Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΠΙΣΤΟΝΙ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΠΙΣΤΟΝΙ
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    11
    22
    59
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lanos2003 last edited by

      ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΥΡΟΣ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ?

      ΞΕΡΩ ΕΝΑ FOCUS ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΥΡΟ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ .....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lanos2003 last edited by

        ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΥΡΟΣ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ?

        ΞΕΡΩ ΕΝΑ FOCUS ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΥΡΟ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ .....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lanos2003 last edited by

          ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΥΡΟΣ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ?

          ΞΕΡΩ ΕΝΑ FOCUS ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΠΥΡΟ ΠΙΣΤΟΝΙΟΥ .....

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • P
            puntorally_krt last edited by

            ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΑΡΤΗΜΑ ΕΚΕΙΝΟ ΟΥ ΕΝΩΝΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΟΝΙ ΜΕ ΤΗ ΜΠΙΕΛΑ (ΔΙΩΣΤΗΡΑ).

            ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΕ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ, ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ?

            ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΙΝΑΙ NORMAL Η ΤΙΠΟΤΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • L
              lanos2003 last edited by

              ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ ... ΒΑΡΑΓΕ 7ΑΡΕΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ....

              ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ , ΑΦΟΥ ΠΗΓΕ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ
              ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΟ ΕΙΠΑΝ .

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Καλά μην βάζεις και στοίχημα επειδή του το είπαν στο συνεργείο. Συνάδελφος ήρθε κατά στεναχωρημένος προ καιρού γιατί του είπαν στο συνεργείο που πάει το αμάξι του ότι έχουν 17 γραμμές φάγωμα οι κύλινδροι και θέλει γενική επισκευή ο κινητήρας. Και να σκεφτείς ότι ούτε που τον άνοιξαν αλλά έκαναν τη διάγνωση ακουστικά και σε ένα κινητήρα που δεν τσιμπάει καθόλου λάδι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • L
                  lanos2003 last edited by

                  ΣΤΟ ΛΕΩ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΣΙΓΟΥΡΙΑ , ΚΑΘΩΣ ΤΟ ΚΑΠΑΚΙ ΑΝΟΙΧΤΗΚΕ ...
                  ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ Η ΔΙΑΓΝΩΣΗ .... ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ FOCUS ΧΑΛΑΝΕ .

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης lanos2003 έγραψε:
                    ... ΚΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΑ FOCUS ΧΑΛΑΝΕ .

                    Αν ειναι και πειραγμενο........και χτυπαει εφταρες (7000σαλ ; ) δεν ειναι πιο επιφοβο να χαλασει ;

                    Αν θες γραφε με μικρα γραμματα,με τα μεγαλα ειναι σαν να φωναζεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kacey last edited by

                      Ξερεις που εχει κοφτη ενα αντιστοιχο μαμα Focus ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης kacey έγραψε:
                        Ξερεις που εχει κοφτη ενα αντιστοιχο μαμα Focus ?

                        Αν ρωτας εμενα οχι δεν ξερω .Παντως να πηγαινεις ενα κινητηρα στον κοφτη (αν ειναι εκει ο κοφτης) συνεχεια δεν νομιζω οτι δινει μακροζωια στον κινητηρα.Βεβαια παντα υπαρχει και η αστοχια υλικου .
                        Επισης δεν ξερουμε τα χιλιομετρα του κινητηρα καθως και τις οποιες βελτιωσεις που του εχουν γινει.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lanos2003 last edited by

                          καταρχην sorry για τα κεφαλαια , απλα με βολευουν οπτικα και πρακτικα
                          για τουσ τονους . anyway .
                          ενα προγραμμα ειχε μονο . το μαμα εχει 200-300 στροφες λιγοτερες
                          στον κοφτι , και νομιζω οτι δεν παθαινει και τιποτα το αυτοκινητο στον αν χτυπας κοφτη , για αυτο υπαρχει για να μην παθαινει τιποτα το μοτερ

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • K
                            kacey last edited by

                            Οταν μια αυτοκινητοβιομηχανια σχεδιαζει ενα μοτερ. το σχεδιαζει ωστε να αντεχει πχ στις 8 χιλιαδες στροφες, και μετα βαζει τον κοφτη στις 7. Και μετα το δοκιμαζει και τερμα γκαζι σε αυτες τις στροφες για να δει και στην πραξη οτι αντεχει. Για αυτο θεωρω πολυ παραξενο ενα αυτοκινητο με ΛΙΓΟ μετατοπισμενο τον κοφτη (και για αυτο ρωταω που εχει κανονικα τον κοφτη) να βαραει πυρο πιστονιου, επειδη το πηγαινε κοφτες συνεχεια. Κανονικα θα επρεπε να πηγαινει συνεχεια κοφτες και να μην εχει προβλημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • D
                              droemmen last edited by

                              Νομίζω πως απλά έτυχε, κι εγώ βαράω κόφτες στην 147 εδώ και δυο χρόνια σχεδόν κάθε μέρα (7500 rmp με πρόγραμμα-εργαστασιακό 7200 rmp), δεν έχει βγάλει κάτι...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Δεν είναι όλοι οι κινητήρες ίδιοι ούτε έχουν τα ίδια περιθώρια ασφαλείας.
                                Μερικοί φημίζονται για την ικανότητά τους να περιστρέφονται στα όριά τους ενώ άλλοι όχι.
                                Μερικοί σηκώνουν παραπάνω άλογα με βελτιώσεις και άλλοι όχι...
                                Η διακοπή σε τροφοδοσία ή/και σπινθήρα που κάνει ο κόφτης σίγουρα κάνει δονήσεις που δεν είναι καλές. Δηλαδή αν ο κόφτης είναι στις 7200 και εσύ πας στις 7199 είναι τελείως διαφορετική η καταπόνηση από το να τον πάς στις 7201 και να ενεργοποιηθεί ο κόφτης.
                                Επίσης τον να τον πάς συχνά 7000 δεν σημαίνει μόνο του τίποτα. Αν όμως το κάνεις πριν ζεσταθεί ο κινητήρας ή με λάθος λάδια κλπ κλπ τότε άστα να πάνε....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tifosaros last edited by

                                  Και λέγεται 'πείρος', όχι 'πύρος'.
                                  Είναι αυτό που βαστάει τη μπιέλα με το πιστόνι μαζί, ένας άξονας, και τρώει όλη την καταπόνηση της λειτουργίας. Από αυτόν μεταφέρεται όλη η δύναμη της μηχανής!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • L
                                    lanos2003 last edited by

                                    ΚΑΛΑ ΣΗΓΝΟΜΗ ΒΑΛΕ ΜΟΥ ΚΑΚΟ ΒΑΘΜΟ ΣΤΗΝ
                                    ΟΡΘΩΓΡΑΦΕΙΑ...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • T
                                      tifosaros last edited by

                                      Ο χρήστης lanos2003 έγραψε:
                                      ........ΟΡΘΩΓΡΑΦΕΙΑ...

                                      Σου βάζω!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • V
                                        vlasis_highlander last edited by

                                        Βασικα και η ζημια στα χιτωνια και η ζημια στο πειρο μπορει να γινει και στο καλυτερο αυτοκινητο σε 3 λεπτα μετα απο πειρακια.

                                        Εαν μαλιστα ειναι και κρυα τα μεταλλα, τοτε η ζημια μπορει να ειναι ακομη μεγαλυτερη.

                                        Τα πειρακια ειναι καταστροφικα ακομη και σε ελαχιστο χρονο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • L
                                          lanos2003 last edited by

                                          Ο χρήστης tifosaros έγραψε:

                                          ........ΟΡΘΩΓΡΑΦΕΙΑ...

                                          Σου βάζω!

                                          anyway , πλακα εκανα ...

                                          που λετε , το αυτοκινητο οντως βαρεσε πειρο πιστονιου , μας τον δειξανε!!

                                          αλλαχτηκε απο την ford , μπλοκ κινητηρα μπλιελες και πιστονια , δωρεαν

                                          ελεω εγγυησης .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            tsakinnen last edited by

                                            Ο χρήστης droemmen έγραψε:
                                            Νομίζω πως απλά έτυχε, κι εγώ βαράω κόφτες στην 147 εδώ και δυο χρόνια σχεδόν κάθε μέρα (7500 rmp με πρόγραμμα-εργαστασιακό 7200 rmp), δεν έχει βγάλει κάτι...

                                            ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΕΤΡΕΑΕΙ! ΕΙΝΑΙ ΙΤΑΛΙΚΟ!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr