-
Καλησπερα σε ολους παιδια.
Εχω ένα προβλημα με το ibizaki μου εδώ και αρκετο καιρο. Το ειχα ξαναγραψει νομιζω σε ενα αλλο topic. Δεν εδωσα την πρεπουσα σημασια αλλα τωρα λογω εκλογων θα παμε ταξιδι και ετσι θα ηθελα να μην υπαρξει καποιο προβλημα με το αυτοκινητο μεσα στην εθνικη.
Το προβλημα είναι το εξης: Όταν μπω στο αμαξι και το βαλω μπροστα για πρωτη φορα μεσα στην μερα τοτε ο συμπλεκτης λειτουργει αψογα……… για 10 λεπτα περιπου! Από ένα σημειο και μετα αρχιζει και σκληραινει (είναι που είναι σκληρος) και η επιστροφη του (κυριως αυτή) καθως και όταν το παταω γινεται σπαστα. Δηλαδη σαν να τριζει γιατι του λειπει λαδι. Αυτό μπορει μεν να μην εχει επιπτωση στην οδηγηση αλλα όταν πας να πατιναρεις τοτε εσυ αφηνεις σιγα σιγα τον συμπλεκτη αυτος όμως μενει στην ιδια θεση. Επιστρεφει ετσι αποτομα καπως, όταν το εχεις αφησει σχετικα πολύ, με αποτελεσμα το αμαξι να μην μπορει να ανταπεξελθει σε καποιες ιδιορυθμες καταστασεις (πχ ξεκινημα σε ανηφορα)………. Ξερω τι θα μου πειτε. ΝΤΙΖΑ! Συμφωνοι αλλα γιατι τα πρωτα 10 λεπτα λειτουργει αψογα; Υπαρχει περιπτωση να κοπει; Διαβασα καπου ότι είναι από τις πολύ διαδεδομενες φθορες που βγαζουν τα Ibiza. Υπαρχει καποιος τροπος να προσπαθησω να κανω κατι μονος μου; Η πρεπει να παμε συνεργειο αναγκαστικα; Τι προτεινετε;Υ.Γ. Μιας και μιλησαμε για κακολαδωμενα μερη εχω παρατηρησει επισης όταν παω να γυρισω το κλειδι για να βαλω μπροστα γυρναει και εκει ο διακοπτης δυσκολα σαν να είναι κακολαδωμενος. Μπορω να βαλω κατι εκει (καποιο σπρει ισως) ;
Ευχαριστώ, προκαταβολικα……………
-
Καλησπερα σε ολους παιδια.
Εχω ένα προβλημα με το ibizaki μου εδώ και αρκετο καιρο. Το ειχα ξαναγραψει νομιζω σε ενα αλλο topic. Δεν εδωσα την πρεπουσα σημασια αλλα τωρα λογω εκλογων θα παμε ταξιδι και ετσι θα ηθελα να μην υπαρξει καποιο προβλημα με το αυτοκινητο μεσα στην εθνικη.
Το προβλημα είναι το εξης: Όταν μπω στο αμαξι και το βαλω μπροστα για πρωτη φορα μεσα στην μερα τοτε ο συμπλεκτης λειτουργει αψογα……… για 10 λεπτα περιπου! Από ένα σημειο και μετα αρχιζει και σκληραινει (είναι που είναι σκληρος) και η επιστροφη του (κυριως αυτή) καθως και όταν το παταω γινεται σπαστα. Δηλαδη σαν να τριζει γιατι του λειπει λαδι. Αυτό μπορει μεν να μην εχει επιπτωση στην οδηγηση αλλα όταν πας να πατιναρεις τοτε εσυ αφηνεις σιγα σιγα τον συμπλεκτη αυτος όμως μενει στην ιδια θεση. Επιστρεφει ετσι αποτομα καπως, όταν το εχεις αφησει σχετικα πολύ, με αποτελεσμα το αμαξι να μην μπορει να ανταπεξελθει σε καποιες ιδιορυθμες καταστασεις (πχ ξεκινημα σε ανηφορα)………. Ξερω τι θα μου πειτε. ΝΤΙΖΑ! Συμφωνοι αλλα γιατι τα πρωτα 10 λεπτα λειτουργει αψογα; Υπαρχει περιπτωση να κοπει; Διαβασα καπου ότι είναι από τις πολύ διαδεδομενες φθορες που βγαζουν τα Ibiza. Υπαρχει καποιος τροπος να προσπαθησω να κανω κατι μονος μου; Η πρεπει να παμε συνεργειο αναγκαστικα; Τι προτεινετε;Υ.Γ. Μιας και μιλησαμε για κακολαδωμενα μερη εχω παρατηρησει επισης όταν παω να γυρισω το κλειδι για να βαλω μπροστα γυρναει και εκει ο διακοπτης δυσκολα σαν να είναι κακολαδωμενος. Μπορω να βαλω κατι εκει (καποιο σπρει ισως) ;
Ευχαριστώ, προκαταβολικα……………
-
Καλησπερα σε ολους παιδια.
Εχω ένα προβλημα με το ibizaki μου εδώ και αρκετο καιρο. Το ειχα ξαναγραψει νομιζω σε ενα αλλο topic. Δεν εδωσα την πρεπουσα σημασια αλλα τωρα λογω εκλογων θα παμε ταξιδι και ετσι θα ηθελα να μην υπαρξει καποιο προβλημα με το αυτοκινητο μεσα στην εθνικη.
Το προβλημα είναι το εξης: Όταν μπω στο αμαξι και το βαλω μπροστα για πρωτη φορα μεσα στην μερα τοτε ο συμπλεκτης λειτουργει αψογα……… για 10 λεπτα περιπου! Από ένα σημειο και μετα αρχιζει και σκληραινει (είναι που είναι σκληρος) και η επιστροφη του (κυριως αυτή) καθως και όταν το παταω γινεται σπαστα. Δηλαδη σαν να τριζει γιατι του λειπει λαδι. Αυτό μπορει μεν να μην εχει επιπτωση στην οδηγηση αλλα όταν πας να πατιναρεις τοτε εσυ αφηνεις σιγα σιγα τον συμπλεκτη αυτος όμως μενει στην ιδια θεση. Επιστρεφει ετσι αποτομα καπως, όταν το εχεις αφησει σχετικα πολύ, με αποτελεσμα το αμαξι να μην μπορει να ανταπεξελθει σε καποιες ιδιορυθμες καταστασεις (πχ ξεκινημα σε ανηφορα)………. Ξερω τι θα μου πειτε. ΝΤΙΖΑ! Συμφωνοι αλλα γιατι τα πρωτα 10 λεπτα λειτουργει αψογα; Υπαρχει περιπτωση να κοπει; Διαβασα καπου ότι είναι από τις πολύ διαδεδομενες φθορες που βγαζουν τα Ibiza. Υπαρχει καποιος τροπος να προσπαθησω να κανω κατι μονος μου; Η πρεπει να παμε συνεργειο αναγκαστικα; Τι προτεινετε;Υ.Γ. Μιας και μιλησαμε για κακολαδωμενα μερη εχω παρατηρησει επισης όταν παω να γυρισω το κλειδι για να βαλω μπροστα γυρναει και εκει ο διακοπτης δυσκολα σαν να είναι κακολαδωμενος. Μπορω να βαλω κατι εκει (καποιο σπρει ισως) ;
Ευχαριστώ, προκαταβολικα……………
-
ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SEAT LEON 1.4 ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 15 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΙΕΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΧΡΕΩΘΗΚΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΕ ΑΣΤΟΧΙΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ -
Ο χρήστης embolaras έγραψε:
ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SEAT LEON 1.4 ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 15 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΙΕΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΧΡΕΩΘΗΚΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΕ ΑΣΤΟΧΙΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗΤότε γιατί δεν το πλήρωσαν όλο το ποσό???!?!?!?
-
Καλησπερα παιδια.
Μου ψιλοκανατε την καρδια περιβολι. Δεν αμφιβαλλω για οσα λετε αλλα πως γινεται να ειναι δισκος απο την στιγμη που το προβλημα δεν ειναι στο οτι δεν μπαινουν οι ταχυτητες αλλα στο οτι το πενταλ κανει σαν κακολαδομενη πορτα. Κατα τα αλλα ειναι μια χαρα ολα......... (Αν εξαιρεσουμε το γεγονος οτι καμια φορα ακουγεται ενας θορυβος σαν ελικας απο το κιβωτιο.) . Το αμαξι ειναι μοντελο 12/96 και εχει 71000 χλμ περιπου.............. Δικαιολογειται δισκος πλατο σε αυτα τα χιλιομετρα; Ενταξει, μεταχειρισμενο το πηρα αλλα εχω ακουσει και απο αλλους που εχουν προβλημα και μολις αλλαξαν ντιζα ηταν μια χαρα............. Τι χρεωνουν αληθεια για αλλαγη ντιζας, και για αλλαγη δισκου πλατο (στην αντιπροσωπια, σε εξουσιοδοτημενα, και σε κοινα συνεργεια).............. -
Συνεπως ακολουθα την απλη λυση.....αλλαζεις την ντιζα κ αν φτιαξει γλιτωσες τον δισκο που εχει πολυ μεγαλυτερο κοστος!
-
Ο χρήστης sirgus έγραψε:
ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SEAT LEON 1.4 ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 15 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΙΕΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΧΡΕΩΘΗΚΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΕ ΑΣΤΟΧΙΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗΤότε γιατί δεν το πλήρωσαν όλο το ποσό???!?!?!?
Κώστα ('sirgus') πάλι καλά που ¨τσοντάρησαν' τα μισά !!!!
Βλέπεις , στα ψιλά γράμματα των εγγυήσεων αναφέρεται ρητά πως τα υλικά τριβής ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ απο αυτήνΑποστόλης.
-
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SEAT LEON 1.4 ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ 15 ΜΗΝΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ!.
ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΙΕΣΕΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΧΡΕΩΘΗΚΑ ΤΟ ΜΙΣΟ ΠΟΣΟ ΤΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ.
ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΟΤΑΝ ΣΕ ΑΣΤΟΧΙΑ ΤΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΥ ΤΡΙΒΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ.
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗΤότε γιατί δεν το πλήρωσαν όλο το ποσό???!?!?!?
Κώστα ('sirgus') πάλι καλά που ¨τσοντάρησαν' τα μισά !!!!
Βλέπεις , στα ψιλά γράμματα των εγγυήσεων αναφέρεται ρητά πως τα υλικά τριβής ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ απο αυτήνΑποστόλης.
Αυτό δεν το ήξερα!
Κατάλαβα... -
Αυτό μου συμβαίνει και σε εμένα στην Ελλάδα. (Seat Ibiza 1,4 16V μοντ. 2000) Άλλαξα δίσκο και μετά απο ένα μήνα πάλι τα ίδια!!!!
Το αμάξι είναι 4 μήνες έτσι γιατί δεν υπάρχει χρόνος ούτε για τουαλέτα. Αλλά όταν θα πάω στο service της αωτιπροσωπείας που μου το αλλάξανε να δείτε τι θα γίνει...... -
Ο χρήστης sado έγραψε:
Αυτό μου συμβαίνει και σε εμένα στην Ελλάδα. (Seat Ibiza 1,4 16V μοντ. 2000) Άλλαξα δίσκο και μετά απο ένα μήνα πάλι τα ίδια!!!!
Το αμάξι είναι 4 μήνες έτσι γιατί δεν υπάρχει χρόνος ούτε για τουαλέτα. Αλλά όταν θα πάω στο service της αωτιπροσωπείας που μου το αλλάξανε να δείτε τι θα γίνει......Φίλε sado,
Το δικό σου mod. είναι διαφορετικό απο των άλλων φίλων.
Πρέπει να έχεις κωδ. αρ. κινητήρα AQQ ή AUB .Το προηγούμενο mod. (6K1 /ΙΙ) με 16v κινητήρα (AFH ) έχει το ίδιο σετ
συμπλέκτη με το δικό σου (6Κ1/ΙΙΙ) ενώ με 8v κινητήρα (ABD , AEX , AKV, APQ) τα πράγματα 'μπλέκονται' , χρειάζεται αριθμός (ΟΧΙ τύπος ) κινητήρα.Πάντως , βρέ παιδιά , να σας πω την μαύρη αλήθεια ?
Ανταλλακτικά πουλάω , τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ απο τα ...
αγαπημένα του κλάδου
Μπάς και το αριστερό σας πόδι είναι ανήσυχο , άτσαλο ή πολύ απότομο ???
Anyway, στην διάθεσή σας , όπως πάντα, για περισσότερες πληροφορίες .Αποστόλης.
-
Παιδια καλησπερα. Σημερα λαδωσα την ντιζα και βελτιωθηκαν αρκετα τα πραγματα. Λετε να γινει κανα θαυμα και να την βγαλουμε καθαροι με λιγο λαδακι; Αν ηταν δισκος και οχι ντιζα δεν θα συνεχιζε να τα κανει ασχετα με το αν εριξα λαδι η οχι; Απλα εβγαλα την ντιζα και εβαζα λαδακι απο την ακρη του σωληνα και την κουναγα πανω κατω για να παει το λαδι προς τα πανω. Μετα το βολταρα και ηταν κυριλε. Παντως δεν εξαφανιστηκαν μετα απο λιγη ωρα (αρκετα περισσοτερη απο οτι εκανε πριν) τα σημαδια της σκληρυνσης του συμπλεκτη αλλα εγιναν σαφως πιο ηπια...........
-
ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΡΙΛΙΟ 2001-ΟΤΑΝ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΗΤΑΝ 12 ΜΗΝΕΣ- ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ!!
ΑΤΥΧΙΑ!
ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ,ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ή ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;
ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ Η ΝΤΙΖΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ. -
Παιδια καλησπερα. Σημερα πηγα το εργαλειο στον μαστορα (ο οποιος δουλευει σε εξουσιοδοτημενο VW) και μου ειπε τα εξης........
ΟΛΑ ειναι κυριλε (ο δισκος εχει αρκετα χιλιομετρα μπροστα του) απλα θελει ρυθμιση η ντιζα (η οποια ειχε ξεραθει απο τον καιρο και απο την ζεστη της μηχανης, γι'αυτο και συνηλθε με το λαδι). Την μιζα μου την ρυθμισέ αλλα υπαρχει ενα προβλημα και σ'αυτο θα ηθελα την συμβουλη σας. Ο συμπλεκτης μου επιανε αρκετα ψηλα και ο μαστορας μου την ρυθμισε και πιανει αρκετα χαμηλα. Το θεμα ειναι οτι τωρα ειναι τελειως λασκα οταν το πατας μεχρι να φτασει στο σημειο που συμπλεκει. Ειναι πολυ ενοχλητικο γιατι πας να πατησεις και το πενταλ δηλαδη δεν εχει καθολου αντισταση (μεχρι ενα σημειο). Ισα ισα δηλαδη που μπορει να ανεβει πανω παλι. Τι μπορω να κανω γι'αυτο; Αν την ρυθμισω την ντιζα να πιανει παλι ψηλα θα εχει κανα προβλημα; Δηλαδη υπαρχει πιθανοτητα να φαει πιο ευκολα δισκο; Oχι τιποτα αλλο αλλα δεν μπορω να το συνηθισω τοσο χαμηλα με τιποτα.......... -
Ο χρήστης The_Loner έγραψε:
Παιδια καλησπερα. Σημερα πηγα το εργαλειο στον μαστορα (ο οποιος δουλευει σε εξουσιοδοτημενο VW) και μου ειπε τα εξης........
ΟΛΑ ειναι κυριλε (ο δισκος εχει αρκετα χιλιομετρα μπροστα του) απλα θελει ρυθμιση η ντιζα (η οποια ειχε ξεραθει απο τον καιρο και απο την ζεστη της μηχανης, γι'αυτο και συνηλθε με το λαδι). Την μιζα μου την ρυθμισέ αλλα υπαρχει ενα προβλημα και σ'αυτο θα ηθελα την συμβουλη σας. Ο συμπλεκτης μου επιανε αρκετα ψηλα και ο μαστορας μου την ρυθμισε και πιανει αρκετα χαμηλα. Το θεμα ειναι οτι τωρα ειναι τελειως λασκα οταν το πατας μεχρι να φτασει στο σημειο που συμπλεκει. Ειναι πολυ ενοχλητικο γιατι πας να πατησεις και το πενταλ δηλαδη δεν εχει καθολου αντισταση (μεχρι ενα σημειο). Ισα ισα δηλαδη που μπορει να ανεβει πανω παλι. Τι μπορω να κανω γι'αυτο; Αν την ρυθμισω την ντιζα να πιανει παλι ψηλα θα εχει κανα προβλημα; Δηλαδη υπαρχει πιθανοτητα να φαει πιο ευκολα δισκο; Oχι τιποτα αλλο αλλα δεν μπορω να το συνηθισω τοσο χαμηλα με τιποτα..........ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΟΥ ΣΥΝΕΒΕΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΤΟ ΣΕΑΤ ΜΟΥ (CORDOBA 1.4 16V ΜΟΝΤ 2000). ΟΤΑΝ ΕΙΠΑ ΣΤΟ ΜΑΣΤΟΡΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΑΡΚΕΤΗ ΝΕΚΡΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ Ο ΣΥΜΠΛΕΚΤΗΣ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΛΙΓΟ ΜΠΟΣΙΚΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΡΩΓΕΤΑΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ. ΠΑΝΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΘΕΜΑ ΡΥΘΜΗΣΗΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ.
ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΟΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ 140.000 ΚΜΗ ΚΑΙ ΕΧΟ ΑΛΛΑΞΕΙ 2 ΦΟΡΕΣ ΔΙΣΚΟ-ΠΛΑΤΟ...ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΦΑΕΙ ΠΟΛΥ ΣΚΙΣΙΜΟ!!!... ΤΑ ΣΑΖΜΑΝ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΥΝ ΤΟΣΟ! -
Καλησπέρα & από μένα είναι λίγο παλιό το topic αλλά παρ' όλα αυτά θα ήθελα να μου πει κάποιος αν γνωρίζει, έχω ένα golf III & μέσα στην πόλη είναι όλα καλά με τον συμπλέκτη όταν όμως βγω στην εθνική & κάνω αρκετά km τότε μόλις σταματήσω δεν κουμπώνουν οι ταχύτητες, πρέπει να κρυώσει λίγο για να επανέλθει. Γνωρίζει κανείς να μου πει γιατί ?
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Καλησπέρα & από μένα είναι λίγο παλιό το topic αλλά παρ' όλα αυτά θα ήθελα να μου πει κάποιος αν γνωρίζει, έχω ένα golf III & μέσα στην πόλη είναι όλα καλά με τον συμπλέκτη όταν όμως βγω στην εθνική & κάνω αρκετά km τότε μόλις σταματήσω δεν κουμπώνουν οι ταχύτητες, πρέπει να κρυώσει λίγο για να επανέλθει. Γνωρίζει κανείς να μου πει γιατί ?Βαλβολινες εχεις αλλαξει;
-
Ναι άλλαξα πριν από 8 μήνες, αυτές που έβαλα ήταν υποτίθεται πολύ καλής ποιότητας συνθετικές. Το αυτοκίνητο έκτοτε έκανε περίπου 5.000km
-
Μήπως σου το έχουν παραγεμίσει με βαλβολίνες;
Αν ναι, τότε όταν ζεσταθούν πολύ (εθνική οδός δηλαδή) και διασταλούν, ενδέχεται να εμποδίζεται το κούμπωμα.Είχα το αντίστροφο πρόβλημα μετά από αλλαγή βαλβολίνων στο AX: όταν ήταν κρύο το αμάξι δεν έμπαινε εύκολα 1η και 2α. Μόλις έκανα 4-5 χιλιόμετρα σε ανοιχτό δρόμο ή 8-10 στην πόλη με νορμάλ κίνηση, όλα ρολόι. Απάντηση του μάστορα, μετά από πολλή κουβέντα: 'καλύτερα να λείπει λίγη ποσότητα, παρά να το παραγεμίσω'.
Το υπερβολικό γέμισμα μπορεί να οφείλεται στο ότι 'έγειραν' λίγο το αμάξι προς τη μία πλευρά για να μην χυθούν βαλβολίνες κατά το γέμισμα (πάντα χυνεται καμποση ποσότητα), αλλά η τρόμπα που χρησιμοποίησαν να μην μετρούσε με ακρίβεια και αντί για π.χ. 2 λίτρα να έβαλε παραπάνω.
EDIT= μια άλλη πιθανότητα είναι να μην σου έβαλαν βαλβολίνες των σωστών προδιαγραφών (μάλλον πιο χοντρές), κι ας ήταν όντως πολύ καλής ποιότητας. Μια μικρή απόκλιση (π.χ. 75W90 αντί για 75W80) μπορεί να έχει τεράστια διαφορα στη λειτουργία του κιβωτίου... Και υπόψιν ότι οι μεγάλες τρόμπες που έχουν στα συνεργεία (τουλάχιστον στα γαλλικά και δεν μιλάω για εξουσιοδοτημένα) έχουν **έναν **τύπο βαλβολίνης μέσα, που συνήθως είναι ο 'μέσος όρος' των προδιαγραφών που πρέπει να βάζουν στα διάφορα μοντέλα της μάρκας.
Αυτά από τις δικές μου γαλλο-εμπειρίες
-
Ευχαριστώ για την βοήθεια θα το ψάξω προς αυτή την κατεύθυνση & θα σας πω.
Προβλημα με συμπλεκτη σε ibiza..................