-
H ΕΟΟΕ εχει βγαλει σε δικο μου ανθρωπο, σε αυτοκινητο του 84, πινακιδες
για την κατασταση του καλυτερα να μην κουβεντιασουμε.......και για να προλαβω αντιδρασεις......οχι δεν εβγαινε πριν το 82 το συγκεκριμενο αυτοκινητο!!!
-
Εδώ εχουν βγάλει πινακίδες σε NISSAN SUNNY και ALFA 75 όπως έχουμε ξαναπεί, λες να δυσκολευτούν να βγάλλουν σε GIULIETTA...
-
Ναι καλα το έχουν παραξυλώσει αν και τον τελευταίο καιρό δεν έχω δει μα κυκλοφοράνε σε δρόμο... Μαλλον κάποιοι αποφάσισαν να μην ειναι τόσο προκλητικοι...
-
Από ότι άκουσα...στην Φιλπα μέχρι το τέλος του χρόνου, θα βγάζουν 25ετίας. Το 2010 θα πάνε στα 30 χρόνια, αρρα αν ισχύει, ότι είναι να κάνω θα το κάνω τωρα...
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Ναι καλα το έχουν παραξυλώσει αν και τον τελευταίο καιρό δεν έχω δει μα κυκλοφοράνε σε δρόμο... Μαλλον κάποιοι αποφάσισαν να μην ειναι τόσο προκλητικοι...Γιώργο την sprint θα την πάρεις?
-
Ο χρήστης ΚΩΝ/ΝΟΣ ΜΗΤΣΑΚΗΣ έγραψε:
Συνολικά εκτός φανοποιϊας τουλάχιστον 1500 Ευρώ.
(Αρκετοί θα θεωρήσουν την εκτίμηση αυτή αρκετά συντηρητική αν το αυτοκίνητο 'αποφασίσει' να σας παρουσιάσει προβλήματα)Άρα λοπόν εφόσον προϋπολογισθεί σωστά το ελάχιστο κόστος 'αποκατάστασης' και συντήρησης τότε προχωρείστε στην απόκτηση του.
Πρώτα πρώτα, ο πληθυντικός με κάνει να αισθάνομαι τουλάχιστον 50 χρονών...και δεν είναι σωστο να μου το κάνεις αυτό, την στιγμή που δεν έχω κλείσει ακόμα τα 49....
Ξέρεις, επειδή η εξωτερική του κατάσταση είναι πολύ καλή (ένα γυαλισμα θέλει), αλλά και το σαλόνι του είναι πολύ καλό...στην αρχή θα περιοριστώ σε όλα αυτά που ανέφερες (συντήρηση ακινησίας) και είναι πράγματα που θέλω και θα κάνω μόνος μου...
Έχω καιρό να πιω βενζίνη και είναι μιά καλή ευκαιρία να κατεβάσω κανένα σφηνάκι και να δω μουτζούρα από λιπαντικο, πάσης φύσεως στα χέρια μου....
Τώρα αν βγάλει και κάποιες ζημιές , θα το παλέψουμε...
Η ουσία είναι ότι το είχα οδηγήσει μικρός και μου άφησε πολύ καλές αναμνήσεις...
Αυτό που δεν ξέρω είναι πιό ήταν το αδύνατό τους σημείο, γιατί δεν είχα τύχει να ακούσω τίποτα τότε, εκτός ίσως από την κατανάλωση... -
Σε μια ΕΚΟ στην περιοχη της Ραφηνας πωλειται μια Giulia 1300 Gt οπως γραφει. (δεν ξερω αν ειναι σωστο γιατι δεν εχω καμια σχεση με Αλφα)
Ειναι κοκκινη και θα ελεγα οτι ειναι σε πολυ καλη κατασταση οπτικα τουλαχιστον αλλα και το εσωτερικο της.
Την ζητουσε 3.500 ευρω αλλα αν κρινω απο το ποσο καιρο ειναι εκει μαλλον η τιμη ειναι σιγουρα διαπραγματευσιμη.. -
Αργύρη , κάνε ενα κόπο και στείλε πάλι μια τις φωτό , εχω άλλο φίλο με Sprint και νούμερο παραγωγής 150 οπότε μαλλον θα του ενδιαφέρει γιατί και αυτή που βρηκες ειναι με εσωτερικά φρένα.....
-
OK αυριο το απογευμα σου στελνω μειλ...
-
Να και η Ιουλιέττα, περι ης ο λόγος:
-
Μάσκα από serie 2,μπροστινός προφυλακτήρας από serie 3.Μόνο από το πλαίσιο θα σιγουρευτείς ότι πρόκειται για terza serie (όπως υποτίθεται βάσει αδείας ότι πρέπει να είναι).Και στα δύο ενδεχόμενα λείπουν κάποια διακοσμητικά πλαστικά,που η έλλειψή τους καθιστά πολύ δύσκολη την αποκατάσταση του αυτοκινήτου στην αυθεντική του μορφή (χωρίς να ξέρω τί γίνεται στο εσωτερικό της,όπου δεύτερη και τρίτη σειρά έχουν και διαφορετικούς αεραγωγούς).
Για ένα βασικό service,με υποχρεωτική αντικατάσταση μεσαίας τριβής,ελέγχους σε ψυγείο,φρένα κλπ. και με την προϋπόθεση ότι δεν χρειάζεται αντικατάσταση αντλίας φρένων κλπ. υπολόγιζε συντηρητικά ένα 600άρι.
