-
Το cruise control είναι ο λεγόμενος αυτόματος πιλότος (που δεν είναι το ίδιο με τον speed limiter=περιοριστή ταχύτητας). Ο αυτόματος πιλότος επιτρέπει να διατηρήσεις μια ταχύτητα που επιλέγεις χωρίς να πατάς εσύ το γκάζι (πας με 120 πατάς το κουμπί και βγάζεις το πόδι για να ξεκουράζεται). Καλό είναι βέβαια να έχεις το πόδι σου σε ετοιμότητα μήπως χρειαστεί να φρενάρεις. Μερικά εξελιγμένα συστήματα φρενάρουν και μόνα τους αν πλησιάσεις τον μπροστινό σου.
Σου συνιστώ με πρώτη ευκαιρία μελέτησε το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου, έχεις πολλά να μάθεις!!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Σου συνιστώ με πρώτη ευκαιρία μελέτησε το εγχειρίδιο του αυτοκινήτου, έχεις πολλά να μάθεις!!
-
Εγω είχα δυσάρεστη εμπειρια πριν ενα χρόνο απο Πρατηριο Shell οπου εβαλα VpowerDiesel και 2 φορες παω να ξεκινησω κ ετρεμε ολο το αυτοκινητο!
Πηγα συνεργειο κατι για αισθητηρα καυσιμου μου ειπαν (αισθητηρα λ) αλλα επειδη δεν το ξανακανε δεν το αλλαξα.
Ξερει κανεις εμπεριστατομενα τις διαφορες των 2 κινητηρων Diesel 2.0 155Hp με τον καινουριο 2.0d 177Hp
Ποιο ειναι καλύτερο p-box το ΑC Snitcher ή το steinbauer;;
Ευχαριστώ.
P.s στις λακουβες χοροπηδαει κ η Comfort και η Sport εκδοση.Κριμα δεν ειναι για τους πισω να υποφερουν σε ενα τόσο ακριβο αμαξι;Ασε που δεν εχει κ αεραγωγους πισω! -
το είχα δει κι εγω αυτό
Δεν εχει κλιμα πισω.. γενικά... -
Παιδια ποιο απο τα 2 προτείνετε;;;;;;
http://www.steinbauer.cc/index.php?sele ... gine=16157
http://www.ac-schnitzer.de/en/bmw-cars/ ... gineering/
-
Οτι σε φωτισει ο Θεός...
Εγω εβαλα το steinbauer και δεν εχω παράπονο γενικώς.
Νομίζω κάποιο άλλο μέλος έχει βάλει και το AC Schnitzer και ήταν ευχαριστημένος επίσης...
Ψάξε λίγο στο τοπικ αυτο και θα βρεις ποιός είναι...Πριν απο ένα μηνα έκανα αναβάθμιση του προγράμματος ψεκασμού εξ'αιτίας κάποιων προβλημάτων που προέκυψαν,μετά απο ανεπιτυχή βαθμονόμιση του MAF που επιχείρησε να κάνει ο τεχνικός μου.
Στο παλαιότερο πρόγραμμα ειχα ένα ακόμη προβληματάκι που εμφανίζονταν σε κρύο μοτέρ στο πολύ ψυχος αλλά και όταν ειχα μέρες να βάλω μπρός τη μηχανή.Συγκεκριμένα το μοτέρ έπαιρνε μπρος και έσβηνε αμέσως.Μόνο στη δευτερη ή την τρίτη προσπάθεια κράταγε ρελαντι.
Με το νέο πρόγραμμα το πρόβλημα αυτο εξαφανίστηκε παντελώς πιά.
Διαφορές στην απόδοση προς το καλύτερο,δεν έχω δει με το νέο πρόγραμμα,μπορώ να πώ οτι ειναι και λίγο πιό νωθρό ψηλά... .Αντιθετο ο ήχος του μοτέρ δεν είναι τόσο τραχύς και δειχνει πιο στρωτή και βελούδινη η λειτουργία του (όσο βελουδινος μπορει να ειναι ενας 4κύλινδρος diesel) -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Οτι σε φωτισει ο Θεός...
Εγω εβαλα το steinbauer και δεν εχω παράπονο γενικώς.
Νομίζω κάποιο άλλο μέλος έχει βάλει και το AC Schnitzer και ήταν ευχαριστημένος επίσης...
Ψάξε λίγο στο τοπικ αυτο και θα βρεις ποιός είναι...Πριν απο ένα μηνα έκανα αναβάθμιση του προγράμματος ψεκασμού εξ'αιτίας κάποιων προβλημάτων που προέκυψαν,μετά απο ανεπιτυχή βαθμονόμιση του MAF που επιχείρησε να κάνει ο τεχνικός μου.
Στο παλαιότερο πρόγραμμα ειχα ένα ακόμη προβληματάκι που εμφανίζονταν σε κρύο μοτέρ στο πολύ ψυχος αλλά και όταν ειχα μέρες να βάλω μπρός τη μηχανή.Συγκεκριμένα το μοτέρ έπαιρνε μπρος και έσβηνε αμέσως.Μόνο στη δευτερη ή την τρίτη προσπάθεια κράταγε ρελαντι.
Με το νέο πρόγραμμα το πρόβλημα αυτο εξαφανίστηκε παντελώς πιά.
Διαφορές στην απόδοση προς το καλύτερο,δεν έχω δει με το νέο πρόγραμμα,μπορώ να πώ οτι ειναι και λίγο πιό νωθρό ψηλά... .Αντιθετο ο ήχος του μοτέρ δεν είναι τόσο τραχύς και δειχνει πιο στρωτή και βελούδινη η λειτουργία του (όσο βελουδινος μπορει να ειναι ενας 4κύλινδρος diesel)Ναι τελικα πηρα τηλ. κ ρωτησα τιμες
Το αυστριακο κανει 800€ και μετα οτι τηλεχιρισμο παρεις, ενω το schnitzer 3200€ !! και δεν εχει on -off.
Mου ειπαν (αυτος που το πούλαγε) οτι το βαζεις κ τελειωσε!
και τα 2 εχουν 177Ps αλλα διαφερουν την ροπη το πρωτο βγαζει 39 ενώ το Schnitzer 36!
Το γιατι αγνωστο!!! -
Η διαφορά στην τιμή ειναι τεράστια οπότε δεν θελει και ρωτημα ποιό να βάλεις...
Δεν συζητάμε για τον τηλεχειρισμό βεβαια...που το ενα έχει και το άλλο δεν έχει...
Ο τηλεχειρισμός είναι πολύ πρακτικός...
Εγω π.χ. εντος πόλης το εχω στο off,εκτός στο on... -
Ο χρήστης bolos έγραψε:
......
Ναι τελικα πηρα τηλ. κ ρωτησα τιμες
Το αυστριακο κανει 800€ και μετα οτι τηλεχιρισμο παρεις, ενω το schnitzer 3200€ !! και δεν εχει on -off.
Mου ειπαν (αυτος που το πούλαγε) οτι το βαζεις κ τελειωσε!
και τα 2 εχουν 177Ps αλλα διαφερουν την ροπη το πρωτο βγαζει 39 ενώ το Schnitzer 36!
Το γιατι αγνωστο!!!Καλημέρα φίλε,
Που πήρες τηλέφωνο και σου είπαν την τιμή αυτή (800 ευρώ)?? Διότι εδώ δείχνει πως κοστίζει 1290 ευρώ...
-
Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:
......
Ναι τελικα πηρα τηλ. κ ρωτησα τιμες
Το αυστριακο κανει 800€ και μετα οτι τηλεχιρισμο παρεις, ενω το schnitzer 3200€ !! και δεν εχει on -off.
Mου ειπαν (αυτος που το πούλαγε) οτι το βαζεις κ τελειωσε!
και τα 2 εχουν 177Ps αλλα διαφερουν την ροπη το πρωτο βγαζει 39 ενώ το Schnitzer 36!
Το γιατι αγνωστο!!!Καλημέρα φίλε,
Που πήρες τηλέφωνο και σου είπαν την τιμή αυτή (800 ευρώ)?? Διότι εδώ δείχνει πως κοστίζει 1290 ευρώ...
Ναι αλλα εμενα το αμαξι μου εχει 150 αλογα ενω το δικό σου 177 και το πας στα 209!!!
-
Ο χρήστης bolos έγραψε:
.......
Ναι αλλα εμενα το αμαξι μου εχει 150 αλογα ενω το δικό σου 177 και το πας στα 209!!!OOpps....sorry
-
-
Αναρωτιέμαι αν αξίζει το κόπο γι αυτές τις βελτιώσεις αφού κερδίζεις μόνο λίγα δέκατα του sec σε επιδόσεις (μιλάω για τη Χ3 2.0d 130KW). Ωστόσο τη βελτίωση θα την θεωρούσα λογική για την Ε46 του 2000 με τον 8βάλβιδο 1600 με την οποία εξακολουθώ να συμβιώνω και αγαπώ πάρα πολύ. Παρακαλώ αν ξέρει κανείς κάποιο τρόπο απλό και χωρίς μεγάλο κόστος(1000-1500€) να τη βελτιώσω να μου τον υποδείξει. Θα είμαι ευγνώμων.
-
Μετά απο 7000 χλμ χρήσης των χειμερινων Michelin Latitude Alpin HP,ήλθε η ωρα να μπουν καλοκαιρινά λάστιχα.
Τα χειμερινά πάντως με άφησαν πολύ ικανοποιημένο τόσο στο στεγνό όσο και στο χιόνι -βροχή.Ειπα ωστοσο να μην τα κάψω και αποφάσισα να βάλω (σήμερα το μεσημέρι θα μπόυν) τα ομόσταυλα Latitude Tour HP...
Εντυπώσεις προσεχώς... -
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
Μετά απο 7000 χλμ χρήσης των χειμερινων Michelin Latitude Alpin HP,ήλθε η ωρα να μπουν καλοκαιρινά λάστιχα.
Τα χειμερινά πάντως με άφησαν πολύ ικανοποιημένο τόσο στο στεγνό όσο και στο χιόνι -βροχή.Ειπα ωστοσο να μην τα κάψω και αποφάσισα να βάλω (σήμερα το μεσημέρι θα μπόυν) τα ομόσταυλα Latitude Tour HP...
Εντυπώσεις προσεχώς...ναι, περιμενουμε. Με ενδιαφερει ενα ασφαλτινου προσανατολισμού 4Χ4 λαστιχο
οταν το πηρες φορουσε τα STR;
αν ναι, πες μας δυο λογια... -
Οταν το πήρα φορούσε Bridgestone Turanza...το οποίο ούτε έκλαιγε ουτε γελαγε στην άσφαλτο,ενω στο χιόνι ηταν αρκετά καλό πριν φθαρεί...
Πριν απο λίγο λοιπόν έβαλα τα Michelin Latitude Tour HP και αμέσως φάνηκε η διαφορά στην άνεση και την ποιότητα κύλισης σε σχεση με τα χειμερινά...
Θα τα δω και σε ταξίδι και θα τα πουμε... -
μολις εκλεισε ο κουνιαδος μου την Χ3 d.
θα τη δοκιμασω και θα ανταλλασουμε αποψεις χαχαχα
Θα συγκρίνω και τον κινητηρα της με του SUBARU να δουμε τι λενε.
τα λεω ολα αυτα γιατι ήμουν ετοιμος να την παρω (μεταχειρ. απο εξω) -
Είπες κάτι για 39Κ την diesel?
Πόσο εκτπωση πήρε με τον εξοπλισμό που βρήκε? -
παντου εισαι εσυ;
κερδισε γυρω στα 13500 €.
ειχε ενα πακετακι των 3+ χιλιαδων, του εκοψαν 8100 έκπωση BMW και 5500 ΕΤΤ. καπως έτσι. Απλως την πηρε μαυρη.
οι τιμες ειναι σωστες γιατι πηγαμε άλλες 2 φορες και ειχε προσφορες -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
........
κερδισε γυρω στα 13500 €.
ειχε ενα πακετακι των 3+ χιλιαδων, του εκοψαν 8100 έκπωση BMW και 5500 ΕΤΤ. καπως έτσι. Απλως την πηρε μαυρη.......και μερικοί άλλοι μαύρη την πήραμε αλλά τωρα νιώθουμε και πολύ μ@λ@κες. Ακου 13.500 κάτω;!!!
BMW Χ3 (Ε83)