-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
οταν εγω τα λεω οτι καλα και χρυσα τα συγχρονα αυτοκινητα αλλα αυτη η πληροφορηση που διαθετουν ειναι πολυυυυυυυ μετρια και αν δεν εχουν πληροφορηση δεν λεγονται σπορ ολοι μου την λενε.φτασαμε σε σημειο να θεωρουμε σπορ οτι εχει πολλα αλογα και κουτσουρο αναρτησεις και ξεχασαμε την αισθηση που παιρνεις απο τιμονι και πηδαλια .....ασ τους να λενε δεν μπορουν δε3ν θελουν να καταλαβουν.
τα παλια αμαξια ειχαν αραβικα αλογα τα καινουρια εχουν πονυ οσο για τις αναρτησεις κουτσουρο τι να πω,αν το αμαξι δεν εχει πλαισιο και την καλυτερη αναρτηση να του βαλεις παπαλα η δουλεια. -
πονυ??????????!!!!
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
αλλο abarth και αλλο ραλλυ ετσι,τι ειναι το ραλλυ δλδ δεν καταλαβα,αντε μην αρχισω και χωνω βραδιατικα [οχι σε σενα].
και οπως και να το κανουμε η φιατ εχει μεγαλυτερη ιστορια στα σπορ αμαξια.στα μικρά σπορ αμάξια μεγαλύτερη παράδοση έχουν οι γάλλοι... εκτός και αν θεωρείς τα uno turbo και Υ10 turbo της εποχής ανταγωνιστικά των GTi....
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
Επίσης το τι ιδιαίτερο πουλάει η abarth ρώτα τους ιδιοκτήτες των 207 GT/rallye που τα βλέπουν με τα κυάλια....
Έτσι σας είπαν στην Abarth??
Γιατί οι μετρήσεις άλλα λένε (gpa και rallye χιλιόμετρο γύρω στα 29.5 sec)....Ενταξει στα νουμερα οι διαφορες (για νορμαλ παντα μιλαμε) ειναι πολυ μικρες, εκει
που υπαρχει πραγματικη διαφορα ειναι στο γενικοτερο στησιμο και συμπεριφορα σε σπορ οδηγηση, οπου το Abarth σαφως υπερεχει απεναντι στα 207.
Οπως εχουν γραψει και σε αντιπαραθεση μεταξυ τους στους 4τροχους,
το GP ειναι abarth, αλλα το 207 δεν ειναι Rallye (τουλαχιστον με την εννοια
που ξεραμε στο παρελθον)...
Αμα ακους ομως ομως για σερβις που ειναι για κλαματα, κριμα και το στησιμο
κριμα και το αυτοκινητο...το abarth ειναι οτι ειναι το 207 με το χερακι της peugeot sport ..αν δεις και μπεις σε ραλλυ 207 απο τα χερια της peugeot sport θα τσιμπιεσαι!!! μιλαμε για αναρτησεις peugeot sport και 180 αλογα!!!.... το απλο 207 ραλλυ οντως ειναι πιο μαλακο απο το abarth!!! αλλα το μαρκετινγκ της φιατ ειναι πολυυυυ καλυτερο και το πλασαρει πολυ σωστα και οργανομενα
Ετσι ενδεχομενως να αλλαζουν τα πραγματα...
Σαν προιον ομως ετοιμο χωρις να χρειαζεται να ασχοληθεις με περαιτερω βελτιωσεις, το abarth υπερεχει.
Θα ημουν υπερ του 207 (ακομα και του 'Ελληνικου' Ραλλυ) αν τουλαχιστον εβαζαν το 6αρι του 308.
Εχοντας καλυτερη αναμνηση απο την Γαλλικη σχολη, μια συντομη δοκιμη πριν απο μερικα χρονια με 106 XSI μενω σχετικα αδιαφορος απο τις νεες γρηγορες εκδοσεις των μικρων Peugeot. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
δεν πρεπει να ξεχναμε ομως το φιατ κουπε των 225ιππων και 250 τελικης βεβαια ...
πολλη δυναμη
Το ειχε φιλος με 260δυναμομετρημενα αλογα. Κουρευε E46 M3 , 996 Carrera, και
σχεδον οτι δυνατο κυκλοφορουσε (εκτος απο κατι φτιαγμενα EVO, και μια 996Τ gemballa που του ειχε τυχει, οπου εκει προσγειωνοταν στην πραγματικοτητα )
Piccola Ferrari ειχε χαρακτηριστει απο γνωστες και οχι αδικα... -
Ο χρήστης keeent έγραψε:
Υπαρχει κανενα πλανο για περισσοτερους αντιπροσωπους στο μελλον ή για το Ελλαδισταν δεν προβλεπεται κατι τετοιο ?αυτη ειναι μια ευλογη απορια την οποια ειχα και εγω και μου ειπαν με λιγα λογια επειδη εχει παρει στην ελλαδα αποκλειστικα την αντιπροσωπεια ο Παζαροπουλος οταν τελειωσει αυτη η αποκλειστικη αντιπροσωπευση μετα απο 2-3 χρονια θα πηγαινουμε σε ολα τα εξουσιοδοτημενα συνεργεια fiat για service.
-
Ποιος σου το ειπε αυτο ?
Ποια αποκλειστικοτητα ?
Αφου στην βορεια Ελλαδα την αντιπροσωπεια της Abarth την εχει ο Σφακιανακης...
Αντε να δουμε μ'αυτους που εχουμε μπλεξει ! -
Ο χρήστης keeent έγραψε:
Ποιος σου το ειπε αυτο ?
Ποια αποκλειστικοτητα ?
Αφου στην βορεια Ελλαδα την αντιπροσωπεια της Abarth την εχει ο Σφακιανακης...
Αντε να δουμε μ'αυτους που εχουμε μπλεξει !- 1
Σιγουρα υπαρχει και ο Σφακιανακης για βορεια ελλαδα που ειναι αντιπροσωπος της Abarth!
Κατ ειχε παρει το αυτι μου και για εναν αλλο αλλα δεν ειμαι σιγουρος... -
ακουσα το 500 abarth essese εκανε πιο γρηγορο γυρο στα χερια οτυ sting ( top gear) απο την lotus elise την απλη βεβαια νομιζω 1,8 αλλα παλι lotus ειναι
ασε που χωρα ανετα πισω ατομο με 1,80 υψος...πηγα το ειδα και χωραω κανονικα!!!!
βρε λες!!!! να γινω κολλημενος με το 500 abarth!!! -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ακουσα το 500 abarth essese εκανε πιο γρηγορο γυρο στα χερια οτυ sting ( top gear) απο την lotus elise την απλη βεβαια νομιζω 1,8 αλλα παλι lotus ειναι
ασε που χωρα ανετα πισω ατομο με 1,80 υψος...πηγα το ειδα και χωραω κανονικα!!!!
βρε λες!!!! να γινω κολλημενος με το 500 abarth!!!Ενταξει, δειχνει οντως ποσο ικανο ειναι στην πιστα...Αρκει αυτο για συμβιωση στην πολη
οπου και κανονικα προοριζεται?
Σε καθημερινη βαση οι 17αρες και αν δεν κανω λαθος η πιο σφιχτη αναρτηση
θα ειναι απο ενοχλητικη μεχρι απαραδεκτη για την απλη μετακινηση...Ηδη το 'απλο'
με 17αρες θεωρειται πολυ σκληρο και με ξερες αντιδρασεις (φταινε και οι μικρες διαδρομες της αναρτησης) απο σχολια των περισσοτερων δοκιμαστων σε περιοδικα. Ποσο μαλλον αν ειναι πιο μαλακο απο το ss.
Επισης οι πισω θεσεις αν και υφιστανται (ειμαι 1.90 και χωρεσα κανονικα πισω!)
εχουν τοσο σκληρη και επιπεδη βαση καθισματος, που θα καθιστουν την μετακινηση
για τους πισω oποτε αυτη προκυπτει, μια αβολη και κουραστικη διαδικασια...
Με λιγα λογια πιστευω οτι αξιζει περισσοτεροη απλη εκδοση με 16αρες, ωστε να ειναι
πιο χρηστικο και διασκεδαστικο ταυτοχρονα, αν και η πισω βαση των καθισματων ειναι απαραδεκτη για το κοστος του αυτοκινητου...
Τελος αν και σε ομορφια δεν συγκρινεται υπαρχει και ο εσωτερικος ανταγωνισμος
με ακομη μεγαλυτερη χρηστικοτητα, το GP Abarth. -
-
- Fiat 500 Abarth 1.35.5
- Lotus Elise 1.35.6 (vw)
- Alfa 147 GTA 1.35.6
- Renault Clio V6 1.36.2 (vw)
- Aston Martin Vanquish 1.36.2 (vw)
- Honda Civic Type R 1.36.5 (w)
- Alfa Romeo Brera 1.36.9
- Saab 95 Aero 1.37.9
Δεν ηταν το SS...
-
α ηταν βρεγμενα κατω με την lotus αλλα με την gta 147 εκανε ιδιο χρονο!!!! και φαντασου τωρα με τα 180 αλογα και το μπλοκε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
μανουυυυυλα!!!! -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
98. Fiat 500 Abarth 1.35.5
99. Lotus Elise 1.35.6 (vw)
100. Alfa 147 GTA 1.35.6
101. Renault Clio V6 1.36.2 (vw)
102. Aston Martin Vanquish 1.36.2 (vw)
103. Honda Civic Type R 1.36.5 (w)
104. Alfa Romeo Brera 1.36.9
105. Saab 95 Aero 1.37.9Δεν ηταν το SS...
Το ss ηταν, το δειχνει στο 8:39 :
Youtube Video -
ειναι τελειο διαβολακι
το θελω και οπως ακριβως ειπα με τα 180 αλογα και το μπλοκε!!!!
θα μου το χαρισει κανεις????? -
Bγαζει η Abarth extra μηχανικο μπλοκε?
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Bγαζει η Abarth extra μηχανικο μπλοκε? -
Ο χρήστης keeent έγραψε:
Ποιος σου το ειπε αυτο ?
Ποια αποκλειστικοτητα ?
Αφου στην βορεια Ελλαδα την αντιπροσωπεια της Abarth την εχει ο Σφακιανακης...
Αντε να δουμε μ'αυτους που εχουμε μπλεξει !Στην κεντρικη ελλαδα ειναι ο Παζαροπουλος και στην Βορειο Ελλαδα επειδη δεν εχει δικτυο ο πρωτος ειναι ο Σφκιανακης εμενα μου το ειπε τεχνικος του Παζαροπουλου αυτο αλλα και απο την FiAT Hellas Που εχω γνωστο που δουλευει και μυ ειπε οτι και στην Ιταλια τα Abarth πηγιανουν σε ολα τα εξουσιοδοτημενα του ομιλου για σερβις, μονο εδω παμε σε συγκεκριμενα. Τωρα οτι εχουμε μπλεξει ειναι σιγουρα γεγονος.....
Τωρα σχετικα με το 500 και to GPA εγω καθημερινα στους δρομους βλεπω 500, GPA ομως σπανιοτατα.
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
to 500 abarth den προκειται να το παρεις για καθημερινες δουλειες .ειναι απλα ενα παιχνιδι για μεγαλα αγοριαAgree
σκεφτομαι αν το ειχα να του εβαζα τον εγκεφαλο απο grande punto abαrth essese με τα 180 αλογα ...
Το GPAesseesse εχει αλλη τουρμπινα(Garett)
Οι περισσοτεροι βελτιωτες (δεν μιλαω μονο για Ελλαδα, αλλα κυριως για Ευρωπη) υποσχονται με προγραμμα-φιλτρο ~170 αλογα στο 500.Οποτε αντι να ψαχνεις για προγραμμα απο GPAesseesse πας για ενα προγραμμα φτιαγμενο για το 500 -
Ο χρήστης toxotis έγραψε:
Τωρα σχετικα με το 500 και to GPA εγω καθημερινα στους δρομους βλεπω 500, GPA ομως σπανιοτατα.Όντως. Το Grande Punto Abarth έχει κάποια αποκλειστικότητα...
Fiat Grande Punto ABARTH