιμπατζήδες ;;;) που δεν ξέρουν να κατασκευάζουν, άλλωστε είναι 'χτεσινοί' . Βέβαια μπορεί να μην έχει βγάλει βλάβες καθόλου, μπορεί να μην έχω αλλάξει ούτε μπαταρία, μπορεί να άλλαξα μόνο τον θερμοστάτη και δύο λάμπες στοπ αλλά, αυτά δεν μετράνε για κάποιον που είναι 'γνώστης'. Αυτά είναι μόνο για τους 'άσχετους' που αγόρασαν, έμειναν ικανοποιημένοι και ξαναγοράζουν Opel.
Φυσικά και έχει ο καθένας δικαίωμα να λέει τη γνώμη του. Εγώ πάντως ήδη μετάνιωσα που μπήκα στη διαδικασία, όχι να απαντήσω - αυτό δα έλειπε - αλλά απλά να σχολιάσω το λίβελο. Ζητώ συγγνώμη για τον πολύτιμο χρόνο σας.
Απαντώντας σε εσένα απαντάω και στους υπόλοιπους που λένε τα ίδια...πρώτα απ' όλα δεν βρίζω όποιον έχει πάρει opel αλλά θεωρώ άσχετο όποιον μου λέει ότι πήρε opel γιατί ήθελε γερμανική τεχνολογία
Το αμάξι σου έτυχε και κατασκευάστηκε σε εργοστάσιο της GM στη Γερμανία αυτό δεν το κάνει γερμανικό, θα μπορούσε να είχε κατασκευαστεί σε άλλη χώρα της Ευρώπης όπου έχει εργοστάσια η GM που κατασκευάζει αυτοκίνητα με το λογότυπο opel.
Εξήγησα παραπάνω τι εννοώ όταν λέω επικίνδυνο και ούτε ανέφερα τίποτα για την αξιοπιστία της opel, αντί να ειρωνεύεσαι καλό θα ήταν να μάθεις πρώτα να απαντάς εντός θέματος.
-
Ο χρήστης bill999 έγραψε:
l…Δηλαδή κ τα μοντελα της saab είναι αμερικανιές???Τα μοντέλα της saab είναι μεταμφιεσμένα opel, vauxhall, dodge κλπ. έχεις καμιά αμφιβολία γι'αυτό;
-
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
αντί να ειρωνεύεσαι καλό θα ήταν να μάθεις πρώτα να απαντάς εντός θέματος.Βασικό - βασικότατο χαρακτηριστικό των γερμανικών αυτοκινήτων ήταν και είναι και η αξιοπιστία. Αλλά εσύ δεν αναφέρθηκες σ' αυτό. Αναφέρθηκες στην επικινδυνότητα των Opel ... και μετά βέβαια το 'μάζεψες', εξήγησες τι 'εννοούσες' όταν κατάλαβες κι εσύ την υπερβολή σου. Εγώ δεν είπα πως έβρισες όσους πήραν Opel, είπα πως τους προσβάλλεις. Η λέξη 'άσχετος' μήπως είναι κομπλιμέντο ; Το αμάξι μου σχεδιάστηκε στη Γερμανία και κατασκευάστηκε στη Γερμανία. Τι είναι ; Αμερικάνικο ; Ειλικρινά, όσο και να προσπαθώ δεν μπορώ να καταλάβω τη λογική σου. Κουβέντες του στυλ 'οι άνθρωποι δεν ξέρουν να κατασκευάζουν' δεν χαρακτηρίζουν εμένα σαν είρωνα, εσένα χαρακτηρίζουν σαν 'γνώστη' και 'κριτή'.
Όχι φίλε μου, στο θέμα απάντησα. Προσωπικά δεν μ ενδιαφέρει που κατασκευάζεται το αυτοκίνητο που οδηγώ εφόσον κάνει τη δουλειά του με ασφάλεια, με άνεση, με αξιοπιστία και με οικονομία. Και όσοι δίνουν τη πρώτη/δεύτερη θέση στις πωλήσεις στα Astra, Corsa και τώρα στα Insignia, τα ίδια με μένα στοιχεία αξιολογούν και δεν είναι άσχετοι όπως θέλεις να νομίζεις / πιστεύεις.
Και βέβαια είσαι και πάλι ελεύθερος να απαντήσεις. Επίτρεψέ μου όμως εγώ να μην επανέλθω στο θέμα της επικινδυνότητας των Opel και της ασχετοσύνης των ιδιοκτητών τους.
