-
δεν ειναι σοβαρο θεμα η αντικατασταση κιβωτιου? με την ιδια νοοτροπια ουτε το σπασιμο τουρμπινας ειναι σοβαρο θεμα...γενικα τπτ δεν ειναι σοβαρο θεμα... λαμαρινες ειναι..
-
Eγω παλι που ειχα 3 audi γιατι δεν ειχα τετοια προβληματα?
-
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
http://www.iforged.com/us/wheels.phpΜανωληηηη τι ζανταρες ειναι αυτες ρε αγορινα!!!!
ωραιο γουστο φιλε μου αλλα ποσο να πηγαινει το μαλλι? -
Αυριο θα σου πω τιμες κ θα σου πω κ το dealer στην Ελλαδα
-
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
Eγω παλι που ειχα 3 audi γιατι δεν ειχα τετοια προβληματα?΄
Αν έχεις τύχη διάβαινε...
-
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
επειδη ειμαι πολυ ανησυχος με τα αυτοκινητα σε λιγο καιρο που θα υποστει καποιες αλλαγες θα σας στειλω νεες φωτοΔεν πιστευω να κολλήσεις μαντινάδα πίσω και αυτοκόλλητες 'Κρήτες' στις πόρτες ?
-
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
Eγω παλι που ειχα 3 audi γιατι δεν ειχα τετοια προβληματα?Αντικειμενικά το Α3, ειδικά στις πρώτες γενιές, είχε πολλά προβλήματα αξιοπιστίας, όπως φαίνεται από τις ιδιέταιρα χαμηλές θέσεις που βρέθηκε σε έρευνες αξιοπιστίας , των γερμανικών εταιρειών βοήθειας.
Ενός συναδέλφου , παρόμοιο Α3 με το δικό μας χρειάστηκε αλλαγή καταλύτη σε πολύ λίγες χιλιάδες χλμ. Αυτά είνα απαράδεκτα πράγματα. Άλλο να μας αρέσουν τα Audi και άλλο να εθελοτυφλούμε.
Όλα τα προβλήματα εμφανίστηκαν μετά τα 25.000 χλμ, μέχρι τότε κυυυρίιιια.
Άλλος φίλος με Α4 Avant Quattro, το έχει σκίσει και δεν του έχει κάνει κιχ.
Μανώλη είσουν από τους τυχερούς κι εγώ από τους άτυχους. Ευχομαι το Q5 σου να πηγαίνει συνεργείο μόνο για σέρβις. -
Ο χρήστης Spartan έγραψε:
ΑΒΤ (Q7).... Λογικό να τα φτύσει...., στο ίσιωμα.Quattro + λάθος λάστιχα = κάτσε σπίτι!!
Επειδή το Q5 λογικά θα θέλετε να το δοκιμάσετε στα χιόνια να λάβετε πολύ υπόψη σας το άνωθεν βίντεο.Με τα performance λάστιχα όσο και να βοηθάει η πολύ καλή τετρακίνηση, αυτό δεν είναι αρκετό και σε συνδυασμό με το αυξημένο βάρος μπορεί να αποβεί επικίνδυνο.
Και φετος αρκετά SUV στραπατσαρίστηκαν στα Ελληνικά χιονοδρομικα, κάνοντας τους φαναρτζήδες πλουσιότερους. έγω έτυχα μάρτυρας σε ένα Χ5 και ένα Cayenne και είδα άπό tv στο star ένα Q7 να κάνει πατιναζ και να πέφτει στα παρκαρισμένα.
Για τον επόμενο χειμώνα λοιπόν, διαβάστε καλά το βιβλίο οδηγίων όπου λογικά θα ανακαλύψτε ότι για τα λάστιχα που φοράτε στην διάσταση σας ο κατασκευαστής απαγορέυει τις αλυσίδες γιατί λογικά θα βρίσκουν στην ανάρτηση.......Συνεπως θα πρέπει να επιλέξτε είτε χιονοκουβέρτες, είτε spikes, ειτε χιονολάστιχα σε μικρότερη διάσταση (και ζαντα) ώστε να μπορείτε να βάλετε αλυσίδες στην εξαιρετική περίπτωση που και με χιονολάστιχα αντιμετωπίσετε πρόβλημα (μια δυο μέρες, λόγω συνθηκών, τον φετινο χειμώνα ήταν δύσκολες οι καταβάσεις από χιονοδρομικά ακόμα και με χιονολάστιχα).
