Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 303
    • 304
    • 305
    • 306
    • 307
    • 315
    • 316
    • 305 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    72304
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mesastou
      mesastou last edited by

      Ο χρήστης g47 έγραψε:
      Αν αναφερεσαι σε μενα, ναι, εχω παρει ηδη.

      Όχι στο drdino που τον αμελήσαμε κάπως και καλά που μας το ξαναθύμισε

      mouths are for eating, noses for breathing.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • D
        drdino last edited by

        Μένεις και Μεταμόρφωση ε; Χμμμ, ίσως την επόμενη φορά σου στείλω ένα πμ να βρεθούμε στα flocafe στην Πεύκη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • bathan
          bathan last edited by

          Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

          Λοιπόν το βιβλιαράκι λέει ACEA Α1 or A3 API SJ. Ως τώρα έβαζα LM, Motul xmax (A3) και εσχάτως Amsoil ASL 5w30 (Α5) και με όλα είμαι πολύ ευχαριστημένος. Απλώς ρώτησα τί είναι καλύτερο σε ένα μοτέρ το Α3 ή το Α5.

          το καλύτερο, μπορεί να είναι διαφορετικό από το καταλληλότερο για τον κινητήρα σου. Πάρε ένα τηλέφωνο την αντιπροσωπία που κάνεις sevice να δεις τι θα σου πουν.

          http://www.opieoils.co.uk/products-for- ... ar#results

          εδώ για το 6 σου προτείνουν Α1 ή Α5 ή C1 .... αλλά δεν είδα πουθενά Α3

          Εχω το mk1 του 2003 και το manual λέει καθαρά 5w30 ACEA Α1 or A3, API SJ και εναλλακτικά 5w20. Βασικά δεν έχω κάποιο δίλημμα, ό,τι έχω βάλει ως τώρα ήταν μιά χαρά λάδια (βλέπε παραπάνω). Οσον αφορά αυτό που είπες για την αντιπροσωπεία αυτό μόνο ως ανέκδοτο μου ακούγεται γιατί είναι σίγουρο πως δεν θα δώσουν σαφή απάντηση (θα πουν βάλε ένα 5w30 ή 5w40 που να καλύπτει τις προδιαγραφές). Αυτοί κάποτε έβαζαν Divinol στα εξουσιοδοτημένα τους
          Ευχαριστώ πάντως

          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kon5 last edited by

            Πώς μπορώ να διαπιστώσω αν ένα λιπαντικό είναι group IV ή V?

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • elteo
              elteo last edited by

              Εάν δεν στο λέει το μάνουαλ μπορείς να βάλεις το 5/30; Το δικό μου λέει 10/40 ή 15/50 API SJ/CF νομίζω (για την προδιαγραφή).

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • D
                drdino last edited by

                Σάββα θα φας μπαν ρε συ. Πόσες φορές στο έχουμε πει για τον TU5; Σε μένα λέει ρητά στο μανουάλι ότι παίρνει 5-30, μάλιστα first fill τέτοιο έχουν.

                Δες εδώ πχ: http://www.peugeot206cc.co.uk/repair-206/206/info/gb/b1bbmek3.htm
                Λέει: 'The TU5JP4 EURO3 engine is suitable for fuel economy oils .' Fuel economy είναι τα 5-30.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • elteo
                  elteo last edited by

                  Οντως έχω κάνει την τρίχα ....τριχιά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • T
                    the-judge last edited by

                    Κωτσο θα σε κραξω ασχημα...
                    Το 5-30 μπορει να αναφερεται σαν 1η τοποθετηση στην Αγγλια,δεν ειναι ομως ετσι.
                    Ασε που ειναι και πολυ λεπτο και δεν αντεχει καθολου αν το πιεζεις...
                    Το 40αρι ειναι μακραν καλυτερο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Τι first fill έχουν δηλαδή εδώ;
                      Το αν αντέχει, θα δείξει, πάντως εγώ ακόμα μοτέρ δεν έσπασα. Βέβαια, με κόφτη στις 6400 δεν τρέχει και τίποτα αφενός, αφετέρου όταν έχει καύσωνα δεν σκίζω το αμάξι. Από την άλλη, στην πίστα δεν είχα κανένα πρόβλημα ως τώρα με κατανάλωση λαδιού. Τα νούμερά του πάντως δεν είναι άσχημα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                      • T
                        the-judge last edited by

                        Ποια νουμερα ειναι καλα ρε;
                        Του 30cm χτυπαει 130αρες με το καλημερα με το που το γκαζωσει 2-3 φορες.
                        Το ιδιο και του Volvou...
                        Γενικα ειναι καλη εκδοχη για ηπια οδηγηση,πολυ κακη ομως για 'γρηγορη' οδηγηση.
                        Βγαλτο για ενα καλο ξεκαπνισμα και μολις σταματησεις τσεκαρε να δεις πως εχει γινει το 30αρι.
                        Κυριολεκτικα ειναι σαν νερο αφου δεν μπορεις καν να το δεις στο δεικτη του λαδιου.

                        Οσο για first fill παιζεται,καθως εχω δει διαφορα σκηνικα.
                        Σε C2 VTS πχ εχει εντελως διαφορετικο λαδι απο τα απλα(206/307).
                        Μαλλον το αλλαζουν αναλογα με τις προδιαγραφες/χρηση του μοντελου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • elteo
                          elteo last edited by

                          Nα! Αυτά διαβάζω κ λέω μια χαρά είναι το Amsoil 10/40 AMO που φοράω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • mesastou
                            mesastou last edited by

                            Ο χρήστης the judge έγραψε:
                            Κωτσο θα σε κραξω ασχημα...
                            Το 5-30 μπορει να αναφερεται σαν 1η τοποθετηση στην Αγγλια,δεν ειναι ομως ετσι.
                            Ασε που ειναι και πολυ λεπτο και δεν αντεχει καθολου αν το πιεζεις...
                            Το 40αρι ειναι μακραν καλυτερο.

                            Που είναι ο φίλος με Volvo πριν 2-3 μήνες που έψαχνε - 30άρι εννοείτε - και ήθελε με βεβαιότητα να βάλει λάδι όχι με A3 και μόνο με Α5.
                            Τι έγινε, κανένα σχόλιο ... ;

                            Τώρα για το άλλο ερώτημα σχετικά με A5 vs A4 στο Mazda τι να πω; Ας πως απλά πως εφόσον ο κατασκευαστής αναγράφει και 5w20 (μέχρι ποιά θερμοκρασία παρακαλώ;) τότε σίγουρα δεν είναι απαραίτητο το Α3 (για νορμαλ χρήση πάντα). Αν θες να ρισκάρεις βάλε 5w20 Redline - αυτό βάζω και εγώ σε forester- που έχει πολύ δυνατά χαρακτηριστικά - λογικά ούτε αυτό θα στο κάψει και θα έχεις ακόμα καλύτερη ευστροφία ...

                            ... ο λεπτολάδης ή αλλιώς 20αράκις

                            mouths are for eating, noses for breathing.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              the-judge last edited by

                              Εγω αναφερθηκα σε nickname και οχι σε οχημα Volvo...
                              Ειναι το ιδιο παιδι που εβαζε Amsoil και οταν εσπασε μοτερ,ειδε την κατασταση του.
                              Τωρα πια το 'γυρισε' σχεδον σε full set up Citroen Sport(βλεπε C2 Challenge) γιατι ειναι αυτο που λενε,better safe than sorry.

                              Αλλες οι προδιαγραφες για ηπια οδηγηση,αλλες για σπορ,αλλες για αγωνα και παει λεγοντας.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • J
                                johnkyr last edited by

                                Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                                Κωτσο θα σε κραξω ασχημα...
                                Το 5-30 μπορει να αναφερεται σαν 1η τοποθετηση στην Αγγλια,δεν ειναι ομως ετσι.
                                Ασε που ειναι και πολυ λεπτο και δεν αντεχει καθολου αν το πιεζεις...
                                Το 40αρι ειναι μακραν καλυτερο.

                                Που είναι ο φίλος με Volvo πριν 2-3 μήνες που έψαχνε - 30άρι εννοείτε - και ήθελε με βεβαιότητα να βάλει λάδι όχι με A3 και μόνο με Α5.
                                Τι έγινε, κανένα σχόλιο ... ;

                                ... ο λεπτολάδης ή αλλιώς 20αράκις

                                κατέληξα σε Motul Eco-Clean 5-30 A5/C2

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kon5 last edited by

                                  Για τα shell helix 5-30 τί γνώμη έχουμε?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ultra για κινητήρες VAG.

                                    Αν είναι σε καλή τιμή, αλλιώς έχει προσφορά CASTROL SYNTEC 10W30
                                    Ίσως δεν πληρούν τις προδιαγραφές του κατασκευαστή γι αυτό αλλαγή πιο σύντομα (από τις 15.000χλμ?)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • bathan
                                      bathan last edited by

                                      Ο χρήστης mesastou έγραψε:

                                      Τώρα για το άλλο ερώτημα σχετικά με A5 vs A4 στο Mazda τι να πω; Ας πως απλά πως εφόσον ο κατασκευαστής αναγράφει και 5w20 (μέχρι ποιά θερμοκρασία παρακαλώ;) τότε σίγουρα δεν είναι απαραίτητο το Α3 (για νορμαλ χρήση πάντα). Αν θες να ρισκάρεις βάλε 5w20 Redline - αυτό βάζω και εγώ σε forester- που έχει πολύ δυνατά χαρακτηριστικά - λογικά ούτε αυτό θα στο κάψει και θα έχεις ακόμα καλύτερη ευστροφία ...

                                      ... ο λεπτολάδης ή αλλιώς 20αράκις

                                      Ετσι και αλλιώς πειραματίζομαι και το φθινόπωρο έβαλα το ASL (Α5) και θα συνεχίσω με αυτό αν με ικανοποιήσει και το καλοκαίρι (σε κατανάλωση και απόκριση)
                                      Thanks anyway

                                      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        Ο χρήστης the judge έγραψε:
                                        Ποια νουμερα ειναι καλα ρε;
                                        Του 30cm χτυπαει 130αρες με το καλημερα με το που το γκαζωσει 2-3 φορες.
                                        Το ιδιο και του Volvou...
                                        Γενικα ειναι καλη εκδοχη για ηπια οδηγηση,πολυ κακη ομως για 'γρηγορη' οδηγηση.
                                        Βγαλτο για ενα καλο ξεκαπνισμα και μολις σταματησεις τσεκαρε να δεις πως εχει γινει το 30αρι.
                                        Κυριολεκτικα ειναι σαν νερο αφου δεν μπορεις καν να το δεις στο δεικτη του λαδιου.

                                        Οσο για first fill παιζεται,καθως εχω δει διαφορα σκηνικα.
                                        Σε C2 VTS πχ εχει εντελως διαφορετικο λαδι απο τα απλα(206/307).
                                        Μαλλον το αλλαζουν αναλογα με τις προδιαγραφες/χρηση του μοντελου.

                                        Ρε συ, ο 30cm ( ) καταρχήν έχει τόσα πράματα πάνω, μόνο και μόνο λόγω κόφτη τρώει πολλαπλάσιο σκήσιμο. Εγώ ποτέ σχεδόν δεν πιέζω καλοκαίρι, για διαφόρους λόγους. Τέσπα, όταν σπάσει το μοτέρ θα δώσω αναφορά, και μετά θα βάλω τον 2,2.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          the-judge last edited by

                                          Σιγα ρε...
                                          Του 30cm ανεβαζει και χιλλιες στροφες επιπλεον σε σχεση με το μαμα...Δεν ειναι λιγο αλλα δεν ειναι και εξωπραγματικο.Απο οτι ειχε πει ο Σταυρος,ακομα και σε χαλαρους ρυθμους και αλλαγες κατω απο τον εργοστασιακο κοφτη,παλι εκει παει.
                                          Τεσπα,αυτο το διασταυρωνουμε,γενικα παντως το 30αρι ειναι μονον για χρηση πολης και πολυυυυ ηρεμη οδηγηση.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • D
                                            drdino last edited by

                                            Και αυτοί πλέον με τα EP6DT κλπ τι κάνουν;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 303
                                            • 304
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 307
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 305 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr