-
Ρε παιδιά χαζοί δεν είμαστε, προφανώς επιβραδύνει ο άνθρωπος και προφανώς έχει να κάνει με το τί λέγανε στο team radio. Αλλά ούτε καν προλαβαίνει να εκτελέσει την εντολή, τον τρώει λάχανο ο άλλος στο άψε σβήσε. Με κάθε brake test δηλαδή έπρεπε να έχουμε 4-5 αλλαγές θέσεις πίσω από το SC αν είναι έτσι.
Το point που θέλω να κάνω είναι ότι σε καμία περίπτωση δεν ισχύει αυτό που διατυμπάνιζε με σθένος ο Trulli μετά τον αγώνα και αν δεν είχαμε ακούσει το team radio δε θα σκεφτόμασταν με τίποτα ότι τον αφήνει επίτηδες. Κι όταν έχεις SC δε βουτάς αμέσως να προλάβεις με το παραμικρό άφημα γκαζιού του μπροστινού, εδώ στο βίντεο ο άνθρωπος ούτε καν το σκέφτεται, προσπερνάει με τη μία. Αλήθεια, ο Trulli ρώτησε την Toyota μετά αν έπρεπε να αφήσει το Λούη να ξαναπεράσει, ειδικά εφόσον εμφανώς δεν είχε πρόβλημα τελικά? Αλλά προφανώς το ότι αμέσως ξαναμπήκε από πίσω του δεν τον προβλημάτισε καθόλου και συνέχισε σφυρίζοντας αδιάφορα μέχρι την καρό σημαία.
Έχω εκδηλώσει σαφώς την αηδία μου για το τι έκανε η ΜκΛάρεν αλλά κι ο άλλος μας έχει φλομώσει στο ψέμμα και κανείς δε λέει τίποτα επειδή το θέμα βαραίνει κυρίως τους ασημί.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
. Επίσης μπροστά δε φαίνεται κανένα άλλο μονοθέσιο για να δικαιολογεί τον αργό ρυθμό του Hamilton, αντιθέτως θα έπρεπε να πήγαινε σβέλτα για να προλάβει τους μπροστινούς του και να κρατήσει μια καλή θερμοκρασία στα λάστιχά του.Στην επόμενη στροφή κιόλας είναι ο γερανός που έχει αφήσει μισό πλάτος δρόμου και τριγυρνάνε αδέσποτα marshallάκια (των 5W).
-
Phaethon σοβαρα, αυτη η υποθεση τελικα εφτασε να διερευνηθει σε βαθος και για κατι μερες απο τη FIA και θες να μας πεις οτι ο καθε Trulli εξακολουθει να την γλυτωνει περιπου για τον ιδιο λογο που τιμωρειται ο Λιουις;
-
Η γνώμη μου για το όλο θέμα:
Σωστά τιμωρήθηκε η McLaren καθαρά λόγω ηλιθιότητας.
Πρώτη ηλιθιότητα δίνουν πίσω την θέση στον Trulli. Ούτε τους απλούς κανονισμούς δεν ξέρουν; Μόνο ελαφρυντικό οι τριακόσιες πενηντα δώδεκα ποινές που φάγανε πέρυσι οπότε σου λέει άσ' τον να περάσει γιατι θα την φάμε πάλι.Δεύτερη ηλιθιότητα και καλυτερότερη: Τόσο ο Hamilton όσο και ο Haug, λένε στις επίσημες δηλώσεις ότι άφησαν τον Trulli να περάσει και στους αγωνοδίκες λένε ότι δεν τον άφησαν. Ε, συγνώμη ρε παιδιά είστε ηλίθιοι. Πάρτε την ποινούλα σας.
Το κατακριτέο λοιπόν για μένα είναι ότι ήταν σαν να έλεγαν 'δώστε μας ποινη, θέλουμε την δόση μας'.
Από την άλλη, οι ηθικές κορώνες που ακούσαμε μετά με αποκορύφωμα το παραλλήρημα Πουρναράκη: 'είπε ψέμματα, είπε ψέμματα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής είπε ψέμματα' είναι τουλάχιστον για γέλια.
Είπε ψέμματα. Τι λες ρε παιδάκι μου, έπεσα από τα σύννεφα. Γίνονται αυτά τη σήμερον ημέρα;
Προτείνω δημόσιο λιθοβολισμό.Όσον αφορά τον Trulli:
Ας υποθέσουμε ότι στην McLaren δεν ήταν ντιπ χαζοί και όντως προσπέρασε τον Hamilton υπό καθεστώς SC.
Αυτή η ποινη των 25 δευτερολέπτων είναι τελείως βλακώδης.
Για το ίδιο παράπτωμα αν ο χ έχει 26+ sec διαφορά από τον επόμενο τιμωρείται με αέρα κοπανιστό, και αν έχει μπει κανένα SC πριν (όπως έγινε στην Αυστραλία), τιμωρείται με μέχρι και 10 βαθμούς.
Η ποινη πρέπει να είναι με θέσεις στην κατάταξη. Ή τον τιμωρείς με μία θέση (οπότε και το αποτέλεσμα είναι αυτό που έπρεπε να είναι μέσα στην πίστα) ή με μία, άντε δύο θέσεις παραπάνω για τιμωρία. -
Aυτό από πού ήρθε πάλι;;; Ελληνικό E-zine για motorsports. Έχω πάθει πλάκα, εκπληκτική δουλειά.
Δεν πρέπει να υπάρχει κάτι αντίστοιχο είτε σε περιεχόμενο είτε σε ποιότητα, παγκοσμίως. Χίλια μπράβο από μένα!
http://www.msfree.gr/msmag.php -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
:yikes:
Aυτό από πού ήρθε πάλι;;; Ελληνικό E-zine για motorsports. Έχω πάθει πλάκα, εκπληκτική δουλειά.
Δεν πρέπει να υπάρχει κάτι αντίστοιχο είτε σε περιεχόμενο είτε σε ποιότητα, παγκοσμίως. Χίλια μπράβο από μένα!
http://www.msfree.gr/msmag.phpH δουλειά που έχουν κάνει είναι πάρα πολύ καλή και πρωτόγνωρη για ελληνικά δεδομένα, όσο αφορά τους αγώνες. Μπράβο!
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Δεν πρέπει να υπάρχει κάτι αντίστοιχο είτε σε περιεχόμενο είτε σε ποιότητα, παγκοσμίως.Ενταξει υπαρχουν και αλλα:
http://mag.gpweek.com/
http://www.italiaracing.net/magazine/200932/index.aspΠαρολα αυτα ειναι πολυ καλη προσπαθεια.
-
.... είσαι πολύ κακός ...
http://www.msfree.gr/msmag.php
Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται .... ( δεν προλαβα δω τα υπολοιπα )
-
Ενταξει, δεν το προσεξα αυτο ειναι αληθεια Παντως δεν ειναι περιεργο, η ατακα αυτη χαρακτηριζει απολυτα τον αγωνα.
Το GPWeek ειναι του πρωην media του GP2 Will Buxton, εξαιρετικο τυπακι και κανει φοβερη δουλεια στο e-zine του.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Phaethon σοβαρα, αυτη η υποθεση τελικα εφτασε να διερευνηθει σε βαθος και για κατι μερες απο τη FIA και θες να μας πεις οτι ο καθε Trulli εξακολουθει να την γλυτωνει περιπου για τον ιδιο λογο που τιμωρειται ο Λιουις;Καμία σχέση. Καθαρά θέμα αποκατάστασης της αλήθειας ήταν η παρέμβασή μου. Για τις μεταξύ μας συζητήσεις. Δεν έχει να κάνει με επίπεδο FIA.
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Όσον αφορά τον Trulli:
Ας υποθέσουμε ότι στην McLaren δεν ήταν ντιπ χαζοί και όντως προσπέρασε τον Hamilton υπό καθεστώς SC.
Αυτή η ποινη των 25 δευτερολέπτων είναι τελείως βλακώδης.
Για το ίδιο παράπτωμα αν ο χ έχει 26+ sec διαφορά από τον επόμενο τιμωρείται με αέρα κοπανιστό, και αν έχει μπει κανένα SC πριν (όπως έγινε στην Αυστραλία), τιμωρείται με μέχρι και 10 βαθμούς.
Η ποινη πρέπει να είναι με θέσεις στην κατάταξη. Ή τον τιμωρείς με μία θέση (οπότε και το αποτέλεσμα είναι αυτό που έπρεπε να είναι μέσα στην πίστα) ή με μία, άντε δύο θέσεις παραπάνω για τιμωρία.Σωστός.
-
FIA incompetence triggered 'lie-gate' - Stewart
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 3911.shtml
Η αλήθεια σε μια φράση. Και επειδή οι άνθρωποι αυτοί (πχ Whiting) έχουν τόνους εμπειρίας και δεν είναι δυνατόν να έγιναν 'Κάκοι, Τσαχειλήδηδες και Βασσάρες' από τη μια στιγμή στην άλλη, υποψιάζομαι δάκτυλο Μπέρνη σε μια προσπάθεια να το κάνει λίγο πιο show το όλο θέμα.
Δεν είναι δυνατόν οι άνθρωποι αυτοί να είναι κριτές από τις αρματοδρομίες του Μπεν Χουρ και ξαφνικά να ρίχνουν ποινές βασιζόμενοι σε βίντεο, συνομιλίες και υπόνοιες.Από την άλλη, οι ηθικές κορώνες που ακούσαμε μετά με αποκορύφωμα το παραλλήρημα Πουρναράκη: 'είπε ψέμματα, είπε ψέμματα, ο παγκόσμιος πρωταθλητής είπε ψέμματα' είναι τουλάχιστον για γέλια.
Το κακό με τον Takis είναι ότι δεν ξέρει πότε να το κλείσει και καμμιά φορά το ξεχνάει ανοιχτό.
-
κάτι διάβασα σήμερα στο msfree οτι ο Χάμιλτον έχει νευριάσει πάρα πολύ με την ομάδα του και σκέφτεται ακόμα και την αποχώρηση με βλέψεις για Αμερική.
πιστεύω αυτό θα ήταν άσχημο για τη F1, όσο κι αν δεν τον πάω, είναι καλός οδηγός και πρέπει να μείνει στο άθλημα.
κρίμα να τον φάνε έτσι...
-
Αυτό που διέρρευσε, είναι ότι ο ΗΑΜ τα είπε τηλεφωνικά με τον Μόσλευ και απ'έξω απ΄έξω του είπε ότι θέλει να τα παρατήσει τελείως. Αυτό βέβαια, δεν το πιστεύουν ούτε τα μικρά παιδιά. Αλλού είναι το θέμα.
Όταν ο Κούλθχαρτ (τηλεσχολιαστής, πλέον) λέει ότι το γυαλί ΗΑΜ-Μακλάρεν έχει σπάσει τόσο που δύσκολα ξανακολλάει και όταν ο Μπράντλ από το BBC λέει ορθά-κοφτά ότι θα πρέπει να θεσπιστεί τιμωρία ηλιθιότητας, πιστεύω ότι θα έχουμε εξελίξεις.
Αν ο Ντένις (η απόλυτη εξαφάνιση) ήταν ακόμα στα κόλπα, ο ΗΑΜ θα κρατούσε λιγότερο επιθετική στάση πρός την ομάδα του. Τώρα, τους δίνει σε κάθε ευκαιρία. Ο ΗΑΜ και ο ντάντις του, χρωστάνε ΤΑ ΠΑΝΤΑ στην Μακλάρεν. Η Μακλάρεν τον σπονσοράρισε από 13 χρονών, όταν η οικογένειά του ζούσε ακόμα σε σπίτι της κοινωνικής πρόνοιας. Έτσι βρέθηκε ο πιτσιρικάς να αγωνίζεται με προηγμένα κάρτ και υποστήριξη που θα ζήλευαν πολλοί. Η Μακλάρεν προφανώς διέκρινε ταλέντο και τα έσπρωξε (και για την Μακλάρεν αυτά τα ποσά, είναι τρίχες από τα φρύδια της).
Υπάρχει ισχυρός δεσμός, αλλά σε τέτοια επίπεδα, δεν υπάρχουν συναισθηματισμοί.
Βάλτε από πάνω και τον Βρετανικό τύπο, ο οποίος ηδονίζεται να φτιάχνει ήρωες, μόνο και μόνο για να έχει να γκρεμίσει κάποιον την άλλη μέρα. Τί ζόρι και αυτό. Έχουν οι κωλοφυλλάδες καταστρέψει ότι καλύτερο έχει βγάλει ο αθλητισμός της χώρας. Γκασγκόιν, Όουεν, Ρούνει, Μπέκαμ, Χάμιλτον, σχεδόν τον Μπάττον (θα δούμε ακόμα). Τον τελευταίο, την πρώτη χρονιά του, και μετά από μόλις 6-7 αγώνες, τον είχαν κάνει Μάνσελ στην χειρότερη, να μήν σου πώ και συνεχιστή του Στέρλινγκ Μός! Νόμιζε και αύτός ο κακομοίρης ότι έγινε σε μιά μέρα ....Θεός!
-
Κάποιος να θυμίσει στον Stewart ότι δεν μπορείς να αποδώσεις τα λάθη σου στην ανικανότητα του άλλου. Γιατί φταίει η FIA αγαπητέ Sir??? Μήπως ανάγκασε τον LH να πει ψέματα? Η ομάδα του το έκανε! Να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι....
Αλλά τώρα κάτι το Alzheimer κάτι η αντιπαλότητα με τους Bernie & Co για τα λεφτά του Silverstone (ναι κατά τα άλλα σπορ) και Sir δεν χάνει ευκαιρία.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Κάποιος να θυμίσει στον Stewart ότι δεν μπορείς να αποδώσεις τα λάθη σου στην ανικανότητα του άλλου. Γιατί φταίει η FIA αγαπητέ Sir??? Μήπως ανάγκασε τον LH να πει ψέματα? Η ομάδα του το έκανε! Να αποδίδουμε τα του Καίσαρος τω Καίσαρι....Αλλά τώρα κάτι το Alzheimer κάτι η αντιπαλότητα με τους Bernie & Co για τα λεφτά του Silverstone (ναι κατά τα άλλα σπορ) και Sir δεν χάνει ευκαιρία.
Τι θέλει να πει το ποιητή (Stewart);
Ότι κανονικά θα πρεπε να το είχε λύσει διαφορετικά εξ αρχής και να μην φτιάχνει ιστορίες από την κρύπτη με συνομιλίες και κρυφές κάμερες.
Ξαναρωτάω: τόσα χρόνια πώς είναι δυνατόν να ρυθμίζονταν τέτοια (απλά πράγματα) χωρίς πολλά ταρατατζούμ και σήμερα φτάνουμε να χρειαζόμαστε την βοήθεια της Κας Μπουμπούκου να δούμε αν λέει ψέμματα (φτου κακά) ένας οδηγός;Βάλτε από πάνω και τον Βρετανικό τύπο, ο οποίος ηδονίζεται να φτιάχνει ήρωες, μόνο και μόνο για να έχει να γκρεμίσει κάποιον την άλλη μέρα. Τί ζόρι και αυτό. Έχουν οι κωλοφυλλάδες καταστρέψει ότι καλύτερο έχει βγάλει ο αθλητισμός της χώρας. Γκασγκόιν, Όουεν, Ρούνει, Μπέκαμ, Χάμιλτον, σχεδόν τον Μπάττον (θα δούμε ακόμα). Τον τελευταίο, την πρώτη χρονιά του, και μετά από μόλις 6-7 αγώνες, τον είχαν κάνει Μάνσελ στην χειρότερη, να μήν σου πώ και συνεχιστή του Στέρλινγκ Μός! Νόμιζε και αύτός ο κακομοίρης ότι έγινε σε μιά μέρα ....Θεός!
