Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Grande Punto ABARTH
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Grande Punto ABARTH
    • 1
    • 2
    • 90
    • 91
    • 92
    • 93
    • 94
    • 161
    • 162
    • 92 / 162
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    212
    3222
    45378
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      al3xandros last edited by

      Aρα δεν συνφερει να παρεις τωρα το abarth με λιγα λογια..!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alba-parietti last edited by

        Ο χρήστης Al3xandros έγραψε:
        Aρα δεν συνφερει να παρεις τωρα το abarth με λιγα λογια..!!

        Με την προϋπόθεση ότι μπορείς να περιμένεις ένα χρόνο τουλάχιστον και να πληρώσεις και 1500+ ευρώ περισσότερα για να το αποκτήσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          al3xandros last edited by

          Ναι σωστο και αυτο!μου φενεται θα καταλυξω στο corsaki γιατι ενα χρονο δεν παιζει...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            toxotis last edited by

            Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

            Aρα δεν συνφερει να παρεις τωρα το abarth με λιγα λογια..!!

            Με την προϋπόθεση ότι μπορείς να περιμένεις ένα χρόνο τουλάχιστον και να πληρώσεις και 1500+ ευρώ περισσότερα για να το αποκτήσεις.

            να περιμενεις μονο ενα χρονο??????????δεν ξερω αν το ξερεις το abarth Επισημα στην χωρα μας πωλειται απο τον 11/2008 νομιζεισ οτι αρχες του 2010 θα ερθει νεο μοντελο???????Παρα πολυ δυσκολο αρχες 11 ισως. Μην ξεχνας πως ηρθε Ελλαδα με ενα χρονο ηδη καθυστερηση στην Ιταλια πωλειται απο 10/2007. Παιδια μην τρελαινεστε ακομα το αμαξι ειναι πανφρεσκο και εσεις συζητατε για το καινουργιο ααααα μην ξεχνατε πως πρωτα θα βγουν τ απλα punto Και μετα αυτο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              al3xandros last edited by

              Και στο κατω κατω αν θελω δεν του αλαζω το μοτερ??αφου το στήσιμο το εχει και με το παραπανω το abarth!!!ποσον μαλιστα το ss!!!θα γινεται πιστευω...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                Ο χρήστης Al3xandros έγραψε:
                Και στο κατω κατω αν θελω δεν του αλαζω το μοτερ??αφου το στήσιμο το εχει και με το παραπανω το abarth!!!ποσον μαλιστα το ss!!!θα γινεται πιστευω...

                σιγα μην αλλαξεις μοτερ για να χεις multiair..

                @alba πιστευεις οτι οι τιμες θα ανεβουν κατα 1500 ευρω??
                δε μπορει απλα να κανει το ιδιο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alba-parietti last edited by

                  Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                  @alba πιστευεις οτι οι τιμες θα ανεβουν κατα 1500 ευρω??
                  δε μπορει απλα να κανει το ιδιο?

                  Αφενός η κατασκευή ενός multiair κοστίζει ακριβότερα στο εργοστάσιο.Αφετέρου,με δεδομένο ότι αγοράζεις άλλον κινητήρα,μοντέλο restyling (ότι και να σημαίνει αυτό) και νέο κιβώτιο (C 530,C530.6,M32,M20,M40 καταργούνται)πώς θα κοστίζει τα ίδια χρήματα;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Q
                    qsisvts last edited by

                    με τη λογικη πως οταν βγαινει ενα καινουριο μοντελο οσο καλυτερο κι αν ειναι οφειλει διατηρει τη τιμη του παλιου(εκτος κι αν οι διαφορες ειναι τοσο τραγικες)..
                    ετσι εξελισσεται η αυτοκινητοβιομηχανια, αλλιως τα αυτοκινητα μας ειτε θα ηταν ακομα καρα ή θα κοστιζαν δις..

                    βεβαια επειδη εδω μιλαμε για βελτιωση του υπαρχοντος μοντελου ισως για καποιο διαστημα να επιχειρησουν να δουν πώς θα αντιδρασει ο κοσμος στις αυξημενες τιμες, εφ'οσον αυτες υπαρξουν, αν και νομιζω οτι αυτο θα κρατησει για λιγο , καθως δε νομιζω οτι ο καταναλωτης συμμεριζεται το κοστος αυτων των βελτιωσεων, ουτε τον ενδιαφερει στο κατω κατω..

                    ειναι αντιστοιχη περιπτωση με την 159 η οποια οσο καλυτερη κι αν ηταν απο την 156 , στα ματια του κοσμου ηταν απλα ενας σημαντικα ακριβοτερος αντικαταστατης της 156

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giod7 last edited by

                      εκανα δυναμομετρηση στο αμπαρθ μου,161 αλογα.
                      τωρα αν αξιζει να περιμενεις 1.5 χρονο για το νεο αδοκιμαστο κινητηρα ειναι καθαρα επιλογη σου!
                      απλα κουβεντα να κανουμε.
                      το αμακσι ειναι τελειο παιδια το μονο που με προβληματιζει ειναι ο παζαροπουλος που ακουγεται παει για κλεισιμο.δε ξερω.α...φιλος αλλαξε πρωτα λαδια.127 ευρω.με τις υγειας μας..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        italakias last edited by

                        που εκανες και ποσο πηγε,επισης βαλε και καμια φωτο απο την δυναμομετρηση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Q
                          qsisvts last edited by

                          161 στροφαλο ή τροχο?σε ποιο δυναμομετρο?
                          απλο abarth ή ss?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            Παντως οι 4τροχοι μετρησαν για το SS 152ιππους/5.800σ.α.λ με ροπη 23,7kgm/3.700σ.α.λ
                            και για το απλο Abarth 144,7ιππους/5.500σ.α.λ με ροπη 21,4kgm/4.800σ.α.λ. στους
                            τροχους. (4τροχοι Οκτωβριος, Νοεμβριος 08)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              chevroletcorvette last edited by

                              Ο χρήστης giod7 έγραψε:
                              ο παζαροπουλος που ακουγεται παει για κλεισιμο.δε ξερω.

                              Πάει να κλείσει;; Γιατί αυτό; Αν τελικά κλείσει, ποιός θα αναλάβει την υποστήρηξη της Abarth;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                giod7 last edited by

                                DYNOMET III ο ιδιος που μετραει το περιοδικο evo(162.5 αλογα ΤΕΥΧΟΣ 10/2008)εχω γνωστο και εριξε τιμη 60ε. 161.3 ΑΚΡΙΒΩΣ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:

                                  Yπαρχουν επιπροσθετες πληροφοριες, για τον πιο ισχυρο ας πουμε multiair των 165ιππων
                                  αν θα φερει καποιες προσθετες ενισχυσεις-βελτιωσεις σαν συνολο, περα απο τον
                                  αμεσο ψεκασμο και τα παρελκομενα του, σε σχεση π.χ με τον 155αρη?

                                  Δεν έχει άμεσο ψεκασμό.Έχει διαφορετική κυλινδροκεφαλή.
                                  Θα συνδυάζεται με σύστημα Start & Stop και σύντομα με το κιβώτιο C635,το οποίο τουλάχιστον στην έκδοση των 165 ίππων θα είναι DDC.Υπολογίζεται ότι η έκδοση των 135 ίππων θα έχει εκπομπές CO2 γύρω στα 130gr/km.

                                  Το ειπα λαθος... Δεν θα συνδυαζεται δηλαδη ο multiair και με αμεσο ψεκασμο στον 165/135?
                                  Οι διαφορες δηλαδη σε σχεση με τον T-Jet θα ειναι μονο η διαφορετικης 'ροης'
                                  κυλινδροκεφαλη, το multiair?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    akis1821 last edited by

                                    Ο χρήστης chevroletcorvette έγραψε:

                                    ο παζαροπουλος που ακουγεται παει για κλεισιμο.δε ξερω.

                                    Πάει να κλείσει;; Γιατί αυτό; Αν τελικά κλείσει, ποιός θα αναλάβει την υποστήρηξη της Abarth;

                                    Mακαρι να κλεισει ο Παζαροπουλος για να μπορουμε να πηγαινουμε το αμαξι μας σε ολα τα συνεργια της Fiat

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      alba-parietti last edited by

                                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                      Το ειπα λαθος... Δεν θα συνδυαζεται δηλαδη ο multiair και με αμεσο ψεκασμο στον 165/135?
                                      Οι διαφορες δηλαδη σε σχεση με τον T-Jet θα ειναι μονο η διαφορετικης 'ροης'
                                      κυλινδροκεφαλη, το multiair?

                                      Συνδυασμός multiair και άμεσου ψεκασμού θα υπάρξει σε 2 χρόνια.Οι 1,4multiair δεν είναι άμεσου ψεκασμού.
                                      http://www.youtube.com/watch?v=B82dRiYd ... re=related

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chevroletcorvette last edited by

                                        Ο χρήστης akis1821 έγραψε:

                                        ο παζαροπουλος που ακουγεται παει για κλεισιμο.δε ξερω.

                                        Πάει να κλείσει;; Γιατί αυτό; Αν τελικά κλείσει, ποιός θα αναλάβει την υποστήρηξη της Abarth;

                                        μπορουμε να πηγαινουμε το αμαξι μας σε ολα τα συνεργια της Fiat

                                        Όπως Spicar, ΛΑΜΔΑ, κλπ.;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mivec_power last edited by

                                          αν κλείσει ο παζαρόπουλος, νομίζω το πιο κοντινό εξουσιοδοτημένο είναι αυτό εδώ Το συνεργείο του Τζιοβάννι, Μπάρι

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            al3xandros last edited by

                                            Παιδια υπαρχη και ο σφακιανακης στην εθνικη οδο απεναντι απτα κτελ!κλινει γιατι κλινει?λογο δρομου?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 90
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 161
                                            • 162
                                            • 92 / 162
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr