-
Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου μαζί σας γι αυτό και έγινα πρόσφατα μέλος του φορουμ αυτού. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μία αντιπροσωπεία της Renault στην Αθήνα για κακή μεταχείρηση του αυτοκινήτου μου μετά από τρακάρισμα (υπαιτιότητας του άλλου οδηγού) που είναι μόλις 3 μηνών. Θα ήθελα οποιος ξέρει τι χρειάζεται να κάνω για να γίνει γνωστό το θέμα μου σε κάποιο περιοδικό ή site για να μην την πατήσουν και άλλοι σας εμένα αλλά και τι χρειάζεται να κάνω για να βρω το δίκιο μου. Σας ευχαριστώ
-
Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου μαζί σας γι αυτό και έγινα πρόσφατα μέλος του φορουμ αυτού. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μία αντιπροσωπεία της Renault στην Αθήνα για κακή μεταχείρηση του αυτοκινήτου μου μετά από τρακάρισμα (υπαιτιότητας του άλλου οδηγού) που είναι μόλις 3 μηνών. Θα ήθελα οποιος ξέρει τι χρειάζεται να κάνω για να γίνει γνωστό το θέμα μου σε κάποιο περιοδικό ή site για να μην την πατήσουν και άλλοι σας εμένα αλλά και τι χρειάζεται να κάνω για να βρω το δίκιο μου. Σας ευχαριστώ
-
Θα ήθελα να μοιραστώ το πρόβλημα μου μαζί σας γι αυτό και έγινα πρόσφατα μέλος του φορουμ αυτού. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με μία αντιπροσωπεία της Renault στην Αθήνα για κακή μεταχείρηση του αυτοκινήτου μου μετά από τρακάρισμα (υπαιτιότητας του άλλου οδηγού) που είναι μόλις 3 μηνών. Θα ήθελα οποιος ξέρει τι χρειάζεται να κάνω για να γίνει γνωστό το θέμα μου σε κάποιο περιοδικό ή site για να μην την πατήσουν και άλλοι σας εμένα αλλά και τι χρειάζεται να κάνω για να βρω το δίκιο μου. Σας ευχαριστώ
-
Με μια επώνυμη επιστολή προς περιοδικά αυτοκινήτου, στην οποία θα αναφέρεις το πρόβλημα, μάλλον θα έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις.
Συνήθως αν το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό κοινοποιούν την επιστολή και στην αντιπροσωπεία για να υπάρξει και αντίλογος.Καλώς ήλθες στο φόρουμ.
-
Χωρίς παρεξήγηση αλλά ο τίτλος που επέλεξες δεν έχει σχέση με το θέμα που ποστάρεις φίλε.
Καλή τύχη με το πρόβλημα σου πάντως...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Χωρίς παρεξήγηση αλλά ο τίτλος που επέλεξες δεν έχει σχέση με το θέμα που ποστάρεις φίλε.Καλή τύχη με το πρόβλημα σου πάντως...
Επέλεξα τον συγκεκριμένο τίτλο γιατί προτίμησα να φτιάξω το αυτοκίνητό μου στην αντιπροσωπεία που υποτίθεται ότι γίνεται καλύτερη δουλειά και εγγυημένη και όχι σε κάποιο μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα με αποτέλεσμα για την αντικατάσταση ενός πίσω προφυλακτήρα και ενός πορτ παγκαζ (χτύπησε κάποιος τη μητέρα μου στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου) να μου κάνουν τα εξής:
πρώτα μου κόλλησαν τα γράμματα στο πορτπαγκαζ και αντί να γράψουν CLIO έγραψαν CILO (πταίσμα θα μου πεις..)
το πήγα για να μου το αλλάξουν και κάποιος ανίδεος πήγε να το βγάλει με κατσαβίδι και χάραξε και το χρώμα(στο καινούριο πορτπαγκαζ!)
και αν αυτά μπορείς να τα θεωρήσεις πταίσματα στην προχθεσινή βροχούλα το πίσω τσαμι που μου κόλλησαν μετά την αντικατάσταση του πορτπαγκαζ έμπασε νερά με αποτέλεσμα να φουσκώσει ο ουρανός της ταπετσαρίας. Γι αυτό ανέφερα αυτό τον τίτλο γιατί αυτό διερωτήθηκα και γω; πόσο χειρότερα θα μου τα έκαναν αν πηγαινα σε έναν μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα; Ζητάω συγνώμη αν δεν ταιριάζει ο τίτλος και σε ευχαριστώ για το ενδιαφέρον που έδειξες και διάβασες το πρόβλημα μου. -
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Με μια επώνυμη επιστολή προς περιοδικά αυτοκινήτου, στην οποία θα αναφέρεις το πρόβλημα, μάλλον θα έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις.
Συνήθως αν το πρόβλημα είναι αρκετά σοβαρό κοινοποιούν την επιστολή και στην αντιπροσωπεία για να υπάρξει και αντίλογος.Καλώς ήλθες στο φόρουμ.
Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου φίλε μου!
Καλώς σας βρήκα!
-
Πάρε τηλέφωνο στον συνήγορο του πολίτη να σε συμβουλεύσουν.
-
Ο χρήστης Chouthis έγραψε:
Γι αυτό ανέφερα αυτό τον τίτλο γιατί αυτό διερωτήθηκα και γω; πόσο χειρότερα θα μου τα έκαναν αν πηγαινα σε έναν μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα;Δεν παίζει κανέναν απολύτως ρόλο το αν είναι εξουσιοδοτημένο ή όχι. Οι καλοί τεχίτες σπανίζουν, είτε εκτός, είτε εντός αντιπροσωπείας. Έχει τύχει, πάντως, αρκετές από τις χειρότερες δουλειές να τις έχω δει σε αντιπροσωπείες.
-
Ο χρήστης Chouthis έγραψε:
...πρώτα μου κόλλησαν τα γράμματα στο πορτπαγκαζ και αντί να γράψουν CLIO έγραψαν CILO...Δεν γίνεται, δεν υπάρχει, δεν μπορεί να είναι τεχνίτης τόσο μ@λ@κ@ς
Σόρρυ φίλε που γελάω με τον πόνο σου αλλά μου φαίνεται απίστευτο ότι κυκλοφορεί τέτοιος κόσμος στα συνεργεία..
-
Καλά, σε επίσημο συνεργείο μου έβαλαν φίλτρο βενζίνης ανάποδα, και το αμάξι είχε τρελές ατροφίες. Καλά, συμβαίνει θα μου πεις, έλα όμως που το φίλτρο έχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ βέλος πάνω για να δείχνει την φορά.
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
...πρώτα μου κόλλησαν τα γράμματα στο πορτπαγκαζ και αντί να γράψουν CLIO έγραψαν CILO...
Δεν γίνεται, δεν υπάρχει, δεν μπορεί να είναι τεχνίτης τόσο μ@λ@κ@ς
Σόρρυ φίλε που γελάω με τον πόνο σου αλλά μου φαίνεται απίστευτο ότι κυκλοφορεί τέτοιος κόσμος στα συνεργεία..
με το cι-lo εχει την μ@@@@ια στο κεφαλι ο μαστορας!!!
-
Με κάποιον υπεύθυνο από την αντιπροσωπεία μίλησες ;
Τους έδειξες τα προβλήματα ;
Τί σου είπαν ;Πρώτα απευθυνόμαστε εκεί, μιλάμε με τον μεγαλύτερο στην ιεραρχία που μπορούμε να βρούμε από εκεί μέσα και αν δεν βγάλουμε άκρη τότε κοιτάμε για επιστολές κλπ κυνήγι.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Καλά, σε επίσημο συνεργείο μου έβαλαν φίλτρο βενζίνης ανάποδα, και το αμάξι είχε τρελές ατροφίες. Καλά, συμβαίνει θα μου πεις, έλα όμως που το φίλτρο έχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ βέλος πάνω για να δείχνει την φορά.Aν θυμαμαι καλα, σε αντιπροσωπεια δε σου ειχαν σπασει και το ψυγειο?
-
Τις μεγαλύτερες ανοησίες μου τις έχουν κάνει σε επίσημες αντιπροσωπείες. Είμαι τόσο προκατειλημμένος που ούτε απ' έξω δεν θέλω να περνάω. Βέβαια κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού. Έχω φτάσει σε σημείο όταν βλέπω αγγελίες αυτοκινήτων που αναφέρουν ότι όλα τα σέρβις τα έχουν κάνει στην αντιπροσωπεία να θεωρώ ότι είναι κακοσυντηρημένα (εντάξει είμαι υπερβολικός)
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Καλά, σε επίσημο συνεργείο μου έβαλαν φίλτρο βενζίνης ανάποδα, και το αμάξι είχε τρελές ατροφίες. Καλά, συμβαίνει θα μου πεις, έλα όμως που το φίλτρο έχει ένα ΤΕΡΑΣΤΙΟ βέλος πάνω για να δείχνει την φορά.
Aν θυμαμαι καλα, σε αντιπροσωπεια δε σου ειχαν σπασει και το ψυγειο?
Με μπερδεύεις με άλλον.
-
Του Ντίνου του έξυσαν και του ξύλωσαν προφυλακτήρα.
Κων/νε τελικά τί έκανες? Πόσο το μαλλί? -
Μα δεν μου το έκαναν στην αντιπροσωπεία αυτό.
(850)
-
Ναι ρε το θυμάμαι μάλλον σχολικό ήταν.
850
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Με κάποιον υπεύθυνο από την αντιπροσωπεία μίλησες ;
Τους έδειξες τα προβλήματα ;
Τί σου είπαν ;Πρώτα απευθυνόμαστε εκεί, μιλάμε με τον μεγαλύτερο στην ιεραρχία που μπορούμε να βρούμε από εκεί μέσα και αν δεν βγάλουμε άκρη τότε κοιτάμε για επιστολές κλπ κυνήγι.
Μου είπαν ότι την επόμενη φορά που θα πάω για σερβις θα μου τα αλλάξουν τα γράμματα και οτι άλλο χρειάζεται. Και τους είπα οτι δεν πρόκειται να ξανα πατήσω το πόδι μου εκεί. Δεν έβγαλα και πολύ άκρη. Τέλος πάντων πιστεύω οτι από Δευτέρα θα λυθεί το πρόβλημα που θα ξανα πάω και θα τους πω τις προθέσεις μου. Σας ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας!!!
Αξίζει να πηγαίνεις στην αντιπροσωπεία ή οχι....?