-
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΥΡΟΣ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ?
ΞΕΡΩ ΕΝΑ FOCUS ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΥΡΟ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ .....
-
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΥΡΟΣ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ?
ΞΕΡΩ ΕΝΑ FOCUS ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΥΡΟ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ .....
-
ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΥΡΟΣ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ?
ΞΕΡΩ ΕΝΑ FOCUS ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΥΡΟ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ .....
-
ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΕΚΕΙΝΟ ΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΜΕ ΤΗ ΜΠΙΕΛΑ (ΔΙΩΣΤΗΡΑ).
ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ NORMAL Η ΤΙΠΟΤΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ?
-
ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ... ΒΑΡΑΓΕ 7ΑΡΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ....
ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΑΦΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝ . -
Καλά μην βάζεις και στοίχημα επειδή του το είπαν στο συνεργείο. Συνάδελφος ήρθε κατά στεναχωρημένος προ καιρού γιατί του είπαν στο συνεργείο που πάει το αμάξι του ότι έχουν 17 γραμμές φάγωμα οι κύλινδροι και θέλει γενική επισκευή ο κινητήρας. Και να σκεφτείς ότι ούτε που τον άνοιξαν αλλά έκαναν τη διάγνωση ακουστικά και σε ένα κινητήρα που δεν τσιμπάει καθόλου λάδι.
-
ΣΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ , ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΑΝΟΙΧΤΗΚΕ ...
ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ .... ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ FOCUS ΧΑΛΑΝΕ . -
Ο χρήστης lanos2003 έγραψε:
... ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ FOCUS ΧΑΛΑΝΕ .Αν ειναι και πειραγμενο........και χτυπαει εφταρες (7000σαλ ; ) δεν ειναι πιο επιφοβο να χαλασει ;
Αν θες γραφε με μικρα γραμματα,με τα μεγαλα ειναι σαν να φωναζεις.
-
Ξερεις που εχει κοφτη ενα αντιστοιχο μαμα Focus ?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ξερεις που εχει κοφτη ενα αντιστοιχο μαμα Focus ?Αν ρωτας εμενα οχι δεν ξερω .Παντως να πηγαινεις ενα κινητηρα στον κοφτη (αν ειναι εκει ο κοφτης) συνεχεια δεν νομιζω οτι δινει μακροζωια στον κινητηρα.Βεβαια παντα υπαρχει και η αστοχια υλικου .
Επισης δεν ξερουμε τα χιλιομετρα του κινητηρα καθως και τις οποιες βελτιωσεις που του εχουν γινει. -
καταρχην sorry για τα κεφαλαια , απλα με βολευουν οπτικα και πρακτικα
για τουσ τονους . anyway .
ενα προγραμμα ειχε μονο . το μαμα εχει 200-300 στροφες λιγοτερες
στον κοφτι , και νομιζω οτι δεν παθαινει και τιποτα το αυτοκινητο στον αν χτυπας κοφτη , για αυτο υπαρχει για να μην παθαινει τιποτα το μοτερ -
Οταν μια αυτοκινητοβιομηχανια σχεδιαζει ενα μοτερ. το σχεδιαζει ωστε να αντεχει πχ στις 8 χιλιαδες στροφες, και μετα βαζει τον κοφτη στις 7. Και μετα το δοκιμαζει και τερμα γκαζι σε αυτες τις στροφες για να δει και στην πραξη οτι αντεχει. Για αυτο θεωρω πολυ παραξενο ενα αυτοκινητο με ΛΙΓΟ μετατοπισμενο τον κοφτη (και για αυτο ρωταω που εχει κανονικα τον κοφτη) να βαραει πυρο πιστονιου, επειδη το πηγαινε κοφτες συνεχεια. Κανονικα θα επρεπε να πηγαινει συνεχεια κοφτες και να μην εχει προβλημα.
-
Νομίζω πως απλά έτυχε, κι εγώ βαράω κόφτες στην 147 εδώ και δυο χρόνια σχεδόν κάθε μέρα (7500 rmp με πρόγραμμα-εργαστασιακό 7200 rmp), δεν έχει βγάλει κάτι...
-
Δεν είναι όλοι οι κινητήρες ίδιοι ούτε έχουν τα ίδια περιθώρια ασφαλείας.
Μερικοί φημίζονται για την ικανότητά τους να περιστρέφονται στα όριά τους ενώ άλλοι όχι.
Μερικοί σηκώνουν παραπάνω άλογα με βελτιώσεις και άλλοι όχι...
Η διακοπή σε τροφοδοσία ή/και σπινθήρα που κάνει ο κόφτης σίγουρα κάνει δονήσεις που δεν είναι καλές. Δηλαδή αν ο κόφτης είναι στις 7200 και εσύ πας στις 7199 είναι τελείως διαφορετική η καταπόνηση από το να τον πάς στις 7201 και να ενεργοποιηθεί ο κόφτης.
Επίσης τον να τον πάς συχνά 7000 δεν σημαίνει μόνο του τίποτα. Αν όμως το κάνεις πριν ζεσταθεί ο κινητήρας ή με λάθος λάδια κλπ κλπ τότε άστα να πάνε.... -
Και λέγεται 'πείρος', όχι 'πύρος'.
Είναι αυτό που βαστάει τη μπιέλα με το πιστόνι μαζί, ένας άξονας, και τρώει όλη την καταπόνηση της λειτουργίας. Από αυτόν μεταφέρεται όλη η δύναμη της μηχανής! -
ΚΑΛΑ ΣΗΓΝΟΜΗ ΒΑΛΕ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗΝ
ΟΡΘΩΓΡΑΦΕΙΑ... -
Ο χρήστης lanos2003 έγραψε:
........ΟΡΘΩΓΡΑΦΕΙΑ...Σου βάζω!
-
Βασικα και η ζημια στα χιτωνια και η ζημια στο πειρο μπορει να γινει και στο καλυτερο αυτοκινητο σε 3 λεπτα μετα απο πειρακια.
Εαν μαλιστα ειναι και κρυα τα μεταλλα, τοτε η ζημια μπορει να ειναι ακομη μεγαλυτερη.
Τα πειρακια ειναι καταστροφικα ακομη και σε ελαχιστο χρονο.
-
Ο χρήστης tifosaros έγραψε:
........ΟΡΘΩΓΡΑΦΕΙΑ...
Σου βάζω!
anyway , πλακα εκανα ...
που λετε , το αυτοκινητο οντως βαρεσε πειρο πιστονιου , μας τον δειξανε!!
αλλαχτηκε απο την ford , μπλοκ κινητηρα μπλιελες και πιστονια , δωρεαν
ελεω εγγυησης .
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Νομίζω πως απλά έτυχε, κι εγώ βαράω κόφτες στην 147 εδώ και δυο χρόνια σχεδόν κάθε μέρα (7500 rmp με πρόγραμμα-εργαστασιακό 7200 rmp), δεν έχει βγάλει κάτι...ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΡΕΑΕΙ! ΕΙΝΑΙ ΙΤΑΛΙΚΟ!!!
ΠΙΣΤΟΝΙ