Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    E
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 11
    • Best 0
    • Groups 0

    embolaras

    @embolaras

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    11
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    embolaras Unfollow Follow

    Latest posts made by embolaras

    • RE: Mitsubishi Outlander 2007

      Ο χρήστης drdino έγραψε:
      10-60; Σίγουρα είναι αποδεκτό λιπαντικό αυτό; Στα 4007 πάνω από 15-40 δεν μπαίνει, με ιδανικά τα 5-40, 5-30, 0-30.

      Για να είμαι ειλικρινής δεν το έχω ψάξει ακόμα σε βάθος.Πάνως αν βοηθά παραθέτω product specif.
      http://www.shell.com/static/shellracing ... 10W-60.pdf' target='_blank

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      embolaras
    • RE: Mitsubishi Outlander 2007

      Ο χρήστης hellogadgetman78 έγραψε:
      τι εγινε κανεις δεν εχει αλλαξει λαδια ακομα

      Το θέμα με τα λάδια έχει, κατά την προσωπική μου γνώμη ώς εξής:
      Όταν παρέλαβα το Μitsu Outlander 2.4 τον Ιαν.08 απο τον Σαρακάκη, ο πωλητής
      μου είπε ότι η πρώτη αλλαγή είναι στα 15000km ή στον 1 χρόνο, ότι έρθει πρώτο.
      Το ίδιο ισχύει και απο το menu του αυτοκινήτου.
      Προληπτικά άλλαξα στα 7.500 km, γιατί ήθελα να διώξω τα εργοστασιακά λάδια
      (Στρώσιμο, είμαι της παλιάς σχολής).
      Tα λάδια που έβαλα στον Σαρακάκη είναι: Helix Ultra Racing 10W-60, 5lt
      Εννοείται ότι αλλάχτηκε και το φίλτρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      embolaras
    • RE: AVEO ή GETZ .....?

      Το Getz 1.1 cc το έχει η αδελφή μου 2 χρόνια και είναι πραγματικά αξιόλογο αυτοκίνητο: Οικονομικό (κατανάλωση,κόστος κτήσης και συντήρησης),Αξιόπιστο (μηδενικά προβλήματα σε σκληρή χρήση στην πόλη) Μέτρια πρός καλή ποιότητα, Καλή οδική συμπεριφορά (με την απαραίτητη προσοχή που υποδεικνύουν τα κυβικά του,το μεγεθός του και το συνολικό στησιμό του).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      embolaras
    • RE: HYUNDAI FORUM

      Η αδελφή μου πήρε το Getz 1.1 cc.Μαλακές αναρτήσεις,κιβώτιο μαλακό, πολυ φτηνά ανταλλακτικά ,γερό ,ιδιαίτερα αξιόπιστο.Με φοβίζει λίγο στα φρένα.Τέλος είναι πολύ οικονομικό και για να το αποκτήσεις αλλά και στην χρήση του.Το προτείνω ανεπιφύλακτα για αυτοκίνητο πόλης.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      E
      embolaras
    • RE: Καδένα ή ιμάντας εκκεντροφόρων;

      ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΚΑΔΕΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΖDA ΜΧ-5 ΤΟΥ 2002 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ 1600 ΚΑΙ ΣΤΑ 1800 c.c.
      ΠΑΝΤΩΣ ΣΤΟ ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ SEAT LEON 1.4 MODEL 2001 ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΣΤΑ 50000 km ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ 200 ΕΥΡΩ ΧΩΡΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑ.ΤΙΜΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ.
      ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΙ.
      ΟΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΤΟΥΣ ΙΜΑΝΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΔΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΚΡΙΒΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΚΑΔΕΝΕΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      embolaras
    • RE: Στρώσιμο Νέου Αυτοκινήτου.....

      Θεμελιώδης αρχή της μηχανικής και των στοιχείων μηχανών είναι οτι: οποιαδήποτε συνεργαζόμενα μεταξύ τους εξαρτήματα (ή τμήματα) ανέξάρτητα απο το υλικό που είναι κατασκευασμένα ή τον τρόπο επεξεργασίας τους (refine) ,απαιτούν κάποιο χρόνο για να αμβλυνθούν οι μεταξύ τους ανοχές και να επιτευχθεί η επιθυμητή συναρμογή.Σε αυτό το χρονικό διάστημα ενδέχεται να αναπτυχθούν υψηλές τάσεις και θερμοκρασία κατά την λειτουργία τους.
      Για αυτό το λόγο καλό είναι τα πρώτα χιλιόμετρα να γίνουν σε χαλαρούς ρυθμούς και μετά να αυξάνονται σταδιακά οι στροφές μέχρι το όριο περιστροφής.Φυσικά οι τρόποι και τα υλικά κατασκευής της μηχανής έχουν βελτιωθέι δραματικά σε σχέση με το παρελθόν αλλά καλό είναι να είμαστε λίγο προσεχτικοί.Τέλος πιο πρακτικά, υπομονή και σύνεση έώς τα 5000 km, και μην ξεχνάμε να αλλάξουμε τα πρώτα λάδια όταν πρέπει για να αφαιρεθούν τα γρέζια και τα ρινίσματα που έχουν συσσωρευτεί.Οι περισσότεροι κατασκευαστές προτέινουν σε 1000-1500 km (π.χ. SEAT).

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      embolaras
    • RE: Eρώτηση για Seat Leon 1.4 service

      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΄ΣΤΕ ΚΑΛΑ.ΘΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ.ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ VAG ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΜΕΝΟ,ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ ΘΑ ΤΟ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΠΟΛΥ.
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      embolaras
    • Eρώτηση για Seat Leon 1.4 service

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ SEAT LEON 1.4 ΜΕ 47500 km ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
      ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑ 55000 km ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΙΜΑΝΤΕΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ ΥΛΙΚΑ 200 ΕΥΡΩ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ή ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ?
      ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ?
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      embolaras
    • RE: Eρώτηση για Seat Leon 1.4 service

      ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ.ΘΕΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ SEAT LEON 1.4 ΜΕ 47500 km ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΣΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ.
      ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΣΤΑ 55000 km ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΩ ΙΜΑΝΤΕΣ ΜΕ ΚΟΣΤΟΣ ΜΟΝΟ ΥΛΙΚΑ 200 ΕΥΡΩ.ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΝΑ ΤΟ ΔΕΧΤΩ ή ΝΑ ΤΟ ΨΑΞΩ?
      ΚΑΜΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ?
      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      embolaras
    • RE: Προβλημα με συμπλεκτη σε ibiza..................

      ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΠΡΙΛΙΟ 2001-ΟΤΑΝ Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΗΤΑΝ 12 ΜΗΝΕΣ- ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΠΑΡΑΟΥΣΙΑΣΤΗΚΕ 20 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ!!
      ΑΤΥΧΙΑ!
      ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΕΡΒΙΣ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ,ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ.ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ή ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ;
      ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ Η ΝΤΙΖΑ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΜΗΝ ΑΝΥΣΗΧΕΙΣ.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      E
      embolaras
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr