Αγαπητέ yugo
Συγγνώμη γιά την καθυστέρηση, αλλά απουσίαζα στο εξωτερικό.
Δεν νομίζω ότι είναι δική μου η φράση Ομοσπονδία = Επιχορήγηση με χρήματα φορολογουμένων, αλλά από μιά άποψη είναι βάσιμη άποψη.
Η σκέψη και πρότασή σου είναι απόλυτα βάσιμη και ως μεθόδευση συμφωνώ, υπό μιά προϋπόθεση. Οτι πρόκειται γιά άλλα άτομα και όχι γιά τους ανθρώπους της ΕΛΠΑ. Το υλικό με την εμπιστοσύνη έχει τελειώσει εδώ και πολλά χρόνια.
΄Οταν γνωρίσεις όλους αυτους τους ανθρώπους με τα μπλέηζερ και το μαντηλάκια στο πέτο γερήγορα θα αντιληφθείς ότι το ενδιαφέρον τους είναι η προσωπική ευημερία και όχι το σπορ. Μερικοί δε από αυτούς θέλουν να γίνεται κύκλος εργασιών γιά να έχουν το περιθώριο να κερδίζουν, ακόμη και τώρα που τα οικονομικά της ΕΛΠΑ είναι στην πιό άσχημη κατάσταση από συστάσεώς της. Σκέψου τι θα γινόταν αν είχαν αποδώσει τον ΦΠΑ που είχαν εισπράξει από τον κόσμο (ΟΒΕΛΠΑ).
Από τα γραφόμενά σου πιθανολογώ ότι είσαι σχετικά νέος στο χώρο των αγώνων αυτοκινήτου (με οποιαδήποτε ιδιότητα ακόμη και αυτή του λάτρη θεατή -σε πίσμα πολλών θα σου πω ότι ο θεατής συμμετέχει στο σπορ και δικαιούται να εκφράζει άποψη, τρέχουμε γιά να διασκεδάσουμε εμείς και οι θεατές με ίδια γεγονότα γιοά διαφορετικούς λόγους, εμείς γιά την επίδοση και την τεχνική και ο θεατής γιά το θέαμα-). Αν είναι έτσι κάνω μιά υπόθεση: ότι ξαφνικα΄β ρισκόμαστε όλοι εν μέσω παλαιών οδηγών αγώνων αυτοκινήτου που έζησαν την ΕΛΠΑ εδώ και πολλά χρόνια. Τι νομίζεις ότι θα αποκομίσουμε; Πίκρα και μόνο πίκρα. Θα ανακαλύψουμε ότι αυτά που έζησαν την δεκαετία του '80 τα ζούμε και εμείς σήμερα, τα ίδια πάντγορτε προβλήματα, οι ίδιοι πάντοτε άνθρωποι να κινούν τα νήμματα και όσοι ασχολήθηκαν μαζί τους ή ΠΟΥΛΗΘΗΚΑΝ γιά μιά διευκόλυνση ή έφυγαν απογοητευμένοι. Και γιά να σου δώσω να το καταλάβεις.
Ο platis πήρε μιά πρωτοβουλία. Επειδή προσωπικά είχα προδιαγράψει το ναυάγιο δεν περίμενα πολλά πράγματα (όχι γιατί αμφισβητούσα την ικανότητα του, αλλα΄γιατί ήμουν σίγουρος ότι δεν θα τον άφηναν να κάνει αυτά που έλεγε. Δεν περίμενα όμως ότι θα τον αδειάσουν τόσο άκομψα και ειδικά ο Πρόεδρος με τον οποίο έχει προσωπικές επαφές. Το ίδιο έγινε και με πολλούς άλλους. ΄Οταν τους τάραζαν την ηρεμία τον πετούσαν σαν τη μύγα από το γάλα.
΄Ομως έχουμε την προσωπική ευθύνη και ο καθένας από εμάς.
Εδώ μέσα συζητάμε γιά ένα σωρό πράγματα και το θέμα με την μικρότερη ανταπόκριση είναι αυτό το θέμα που άνοιξε ο APR και το θέμα της Ομοσπονδίας, δηλαδή το θέμα του θεσμικού πλαισίου του σπορ.
Μάλλον δεν ενδιαφέρει τους πολλούς, αφού είτε ακριβά είτε φτηνά η βενζίνη, αυτοί πάλι 5000 δραχμές θα βάζουν, οι φίλοι μας πάλι θα συμμετέχουν με άδεια πορτοφόλια γιά να συμπληρώνουν την ομάδα που θα αναδεικνύει τον πρωταθλητή. ΄Ομως τι άξια θα είχε ένα πρωτάθλημα με δέκα συμμετοχές; Καμία. Οι πραγματικές όμως πρωταθληματικές συμμετοχές ίσως είναι και λιγότερες από δέκα. ΄Αντε να τους το εξηγήσεις.
΄Οσον αφορά το ξεβράκωμα που λες θα σου πω μιά ιστορία που έχω ακούσει. ΄Οταν ανέλαβε την εξουσία το ΠΑΣΟΚ το 1981 επιχείρησε να κάνει έναν οικονομικό έλεγχο στην ΕΛΠΑ. ΄Εστειλε κάποιο στέλεχος (πιθανόν του Υπουργείου Οικονομικών) ονόματι Γεώ..... να κάνει έλεγχο. Ο μακαρίτης τα βρήκε όλα σωστά και έτσι έκλεισε το θέμα. Αμέσως μετά έγινε ειδικός σύμβουλος της ΕΛΠΑ γιά λίγο καιρό αφού μετά μας άφησε χρόνους. Κάτι αντίστοιχο θα επιχειρήσουν να κάνουν και τώρα.
Τα μάτια μας ανοικτά.