Απόλυτα σωστός. Αν και ο Button έχει ήδη φάει την κρυάδα από τις αρχές της δεκαετίας, οπότε τώρα είναι σε πιο ώριμη κατάσταση για να μην πέσει στη λούμπα.
-
... και 2 μέρες ( ) πριν από την 'συνεδρίαση του διαχύτη' , ο Rory Byrne παίρνει επισήμως θέση.
Αρθρο των Jonathan Noble και Michele Lostia για το Autosport
( σε μια προσπάθεια για περισσότερες ενυπόγραφες ειδήσεις ) -
*Byrne has told Gazzetta dello Sport that he is sceptical about such a suggestion, however, saying teams had never thought like that before.
'It's a rule set at least 14-15 years ago, and that for many years everyone interpreted in the same way,' said Byrne*
Iσως εγω δεν καταλαβαινω καλα αλλα το προβλημα ειναι παλι οτι καποιοι σκεφτηκαν διαφορετικα...
-
Ο χρήστης Koupris έγραψε:
*Byrne has told Gazzetta dello Sport that he is sceptical about such a suggestion, however, saying teams had never thought like that before.'It's a rule set at least 14-15 years ago, and that for many years everyone interpreted in the same way,' said Byrne*
Iσως εγω δεν καταλαβαινω καλα αλλα το προβλημα ειναι παλι οτι καποιοι σκεφτηκαν διαφορετικα...
Το ίδιο διαβάζω κι εγώ.. Και αναρωτιέμαι: Τόσα χρόνια δε λέγαμε οτι οι κανονισμοί είναι αυτοί που είναι για όλους, και ο καθένας ψάχνει να βρει μικρά πραγματάκια ακροβατώντας στα όρια των κανονισμών που θα του δώσουν το προβάδισμα έναντι των άλλων; Αλλά όχι, μόνο όταν εμείς έχουμε το προβάδισμα ισχύει αυτό
Αν είναι έτσι, ας το κάνουν ενιαίο με 2-3 προμηθευτές σασί να τελειώνουμε...
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
*Byrne has told Gazzetta dello Sport that he is sceptical about such a suggestion, however, saying teams had never thought like that before.
'It's a rule set at least 14-15 years ago, and that for many years everyone interpreted in the same way,' said Byrne*
Iσως εγω δεν καταλαβαινω καλα αλλα το προβλημα ειναι παλι οτι καποιοι σκεφτηκαν διαφορετικα...
Το ίδιο διαβάζω κι εγώ.. Και αναρωτιέμαι: Τόσα χρόνια δε λέγαμε οτι οι κανονισμοί είναι αυτοί που είναι για όλους, και ο καθένας ψάχνει να βρει μικρά πραγματάκια ακροβατώντας στα όρια των κανονισμών που θα του δώσουν το προβάδισμα έναντι των άλλων; Αλλά όχι, μόνο όταν εμείς έχουμε το προβάδισμα ισχύει αυτό
Αν είναι έτσι, ας το κάνουν ενιαίο με 2-3 προμηθευτές σασί να τελειώνουμε...
Μα κανείς δεν θα φώναζε αν η υπήρχε η δυνατότητα αντίδρασης. Με τις δοκιμές απαγορευμένες πρακτικά θα πρέπει οι τεχνικοί των υπολοίπων ομάδων να εγκαταλείψουν τις προσπάθειες και να επικεντρωθούν στο νέο μονοθέσιο του 2010.
Διάφορα ΝΕΑ - Απρίλιος 2009