-
Καλημέρα σε όλους.Λόγω μπομπιρα ψάνω για τετράπορτο μιας και έχω ένα ibiza 3d 101 ps. Η αλήθεια είναι ότι έχω μπριζωθεί με την έκπτωση 10% που δίνει η Seat σε όλα τα stock αμάξια. Το leon μου βγαίνει 17400 περίπου με ηλιοροφή και esp (εκδοση sport). Θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας. Ευχαριστώ
-
Καλημέρα σε όλους.Λόγω μπομπιρα ψάνω για τετράπορτο μιας και έχω ένα ibiza 3d 101 ps. Η αλήθεια είναι ότι έχω μπριζωθεί με την έκπτωση 10% που δίνει η Seat σε όλα τα stock αμάξια. Το leon μου βγαίνει 17400 περίπου με ηλιοροφή και esp (εκδοση sport). Θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας. Ευχαριστώ
-
Καλημέρα σε όλους.Λόγω μπομπιρα ψάνω για τετράπορτο μιας και έχω ένα ibiza 3d 101 ps. Η αλήθεια είναι ότι έχω μπριζωθεί με την έκπτωση 10% που δίνει η Seat σε όλα τα stock αμάξια. Το leon μου βγαίνει 17400 περίπου με ηλιοροφή και esp (εκδοση sport). Θα ήθελα να ακούσω την άποψή σας. Ευχαριστώ
-
Με τον 1.4 tsi ;
-
To ibiza τι μοντελο ειναι και ποσο στο παιρνουνε;
-
ναι με τον tsi.
To ibiza είναι 02/2004 με 135000 kmt
δεν θα το δώσω στην αντιπροσωπεία γιατί μου το παιρνουν για ένα κομματι ψωμι.
Τι λέτε βρε παιδιά, αξίζει? -
Εννοειται πως αξιζει, το θεμα ειναι αν δεν σε πειραζει το ταμπλο του λεον (ερχεται το face lift). Ο κινητηρας θα σε βγαλει ασπροπροσωπο ακομα και πιτα φορτωμενος να εισαι.
-
To αμαξι ειναι μια χαρα... εγω παντως θα σε συμβουλευα να περιμενεις το νεο μελος, για να αξιολογησεις καλυτερα τις αναγκες σου. Εγω με ιμπιζα περασα 2 χρονια με 1 παιδι κι αλλο 1 με 2. Στα 3 χρονια εκανα πολλα χιλιομετρα οικογενειακως φορτωμενος με απιστευτα μπαγκαζια. Τελικα πηρα κατι μεγαλυτερο, αλλα πριν καταληξω και συνειδητοποιησω τις πραγματικες αναγκες μου, περασα πολλα σταδια.
-
Πάρα πολύ καλή επιλογή. Δυνατό μοτέρ (αν και ψηλά ξεψυχάει - πρέπει να το δουλεύεις στις ροπές), κοφτερό τιμόνι, σπορτίφ συμπεριφορά, μεγάλοι χώροι. Η άνεση δεν είναι κορυφαία καθώς ειναι αρκετά σφιχτό αλλά αν είσαι ανήσυχος οδηγός δεν θα σε ενοχλεί αυτό (δεν ξέρω αν ενοχλει την γυναίκα σου και το μωρό όμως...). Αξίζει να περιμένεις το facelift πάντως καθώς θα είναι αρκετά πιο προσεγμένο μέσα. Ίσως χάσεις την εκπτωση όμως έτσι. Τα ζυγίζεις και αποφασίζεις. Πάντως υπάρχει και το Bravo 120. Λίγο πιο αργό και ίσως όχι τόσο σπορ αλλά είναι πολύ όμορφο, σύγχρονο και καλά εξοπλισμένο.
-
Απο προσωπική εμπειρία λόγω ibiza (ζοριστηκα να πάρω το sport διοτι είχε πιο καλό εσωτερικό σε σχέση με τις απλές εκδόσεις), ότι εσωτερικό και να έχει το αμάξι αυτό συνηθίζεται σε πολυ συντομο χρονικό διαστημα. Οπότε η κουβέντα περι facelift τη θεωρώ άξια αλλα οχι τόσο καθοριστική. Βεβαια ένας θεός ξέρει εαν και με την διαθεση του ανανεωμένου leon θα ισχύουν οι τωρινές τιμές-εξοπλισμος (ειναι απωθημενο αυτη η ηλιοροφή )
-
κατα τη γνώμη μου, πηγαινε ζήτα μια καλή έκπτωση για το οκταβια και πάρε αυτό. Καλύτεροι χωροι, πολύ καλύτερο εσωτερικό.
αν και η διαφορά και των δυο από τον 1800αρι είναι προκλητικά μικρή. -
Μετά από την μείωση του τέλους ταξινόμησης μου μπήκε στο μάτι και το Qashqai 1,6 (19.500 περίπου έκδοση χωρίς ESP). ΄Το έχω δει και μου δίνει την εντύπωση οτι είναι μεγαλύτερο από το leon (μπορει να είναι και ψευδαίσθηση). Αξιόπιστο και με πολύ μικρό κόστος συντήρησης (απο επιδόσεις ετσι και τσι). Επίσης σκεφτομαι πως αν και το leon είναι προκλητικά φθηνό, στην ουσία είναι μια από τα ίδια (εχω ήδη ibiza). Καμια γνώμη...
-
Εγω μιας και είμαι στην ίδια φαση με εσένα κλείνω πιο πολυ στο Qashqai αν
και πέρασα και είδα & το Leon...
Με τις νέες τιμές υπολόγισες την μεταξυ τους διαφορά ??? -
Παρε 147 1.6 με 14.000 !
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Παρε 147 1.6 με 14.000 !!!!!
Βέβαια μιλάμε για αμάξι με 9 χρόνια στην αγορά αλλά και πάλι είναι !!!
Επί του θέματος τσέκαρε για το αν σου κάνει η ομολογουμένως σκληρή ανάρτηση και σκέψου μήπως θέλεις περισσότερο τα 5 αστέρια στα κρας τέστ που προσφέρει ο ανταγωνισμός. Κατά τα λοιπά με την προσθήκη των μοτέρ tsi το αμάξι έγινε από τις πιο ανταγωνιστικές προτάσεις της αγοράς...
-
Εκανα test drive το Qasqai. Θετική θέση οδήγησης, τιμόνι, πολύ καλά φρένα, ροπάτος κινητήρας αλλά θορυβώδης μετά τα 120 κλμ. Κλίνω προς αυτό λόγω ασφάλειας (5 αστέρια) αλλά και εκ του γεγονότος οτι μου κάθεται πιο καλά στο να περάσει την κακομεταχείρηση που θα επέλθει από τον πιτσιρικά (καραμέλες, φαγητά στα καθίσματα, άμμο από την παραλία και χίλια δυο άλλα). Επιστρέφοντα πήγα και είδα το Golf VI. Σκέφτηκα τα παραπάνω και το λυπήθηκα....(ομολογώ οτι έπαθα πλακα από το εσωτερικό του)
-
Το Leon λόγω σχεδίασης και παραθύρων/φιριστρινιών είναι κλειστοφοβικό. Ό,τι χειρότερο για οικογένεια. Κλινω περισσότερο προς Οctavia 5 New στην περίπτωσή σου ϊδιο μοτέρ 1.4ΤSi, καλά κρατήματα, σαφώς καλύτερη αξιοπιστία και μεταπώληση
Προσοχή στις βεβιασμένες αποφάσεις, πάντως, ειδικά σε δύσκολες εποχές σαν και αυτές που περνάμε... -
Καλά όλα τα άλλα αλλά αυτό με την αξιοπιστία είναι τόσο πια ΑΚΥΡΟ...
