Καλά όλα τα άλλα αλλά αυτό με την αξιοπιστία είναι τόσο πια ΑΚΥΡΟ...
Δηλαδή πώς να το πιστέψω, πόσο διαφορετικά αξιόπιστα μπορεί να είναι δύο αυτοκινητα (Λεόν-Οκτάβια) που κακά τα ψέματα διαφέρουν μόνο στο σχήμα και στα πλαστικά στο σαλόνι;
Και εγώ έχω ακούσει διάφορες έρευνες από «αντικειμενικούς» εντός και εκτός Ελλάδας που διεξάγουν δήθεν έρευνες αξιοπιστίας ( μόνο και μόνο για να διαφημίζουν αυτούς που τους δίνουν τα περισσότερα - προστάτες εγώ θα τους έλεγα ) αλλά δεν είμαι υποχρεωμένος να το φάω πως ο ίδιος πολλαπλασιαστής από τον ίδιο προμηθευτή με τον ίδιο κωδικό για το ίδιο μηχανικό σύνολο που μπαίνει στο ιδιο πάτωμα με τα ίδια ηλεκτρομηχανικά οταν μπει σε Skoda γίνεται αξιόπιστος, ενώ όταν συναρμολογηθεί σε Audi ή Volkswagen ή Seat είναι αναξιόπιστος.
Και τα αμαξια του γκρουπ υποτίθεται είναι copy-paste μεταξύ τους, αυτό δε μας λένε και οι Σκοντάκηδες (ναι υπάρχουν και αυτοί... χαχα ) όταν θέλουν να μας πείσουν ότι τα Σκόντα είναι τα ίδια και καλύτερα όχι μόνο από Vw αλλά και από Audi;
Εκτός αν στα Σκόντα είναι οι μόνοι που ξέρουν το πώς και διορθώνουν τα εξαρτήματα που τους φέρνουν ( επειδή η μαμά Βολξβάγκεν τα φτιάχνει ελαττωματικά ) πριν τα τοποθετήσουν στα αυτοκίνητα στο εργοστάσιο και φυσικά αυτό το κάνουν στα κρυφά - γιατί αν το μάθαινε η μαμά Vw θα έπεφτε γερό χέρι...
Λίγο θεωρίες συνομωσίας μου ακούγεται τέλος πάντων αυτό, αλλά ίσως να κάνω και λάθος...!
Λοιπόν άλλο ποιότητα στα πλαστικά του σαλονιού και άλλο στα ηλεκτρομηχανικά, και εκεί υπάρχουν θεματάκια τα τελευταία χρόνια με πολλά από τα αυτοκίνητα όλων των εταιρειών του γερμανικού γκρουπ, όπως συμβαίνει και με τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα από τη στιγμή που ενσωματώνουν πολύπλοκη τεχνολογία.
Έλεος πια με τη αξιοπιστία και τη νοημοσύνη μας!
Διαβάζω καιρό τόσα πολλά και έχω φτάσει στο συμπέρασμα ότι πρέπει να τα γράφουν αντιπρόσωποι που πουλάνε αυτοκίνητα και τα διαφημίζουν!