-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τι χρηματοδότηση έχει η Renault;
Δεν μπορώ να τη βρω πουθενά.Νομίζω οτι θα μπορέσεις να βρεις στο δίκτυο της RENAULT ένα επιτόκιο από 6,5 έως 7,5%. Από 0% προκαταβολή και έως 84 μήνες. H PGA επίσημα προσφέρει μόνο το άτοκο στο Νέο Megane (που δεν έχει έκπτωση το ΦΠΑ)
-
και το διλιτρο μεγκαν ειναι φοβερη τιμη...και η λαγκουνα αρκετα καλα στη τουρμπο εκδοχη...
αμα το κανανε αυτο οι μ@λακες με το που μπηκαν στην αγορα θα χαν αντιστρεψει τη κατασταση σε 2 μερες...
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Τι χρηματοδότηση έχει η Renault;
Δεν μπορώ να τη βρω πουθενά.Νομίζω οτι θα μπορέσεις να βρεις στο δίκτυο της RENAULT ένα επιτόκιο από 6,5 έως 7,5%. Από 0% προκαταβολή και έως 84 μήνες. H PGA επίσημα προσφέρει μόνο το άτοκο στο Νέο Megane (που δεν έχει έκπτωση το ΦΠΑ)
Είναι αρκετά υψηλό.
Πιστεύω έχουν περιθώριο για μείωση. -
Φυσικά και έχουν περιθώριο για μείωση, με τέτοιες υψηλές πωλήσεις.
Οι υπάρχουσες τιμές -έστω για το στοκ- είναι πολύ καλές.
11,5Κ για Twingo GT, 21,5Κ για Clio RS είναι οι τιμές που θα έπρεπε να ισχύουν γενικά, μέχρι να ξαναστρώσουν οι πωλήσεις. Και το Clio 1.2TCE το οποίο είναι εξαιρετικό αυτοκίνητο έχει πλέον τιμή-ευκαιρία. Άλλο αν δεν υπάρχει στα περιοδικά και στα καφέ...
-
το clio TCe ειναι τρελή ευκαιρία πάντως...
η προσφορα όμως θελει και την ανάλογη διαφήμιση -
Aν όπως το λέτε το CLIO III 1.2TCE Dynamic έχει 13.100 τότε το Expression έχει περίπου 2 χιλιάρικα παρακάτω δηλ. ούτε Daihatsu Sirion 1.3. Κανόνι τιμή....
-
Είναι το κανόνι που θα βαρέσουν!
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τι χρηματοδότηση έχει η Renault;
Δεν μπορώ να τη βρω πουθενά.Νομίζω οτι θα μπορέσεις να βρεις στο δίκτυο της RENAULT ένα επιτόκιο από 6,5 έως 7,5%. Από 0% προκαταβολή και έως 84 μήνες. H PGA επίσημα προσφέρει μόνο το άτοκο στο Νέο Megane (που δεν έχει έκπτωση το ΦΠΑ)
Είναι αρκετά υψηλό.
Πιστεύω έχουν περιθώριο για μείωση.Πως προκύπτει αυτό? Υψηλό συγκρητικά με ποια επιτόκια? Γιατί το δάνειο για αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό και αν πας σε τράπεζα να παρεις καταναλωτικό δεν θα βρεις χαμηλότερα απο 9%.
Οτιδήποτε κάτω από 6.5% στην αγορά αυτοκινήτου είναι επιδοτούμενο. Επιδοτούμενο σημαίνει ότι κάποιος πληρώνει την διαφορά που συνήθως είναι η εισαγωγική (και κατ΄επέκταση ο πελάτης αφού είναι μέσα στην τιμή). Με τις εκπτώσεις που υπάρχουν τώρα πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι υπάρχουν περιθώρια?
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ποιος υποψήφιος αγοραστής θα πάρει έγκριση από την τράπεζα? Που ζητάνε 35000€ εισόδημα,Ε9 τρεις σελίδες και να μην χρωστάς ούτε φριτέζα στον Κωτσόβολο!!! -
καλά είμαι ο ορισμόες της ατυχίας..
μόλοις πήρα κλιο μεταχείρακαι πέσαν όλα!...
αλλά και πάλι κλιο θα παιρνα...
-
ποιο πηρες?
-
Τρελά χαμηλές τιμές όμως:
http://www.renault.com.gr/files/Prosfor ... offers.pdf
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
ποιο πηρες?Clio 1.4 2001 λέει ο άνθρωπος.
-
παλι κλιο 1.4 2001 θα παιρνε?
-
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Τι χρηματοδότηση έχει η Renault;
Δεν μπορώ να τη βρω πουθενά.Νομίζω οτι θα μπορέσεις να βρεις στο δίκτυο της RENAULT ένα επιτόκιο από 6,5 έως 7,5%. Από 0% προκαταβολή και έως 84 μήνες. H PGA επίσημα προσφέρει μόνο το άτοκο στο Νέο Megane (που δεν έχει έκπτωση το ΦΠΑ)
Είναι αρκετά υψηλό.
Πιστεύω έχουν περιθώριο για μείωση.Πως προκύπτει αυτό? Υψηλό συγκρητικά με ποια επιτόκια? Γιατί το δάνειο για αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό και αν πας σε τράπεζα να παρεις καταναλωτικό δεν θα βρεις χαμηλότερα απο 9%.
Οτιδήποτε κάτω από 6.5% στην αγορά αυτοκινήτου είναι επιδοτούμενο. Επιδοτούμενο σημαίνει ότι κάποιος πληρώνει την διαφορά που συνήθως είναι η εισαγωγική (και κατ΄επέκταση ο πελάτης αφού είναι μέσα στην τιμή). Με τις εκπτώσεις που υπάρχουν τώρα πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι υπάρχουν περιθώρια?
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ποιος υποψήφιος αγοραστής θα πάρει έγκριση από την τράπεζα? Που ζητάνε 35000€ εισόδημα,Ε9 τρεις σελίδες και να μην χρωστάς ούτε φριτέζα στον Κωτσόβολο!!!Υψηλά σε σχέση με τα επιτόκια της Peugeot και της Fiat.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τι χρηματοδότηση έχει η Renault;
Δεν μπορώ να τη βρω πουθενά.Νομίζω οτι θα μπορέσεις να βρεις στο δίκτυο της RENAULT ένα επιτόκιο από 6,5 έως 7,5%. Από 0% προκαταβολή και έως 84 μήνες. H PGA επίσημα προσφέρει μόνο το άτοκο στο Νέο Megane (που δεν έχει έκπτωση το ΦΠΑ)
Είναι αρκετά υψηλό.
Πιστεύω έχουν περιθώριο για μείωση.Πως προκύπτει αυτό? Υψηλό συγκρητικά με ποια επιτόκια? Γιατί το δάνειο για αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό και αν πας σε τράπεζα να παρεις καταναλωτικό δεν θα βρεις χαμηλότερα απο 9%.
Οτιδήποτε κάτω από 6.5% στην αγορά αυτοκινήτου είναι επιδοτούμενο. Επιδοτούμενο σημαίνει ότι κάποιος πληρώνει την διαφορά που συνήθως είναι η εισαγωγική (και κατ΄επέκταση ο πελάτης αφού είναι μέσα στην τιμή). Με τις εκπτώσεις που υπάρχουν τώρα πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι υπάρχουν περιθώρια?
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ποιος υποψήφιος αγοραστής θα πάρει έγκριση από την τράπεζα? Που ζητάνε 35000€ εισόδημα,Ε9 τρεις σελίδες και να μην χρωστάς ούτε φριτέζα στον Κωτσόβολο!!!Υψηλά σε σχέση με τα επιτόκια της Peugeot και της Fiat.
Έχει η Peugeot και η Fiat τέτοια χρηματική έκπτωση στα μοντέλα τους;
Αν θες κάνε και μια αφαίρεση, τους τόκους που αντιστοιχούν σε έντοκη χρηματοδότηση από το ποσό που κερδίζεις από το φπα αυτή τη στιγμή στα περισσότερα μοντέλα της Renault. Είσαι ωφελημένος ναι ή όχι;
Κάνε μετά το ίδιο και για τις εταιρίες που ανέφερες. Πιστεύεις πως σε συμφέρουν περισσότερο επειδή έχουν μικρότερο επιτόκιο, χωρίς να σου κάνουν αντίστοιχη χρηματική έκπτωση;
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Τι χρηματοδότηση έχει η Renault;
Δεν μπορώ να τη βρω πουθενά.Νομίζω οτι θα μπορέσεις να βρεις στο δίκτυο της RENAULT ένα επιτόκιο από 6,5 έως 7,5%. Από 0% προκαταβολή και έως 84 μήνες. H PGA επίσημα προσφέρει μόνο το άτοκο στο Νέο Megane (που δεν έχει έκπτωση το ΦΠΑ)
Είναι αρκετά υψηλό.
Πιστεύω έχουν περιθώριο για μείωση.Πως προκύπτει αυτό? Υψηλό συγκρητικά με ποια επιτόκια? Γιατί το δάνειο για αυτοκίνητο είναι καταναλωτικό και αν πας σε τράπεζα να παρεις καταναλωτικό δεν θα βρεις χαμηλότερα απο 9%.
Οτιδήποτε κάτω από 6.5% στην αγορά αυτοκινήτου είναι επιδοτούμενο. Επιδοτούμενο σημαίνει ότι κάποιος πληρώνει την διαφορά που συνήθως είναι η εισαγωγική (και κατ΄επέκταση ο πελάτης αφού είναι μέσα στην τιμή). Με τις εκπτώσεις που υπάρχουν τώρα πως βγάζεις το συμπέρασμα ότι υπάρχουν περιθώρια?
Το μεγάλο πρόβλημα είναι ποιος υποψήφιος αγοραστής θα πάρει έγκριση από την τράπεζα? Που ζητάνε 35000€ εισόδημα,Ε9 τρεις σελίδες και να μην χρωστάς ούτε φριτέζα στον Κωτσόβολο!!!Υψηλά σε σχέση με τα επιτόκια της Peugeot και της Fiat.
χαρίζουν και αυτές το ΦΠΑ?
και για να λέμε τα πράγματα με αριθμούς που λένε πάντα την αλήθεια:
10.000€ για 36 μήνες
με 5% επιτόκιο τοκοι σύνολο=770€
με 7% επιτόκιο τόκοι σύνολο=1078€
διαφορά 308€ στα τρία χρόνια! Εδώ μιλάμε ότι πχ το Twingo το κατέβασαν 2000! τι θα προτιμούσες να σου έλεγαν 1500 έκπτωση και επιτόκιο 5% για να λες ότι σου έδωσαν φθηνό επιτόκιο? ακούγεται καλύτερα δεν μπορώ να πω. ας κοιτάμε το δάσος λοιπόν!!! -
Η Peugeot έχει χρηματοδότηση με 2.95% επιτόκιο και η Fiat με 4% αν θυμάμαι καλά.
Θέλω και την έκπτωση και χαμηλό επιτόκιο.
Αυτοί έχουν ανάγκη από πωλήσεις όχι εγώ.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Η Peugeot έχει χρηματοδότηση με 2.95% επιτόκιο και η Fiat με 4% αν θυμάμαι καλά.Θέλω και την έκπτωση και χαμηλό επιτόκιο.
Αυτοί έχουν ανάγκη από πωλήσεις όχι εγώ.
βεβαίως και γίνετε! Η MAVA το έκανε αυτό με τρομερή επιτυχία...100 οικογένειες εμειναν στο δρόμο και χιλιάδες ιδιοκτήτες RENAULT ταλαιπορούνται ακόμα με το service!! Δεν θα πω για πόσους προμηθευτές, τράπεζες ΦΠΑ φόροι κλπ που δεν πληρωθηκαν.
Τι κέρδος νομίζεις ότι έχει ανα αυτοκίνητο ο εισαγωγέας και ο έμπορος 30%?
Ο Καταναλωτής συμφωνώ να είναι ψαγμένος και ειδικά στο αυτοκίνητο το κάνουμε καλά.
Ο ανταγωνισμός δουλεύει πολύ καλά. Γι αυτό η ελληνική αγορά ειναι από τις φθηνότερες στην Ευρώπη(μεχρι 2000κ.εκ). Μακάρι να ήταν το ίδιο σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά..αλλά εκεί ύπνο βαθύ!!!
Αλλά όταν υπάρχει μια πραγματικά καλή προσφορά ας την αναγνωρίσουμε και ας μην γινόμαστε αχάριστοι! -
Ο χρήστης surudos έγραψε:
Η Peugeot έχει χρηματοδότηση με 2.95% επιτόκιο και η Fiat με 4% αν θυμάμαι καλά.
Θέλω και την έκπτωση και χαμηλό επιτόκιο.
Αυτοί έχουν ανάγκη από πωλήσεις όχι εγώ.
βεβαίως και γίνετε! Η MAVA το έκανε αυτό με τρομερή επιτυχία...100 οικογένειες εμειναν στο δρόμο και χιλιάδες ιδιοκτήτες RENAULT ταλαιπορούνται ακόμα με το service!! Δεν θα πω για πόσους προμηθευτές, τράπεζες ΦΠΑ φόροι κλπ που δεν πληρωθηκαν.
Τι κέρδος νομίζεις ότι έχει ανα αυτοκίνητο ο εισαγωγέας και ο έμπορος 30%?
Ο Καταναλωτής συμφωνώ να είναι ψαγμένος και ειδικά στο αυτοκίνητο το κάνουμε καλά.
Ο ανταγωνισμός δουλεύει πολύ καλά. Γι αυτό η ελληνική αγορά ειναι από της φθηνότερες στην Ευρώπη(μεχρι 2000κ.εκ). Μακάρι να ήταν το ίδιο σε όλα τα καταναλωτικά αγαθά..αλλά εκεί ύπνο βαθύ!!!
Αλλά όταν υπάρχει μια πραγματικά καλή προσφορά ας την αναγνωρίσουμε και ας μην γινόμαστε αχάριστοι!+φωνω
μακαρι να ψηθουν τα γονεικα για το tce
-
αμα ηταν εξυπνη θα το κανε αυτο απο τη πρωτη στιγμη για κανα διμηνο να αναψουν τα αιματα... αλλα αμα δε το παιξει η ρενω ελλαδας ιστορια ποιος θα το παιξει?
βασικα @@ βοηθανε και τα χρηματοδοτικα τη πεζω και τη φιατ...πουλανε 1-2 μοντελα και τα υπολοιπα καταποντιζονται αμα κρινω απο τις ταξινομησεις...το παιχνιδι γινεται με κατι οπελ και τετοια...
RENAULT FORUM