Ολοκληρώνοτας για μένα ένα πολύ καλό και ανθεκτικό αυτοκίνητο,που άνετα θα μπορούσε να καλύψει και τις ανάγκες καθημερινού μεταφορικου μέσου.Αν σε τρώει η τσέπη σου....ψάξε καλύτερα για 1600αρα δεύτερης σειράς στην Ιταλία.
http://www.lanciaflavia.it/annunci/dett ... b_id=72669
-
O συγκεκριμένος βέββαια το έχει εκεί πάνω απο 15 χρόνια στην ίδια θέση και ζητάει τρελά λεφτά και φυσικά όσο περνάει ο καιρός νομίζει οτι ειναι σαν το κρασί και ανεβάζει τιμή. Παλιότερα ειχε και 2 Alfasud και ζηταγε εξίσου τρελά λεφτά αλλά δυστυχώς πέτρωσαν απο την σκουριά και μάλλον τελικά τις πέταξε...
-
Ναι μπορεί παλιά να ήταν έτσι...τώρα το δίνει 500€ και μάλιστα, επειδή με κάποιον τρόπο είχαμε γνωριστεί το 2004, την τρόμπα βενζίνης, με είχε παρακαλέσει και του την είχα αλλάξει εγώ. Τότε είχα αγοράσει μία 146 σαμπανί 1,6 μπόξερ (που και αυτήν την είχε πολύ καιρό και ήταν αστέρι) και αυτό είχε πινακίδες και το ζήταγε 3000€. Κατόπιν το αποχαρακτήρισε, είδε και αποείδε μάλλον και προσπαθεί ,να πάρει ό,τι μπορεί...
Alba το θέμα είναι ότι για να έρθουν απο Ιταλία ατελως, πρέπει να είναι 30ετίας και πάνω. Ωραίο αυτό που μου έστειλες, αλλά δεν έχω και καμμιά δουλίτσα να κάνω πάνω του και μου χαλάει την ευχαρίστηση αυτή. Επειδή το μορέττι θα αργήσει να μαζευτεί, αυτό μου πέφτει καλό, γιατί θέλει ψιλοδουλίτσες, που βλέπεις άμεσα το αποτάλεσμα και ανεβαίνει η ψυχολογία, ότι κάτι έφτιαξες...Για ψυχοθεραπεία το σκέφτομαι...
-
Ρε Αργύρη γιατί δεν ασχολείσαι λίγο με το κακόμοιρο το REKORD. Aυτό ψιχούλα δεν έχει?
Αλήθεια θα κάνεις τίποτα με αυτό ή θα συνεχίζεις να ψάχνεσαι με Ιταλίδες? -
Αυτό δεν θέλει και τίποτα σπουδαίο...είναι η νοικοκυρά για σπίτι...
Οι Ιταλίδες είναι οι γκόμενες... -
Παλι καλά που μου εστειλες τις φωτογραφίες Αργύρη....
Για τιμωρία θα σε βαλω να με βοηθήσεις να ξυλωσουμε τον αριστερο μεντεσε στην πόρτα του συνοδηγού που αποδήμησε εις Κύριον....
-
My God !!!!!
-
Καλημερα σε ολους. Ψαχνω για μια alfa romeo junior μεχρι το 1973. Αν ξερει κανεις κατι ας γραψει κατι και για μασ που θελουμε και δε αχουμε.........
-
Στο car.gr
http://www.car.gr/classifieds/cars?quic ... &bmi=&tmi=
και στο
http://www.tpauto.gr/store/car_ads_sear ... boolean=OR
-
Ο χρήστης ILIMONTE έγραψε:
Καλημερα σε ολους. Ψαχνω για μια alfa romeo junior μεχρι το 1973. Αν ξερει κανεις κατι ας γραψει κατι και για μασ που θελουμε και δε αχουμε.........Kαλημέρα ilimonte και καλό ψάξιμο!
Αρχικά θα ήθελα να σε ρωτήσω, έχεις αποφασίσει πως θα αξιοποιήσεις το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει;
Είναι διαφορέτικο να ψάχνεις αυτοκίνητο που θα φέρει ιστορικές πινακίδες, αυτοκίνητο για κάθε μέρα, μία καλή βάση για ένα αγωνιστικό ή απλά ένα όχημα για να ζήσεις την εμπειρία.
Εν συνεχεία, έχεις καταστάλαξει στο μοντέλο που εκφράζει καλύτερα τις ανάγκες σου; Junior υπάρχουν από σκαλοπατένια του 1966 μεχρι και τα τελευταία 'μονόφαρα' του 1973. Επιπλέον η πλειοψηφία των Junior είναι 1300 κ.εκ. εκτός από τα έτη 1972 και 1973, όπου στη γκάμα υπήρχαν και 1.600 κ.εκ.
Τέλος πόσα χρήματα, πραγματικά, διαθέτεις;Η προσωπική μου άποψη πάντως είναι (ανεξαρτήτως του αν θα είναι junior ή όχι):
αν ψάχνεις όχημα με ιστορικές πινακίδες πάρε μία Gt 1300 Junior (σκαλοπατένια) ή μία Sprint GT,
αν ψάχνεις όχημα για κάθε μέρα πάρε μία 1750 GTV,
αν ψάχνεις βάση για αγωνιστικό (όχι για να χτίσεις αυθεντική ρέπλικα GTA ή GTAm) πάρε μία μονόφαρη Junior 1600
και αν ψάχνεις ένα όχημα για σου φύγει η 'κάψα' πάρε ένα οποιοδήποτε Junior μετά το 1973 (με τέσσερα φανάρια).
classic Alfa Romeo