Δηλαδή πώς να το πιστέψω, πόσο διαφορετικά αξιόπιστα μπορεί να είναι δύο αυτοκινητα (Λεόν-Οκτάβια) που κακά τα ψέματα διαφέρουν μόνο στο σχήμα και στα πλαστικά στο σαλόνι;Και εγώ έχω ακούσει διάφορες έρευνες από «αντικειμενικούς» εντός και εκτός Ελλάδας που διεξάγουν δήθεν έρευνες αξιοπιστίας ( μόνο και μόνο για να διαφημίζουν αυτούς που τους δίνουν τα περισσότερα - προστάτες εγώ θα τους έλεγα ) αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να το φάω πως ο ίδιος πολλαπλασιαστής από τον ίδιο προμηθευτή με τον ίδιο κωδικό για το ίδιο μηχανικό σύνολο που μπαίνει στο ιδιο πάτωμα με τα ίδια ηλεκτρομηχανικά οταν μπει σε Skoda γίνεται αξιόπιστος, ενώ όταν συναρμολογηθεί σε Audi ή Volkswagen ή Seat είναι αναξιόπιστος.
Και τα αμαξια του γκρουπ υποτίθεται είναι copy-paste μεταξύ τους, αυτό δε μας λένε και οι Σκοντάκηδες (ναι υπάρχουν και αυτοί... χαχα ) όταν θέλουν να μας πείσουν ότι τα Σκόντα είναι τα ίδια και καλύτερα όχι μόνο από Vw αλλά και από Audi;
Εκτός αν στα Σκόντα είναι οι μόνοι που ξέρουν το πώς και διορθώνουν τα εξαρτήματα που τους φέρνουν ( επειδή η μαμά Βολξβάγκεν τα φτιάχνει ελαττωματικά ) πριν τα τοποθετήσουν στα αυτοκίνητα στο εργοστάσιο και φυσικά αυτό το κάνουν στα κρυφά - γιατί αν το μάθαινε η μαμά Vw θα έπεφτε γερό χέρι...
Λίγο θεωρίες συνομωσίας μου ακούγεται τέλος πάντων αυτό, αλλά ίσως να κάνω και λάθος...!Λοιπόν άλλο ποιότητα στα πλαστικά του σαλονιού και άλλο στα ηλεκτρομηχανικά, και εκεί υπάρχουν θεματάκια τα τελευταία χρόνια με πολλά από τα αυτοκίνητα όλων των εταιρειών του γερμανικού γκρουπ, όπως συμβαίνει και με τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα από τη στιγμή που ενσωματώνουν πολύπλοκη τεχνολογία.
Έλεος πια με τη αξιοπιστία και τη νοημοσύνη μας!
Διαβάζω καιρό τόσα πολλά και έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι πρέπει να τα γράφουν αντιπρόσωποι που πουλάνε αυτοκίνητα και τα διαφημίζουν! -
Aν δεν υπάρχει πρόβλημα με θέση στάθμευσης και με τον όγκο του Octavia τότε μεταξύ Leon Οctavia εννοείται το 2ο αφού μιλάμε και για οικογενειακό.
Προσωπικά θεωρώ το Octavia περισσότερο ποιοτικό, στιβαρό και σίγουρα ποιο Γερμανικό (μέσα-έξω, συντηρητική σχεδίαση)
-
Φίλε superfast5, το LEON είναι ένα τίμιο και καλό αμάξι, αλλά όπως είπε και παραπάνω και ο kalmik ΔΕΝ είναι οικογενειακό (με την βαθύτερη έννοια του όρου...).
Στο πορτ μπαγκάζ του ΔΕΝ χωράει εύκολα τα συμπράγκαλα του μπόμπιρα (καρότσια, ποδηλατάκια, κλπ.), οπότε μάλλον δεν θα καλύψει την συγκεκριμένη ανάγκη που θέτεις...
Αγορά leon για οικογενειακό