Εγω στο Α4 Β7 παίζω quattro και χιονολάστιχα τους 3 χειμερινούς μήνες και πραγματικά χαίρεσαι το βουνό.
Στα περι κινητήρα έχω κάνει στον 2.0ΤFSI 35,000 χλμ και επειδή τα service είναι κάθε 15,000 χλμ κάθε 7,500 περίπου συμπληρώνω 750ml λάδι. Κανένα άλλο πρόβλημα δεν έχω αντιμετωπίσει καθώς θεωρώ ότι στο τέλος του κύκλου ενός μοντέλου όλα τα λάθη 'νεότητας' έχουν λυθεί. Αυτό δεν μπορείς να το περιμένεις από το Q5 γιατί είναι babe ακόμα.
Με σύνεση το γκάζι γιατί θα έχετε κατανάλωση και θα σας τσιμπάει η Τροχαία.
6η στο κιβώτιο, 3,000 στροφές και καλά ταξίδιαΣτα γραφικά περί σπάνε τούρμπο κλπ απλά θα απαντήσω ότι πούλησα τον προηγούμενο μου μαμα 1.8Τ με 160,000 χλμ και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα με την τουρπίνα του η οποία λειτουργούσε φυσιολογικά
Λόγω flat χώρου αποσκευών αν το αντέχει η τσέπη σας, χρήσιμα που θα το ανακαλύψτε συνήθως εκ των υστέρων είναι το σύστημα συγκράτησης αποσκευών και ένα πλαστικό που κάνει 40 ευρο και προστατεύει τον προφυλακτήρα από τα χτυπήματα και τα ρούχα σας από τα λερώματα και τις εξατμίσης.
Τέλος, Adaptive Lights
Προσοχή λοιπόν στις επιλογές σας, με σύνεση και λογική.
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
δεν ειναι σοβαρο θεμα η αντικατασταση κιβωτιου? με την ιδια νοοτροπια ουτε το σπασιμο τουρμπινας ειναι σοβαρο θεμα...γενικα τπτ δεν ειναι σοβαρο θεμα... λαμαρινες ειναι..συμφωνω!!
η τουρμπινα κανει 800 ευρω το πολυ, ενω το κιβωτιο καποια χιλιαρικα!!!
τα μοτερ στις μερες μας ειναι απο τα πιο αλεξισφαιρα κομματια του αυτοκινητουτο να μεινεις απο κιβωτιο ομως ειναι πολυ σοβαρη ζημια, ειδικα αν εισαι εκτος εγγυησης
και κατι ασχετο..
μεγαλυτερη μηχανικη ζημια audi που διαβασα σε αλλο forum: tranfer box 8.000 ευρω
(αλλα αν δε βαλεις λαθος βαλβολινες δε χαλαει ποτε,βασικα δε χρειαζεται καν να το πειραξεις)Στα περι κινητήρα έχω κάνει στον 2.0ΤFSI 35,000 χλμ και επειδή τα service είναι κάθε 15,000 χλμ κάθε 7,500 περίπου συμπληρώνω 750ml λάδι. Κανένα άλλο πρόβλημα δεν έχω αντιμετωπίσει καθώς θεωρώ ότι στο τέλος του κύκλου ενός μοντέλου όλα τα λάθη 'νεότητας' έχουν λυθεί. Αυτό δεν μπορείς να το περιμένεις από το Q5 γιατί είναι babe ακόμα.
σα να καις **υπερβολικα **πολυ λαδι..
ποιο βαζεις?? -
Στο βιβλιο οδηγιων γραφει οτι καθε 1000 χλμ πρεπει να συμπληρωνω 0.5lt τωρα που ειναι αρχη σιγα σιγα λεει θα πεσει η καταναλωση λαδιου
-
Για αυτους που περιμενουν τα τουτου τους για λαδι τους προτεινω το mobil 1 0w-40
-
-
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
Στο βιβλιο οδηγιων γραφει οτι καθε 1000 χλμ πρεπει να συμπληρωνω 0.5lt τωρα που ειναι αρχη σιγα σιγα λεει θα πεσει η καταναλωση λαδιουΈτσι λένε μάλλον όλα τα manual του vag. Και στον 1.8 tsi το ίδιο λέει.
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Στο βιβλιο οδηγιων γραφει οτι καθε 1000 χλμ πρεπει να συμπληρωνω 0.5lt τωρα που ειναι αρχη σιγα σιγα λεει θα πεσει η καταναλωση λαδιου
Έτσι λένε μάλλον όλα τα manual του vag. Και στον 1.8 tsi το ίδιο λέει.
ρε παιδια τι λετε?
το μονο που λεει το δικο μου manual ειναι οτι στα πρωτα χλμ μεχρι να στρωθει ο κινητηρας μπορει να καψει αρκετα ,οπως και μου καψε, αλλα στα 30.000 δεν ειναι λογικο να καιει ακομα..
στα 10 ειχε σταματησει το θεμα και απλα μου τσιμπαγε λιγακι αλλα δε με απασχολησε ποτε γιατι αλλαζω στα 7500.και σας παρακαλω βγαλτε μου μια φωτο του manual που λεει οτι καθε 1000 χλμ πρεπει να συμπληρωνεις γιατι δε μπορω να το πιστεψω!
εσυ cpp που συμπληρωνεις 750 ml εισαι σιγουρος οτι βαζεις οσο πρεπει?
οταν στο στρωσιμο μου ειχε καψει πολυ και ειχε φτασει σχεδον στο minimum δε χρειαστηκε να βαλω πανω απο μισο λιτρο..
αν βαζεις παραπανω να ξερεις οτι δεν ειναι και πολυ καλο για το μοτερ σου.
δεικτη λαδιου εχει το αυτοκινητο??και τι λαδια βαζετε και σας τα καιει ετσι??
-
Ο χρήστης manoliΣQ5 έγραψε:
Για αυτους που περιμενουν τα τουτου τους για λαδι τους προτεινω το mobil 1 0w-40γιατι οχι 5w30 που λεει ο κατασκευαστης?
μηπως ετσι τα κανετε φριτεζες? -
To manual το λέει σίγουρα ψαξτο καλά. Αναφέρει σε δυο σημεία για λάδια!
Βάζω τα λάδια της αντιπροσωπείας.............. από το min συμπληρώνω 600ml και λέω χοντρικά 750ml.
Συμπληρώνονται σωστά σε κάθε service. Όταν έρθει η ώρα θα καταλάβετε ότι αν πιέσετε τον 2.0T θα καταναλώσει λάδι, (το οποίο είναι φυσιολογικό σύμφωνα με αυτούς και εφόσον δουλεύει κανονικά ο κινητήρας μου το δέχομαι και πορεύομαι) είναι rule για τα turbo.
Προς θεού δεν θα έβαζα άλλο λάδι πέρα από αυτό που λέει ο κατασκευαστής.Καλές βόλτες !!!
-
μα τον πιεζω!!! και δε φτανει ποτε κατω απο το 1/3 μεταξυ min-max στα 7500 χλμ ακομα και τα καλοκαιρια..
μαλιστα μολις κατεβηκα κατω να δω τι μου χει καψει τωρα που εχω 3500 χλμ απο την τελευταια αλλαγη (και αλλαξα μαρκα λαδιου, πηγα σε castrol) και ο δεικτης ειναι στα 3/4 μεταξυ min-max.
στα 7500 χλμ που θα τα πεταξω αντε να φτασει στο μισο ή λιγο πιο κατω.
σιγουρα δε βγαζει 15.000 χωρις συμπληρωμα αλλα τοσο πολυ μου κανει εντυπωση...
παιζει να μη θυμαμαι σωστα ποσα λιτρα ειναι το min-max -
στον θεοπαλιο 1.8Τ η καταναλωση η λογικη ειναι κοντα στο ενα λιτρο στα 7500...τωρα ποσο ακριβως ειναι αναλογα το ξεσκισμα..αρα λογικα μου φαινονται αυτα που λενε για τα διλιτρα τα πιο καινουρια...γενικο συμπερασμα ειναι οτι σε σκισιματα φευγει λαδι...
με καστρολ τις τελευταιες φορες..ειμαστε και οφτοπικ πλεον
-
-
με τη μείωση των τελών πόσο κερδίζετε?
AUDI Q5