Σε τελική ανάλυση, στραβός είναι ο γιαλός ή στραβά αρμενίζουμε ;
-
Δρομέα: ΔΕΝ είμαι Οπελάκιας, δεν έχω Όπελ και αν εξαιρέσεις το Insignia και το Astra OPC δεν μου αρέσουν καν ως αυτοκίνητα. Έχω οδηγήσει αρκετά Opel όμως και μάλιστα σε Astra 1400 έκανα ό,τι δεν έχω κάνει σε κανένα άλλο αυτοκίνητο: Σταμάτησα και το πάρκαρα... τόσο πολύ με απογοήτευσε οδηγικά! Όμως επικίνδυνο δεν ήταν σε καμία περίπτωση, απλά τραγικά βαρετό! Μάλλον είσαι εμπαθής... Και τα ευρωπαϊκά Ford ανήκουν σε αμερικανική εταιρεία αλλά σχεδιάζονται και κατασκευάζονται στην Ευρώπη. Αν οδηγήσεις ένα Ευρωπαικό και ένα αμερικάνικο Focus δεν έχουν καμία απολύτως σχέση!
-
Δρομέα σου απάντησαν και οι άλλοι...Δηλαδή νομιζεις οτι τα saab είναι αμερικανιες???Ε ρε φίλε έλεος....Μπές σε ένα αμερικάνικο κ σε ένα ευρωπαικο κ σύγκρινε πλαστικά κ συναρμογή...Αλλά παιδαι μου φένεται πως καταλήξαμε να μαλώνουμε για την αγαπημένη εταιρία του καθενός κ όχι για τα μοντέλα που παρέθεσα...Ακόμη κ έτσι οπως τα λέει ο δρομέας να είναι(που δεν είναι) εδώ μιλάμε για δύο καινούρια μοντελα..
-
Δεν ξέρω ποια astra οδηγήσατε, αλλά εγώ που είχα το astra gtc 1.6 (125hp)(επαναπρογραμματισμός εγκεφάλου) όταν πήγαινα με 180 km/h δεν καταλάβαινα κανέναν αεροδυναμικό θόρυβο, το αμάξι επιτάχυνε σε λιγότερο από 10 sec, και σε κακής ποιότητας δρόμο με καταρρακτώδη βροχή και τα απαράδεκτα μανίσια λάστιχα (bridgestone) με 150 km/h δεν καταλάβαινε τίποτα.
Όσον αφορά το συγκριτικό. Δεν οδήγησα κανένα αλλά μπήκα μέσα στις αντιπροσωπείες. Στο cc δεν μου αρέσει η μάσκα του καθόλου(πατικωμένο tiguan). Το υπόλοιπο πολύ όμορφο. Δεν μου άρεσε καθόλου το 4θέσιο και ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω απαράδεκτο. Ο σχεδιασμός του εσωτερικού τίποτα το καινούργιο σε σχέση με το παλιό passat, μέτριο εμφανισιακά( ο κλιματισμός μου θυμίζει κασετόφωνο του '80), λίγο συντηρητικό και τα πλαστικά του σε σχέση με το insignia ένα κλικ κάτω. Είμαι σίγουρος οτι ο tsi έχει πολύ καλές επιδόσεις, (για αξιοπιστία ακόμα περιμένουμε) αλλά και o 1.6T του insignia έχει πολύ καλές κριτικές σε επιδόσεις και σε αξιοπιστία από τους ποιο αξιόπιστους. Το insignia εξωτερικά το θεωρώ εφάμιλλο με το cc ενώ υπερτερεί σε πρακτικότητα. Σε γενικές γραμμές είναι και τα δυο πολύ καλά αυτοκίνητα αλλά επιλέγω το insignia λόγω της τιμής. Για να βάλεις στο cc όσα έξτρα έχει το insignia ας πούμε για παράδειγμα στο 1,6Τ sport, με navigation, afl, flexride και δεν συμμαζεύεται, θέλεις 6-7 χιλιάρικα παραπάνω. -
Ο χρήστης giorgosgudelias έγραψε:
Για να βάλεις στο cc όσα έξτρα έχει το insignia ας πούμε για παράδειγμα στο 1,6Τ sport, με navigation, afl, flexride και δεν συμμαζεύεται, θέλεις 6-7 χιλιάρικα παραπάνω.Ναι , αλλά θα είσαι premium , και όχι λαικός όπως με το Οπελ . Ενώ το VolksWagen είναι κυριλέ όπως δηλώνει και το όνομα του .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Για να βάλεις στο cc όσα έξτρα έχει το insignia ας πούμε για παράδειγμα στο 1,6Τ sport, με navigation, afl, flexride και δεν συμμαζεύεται, θέλεις 6-7 χιλιάρικα παραπάνω.
Ναι , αλλά θα είσαι premium , και όχι λαικός όπως με το Οπελ . Ενώ το VolksWagen είναι κυριλέ όπως δηλώνει και το όνομα του .
Πέρα από την πλάκα που κάνεις,VolksWagen=όχημα του λαού, δεν μπορώ να καταλάβω το κώλυμα που έχουν κάποιοι με την δήθεν ποιότητα στο εσωτερικό των VolksWagen. Ο αδερφός μου έχει το astra gtc 1.6 cosmo(piano black) και ο φίλος μου το golf v gt. Το astra έχει ποιοτικότερο εσωτερικό, (πλαστικά-συναρμογή).Τελεία και παύλα.-
Opel Insignia vs VW Passat cc