-
Και για το ατμοσφαιρικο polo 1.4 ετσι λεει... Εαν του πιεις το αιμα το καλυτερο ειναι λιγα λεπτα πριν το σβησεις να πηγαινεις χαλαρα, πολυ αποτελεσματικοτερο απο το να κρατησεις ρελαντι 5 λεπτα.
@Qsisvts συνεπως η αναφορα στο βιβλιαρακι του τσι δεν εχει να κανει με την υπαρξη του τουρμπο.
-
Ο χρήστης nrg_polini έγραψε:
Και για το ατμοσφαιρικο polo 1.4 ετσι λεει...ποιος ειπε οτι τα ατμοσφαιρικα δε θελουν κρυωμα??
-
Μετά από σκίσιμο όλα θέλουν λίγα λεπτά χαλαρής οδήγησης πριν το σταμάτημα.
Το λάδι στα τούρμπο μοτέρ καίγεται σε μεγάλες ποσότητες όταν έχει φθορές η τουρμπίνα στα κουζινέτα και στο thrust όχι από το ίδιο το τούρμπο αλλά από την διαρροή του λαδιού από τον άξονα της τουρμπίνας προς την εισαγωγή του μοτέρ, αυτό φαίνεται στο intercooler άμα βγάλεις τον σωλήνα της εισαγωγής το λάδι φαίνεται στις κυψέλες, και θέλει καθάρισμα γιατί πέφτει η απόδοση τους στην ψύξη του συμπιεσμένου αέρα.
Επίσης η μεγάλη πίεση λαδιού στην τουρπμίνα μπορεί να προκαλέσει διαρροές από τα κουζινέτα της προς την εισαγωγή, ανάλογα με τα μοτέρ στο σημείο εισόδου του λαδιού στην τουρμπίνα υπάρχει restrictor, εξάρτημα μείωσης της πίεσης του λαδιού.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Μετά από σκίσιμο ...Μπορεί κάποιος να μου προσδιορίσει περίπου τι είναι το 'σκίσιμο' σε turbo κινητήρα;
-
Σκίσιμο σε τούρμπο είναι να βγάλεις την ευθεία της Θήβας 18 χλμ. και στο τέλος της να κάνεις δεξιά και να το σβήσεις.
Σκίσιμο είναι να τραβάς όλες τις ταχύτητες στον κόφτη και να το πηγαίνεις για πολύ ώρα στην τελική του η κοντά στην τελική.
Σκίσιμο είναι να πας σε 3 ώρες από Αθήνα στην Θεσ/νίκη.
-
Eυχαριστώ Quadra!...!
Σίγουρα δεν θα το 'σκίσω' ... Αυτά που γράφεις δεν τα έχω κάνει ποτέ ...
-
Σταματάμε να βάλουμε βενζίνη και πρέπει να διακόψουμε τη λειτουργία του κινητήρα. Σε αυτήν την περίπτωση περιμένουμε λίγο πριν την αντλία ένα 2 λεπτο να κρυώσει η τουρμπίνα και μετά πλησιάζουμε για ανεφοδιασμό?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Σταματάμε να βάλουμε βενζίνη και πρέπει να διακόψουμε τη λειτουργία του κινητήρα. Σε αυτήν την περίπτωση περιμένουμε λίγο πριν την αντλία ένα 2 λεπτο να κρυώσει η τουρμπίνα και μετά πλησιάζουμε για ανεφοδιασμό?Προσπαθείς να κόψεις το ρυθμό σου 2-3 χλμ πριν το βενζινάδικο, αν δεν γίνεται, περιμένεις κανένα 1' μακρυά από την αντλία στο ρελαντί, αν και αυτό δε γίνεται, δεν το σβύνεις ή δε βάζεις βενζίνη, αν το σβύσεις αρκετές φορές αμέσως και πολύ ζεστό θα το θυμηθείς όταν πληρώσεις την 1η σου τουρμπίνα ή και την πολλαπλή στα μισά χλμ από ότι θα μπορούσε να κρατήσει.
-
-
Κωνσταντίνε στο δικό σας η τουρμπίνα είναι υδρόψυκτη για να μην χαλάει όταν το σβήνεις καυτό.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κωνσταντίνε στο δικό σας η τουρμπίνα είναι υδρόψυκτη για να μην χαλάει όταν το σβήνεις καυτό.Τι αμάξι έχει ο Κωνσταντίνος?Αν είναι να χαρούμε κι εμείς...
Επιπλέον...Ρε παιδιά...ακούω συνέχεια από βελτιωτές για μια 'αγελάδα' στα turbo αυτοκίνητα και ότι όλοι σου προτείνουν να την αλλάξεις...Τι είναι και που είναι αυτή η κωλο-αγελάδα?
(ξέμεινα κι από γάλα το πρωί και την έψαχνα... ) -
Noμιζω οτι λενε το παρακατω
http://www.streetandcircuit-shop.biz/sa ... 8400-p.asp -
Ίσως είμαι λίγο , αλλά η απορία μου σχετίζεται με την τουρμπίνα κυρίως και
είπα να την ''τοποθετήσω'' εδώ!
Ας πάρω τα πράγματα απ' την αρχή: Κάπου στα τέλη Ιανουαρίου παρήγγειλα
το fiat bravo 150ps. Υποτίθεται ότι θα ερχόταν σε κανά μήνα, αλλά τελικά έκανε δύο και
έπεσα ακριβώς πάνω στην εφαρμογή της μείωσης του ΕΤΤ.
Πού είναι το πρόβλημα θα μου πείτε τώρα?
Το πρόβλημα είναι ότι με τη σύγχυση που επικρατεί στις αντιπροσωπείες σχετικά
με τη διαδικασία έκδοσης πινακίδων με τα νέα μέτρα θα πιάσουμε τέλη Απριλίου
μέχρι να παραλάβωΚαι για να μπω στο ψητό: Την πρωτομαγιά ανοίγει το κάμπινγκ όπου παραθερίζω και
θα πρέπει να μεταφέρω εκεί το σκαφάκι μου από το πάρκινγκ όπου βρίσκεται τώρα.
Πιστεύετε ότι θα πρέπει να συμπληρώσω κάποια χλμ. στρωσίματος
πριν τη ρυμούλκηση? Το σκάφος είναι μικρό, ζυγίζει βαριά βαριά 600Kg
μαζί με τρέιλερ και βενζίνες.
Θα καταπονήσω την τουρμπίνα και το μοτέρ αν κάνω τη ρυμούλκηση έχοντας
συμπληρώσει π.χ. 500χλμ.??Σόρυ αν σας κούρασα με περιττές λεπτομέρειες
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Κωνσταντίνε στο δικό σας η τουρμπίνα είναι υδρόψυκτη για να μην χαλάει όταν το σβήνεις καυτό.Θενξ Λεωνίδα! Εννοείς ότι το λάδι στον άξονα της τουρμπίνας ψύχεται με νερό?
Κάβουρα ένα ταπεινό superb
dimiseka λογικά το manual σου θα έχει οδηγίες προς ναυτιλομένους. Στον 1.8tsi πάντως λέει μέχρι τα 1500 χλμ να αποφεύγετε την ρυμούλκηση.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Κάβουρα ένα ταπεινό superb
Καταρχάς καλοτάξιδο!
Και δεύτερον...θα ήταν ενδιαφέρον να μάθαινα και τον κινητήρα... να υποθέσω 1.8ΤSI και άρα να χαρώ κι εγώ*? (γιατί απλά όλα όσα έχω δει ως σήμερα 1.8Τ είναι )*δηλαδή και η δική μου τουρμπίνα είναι υδρόψυχτη?
BILL33,
το link ρε γαμώτο δε μου βγάζει τίποτα... -
Ευχαριστώ Κάβουρα
Ναι ο 1.8tsi είναι. -
Κάβουρα, η αγελάδα είναι αυτό:
-
Τί είναι αυτό το σπληνάντερο Κων/νε?
-
drdino, και τι λειτουργία έχει?(τι συνδέει?)
(σαν...μπλιάχ...φαίνεται ) -
Κολάρο είναι, συνδέονται υποπιέσεις, πιέσεις κτλ κτλ πάνω του. Απλά το μαμά μπορεί στα τουρμπίσματα (ειδικότερα αν έχεις πρόγραμμα) να φουσκώνει.
Turbo απορίες/διευκρινήσεις